Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Realna" cena automobila koji se kupuje

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180064 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 14:15 - pre 141 meseci
U principu, testovi automobila me ne zanimaju previse. Mozda je tome razlog to sto se svakodnevno vec decenijama druzim sa ovim metalnim sanducima pa mi je to mozda pomalo postalo mrsko. Medjutim, uvek su me bunili paradoksi izmedju onoga sto procitam u novinskim tekstovima i onoga sto vidim svojim ocima. Ne znam sta je pravi razlog tome. Da li su zastupljeni neciji interesi u onome sto pisu, ili nesto drugo (ne zelim da poverujem u neznanje onoga koji pravi takvu recenziju), ali neretko srecem da se nesto napisano i izreceno o nekom, ili nekakvim vozilima uopste, u mnogome razlikuje od onoga sto vidim svojim ocima i izmerim svojim instrumentima.
Za otvaranje ove teme potakla me je jedna poruka sa ovog foruma, a koja nije usamljena, jer sam na nesto slicno nailazio i na drugim mestima.



Citat:
Kvalitet enterijera u EU modelima je 10 puta veci nego u Americkim/Australijskim LE (osnovnim) modelima.

(http://www.elitemadzone.org/p2968227)

kao odgovor na ovaj post: http://www.elitemadzone.org/p2968207



Nedavno sam resio da proverim taj 10 puta veci kvalitet. Na rasplaganju sam imao 2 nova Avensisa od kojih je jedan star svega par meseci a na satu ima 5600 km, a drugi je stariji pola godine. Ovaj noviji je u kombi (karavan) izvedbi, i sa druge strane par nemackih automobila (ne potpuno novih) od koji ce ovoga puta biti predstavljan, ili bolje reci, uzet za poredjenje jedan narodni velikoserijski automobil iz C segmenta.

Poredio sam sve sto se moglo porediti. Pocev od same izrade, enterijera, preko performansi motora i komparacije sa deklarisanim snagama pa sve do pojedinacnih detalja kao sto su na primer keder gume na vratima, ili sitni detalji od plastike.
Nazalost vecinu uocenih detalja nemoguce je realno preneti u fotografskoj formi, a u stvarnosti se lako uocavaju.

Krenimo redom:
Za pocetak jedan kratak video snimak.




pa da predjemo na detalje:

primer 1, keder guma:





primer 2, sarke na prtljazniku:









primer 3, sarke vrata:





itd.

Poredjenje performansi motora je prica za sebe. Toyotin Avensis je opremljen novim 1,8 litarskim VALVE MATIC motorom sa deklarisanih 108 kW ili 147 konjskih snaga od koga sam ocekivao da pokaze bar 90% onoga sto je napisano. Na zalost, rezultati su porazavajuci:

Elasticnost (ubrzanje) od 80 do 120 u 6. stepenu prenosa iznosilo je citavih 20 sec bez i 25 sec sa ukljucenom klimom.
U 5. stepenu prenosa nesto bolje: 17 sec bez ukljucene klime.

Ilustracije radi ovo je 3 puta vise vremena nego sto je potrebno na primer Bori TDI od 130 kS, takodje karavanu.

Potrosnja,
je posebna prica. Za sve vrema testa, a kasnije i jedne duze ture, ovaj Avensis je prosecno trosio 8,7 L BMBa na 100 predjenih kilometar. U mesovitim uslovima gde je bord zabelezio prosecnu brzinu od 45 km/h, potrosnja je iznosila 9,7 L u proseku.

Moram da napomenem da se nije jurcalo automobilom. Retko se dostizalo 140 km/h. Isto tako, u paralelnoj voznji Golf TDI trosio je ravno dvostruko manje.

Testirani Avensis placen je 34.000 CHF (oko 28.000 EURA), sa ne bas maksimalnom opremom, ali prakticno poseduje sve neophodno.

Ima jos jedan zanimljiv detalj. Neretko se na ESu moze procitati kako su, na primer Folcvageni spartanski opremljeni pa se onda spominju Passati stari 15 i vise godina kako na zadnjim vratima nemaju elektricne podizace prozora. Ovaj Avensis je godiste 2012 pa to kod njega ovako izgleda:



Kako neko ne bi pomislio da je rec o skart primerku ponovio bih da sam na raspolaganju imao 2 Avenzisa i da su rezultati za oba otprilike podjednaki. Sedan je bolji za oko sekundu na madjuubrzanjima, a kilometar sat i na jednom i na drugom jednako gresi sa nedopustivih 11%, sto prakticno znci da podatku o potrosnji goriva treba dodati ovaj procenant.

Na kraju, zelim da postavim pitanje, da li kupci znaju sta kupuju i koliko za sta daju novaca. Moj prijatelj, vlasnik ovog Avenzisa, poput Milojkovicevog tece, ocigledno nije svestan.
Ja ne ulazim u to gde se ova Toyota proizvodi, niti me to kao potrosaca uopste zanima, ali ono sto sam video ne zasluzuje da se ovako nesto provlaci kroz razne forume ni kao urbana legenda.

Ako neko poseduje informaciju da sam nesto izneo netacno, ili ako poseduje, od 20.000 detalja na automobilu da je bolje i kvalitetnije uradjeno, neka slobodno napise i neka slobodno fotografise.
Bez imalo malicioznosti, vrlo rado cu prihvatiti takvu sugestiju.
Ja nisam uspeo pronaci takav detalj.

P.S. Pazite kada pisete odgovore i “replike”, ja sam spreman da licno odem kod onoga koji poseduje ovakav automobil i da zajednicki sve to snimimo i objavimo. Bez bilo kakvog stelovanja podataka. Nema vrdanja.






[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 07.08.2012. u 16:01 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 15:03 - pre 141 meseci
Zasto porediti golfa 5 sa novim avensisom? Ta 2 auta se ne mogu parkiarati jedno pored drugog jer se golf ne vidi pored tojote. Recimo meni je toyota 5 puta bolja a samo ne shvatam zasto mislis da si "dokazao" kako je golf kao bolji ili bolje uradjen u detaljima? Mozda zbog debljine i tipa sarke na vratima? I mercedes mini je imao spone tanke toliko da bi se plasio na zastavu da ih postavis pa nijedan nije imao lufta posle 40 godina...
Zasto poredis potrosnju dizela sa benzincem a ne sa drugim dizelom?
Potrosnja od 8,7 litara nije losa za udobnost i voznju koju avensis pruza, za one koji vole da stede tu je avensis d4-d...
Jednostavno ta 2 auta su kao nebo i zemlja i nisu za poredjenje... Kupcima avensisa nikako ne odgovara voznja i buka kao u vodenici koja je u golfu kad se upali pa su se zato i odlucili za nesto bolje i dali desetak hiljada eura vise u odnosu na golfa 6 a ne 5...
Neozbiljno je porediti atmosferskog benzinca i turbo dizela, njihova ubrzanja u sestoj brzini i sl.
Tojota nema neke djelove koji bi se kvarili kao turbina ili plivajuci zamajac itd pa mozda je zato toliko cijenjena i pouzdana i mozda je zato taj tvoj prijatelj dao 34.000 za nju.

Kakve veze ima ovaj citat u kojem se pominju australijski i americki modeli?

Da mi nebi polemisali koliko je taj avensis bolji auto od tog golfa tu je trziste i zna se koliko kosta golf star 4 godine a koliko nova toyota. Tojota kosta koliko 3 golfa i tacno je toliko i bolja.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 15:06 - pre 141 meseci
Ne razumem poentu ovog posta Zarkovog. Evo, cim dodjem kuci kacim kako sve to izgleda na Toyoti staroj 22 godine. Isti kederi iste sarke, sve radi savrseno.

Mene APSOLUTNO ne zanima izgled sarki, kedera... plastika u i oko motora dok to savrseno dugo traje i radi. Avensis je jedan od najpouzdanijih automobila u svojoj klasi i who cares da li su sarke vake ili nake, dal je keder vakav ili nakav.

Ja moj keder nijednom nisam namazao bilo cime za 22 godine i nikad problema nisam imao, niti jedina kap nije prosla u kabinu, niti su mi sarke popustile niti im manjka preciznosti - sve je utegnuto i cvrsto i na svom mestu.

Upravo po tome je Toyota poznata. Ne po izgledu delova, vec po trajnosti istih (i pouzdanosti).

A Golf V je presmesanu odnosu na Avensisa, odvratan je za voznju (vozio cesto 1.6 benzin u comfortline opremi), tvrd, bucan, tvrde i neudobne komande, sve unutra ko u nekoj kutijetini.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 15:16 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni
Kakve veze ima ovaj citat u kojem se pominju australijski i americki modeli?


Zato sto sam napisao da EU modeli su bolji od USA po pitanju americkih, ali to se odnosilo na Corolle iz 2006-te i jeste, potpuno drugacije su u enterijeru.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 15:21 - pre 141 meseci
cozmo kolko je zarko pristrasan za golfa tolko si ti za tojotu. Istina je tamo negde...
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 15:34 - pre 141 meseci
Moja zamerka je to sto su poredjena dva razlicita motora, u pogledu potrosnje, benzin i dizel. Sasvim je ocekivano da ce benzinac vise trositi.

Sto se tice kedera, nije bas normalno da se deformise tako brzo, ali ako ne pusta vodu, sve je u najboljem redu.

PS

Imam jedno pitanje, sta se ono razlepilo na golfovim vratima na poslednjoj slici?
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 16:17 - pre 141 meseci
Moja zamerka isto kao i kod ostalih. Ne mogu ovi motori ni po cemu da se porede.

Takodje, nije u redu tako izglancati golfa za fotografisanje premazati sve gume, plastike, kedere, pa onda isti takav kadar fotografisati Toyotu, ali prasnjavu i prljavu... Malo je autor terao vodu na svoju vodenicu, na ovako sitne fore
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 17:24 - pre 141 meseci
Evo sad stigoh kuci pa da jos malo prodiskutujemo...
Na slici na kojoj se vide kederi kod toyote... gornji keder u kojem je ostao otisak od tapacira ili od neceg drugog nije glavni... Tu ima 2 kedera i onaj koji je zaduzen za zvucno dihtovanje je onaj skroz dolje koji se vidi u donjem lijevom uglu slike... njega na golfu nema, odnosno ima ga na golfu 6. Treci keder je kod toyote naravno na vratima a izmedju prednjih i zadnjih vrata na gornjem dijelu stuba ima takodje "zvucni" keder da se nebi slucajno culo sustanje vjetra.

Sto se tice sarki, ovo nije izbor za miss sarke pa da se ocjenjuje ljepota...
Kod golfa su pojacano uradili sarke jer su veliki problem predstavljale lose sarke na golfu 4... posebno se to moglo vidjeti kod primjeraka sa dvoje vrata na kojima su duza i teza vrata i na kojima su vrata "spadala" i imala veliki luft, morala se stalno stelovati itd...

Sto se tice performansi... golfa (ali ne chipovanog kao Zarkovog) vec obicnog sa 105 konja trebalo porediti sa bilo kojom toyotom d4-d... ali tu on nebi imao sta da trazi...
Nebitno je i ne treba porediti, ali u svakom slucaju ova benzinska tojota je svakako brza cak i od chipovanog golfa 5 jer ona ide preko 200 sto golfu menjac ne dozvoljava.

E da, ove slike golfa su slikane 03.02.2009.g. tako da je ovaj golf tada bio nov jer ga je Zarko i kupio 2009 godine... Ovako u temi se stice utisak da je slikan golf star 4 godine i nova toyota sto nije tacno.

P.S. Postavio si brojeve sasija i prijateljev i svoj sto na ovom pubilc forumu nije bas dobro... nebi se iznenadio kada bi se poceo voziti drugi avensis kod nas sa ovim istim prijateljevim svajcarskim brojem sasije

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 07.08.2012. u 18:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:16 - pre 141 meseci
Ja bih samo dodao da,nazalost buka u kabini vw je veca od toyotine.Muzika je pokusala sakriti istinu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:20 - pre 141 meseci
Corolla, proizvedena Decembra 1989. godine. Osim prljavstine, nista se, dragi moji, ovde nije ni za MIKRON razglavilo (snimak je od danas).



Dakle, nema lufta, a samim tim nema ni nezgodnih zvukova u voznji. I takav je ceo auto iako je, po sadasnjim standardima, metuzalem.

Takodje sarke su kao kod mene, znaci da su dokazane i zato oni to ne menjaju.

Sto se tice kedera, i ja imam jedan deo koji je zvucna izolacija i ide oko okvira vrata i onda debeli keder na vratima.
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:28 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:

E da, ove slike golfa su slikane 03.02.2009.g. tako da je ovaj golf tada bio nov jer ga je Zarko i kupio 2009 godine... Ovako u temi se stice utisak da je slikan golf star 4 godine i nova toyota sto nije tacno.



Moje provere EXIF-a govore da su slike napravljene 11 days, 18 hours, 24 minutes, 30 seconds ago, assuming image timezone of US Pacific. Proverio sam samo dve slike. Ovu linkovanu sa sarkama i jednu sa kederima.

http://regex.info/exif.cgi?img...G_8477%2520Sarke%2520haube.jpg

Dakle, napravljena je 2012:07:26 15:58:18 a modifikovana 2012:07:26 21:41:06.

Isto kaze i ACDSee
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:39 - pre 141 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Ja bih samo dodao da,nazalost buka u kabini vw je veca od toyotine.Muzika je pokusala sakriti istinu.


Drasticno je bucniji, cuje se onaj klasicni TDI zvuk koji iritiria, jos i bruji, kod Avensisa je sve rafinirano u toku voznje, osecaj u kabini (vidi se i na snimku) je mnogo luksuzniji i bolji, prijatniji za boravak i voznju.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:45 - pre 141 meseci
Citat:
endre85: Moje provere EXIF-a govore da su slike napravljene 11 days, 18 hours, 24 minutes, 30 seconds ago, assuming image timezone of US Pacific. Proverio sam samo dve slike. Ovu linkovanu sa sarkama i jednu sa kederima.


Slika sarki na vratima je:

Canon DIGITAL IXUS 850 IS
2.3.2009 – 12:10:42

Sarke na gepeku su iz 2012, iz jula meseca.
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:49 - pre 141 meseci
Citat:
cozmo_im:
Citat:
endre85: Moje provere EXIF-a govore da su slike napravljene 11 days, 18 hours, 24 minutes, 30 seconds ago, assuming image timezone of US Pacific. Proverio sam samo dve slike. Ovu linkovanu sa sarkama i jednu sa kederima.


Slika sarki na vratima je:

Canon DIGITAL IXUS 850 IS
2.3.2009 – 12:10:42

Sarke na gepeku su iz 2012, iz jula meseca.


Aha. Sada vidim. Ja nisam proveravao tu sliku. Vec ove dve:
https://static.elitesecurity.o...%20IMG_8481%20keder%20guma.jpg
https://static.elitesecurity.o...20IMG_8477%20Sarke%20haube.jpg

Ove dve su napravljene sa Canon EOS 450D krajem jula ove godine.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:50 - pre 141 meseci
Druge dve i jesu sa Canon 450 D, nego je Nocni aludirao na sliku sarki ulaznih vrata koju je Zare vec kacio i koja je iz 2009.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 18:58 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni: E da, ove slike golfa su slikane 03.02.2009.g. tako da je ovaj golf tada bio nov jer ga je Zarko i kupio 2009 godine... Ovako u temi se stice utisak da je slikan golf star 4 godine i nova toyota sto nije tacno.


Svaka fotografija sadrzi precizan EXIF iz koga je moguce pronaci sve potrebne podatke vezane za fotografiju.

Ova poslednja jeste slikana tada, ali je i danas sve isto tako kao sto je bilo onda. Osim toga Avensis je potpuno nov tako da bi primerenije bilo da su oba slikana potpuno nova.

Slazem se da su ovi motori neuporedivi.

Isto tako, slazem se da da su i auti neuporedivi. Pogotovo je neuporediva zavrsna obrada i kvalitet izrade. Nikako se na mogu porediti, slozicete se, automobili na kojima sve visi i sve se klima i to jos dok su potpuno novi, sa onima gde slicni detalji ostaju cvrsti i nakon decenijske upotrebe.



Avenzis ima toliko nedoradjenih detalja na sebi da bi nam trebalo veoma mnogo vremena ako bi zeleli sve nabrojati. Spomenucu samo pojedine:

Na primer keder guma na vratima ima fuserski preklop kakav se kod Folcvagena, bez obzira na klasu, ne moze pronaci vec decenijama:



ili na primer jedan ovakav taster koji strci 1cm van instrument tabla i za 2 cm je veci od onog drugog na istoj tabli:




Detalja na pretek i nije sporno koji je automobil vece, da veci je Avensis; i veci i skuplji i u vecoj klasi. Nista to nije sporno. Sporana je cena. Jedan tako skup automobil treba da bude mnogo kvalitetniji.

A i to koliko je veci je pod znakom pitanja. Avenzis je od Golfa 5, automobila u jednoj klasi manje, za samo 1 cm siri u sedalnom delu, ali mu je zato vidno polje uze za 3 cm od istog tog Golfa.











Sto se buke tice, o tome sam vec dosta pisao. Pitanje je previse slozeno da bi se nivo buke mogla izmeriti i da bi takav podatak bio relevantan, ali tacno je to da je buka u novom Avensisu znacajno manja od one o prethodnom modelu kada je voznja pri 140 km/h predstavljala nocnu moru za putnike koji se u takvom rezimu voze nekoliko sati.


Jedan od razloga kupovine nove Toyote upravo je ova buka. Medjutim, stari sa 2.0 motorom i 150 ks je mnogo bolje isao, a na moje pitanje upuceno vlasniku ovog Avensisa, kako na primer pretice kamione, ili uopste kako pretice nekoga, dobio sam zanimljiv odgovor:

"Ako sam u 6-oj onda prebacim u 4-tu, a ako sam u 5-oj onda prebacim u trecu. Da bih na ovakav nacin naucio da vozim bilo mi je potrebno svega par nedelja vezbanja. Sad ide ko podmazano."

Sta reci na ovako nesto



P.S. Vidim da je Cosmo dao precizne informacije o fotografijama, vremenu nastanka i tipu aparata.
sorry, malo sam zakasnio.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 19:19 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic: "Ako sam u 6-oj onda prebacim u 4-tu, a ako sam u 5-oj onda prebacim u trecu. Da bih na ovakav nacin naucio da vozim bilo mi je potrebno svega par nedelja vezbanja. Sad ide ko podmazano."
Sta reci na ovako nesto :D


Ne razumem. U pitanju je atmosferski motor koji mora da ide u obrtaje da bi silovito povukao. Ja sam vozio isti ovaj motor ali u oko 200kg TEZEM autu - Versu i ide kao metak. Dakle kad iz V stepena prebacis u III i stisnes gas ne da silovito ubrzava nego pretice kao metak. Pri tom, vozacu ako treba par nedelja da se navikne na motor kako radi, onda nemam reci, meni je potrebno 10 minuta da osetim kako neki auto moze da se vozi.

Oni su u V i VI stepenu podeseni za krstarenje autoputem a ne za ludovanje, a sam atmosferski motor je takav. I da, ljudi se plase da im motor zarezi malo - ti motori su neunistivi i mozes da ih cepas kako god zelis do 7000 obrtaja i tad idu perfektno. Naravno, potrosnja tada raste, ali za par sekundi koliko traje preticanje to se nece ni osetiti na proseku.

Obicno kazu, jao ima malo da se cuje kad dodam preko 5000 obrtaja. Pa on je napravljen da mu preko 5000 obratja odgovara za jaka ubrzanja, a podesen da se lagano vozi. Pri tom, menjaci su odlicni i nema problema kod saltanja. Cak i mala Corolla, sa svega 75KS, 105Nm, 240.000km sasvim laganica ubrzava u gradu kada iz IV prebacis u III stepen prenosa i to kada u IV stepenu vozis SAMO 40kmh:



Ili iz III u IV stepen prenosa 80-100kmh (5 sekundi, cenim da bi do 120 bilo oko 12 do 13):



Samo je potrebno par minuta probati masinu i znati kad i gde hvata snagu ili obrtni momenat. Ne vidim problem uopste. Turbo motori su druga prica.

A evo medjuubrzanja kod mene u V stepenu prenosa (slobodno izvadite stoperice):



60-90kmh, V stepen prenosa, 8 sekundi.

Atmo benzince samo treba znati kako voziti i kako saltati i performanse su zagarantovane, cak i sa ovako malim masinama - doduse masinama kojima ni 7000 obrtaja ne smeta :)

Izmena: zaboravio da ubacim video.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 07.08.2012. u 20:38 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 07.08.2012. u 20:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 21:44 - pre 141 meseci
ne bih uzeo golfa ni da mi ga neko poklanja.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 22:00 - pre 141 meseci
Ja bih ga uzeo i odmah prodao :)

Golf se kupuje samo kad neko ne zna sta drugo da kupi, a cuo je od caleta da je Golf II odlican
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 22:11 - pre 141 meseci
Nije tema da li bi neko nesto kupovao ili ne, vec je zamisljena kao mesto za direktno tehnicko poredjenje pojedinig modela kao i njihovih cena, pa vas molim da se od ovako visokointeligentnih komentara uzdrzite.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180064 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.