Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630114 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 15:03 - pre 132 meseci
kako mislis da se ne zakljucavaju vratanca za gorivo?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 15:07 - pre 132 meseci
Zaključavaju se verovatno kad zaključaš auto. A ako je išta bilo grozno u starom fokusu su komande na volanu.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.06.2013. u 15:11 - pre 132 meseci
Ne zaključavaju se ni tada.

Komande za radio nisu bile grozne nego najbolje koje sam video ikada igde u C i D klasi. I nisu opšte bile na volanu nego sa leve strane ispod migavaca.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.06.2013. u 07:35 - pre 132 meseci
Pa znam, to je i ono što mi je bilo tako grozno :)

Navika je čudo. Inače i meni je enterijer novog fokusa neprimetno drugačiji od starog i generalno ceo auto mi nije nikakav napredak.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.06.2013. u 00:55 - pre 132 meseci
Za sladokusce

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.06.2013. u 07:48 - pre 132 meseci
Uh, bas je prijalo za pocetak dana :)

Mene je najvise iznenadio poraz bmw-a tamo gde je tradicionalno najjaci - handling i volan. Sporost golfa ne iznenadjuje s obzirom na ipak preveliku razliku u snazi, ali poraz zadnje vuce je neocekivan.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.06.2013. u 08:58 - pre 132 meseci
U ovom testu Golf je uljez (po svom starom dobrom obicaju ). I po ceni i po segmentu kome pripada.

Ovoj dvojci ravnopravni takmac trebao bi biti nekakav A3 S ili RS sa, ili bez "MTM", svejedno

Ono sto je zanimljivo je da ovaj AMG sa 360 KS nosi pneumatike "kroz 40" mada ipak ima nesto vise od kontraverznih 138 konja.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.06.2013. u 10:29 - pre 132 meseci
Citat:
tdusko: ... ali poraz zadnje vuce je neocekivan.
Sad vidim da je mecka u stvari 4wd sto poprilicno objasnjava zasto je bmw pokazao losiji drzanje od mecke.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.06.2013. u 11:06 - pre 132 meseci
Neizvesna pobeda jednog nemackog proizvodjaca u toj konkurenciji.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 13:47 - pre 132 meseci
Podaci za novi Auris:

The test data *
Acceleration 0-100 km / h 10.5 s
Flexibility 80-120 km / h 21.8 s (6th gear)

http://translate.googleusercon...utm_source=translate.google.rs

Stari Auris (nacionalnaklasa):

0-100 km/čas 11.20s
80-120 km/čas (6) 30.70 s

Kao sto rekoh, razlika je drasticna u ubrzanjima i medjuubrzanjima - 9 sekundi u VI stepenu prenosa je dobijeno prepakivanjem motora i prenosnih odnosa.

Megane TCE 115KS:

80-120 km/čas (6) 27.20 s

Astra 1.6 Turbo GTC:

80-120 km/čas (6) 14.50 s

Ovo upravo govori ono o cemu ja pricam - novi Auris je odlican za voznji i medjuubrzanja i ubrzanja mu ne manjka. Cesi su to dobro opisali na jednom testu:

"Of course, torque of 160 Nm turbocharged units can not be prosecuted, but its charm lies in perfect harmony going. Continuously variable timing of the intake and exhaust valves, along with the change of stroke was organized by the continuous increase in power throughout the rev range. That is exactly what turbos fail. The engine feels just as good at 1100 rpm, and when the red band needle attacks beginning with 6500 data per minute. It is flexible, legible and without fluctuations. With increasing speed still comes alive and the crew often highly sophisticated acoustic manifestation. The lack of enforcement do not worry. The 97 kW is sufficient even for overtaking maneuvers, as there is no need to worry about menial two or three degrees lower."

http://translate.google.rs/tra...Btest%26biw%3D2053%26bih%3D993
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 15:41 - pre 132 meseci
^Ako se ovaj izvor moze uzeti za relevantan, onda bar 2 stvari mogu da okarakterisem kao katastrofalne:

1. Kocenje 100-0: 40 m
2. Realna potrosnja: prosecna 8.1, u gradu 9.4

Ostavljam rezervu da ovo nisu tacni podaci, ali ako jesu, ja bih se iskreno kao kupac osecao prevarenim da danas kupim nov auto sa performansama iz proslog veka
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 18:43 - pre 132 meseci
Zasto bi bio prevaren?

Prevaren bi bio da se nesto krivotvori zasta kupac sazna tek nakon sto kupi automobil. Ovako, nije prevara.

Performanse jesu kao na autima iz proslog veka, ali takve su kakve su. Nekom one ne smetaju. Zato, u zemlji u kojoj zivis i radis postoji krajnja desna traka na autoputevima.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 20:33 - pre 132 meseci
U pravu si, malo su me sokirali podaci pa nisam mnogo razmisljao pre nego sto sam napisao post.

Nego, evo da osvezim malo temu sa par slika komsijinog novog ljubimca . Nadam se da cu ga uhvatiti ovih dana pa da me malo provoza









Pneumatici kao na aurisu
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 20:42 - pre 132 meseci
Ne znam da li je do mene, ali stari Pro ceed mi je mnogo lepši
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.06.2013. u 20:54 - pre 132 meseci
mb A amg ima motor od 1991cm3 a 355konja !!! u b're ludilo :-)
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.06.2013. u 23:44 - pre 131 meseci
Citat:
vladd:A nekada je vazan i pristup gepeku, dzabe sto je veliki, kada se recimo ne moze ubaciti neka potrebstina, od frizidera, do recimo ovih kolica.

Velicina gepeka treba da je na poslednjem mestu pri oceni vozila. Ko hoce da bude transporter, postoji obilje transportnih vozila, pikapova, furgona..


Aj da repliciram na ovaj raniji post.

Meni je veličina gepeka jedan od presudnih faktora. Recimo, upravo zbog malecnog gepeka (stara) Laguna karavan je smešan auto koji ne uzimam u obzir uopšte, uprkos drugim prednostima i povoljnoj ceni.

Međutim, tačno je da veličina u litrima sama po sebi ne znači ništa. Isto kao što na fotoaparatima megapikseli sami po sebi ništa ne znače. Svakakve gluposti od gepeka se mogu videti sa deklarisanom ogromnom litražom, ali koji su u princpipu neupotrebljivi kao takvi. Recimo, uski gepek od >400 L u obliku kutije koji je dobijen podizanjem donje ivice zadnjeg stakla i većom visinom vozila, ali koji je kao takav neupotrebljiv jer ne postoji mogućnost otvaranja stakla na gepeku, a otvaranjem vrata na gepeku se sve to što je naslagano jedno na drugo u taj duguljasti visoki gepek - prospe na asfalt.


[Ovu poruku je menjao pisac dana 30.06.2013. u 02:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2013. u 11:44 - pre 131 meseci
Eto da se i ja posle oko godinu i po vrsljanja po AZ zapljunem sa motorizacijom :)

Od pocetka juna ponosni sam vozac A3 Sportback 1.4TSI (122ks)

Posto sveukupno imam oko 2.000km (sa ovim ~1.000km) stvari gledam iz laicke perspektive.

Oprema:
Sedista sportska - Alkantra, neka vrsta antilop koze izuzetno udobno sa svim dzidzabidzama i rucnim namestanjem
Asistencija: side assist, lane assist, adaptivni tempomat, automatska svetla/brisaci, 4 x senzori napred i nazad
Xenoni
Rupa na zadnjem sedistu za dugacke predmete,
Svi moguci airbag-ovi
Manuelna klimatizacija :D
Gume: Continental ContiSport 225/45/17 (to su iz lizinga odabrali)


Voznja:
U svakom trenutku u pravom stepenu prenosa motor je imao adekvatnu kolicinu snage. Po gradu su ogranicenja 50/70 i tu vec sugerise on-board da se prebacuje u 4-tu. Na autoputu 120km/h na ispod 3.000, 130km/h na 3.100 (mada jos je imao zute lampice upaljene kao nerazradjen). Na 150km/h ide bez problema ali nisam se zadrzavao u tom rezimu dugo. Sa 80-90km/h u sestoj malo sporije ubrzava dok ne dodje do 100km/h ali onda jurne, nisam merio posto sam vozio sam. Izuzetno je tih za ono u cemu sam ja imao prilike da se vozim (citaj nista posebno) i osim kada se zgazi ne cuje se. Start/Stop funkcionise odlicno i vrlo brzo, ni jednom nisam primetio da mi je poskocio zbog automatskog paljenja, cak i par puta kada mi se ugasio mojom greskom stiskanjem kvacila i gasa motor se automatski upali i moze da se krece, nema potrebe za bilo kakvom drugom akcijom. Imao sam priliku da prodjem jedno 30-40km po lepom a uzanom putu izmedju par sela i tu se pokazao kao okretan i sve komande ispratio maksimalno.

Funkcionalnost:
Zadnja sedista se obaraju brzo i lako i prostor je poprilicno ravan. Sam gepek za svakodnevnicu je i vise nego dovoljan, verujem i za godisnji da ne bi bilo potrebe obarati sedista za stvari. Kontrole na volanu su dobro rasporedjene i intuitivne/lako se nauce. Problem imam sa sporet prekidacem kada ulazim posle zene da vozim dva-tri puta sam ga zakacio i neprimetno iskljucio automatska svetla. U prostor na vozackim/suvozackim vratima ne moze da stane flasa od 1.5l a sumnjam da bi i ona kola od litru usla mada nisam pokusavao. Prednji stub mi nekad bas zasmeta u krivini mada nisam siguran kako je u poredjenju sa ostalim automobilima. Duzina (4.3m) je taman da nije predugacak a da nazad moze da se spakuje neko iza mene (188cm, 100kg). Sedista su vrlo udobna i za 2 sata na autoputu nisam osetio umor neki.

Potrosnja:
board computer izbacuje 6.4l na predjenih malo ispod 1.000km

Izgled:
Kada se gledaju slike na netu cini se kao da lici na karavan (sportback jel da) ali uzivo je bas lepuskast i uzivancija za gledanje :)






Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2013. u 11:55 - pre 131 meseci
Velika čestitka od mene, ovo je siguran sam prvi novi A3, a verujem i prvi auto uopšte na MQB platformi na ES-u :)

Nisam imao priliku da ga vozim ali sam sedeo u njemu na sajmu dugo i glavni utisak je kao da je izliven iz jednog komada. Svaka čast :)

 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2013. u 12:05 - pre 131 meseci
Ako treba nesto da se pipka, lupka, cupka voljan sam samo ne znam sta bih :)


@Nebojsa

Istina da ima osecaj neki konkretnosti i cvrstoce, gde god da sam se uhvatio za nesto nigde nije labavo.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.07.2013. u 18:57 - pre 131 meseci
Cestitke na kupovini i u zdravlju da se navozas :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630114 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.