Malo im je "presirok" izbor..od B do C segmenta...nedostaje samo Golf za golf.

http://www.youtube.com/watch?v=sXhhWXw9V7A


Sta uposte znaci toliko sirok odabir "motorizacije", pazljiv odnos prema koncipiranju vozila(sto ne lici da je slucaj), trgovacko prosirenje ponude, ili odsustvo smisla u poslu "odrzavanja" proizvoda koji ima nekakvu reputaciju(funkcionisanje po zakonu trzista). Cime proizvedenu, ne bih da elaboriram, neka se otvori tema o Golfu kao fenomenu, i balkanskom i svetskom, pa da vidimo cime je "gradjen" imidz.
Relativnim kvalitetom prema konkurenciji...ne bi se moglo reci, kroz istorijat, ali pritiskom sile..verovatnije..
Jos se spominju Alfa, Volvo..i sl, koji su uvek nudili kupcu vise, ali propadaju, pa se montira utisak da je zbog "nekvaliteta" proizvoda, a upravo je obratno.
Golf se moze posmatrati kao dobar proizvod, ali iskljucivo sa strane trgovine i proizvodnje.
Ovde nastupamo kao kupci, korisnici...kojima je bitan licni profit i licne ustede novca, dobro uaganje i upotrebljivi proizvodi, saglasni sa nasim namerama, uopsteno..
Pa da iz svih potreba, namera i zelja za posedovanjem prizvoda, raspravljamo o proizvodima, a ne da ispaljujemo parole ili proglasavamo stoperice ili mladalacke zelje za NAJBITNIJE faktore..ili, ne daj boze, novinarske clanke...sumnjivog kvaliteta ili namere..
Poz