Sta je problem sa Pezoom i Insignijom, spomenutim?Sto su im CENE oko 20000 evra, plus minus par hiljada, zboh OPREME i motora?
Ne nego cu da preporucim "istegnuti" patrljak, 4,2 metra(sa 3,8m), i da "merkam" da li ima 2 ili 3 cm vise "za kolena", sa 1.2 tsi za 18000 evra..?
Ovako, lepo, odlicni motori, konfora na pretek, a pare pristojne..pa zar nije to KUPOVINA?
Citat:
Polako Vladd, nigde nije rečeno da turbo motori imaju ne-znam-koliko savršenu regulaciju ventila, a razlog toga je potpuno suštinski: Ona njima nije ni potrebna, zato što njihovu celokupnu potrebu za vazduhom lako ispunjava turbina.
Ne kazem ja da li treba ili NE, ALI, 1.4 multiair ima i turbo i regulaciju ventila, i to najsavremeniju, a "supertehnolosko savremeni" VW... NEMA
Da spomenemo i ECO-BOOST motore, imaju tutbo i "Twin-Independent Variable Cam Timing (Ti-VCT)"....
Sta je tu kod VAGA "najmodernije, ili nedajboze, "nedostizno" za konkurenciju...pa VW je sa ovim pri DNU tabela savremenosti i kvaliteta
Kod "dizla"
je jos izrazenija razlika, dci, MJTD....
Pitao si me ZASTO jedan MOTOR, tzv 1,4TSI, nazivam
BISEROM(u najpozitivnijem smislu, tehnicki), a onda kazem da nije vredan POMENA..
I na to lepo POJASNIM, da
ONAJ 1.4 TSI, (cast iron, testiran na naprezanje, superpunjac....naj, naj, naj, nagrada, nagrada2, nagrada3)----
BAIT.... NIJE vise 1.4TSI, vec je sada 1,4TSI-alu blok sa hilznama, OBICAN turbo, sa decijim bolestima----
SWITCH
Da se ne pomisli da nisam "dosledan", ili da nesto "mrzim" bezrazlozno neki brend...
nisam JA uradio "BAIT & SWITCH"