Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630090 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.07.2013. u 15:30 - pre 131 meseci
Poredjenja radi, trebali bi da ubacimo dodatne podatke, posto "golf 7" prakticno "ne postoji" u formi za aktivno poredjenje.

Postoji 4-5 VERZIJA golfa 7, raznih tezina recimo, od 1050 do preko 1200kg.. postoji set tockova i guma za golf 7
Citat:
15" 1956515
16" 2055516
17" 2254517
18" 2254018
19" 2353519
20" 2353020
...
i takodje postoje DVA poznata(principijelno, u tipove opruga i prigusivaca da ne ulazimo) tipa vesanja...i postoji, recimo, podatak da (standardni, a top model serije, sa svakako najvecim serijskim i kocnicama i gumama, ali i tezinom..) golf 7 GTI ima(negde i nekako izmeren, pri poredjenju sa konkurencijom) 35,9m kocioni put od 100-0..

http://forums.vwvortex.com/sho...ance-Ed-vs-Ford-Focus-ST/page5

Takodje postoji nesto sto golf 7 ima a u konkurenciji(bar trenutno) drugi automobili nemaju, a to je kocenje nakon udesa, sto je mnogo znacajnije od par metara kraceg traga(zavisnog ponajvise od mase vozila, tipa kocnica, guma i relativno podloge, u realnosti)..pa se neke stvari jednostavno ne mogu vulgarno porediti, bez dopunskih detalja ili bitnih podataka...

Tako da je podatak
Citat:
...Poredjenja radi, golf 7 se zaustavlja za 33-34(toplo/hladno) metara sa 100 na 0...

sporan do daljnjeg, dok se ne pojasne blize okolnosti i konkretnost vozila..recimo, najlaksi 1.2TSI sa gumama 17" sirine 225, na suvoj podlozi....recimo...npr

Poz
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-i.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.07.2013. u 15:58 - pre 131 meseci
@Flo33, tek kada budes znao koliko Cosmo-in 'tesku' nogu ima, moci ce malo realnije da se sagleda situacija. Makar ja tako mislim.

@vladd: sto se tice kocenja nakon udesa, mislim da VW nije jedini koji to ima u serijskoj proizvodnji.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.07.2013. u 19:22 - pre 131 meseci
@mozdasamjaamozdainisam

U "Golf klasi"...jeste jedini.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.07.2013. u 19:55 - pre 131 meseci
Ja bih voleo da pojasnimo i sta znaci "golf klasa", posto je golf "otklizao" iz raznih segmenata, krecuci se sa dimenzijom od 3,8 do 4,2 metra, a takodje, snagom i planiranim konforom, otklizao i iz "kompakt" klase..
Verovatno zarad planirane visoke cene..
Izduzeni B segment, oblikom nalik na kompakta, koji konforom zalazi u C segment a sa snagom i cenom zalazi i u D segment...dok svaka edicija ima od nekoliko do nekoliko desetina podvarijanti...tesko je naci adekvatni brend koji pod jednim imenom sadrzi toliko raznovrsnosti...

Sa duzinom, snagom, cenom i oblikom, ostao je usamljen u svojoj "klasi"...

Inace, posto je tema o C segmentu, Audi A3 je "prvi nosilac" PCBT (post crash breaking technology) sistema...


Poz

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.07.2013. u 23:12 - pre 131 meseci
Citat:
vladd: Poredjenja radi, trebali bi da ubacimo dodatne podatke, posto "golf 7" prakticno "ne postoji" u formi za aktivno poredjenje.

Postoji 4-5 VERZIJA golfa 7, raznih tezina recimo, od 1050 do preko 1200kg.. postoji set tockova i guma za golf 7

sporan do daljnjeg, dok se ne pojasne blize okolnosti i konkretnost vozila..recimo, najlaksi 1.2TSI sa gumama 17" sirine 225, na suvoj podlozi....recimo...npr

Poz
Evo:
Citat:
Nachdem der Audi A3 TDI 150 PS und der Golf VII TDI 150 PS sich in den letzten Monaten sehr vielen Vergleichstest unterzogen haben, fällt mir der unterschiedliche Bremsweg bei gleicher Reifengröße 225/45 R17 W auf Felge 7,5 x 17 Audi A3 und 7 x 17 Golf VII auf.
Beide Fahrzeuge waren mit dem Dunlop Sport Maxx RT bereift, allerdings hatte der Audireifen den Zusatz AO. Folgende Bremswege sind dabei gemessen worden:


Citat:
vladd: Ja bih voleo da pojasnimo i sta znaci "golf klasa", posto je golf "otklizao" iz raznih segmenata, krecuci se sa dimenzijom od 3,8 do 4,2 metra, a takodje, snagom i planiranim konforom, otklizao i iz "kompakt" klase..
Verovatno zarad planirane visoke cene..
Postoji cela tema sa kategorizacijom, ne znam zbog cega je potrebno da se iznova i iznova vracamo na opste poznate stvari.

U golf klasu spadaju kao poslovicno najveci konkurenti opel astra i ford fokus, zatim peugeot 308, fiat bravo, renault megan, kia ceed, hjundaji i30, citroen c4, mazda 3, toyota auris... Svi oni upadaju danas u 4.35m duzine +-10cm. To sto su neki porasli malo vise govori samo o njihovoj nesposobnosti da pariraju goflu koji je po spoljasnjim dimenzijama medju najmanjima, a unutra medju najvecima ukljucujuci i gepek(zapremina i oblik) dok je usput i najlaksi. Dakle, kada se kaze golf ima ovo jedini u klasi ili golf ima ovo najgore u klasi ili ili u 99% slucajeva misli se na grupu vozila gore pobrojanih.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 09:23 - pre 131 meseci
Konacno :)

Ovo je ono sto sam cekao.

Ispostavilo se da sam bio u pravu. Motor, performanse i medjuubrzanja kod novog Aurisa su bolja nego kod starog. Doprinos tome je - laksi auto, promenjen sam motor i prenosni odnosi.

Levo je stari, desno novi. Pogledajte optimizaciju motora i menjaca za medjuubrzanja u VI stepenu prenosa. Treca je ocekivano losija za 0,7 jer je duza kod novog Aurisa ali zato bolje razvlaci od starog, odnosno brze ide u trecoj tako da je relativno nebitan podatak, odnosno u krajnjem skoru pri preticanju novi Auris je mnogo, mnogo zivahniji i brzi od starog.

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 11:08 - pre 131 meseci
Koliko mogu da primetim, sve razlike osim ubrzanja u 6. brzini su vrlo male i mogu se pripisati manjoj tezini. Jedina razlika je izgleda u tome sto je 6. stepen prenosa sada direktan od prethodnog koji je izgleda bio overdrive. Nazalost, izgleda da je kocenje stvarno problem na ovom autu
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 11:13 - pre 131 meseci
Citat:
tdusko:
1. Kocenje u zimskim uslovima sa zimskim gumama. Odlican i ocekivan rezultat.
To je ocekivan rezultat mozda ako vozis juga, ali danas u toj klasi to je katastrofalan rezultat. Medjutim, kao sto sam i napisao tada, treba to proveriti jer deluje neverovatno. Ja nisam uspeo da nadjem iole pouzdan podatak o kocenju za novi auris. Poredjenja radi, golf 7 se zaustavlja za 33-34(toplo/hladno) metara sa 100 na 0. Ne treba objasnjavati koliko je 7 metara u toj situaciji.[/quote]


Rezultati kocenja, izvor nacionalnaklasa:

1. Toyota Auris 1.6 (novi model) : 100-0: 2.90s, 40,40m (napomena: Kočioni sistem je vrlo dobar, baš kao što je to bio slučaj sa prethodnikom tako da je zaustavni put na Michelin Energy Saver pneumaticima, koje se ne mogu pohvaliti odličnim performansama kada je u pitanju kočioni put)

2. Renault Clio 1.5dci (novi model): 100-0: 3.30s, 45,40m
3. Cruze 1.6 HB: 100-0: 3.10s, 39,70m
4. VW Golf VI 1.2TSI: 100-0: 2.90s, 40,80m
5. Kia Ceed 1.6 Crdi (novi model): 100-0: 2.90s, 40,10m
6. Peugeot 208 1.6 HDI (novi model): 100-0: 3.20s, 41,70m
7. Renault Megane GT 2.0: 100-0: 3.30s, 42,20m

Zao mi je ali Auris ima gotovo najbolji rezultat.

Objasni mi ove rezultate. Hvala.

Potrosnja na testu NK:


"U gradskim uslovima vožnje, a mi smo u takvim uslovima prešli oko 400km, deklarisana potrošnja je 7,9l dok smo mi u praksi imali rezultat od 8,7l što, imajući u vidu velike gužve u Beogradu tokom test perioda, smatramo kao sasvim korektan rezultat."

- Ja sam spustio na 8.5 naprimer.

Na magistralnim pravcima, šestostepeni menjač u kombinaciji sa elastičnim Valvematic agregatom znači da će pri brzinama od 60 do 80kmč potrošnja biti veoma blizu deklarisanoj cifri od 4,8l. U realnosti, mi smo bili oko 5,5l. Elastičnost agregata će, ujedno, omogućiti da na magistrali ubrzavate u opsegu od 60 do 90 kmč bez preke potrebe da menjate stepen prenosa" Na autoputu Auris nudi prilično tihu vožnju zahvaljujući boljoj aerodinamici, ali i zbog toga što je u odnosu na prethodnika šesta brzina za nijansu "duža" tako da pri 3000 obrtaja brzinomer pokazuje 120kmč. Pri 130, potrošnja iznosi oko 7,5l - kažemo "oko" zato što je pokazivač trenutne potrošnje grafički pa je teško reći konkretnu brojku sa 100% sigurnosti. I pored te okvirne brojke, Auris je jedan od štedljivijih benzinaca iz C segmenta koje smo imali na testu i pored snage kojom raspolaže."

I zakljucak s kojim se slazem i koji sam i sam doneo na osnovu duze voznje:

"Za razliku od prethodnog puta, kada u bazi rezultata nismo imali odgovarajuće agregate za poređenje, sada možemo da kažemo da je Auris 1.6 i brojčano nadmoćan u odnosu na 1,6 litarske konkurente iz Kia i Chevrolet ponude, ali da je još veća (negativna) razlika u odnosu na Honda 1,8 litarski benzinac koji je referentni atmosferski benzinac po pitanju performansi, a da pri tome vlasnici Honde ne plaćaju "penale" u vidu veće potrošnje."
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 11:33 - pre 131 meseci
Citat:
Nachdem der Audi A3 TDI 150 PS und der Golf VII TDI 150 PS sich in den letzten Monaten sehr vielen Vergleichstest unterzogen haben, fällt mir der unterschiedliche Bremsweg bei gleicher Reifengröße 225/45 R17 W auf Felge 7,5 x 17 Audi A3 und 7 x 17 Golf VII auf.
Beide Fahrzeuge waren mit dem Dunlop Sport Maxx RT bereift, allerdings hatte der Audireifen den Zusatz AO. Folgende Bremswege sind dabei gemessen worden:


Ovo je najjaca dizel ponuda serijskog golfa 7..bez dopunskih "oznaka" tipa R, S ili GTI..sa naj vesanjem, naj kocnicama, izvanrednim gumama, ukratko sa odlicnim "donjim" postrojem. I cenom oko 30k€, zaviso od mesta prodaje..negde malo nize negde malo vise..

Sto Cosmu objasnjava

Citat:
4. VW Golf VI 1.2TSI: 100-0: 2.90s, 40,80m


kako je neki "golf VII" u stvari "ispao" iz "golf klase"...i da li zasluzuje ljustura da se prezentuje kao "golf 7"
Sa pristojnom cenom od 15k€..

I sda imamo DVA golfa 7, jedan je ispred, a jedan iza konkurencije po kocionim karakteristikama..koji je golf 7 "baba", a koji "zaba"...

Mislim, o tome govorim, zasto se ne moze JEDNOSTAVNO iskazati "golf 7"...to je slozen termin, za vozil(o)a sa rasponom cena od 15 do 40k€ u svojim varijantama, sa adekvatno i ekstremno razlicitim karakteristikama..i iste skoljke..
Mislim da ne bi "gledali meso a jeli kupus", i poredili cenovno neuporedive...

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 11:52 - pre 131 meseci
Citat:
cozmo_im

3. Cruze 1.6 HB: 100-0: 3.10s, 39,70m
4. VW Golf VI 1.2TSI: 100-0: 2.90s, 40,80m
Interesantno za dva auta sa istom pocetnom brzinom da jedan za duze vreme predje kraci put. Uz to ovo i nije golf VII

Citat:
Ovo je najjaca dizel ponuda serijskog golfa 7..bez dopunskih "oznaka" tipa R, S ili GTI..sa naj vesanjem, naj kocnicama, izvanrednim gumama, ukratko sa odlicnim "donjim" postrojem. I cenom oko 30k€, zaviso od mesta prodaje..negde malo nize negde malo vise..
Nije to nikakav spektakularan golf, to je samo jaci od dva dizel motora u ponudi i koliko mogu da vidim u Srbiji u zvanicnom katalogu kosta ispod 24k eur. Isto tako, taj auto je i tezi sigurno 100-200 Kg od osnovnog benzinca koji kosta 15k eur. Iskren da budem ne znam kakva je razlika u kocionom sistemu(tu bi ti mogao da nas edukujes malo, bilo bi interesantno znati detalje).

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 20.07.2013. u 13:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 12:57 - pre 131 meseci
Ukoliko se vec citira neki test, treba citirati i zakljucak... Preuzeto sa testa Aurisa sa nacionalne klase :

"Da li je kompletna „ergela" na broju?
U kombinaciji sa nešto manjom težinom i nešto pogodnijom krivom obrtnog momenta, novi Auris se čini živahniji i spremniji da reaguje na komandu gasa. Sa druge strane, Valvematic i dalje ne ostavlja utisak "snagatora" kakvog bi smo mi, subjektivno, želeli da imamo pod haubom."

"Što se tiče dileme oko pogonskog agreata, 1.6 Valvematic i dalje nije onakav "snagator" kakav bi smo želeli da se nađe iza etikete 132KS, ali nam se čini da ipak opravdava doplatu od 900€ koliko je ovaj motor skuplji od 1,33 varijante, pogotovu što u paketu stiže i kvalitetnije zadnje ogibljenje."

Ovo je lep nacin da se kaze izmedju redova ono sto se misli, a da se ne uvredi uvoznik kako bi se mogao dobiti i sledeci auto na test.

Sto se tice kocnica, uvek su vece na snaznijim dizeliskim motorima, i zbog vece snage i vece tezine vozila.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 13:26 - pre 131 meseci
Test ima na nacionalnojklasi i svako moze da procita.

Ovo sto si citirao je SUBJEKTIVAN osecaj.

A ne ono sto je izmereno na telemetriji.

Moj SUBJEKTIVAN osecaj je isti takav :) Dakle NE izgleda kao da je ta snaga, ali sama vremena govore da je to ipak najjaci 1.6 atmo motor.

To je ono sto ja pricam svo vreme. Jedno je "dozivljaj" snage subjektivni a drugo je ono sto se pokaze na merenjima.

Merenja kazu da ovo nije nikako slab motor, odnosno isporucuje to sto pise.

Recimo moj subjektivan osecaj Opelovog motora 1.4 Turbo od 120KS je smesan, izgleda kao da ima 90 konja ili manje.

Medjutim kad se izmere vremena motor ima bas lepa medjuubraznja i ubrzanja, a po osecaj bi rekao da je skroz nemocan.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 14:32 - pre 131 meseci
Ja bih subjektivne osecaje i marketinska merenja pazljivo koristio pri oceni..sto zbog raznih fanova koji imaju potpuno legitimno i ravnopravno pravo na osecaje, a sa druge strane postoje razni "testovi", mislim testovi raznih "namena"...

Cinjenica je da je NK testirala G6, 1.2 TSI, sa boljim trapom(od pandana serije 7), po hladnom, obicnom vremenu, ALI sa prosecnim, takoreci svakodnevnim gumama..
Citat:
Continental ContiEco Contact 195/65/R15


Dok je ADAC takodje "testirajuci"(VALJDA) 100kg laksi (1205) 1.2 TSI, sa torzijom, dobio rezultate, koristeci Dunlop sport max RT91W, po suvom vremenu, 225/45/R17W..i upisao u marketinski notes 33,6m..izgleda za SVE golfove 7..bolji rezultat nego golf7 GTI na (relativno, novinarski)nezavisnom testu

http://www.adac.de/_ext/itr/te...lf_1_2_TSI_BMT_Comfortline.pdf

http://www.adac.de/_ext/itr/te...f_2_0_TDI_BMT_Highline_DPF.pdf

Stran(e)a 10! OBA teksta...

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.07.2013. u 14:59 - pre 131 meseci
Upravo o tome pricam.

Sto se tice Aurisa, kompletan zakljucak je ovo:

"Što se tiče dileme oko pogonskog agreata, 1.6 Valvematic i dalje nije onakav "snagator" kakav bi smo želeli da se nađe iza etikete 132KS, ali nam se čini da ipak opravdava doplatu od 900€ koliko je ovaj motor skuplji od 1,33 varijante, pogotovu što u paketu stiže i kvalitetnije zadnje ogibljenje."

Sa ovim se ja i slazem jer je osecaj takav, nema se osecaj eksplozivnosti vec je sve linearno, ali kada ste na putu medju ostalim vozilima Auris je izuzetno brz automobil iako osecaj "na ledjima" nije kao da ima 132KS.

Medjutim stranicu pre toga ide pojaasnjenje:

"Za razliku od prethodnog puta, kada u bazi rezultata nismo imali odgovarajuće agregate za poređenje, sada možemo da kažemo da je Auris 1.6 i brojčano nadmoćan u odnosu na 1,6 litarske konkurente iz Kia i Chevrolet ponude"

Ovo je najbitnije i POBIJA sve tvrdnje da je motor slab i da je kao da ima manje konja. Najjaci je i najbrzi od sve ostale konkurencije sa 1.6 atmo motorima (Ceed, Cruze, I30). Ceed 1.6 GDI je bolji od starog Aurisa sa 124KS ali od ovog novog nije.

Steta sto korisnik ikac koji je imao starog Aurisa (a sad Ceed GDI) od 124KS nema prilike da proba novi Auris i da uporedi sa Ceedom.

I NIKO i dalje ne objasnjava rezultate kocenja? Molim da mi se objasni kako to sad Auris ima lose kocenje a pogledajte ova sva merenja - jedino Cruze ima bolji rezultat od svih. Kocenje zavisi od pneumatika i temperature na testu, podloge i slicno.

Kao sto vidimo vecina koci na oko 41m. Skoro sve sam pregledao na nacionalnojklasi i to je neki prosek, 40m.

Po meni to su bas realna merenja koje radi vozac kakav bi bio prosecan vozac a ne testovi u kontrolisanim uslovima (kao ADAC).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.07.2013. u 13:13 - pre 131 meseci
Po meni su ADAC-ovi testovi direktno za kantu za djubre. Valjda su dosli do trenutka da rasprodaju ili skupo prodaju svoj dugo gradjeni visoki renome. Ocito je kriza iznudila pucnjavu iz svih kalibara..

Rezultati su dramaticno neozbiljni, kao da su ispaljeni "iz fotelje", bar da su decimalu promenili kod modela razlicite tezine, verujuci (poprilicno dobro) da se citaoci nece upustati u analitiku i poredjenje, i da ce oni koje to zanima, ukljucujuci i interesente brenda, prosto progutati podatak...
Samo su zaboravili da ce neko da re-prezentuje taj podatak i napravi ga vidljivijim javnosti, za kritiku..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.opera-mini.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.07.2013. u 16:43 - pre 131 meseci
Bolje sto nisu promenili decimalu jer teoretski cak i postoji sansa da je rezultat isti mada je jasno da se radi o prepisivanju. Sta reci za ove iz nacionalne klase koji su i na osnovne postulate fizike zaboravili dok su se igrali testiranja.

Sto se renomea adac-a tice, nisam siguran da kapiram o cemu pises posto adac nije auto casopis vec automobilski klub koji se pre svega bavi pruzanjem pomoci na putu svojim clanovima od cijih clanarina se i finansira. Kad i urade neki test to je da bi imali nesto da ubace u besplatni bilten koji salju clanovima mesecno
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.07.2013. u 17:08 - pre 131 meseci
Najbolje bi bilo da su obavili testiranje, ali nije poenta da pricamo previse o renomeu ADAC-a, vec o nacinu posmatranja raznih podataka.
Niti je ADAC usamljen u povrsnosti, niti su drugi preposteni.

Podatke i osecaje treba ipak zdravorazumski posmatrati a ne prihvatati zdravo za gotovo. Ak uopste imamo nameru da poredimo neka vozila..zarad dobijanja neke informacije..

Mozda imamo nameru da poredimo vozila SAMO da bi glorifikovali ovu ili onu znacku, to je drugi aspekt..i realna solucija.

Meni je samo zasmetalo KAKO to da golf 7, u standardnoj varijanti(pa cak i sa nestandardnim gumama, za recimo 1.2 verziju) ima BOLJI rezultat KOCENJA od generacijski TOP modela, golfa GTI, koji ima bolje kocnice, bolje vesanje, identicne gume po velicini i zanemarljivo vecu tezinu...i ZAISTA je testiran..

I pokazalo se da je ADAC-ov podatak pausalan, nepouzdan i neupotrebljiv...

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.07.2013. u 11:24 - pre 131 meseci
KIA CEED 1,6 GDI vs Auris 1.6 - Auris je ipak bolji i motor je bolji iako Kia nudi 3KS i 5Nm vise i za nijansu bolje ubrzanje, ali je Toyotin motor ipak elasticniji i dinamicniji malo:

http://translate.google.rs/tra...%3DN%26biw%3D1516%26bih%3D1146

Za Auris:
"It is very close to what I mean by 'ideal compact' gets 4 stars out of 5 and is the winner of this comparison. It is not perfect but it is dangerously close to benchmark in the compact class, VW Golf. It is spacious, very well built with a design that inspires dynamism and excellent interior finish. If you crave a small displacement turbocharged 1.6 Toyota engine on paper you seem daunting, you have nothing to worry about; technology incorporated in this engine intake makes at least as gratifying as any other engine operating offered by competitors and gasoline consumption values ​​are very good. Proverbial reliability of the brand, the warranty up to 5 years and 160.000km very good price compared to the facilities offered by Toyota Auris turn into one of the best options in the compact class."

Tek ovako uporedo i na fotkama se vidi da je Toyota ispred Kie. Nekako enterijer Kie deluje jeftino i siromasno i neorganizovano. Nekako deluje ozbiljnije ceo automobil. To sam i ja odmah primetio.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.07.2013. u 12:32 - pre 131 meseci
Bilo bi stvarno sramota da kia može da priđe tojoti na bilo kom polju.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.07.2013. u 15:27 - pre 131 meseci
Zasto bi to bila sramota?

I zasto bi to Auris predstavljao bolju kupovinu od Caada na ovom nasem srbijanskom trzistu?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630090 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.