Nema hecbeka koji ne pravi turbulencije, pa cak i vecina sedana, narocito onih jeftinijih, za "americke domacice".

Sto se mene tice, pit bul mora da rezi, a ne da mjauce, inace adrenalin spava, kao i vozac.
Meni su smesne ove "frustrirane" voznje, kada jadnicak izbljuje 22+ hiljade evra i ne moze da stigne karavan
Pa se onda veseli

, uspeo u zivotu, za sve pare, kada ga pametniji propusti, po onoj staroj pametnoj, "ili bezi ili ga propusti", uglavnom niko ne zeli dijabolu u blizini.
I tu se krije sustina. Ako se hoce ozbiljan auto, recimo kod VW-a, treba uzeti Pasata, a ako se zeli malo gradsko hodalo, onda je tu Polo ili Up, sta ko voli ili mu treba.
Prosto su vremenom izbledela "medju" vozila, ona koja popunjavaju neke rupe u paleti klasa.
Vozila ozbiljno kostaju, svako voli da unese deo licnosti ili potreba u vozilo, i uzima ono najizrazitije. Ili stedlljivost ili luksuz ili konfor, ili brzinu.
Patiti za "multipraktikom, koji ima od svega po malo, a od svega nedovoljno, je vise lutanje licnosti

. Biti navodno "spreman" za sve situacije, a od svih, mozda se pojave ili izazovu dve-tri.
Ovo nadmudrivanje u levoj traci auto bana, na oko 200 je fascinantno samo za ruralne sredine. Na auto banu, u levoj traci prolaze azdaje, koje su vecinom ogranicene na 250, a nije mali broj onih "neogranicenih"...sa 200 se samo smeta...
Poz
P.S..
http://www.mitsubishi-motors.c...y/review/e/pdf/2004/16E_03.pdf
http://www.sigmaautomotive.com/performance/vortekz/vortekz.php