Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625639 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2014. u 15:31 - pre 120 meseci
Getaway in Stockholm,dokumentarac,neko je pratio sigurno? Tamo se tjunira porsche,po neki cosworthi naravno japanci
Nidje vw medju ekipom

Zeperfs sajtu ne verujem mnogo jer tamo svaki vw ima bolje podatke nego sto je fabrika rekla,cak i ima bolje ubrzanje nego sto fabrika tvrdi.

Svo ovo sto pisemo,pa i ja sam,nije za temu o bestbuy C segmenta,ali nema veze,bitno je da ratujemo :0
Nije vw svemoguc,ali je solidan,i ruznjikav i tacka!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2014. u 22:58 - pre 120 meseci
Bas tako, malo da se oladi sa dosadnim VW-om..ima toliko lepih, dobrih i jeftinih stvari...ali neki bi da budu "tough" momcine sa Balkana

Citat:
Nego , lepo nemoj kao maca oko vrele kase, te smetaju ti plastike kod vw, te trapovi, te ovo te ono , te bolji trocilindricni motori za kosilice od cetvorocilindricnih za automobile... Reci sta ti lepo smeta...


Pa napisah onoliko...koncepcija koja NEMA VEZE sa korisnikom, vec sa ustedom u proizvodnji(ili ekologijom...impaktom na okolinu???..pa neka im partija zelenih kupuje kola...), marketinska magla o nekakvom "kvalitetu", a u praksi skalamerija kao i ostale..pa mozda nesto skuplje...itd..
Plastike i ne mogu previse da zameram..nekako se svi ujednacavaju..ali nitne i civije u menjacu, lose materijale(od metala, prezentacione plastike su impozantne)..
I na kraju CENA..pa cmoljavi Polo je krenuo da se priblizava ozbiljnim vozilima sa cenom..evo sa cudesnim, fantasticnim VW motorom ogromnog obrtnog momenta, naravno turbo, ali sa pedalama... motorom od 59ks, kosta 13000 evra u najbednijoj opremi???
http://www.volkswagen.rs/files...cenovnik_novi_polo_04_2014.pdf

Potpuno sam "okrenut" od "kase"..vruce ili ladne...

Trenutno sam u fazi pracenja sta nam "Italija" radi...ne u fudbalu, naravno..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.06.2014. u 23:56 - pre 120 meseci
Ma znamo mi da je Lanser nevidjena sprava. Novinar je nesmotreno napisao kako je tek u poslednjoj generaciji dobio tapacirung na vratima, a mi odavno znamo da on ima cak trostruki keder na vratima. Doduse nismo to do sada videli, ali znamo

Problem je kako ubediti evropekog kupca da se odreknne Audia po istoj ceni,


http://www.zeperfs.com/en/duel3710-1680.htm



i da treba da kupe mracnu spravu sa diskovima pozadi, zmigavcima u retrovizeru i hromiranim kvakama za otvaranje vrata.

Nama to ne treba objasnjavati. Mi to znamo. Ne znaju samo evropski kupci, pa ako se tome doda ovako nesmotreno pisanje novinara, dolazimo do situacije da jedan proizvodjac savim nestane sa jednog trzista, a sasvim neopravdano.
Jel tako?

P.S. Da bi KIA dobacila so SEATa prvo mora preskociti SKODu, a to ni malo nije lako jer se za 30K eura moze kupiti Oktavia Karavan u opasnom pakovanju.

http://www.zeperfs.com/en/duel5067-4819.htm

a do VWa ili, ne daj boze, Audia, ima jos jako mnogo da pesaci.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 08:45 - pre 120 meseci
Jedino tako zepfer moze da funkcionise..da daje lazne podatke, recimo o CENI kije, da NE spominje KUBIKAZU, gde se poredi 1600 i 2000 kubika..:)

A raslika Lamcera X i Audija je JASNA, taj Lancer moze da se vozi godinama za razliku od Audija, koi veci deo vremena provede u zatvorenom prostoru..:)

Sto korisnici doticnih "igracki" odlicno znaju..:)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
92.60.9.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 10:52 - pre 120 meseci
Slazem je da jeftiniji auto daleko bolji



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 11:17 - pre 120 meseci
Oktavija RS je poprilicno goluzdrava, oprema je u "raskoraku" sa jakim motorom, tako da je BOLJI izbor svakako Pro Ceed GT..

Ja u opremi stvarno ne bih poredio.... npr samo kozna Rikaro sedista i felne od 18", sa "drzacem za naocare"..ili "zadnje disk kocnice"...mehanizam za obaranje zadnjih sedista....

http://www.skoda.co.rs/new-oct...egled/new-octavia-rs-cenovnik/


Prema
http://www.kia.rs/pricelist/?model=370

Citat:
SIGURNOST: vazdušni jastuci za vozača i suvozača (suvozačev sa mogudnošdu isključivanja), bočni vazdušni jastuci, bočne vazdušne zavese, ESC - sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima: TCS – el. sistem kontrole proklizavanja pogonskih točkova, VSM - Vehicle Stability Management, HAC - Hill Start Assist Control, ABS - sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja, EBD - elektronska raspodela kočione sile, BAS - automatsko pojačavanje sile kočenja, disk kočnice napred (16“) i pozadi (14“), imobilizator - elektronska blokada protiv pokretanja motora, automatsko zaključavanje vozila u vožnji, prekid dovoda goriva i automatsko otključavanje vozila u slučaju sudara, sigurnosni pojasevi sa limitatorom zatezne sile podesivi u tri tačke, ISOFIX sistem kačenja dečijih sedišta, Lane Departure Assist System - sistem upozorenja u slučaju nenamerne promene vozne trake, indikator neprivezanog pojasa za prednja i zadnja sedišta, zadnje svetlo za maglu, trede kočiono svetlo.
UDOBNOST: dvozonski automatski klima uređaj sa jonizatorom vazduha, daljinsko centralno zaključavanje sa sklopivim ključem i alarmom, sportska kožna sedišta RECARO, sportski oblikovane aluminijumske pedale, progresivni servo volan podesiv po dubini i visini, grejan obruč upravljača, pokazivač spoljašnje temperature, reostat - podešavanje intenziteta osvetljenja armaturne ploče, putni računar sa komandama na upravljaču, štitnici za sunce sa osvetljenjem i ogledalom na vozačevoj i suvozačevoj strani, Smart Key & Button Start - sistem pokretanja vozila bez ključa, električno podesivo i grejano vozačevo i suvozačevo sedište sa potporom u lumbalnom delu, podešavanje vozačkog i suvozačkog sedišta po visini, podesivi središnji naslon za ruku napred, dodatni otvor ventilacije nazad, TFT-LCD Supervision - sportski merni instrumenti sa putnim računarom, hlađenje pregrade ispred suvozača, indikator nivoa tečnosti vetrobranskog stakla, kamera za pomod pri parkiranju unazad, kožom obložen obruč GT upravljača sa komandama audio sistema, kožom obložena ručica menjača, paket UVO (audio sistem sa TFT-LCD ekranom 4 inča osetljivim na dodir i prikazom slike sa kamere za vožnju unazad), nasloni za glavu podesivi po visini, zadnja klupa sklopiva i deljiva u odnosu 60:40, osvetljenje prtljažnika, mreža u prtljažnom prostoru, Battery Saver - automatsko isključivanje električnih potrošača pri zaključavanju vozila, električno pokretanje prednjih stakala sa sistemom za automatsko spuštanje/podizanje i zaštitom protiv uklještenja, krovna konzola sa pregradom za naočare, Bluetooth – sistem za bežično telefoniranje sa komandama na upravljaču, tempomat i limitator brzine sa komandama na upravljaču, Flex Steer - sistem podešavanja upravljača zavisno od željenog načina vožnje, senzori za kišu, automatska LED dnevna svetla, ECM – unutrašnje ogledalo sa automatskim zatamnjivanjem, senzor za kišu, odmrzavanje prednjih metlica brisača, električna ručna kočnica, dodatni grejač u kabini (PTC heater)
SPOLJAŠNJOST: Xenon AFLS prednja svetla sa funkcijom inteligentnog prilagođavanja (automatsko podešavanje po visini i pranje), elektro pomični stakleni panoramski krov, 18'' aluminijumski naplatci sa pneumaticima 225/40 R18, dvojna sportska izduvna cev, crvene kočione čeljusti, sportski odbojnici, tonirana stakla, LED prednja i zadnja svetla, ručice vrata u boji vozila, zadnji brisač i grejač stakla, električno sklopiva spoljna ogledala sa integrisanim pokazivačima smera (auto funkcija preklapanja), LED svetla u kudištima spoljnih ogledala

..."grejani obruc upravljaca....hladjenje pregrade ispred suvozaca..itd..da nije tragikomicna razlika, mozda bi se otvorila diskusija za asketske "wanabee racere"
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 11:24 - pre 120 meseci
Pa cekaj sad. Nesto nije jasno.

Oktavija goluzdrava?

A sta cemo sa tapacirungom na vratima, diskovima pozadi, zmigavcima u retrovizoru koje Japanac dobija tek u 2015. godini?

Citat:
Stiže unapređeni Mitsubishi Lancer (2015)


Koliko je meni poznato, mozda gresim, Oktavija tapacirung na vratima ima i u prethodnom modelu

Ma ko ce bre to da kupi? Ko je taj koji ce se dvoumiti duze od jedne sekunde?

Ko ce poverovati u pricu: Znaš Ćirko, ti si veći i jači, ali ja sam lepši
(Audi u zatvorenom prostoru a Mitsubichi na slobodi).


P.S.
Desava mi se, za razlikub od pre recimo 20 godina, da do Beca ne sretnem ni jedan japanski automobil, a Lansera ne pamtim kada sam na putu video. Ne znam o kakvoj je to "slobodi" rec?
Isto tako, retko mi se desi da me neki Audi ne obidje cak i kada vozim preko 200 i kada jako zurim. Verovatno je rec o Audiu iz "zatvorenog prostora".



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 18.06.2014. u 12:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 12:59 - pre 120 meseci
Citat:
Nemanja:
Slazem je da jeftiniji auto daleko bolji :D




Ovo su preporučene maloprodajne cene, rs se prodaje sa popustom već duže vreme - http://www.skoda.co.rs/new-oct...egled/new-octavia-rs-cenovnik/
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.06.2014. u 16:48 - pre 120 meseci
Po ovim cenama, Proceed se ne može porediti sa RS-om ni po jednom kriterijumu. Da je razlika 6-7 hiljada ili više, bilo bi mesta priči o tome...


Vladd, kakve veze ima kubikaža na ovim poređenjima?

I da li ti stvarno misliš da Proceed sa tim 1,6 jadničkom može uopšte da priđe 2,0 TSI, bez obzira na karoseriju!? Pri istim ili sličnim cenama to se uopšte ne može porediti, jer je samo tu razlika dve klase.

Ali mene zanima i ovo što si rekao pre neki dan a nikako da stignem da te pitam:

Citat:
vladd:
Onaj SPEKTAKULARNIJI, Fordov 2.0 ecotec zaista nisam probao, niti imam priliku...tako da moje misljenje mora da se svede na osecaj da je DUPLO bolji od 1.8T, ali je VAZNIJA napomena, da i oni "drugi" imaju igracke..da ne kazem "konje" za trku..prema tome, besmisao "osecaja" je jos izrazeniji...

Ima li nekog dokaznog materijala za ovu tezu, ili je ipak u pitanju samo "osećaj"...?

Ne verujem da će iko ovde imati priliku da proba taj 2.0 Ecoboost (ne Ecotec, to je Opelova oznaka!), jer su na planeti Zemlji oni veoma retki, ali po onom šta pokazuju njegova mlađa braća (kojih je više i čije se performanse mogu izmeriti), ne gajim nikakvo ushićenje povodom njihovih mogućnosti:

Pogledaj kako se 1,6 Ecoboost sa 182KS nosi sa 42 KS slabijim TSI:

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-3897.htm

Razlika od samo nešto preko jedne sekunde do 160, što je glavno merilo snage motora, govori da je razlika u snazi između ta dva motora najviše 10KS.

Gde se dedoše tih još 30+ KS razlike u deklarisanoj snazi, ostavljam tebi inženjeru da objasniš.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 10:44 - pre 119 meseci
Dobro je i to tvoje pitanje, ali postoji jos bolji primer razlike u iskazanoj snazi

http://www.zeperfs.com/en/duel4563-4366.htm

gde ne zagubi 30 KS? Ovo je opste pitanje i nije vezano iskljucivo za Forda.

Postoji jos jedno pitanje koje se samo namece: koliko je kupaca spremno da pre kupi EcoBost od GTI-a?

edit: slova



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 19.06.2014. u 12:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 11:28 - pre 119 meseci
Svaki koji se razume u to sto kupuje, a ne kupuje ono sto mu novine preporuce

Pogledaj kako se "hendluje" GTI, pa nam objasni u cemu je "problem"?
http://www.zeperfs.com/en/match4366-4563.htm
Kako im to "usrednjavanje" u korist GTI-ja ide za rukom, ne znaju da voze Focusa , sta li, gade se

@Milanovic
Pa kada je sa 1.6 "osecaj" 30% BOLJI, moram da aproksimiram da je kod 2.0 bar 100% bolji

Il dugacije receno, kada je vec "slabije" bolje od necega, jace je jos bolje, ili mozda gresim

Sto se tice spektakularnih novinskih NASLOVA, ja zaista ne zelim PREMA TOME da sudim o vozilu

Njima je to posao i zadatak, i bez obraza da lupetaju.

Da li je NOVI model UNAPREDJEN, mislim da imamo dovoljno znanja da SAMI konstatujemo...

Takodje su mi, posebno naglasavam, odvratne, tzv "liste opreme", toliko da bih isamarao "managere prodaje"..daje se puno para, a uvreda za kupca je da se "drzaci za case" nazivaju opremom..ili "prikljucak" za ...nesto..

To treba(moram da predlozim, da ne "pljujem" stalno) da se zove OPIS ENTERIJERA, koji ce biti propracen slikama, a ne "OPREMA"...

Oprema su sistemi za podrsku VOZNJE i namene vozila, oprema je eplug i tanjiraca, ABS i kamera za rikverc, a drzaci za ruke i kutije za sitnice su delici nekog "konfora", odnosno detalji upotrebljivosti vozila za sitnice VAN voznje, sire namene vozila... npr, za duza putovanja ili svakodnevne kratke voznje..to proizilazi iz koncepta vozila...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 12:30 - pre 119 meseci

Ovde se ljudi napadaju kada iznesu realne utiske iz voznji da izmisljaju jer su neki drugi zamislili neke motore.

Problem je sto motori koji se ovde zamisljaju za idealne i kao konkurencija Vw-ovim , postoje mozda u nekim salonima, a samo jos nisu ubedili kupce koliko
su idealni pa da se nadju i na putevima.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 12:38 - pre 119 meseci
Ne moze se imaginarni motor porediti sa realnima.

To je valda svima jasno.

Za Fordov imaginarni 20 EcoBost zaruzen je Seatov realni TSI. Tek kada Seatu uspeju da pariraju, poredjenje moze da predje na Golaf. Do tada naja.

http://www.zeperfs.com/en/duel4366-5259.htm

ovako to treba da izgleda kada je prema podacima 30 KS razlike.

P.S. Inace, meni je poznato sta u praksi znaci 3 sekunde po krugu na pisti. Verujem da je to poznato i vecini potencijalnih kupaca koji nisu spremni zrtvovati bol u ledjima nakon 500 provezenih kilometara zarad 3 sekunde po krugu na pisti.
Ona manjina koja to ne zna ili ne zeli da zna, na raspolaganju za slicne pare ima bolji izbor od EcoBosta. Sasvim sigurno.

Ali svima njima je zajednicki san, da jednog dana, kad porastu, postanu Golf GTI



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 19.06.2014. u 13:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 16:43 - pre 119 meseci
Samo konstatujemo da su besmisleni "utisci" kod VW-a, kao i "utisci" njihove "skupe" plastike, i svi "ostali utisci", utisci "male potrosnje" ili utisak "snage", utisak "lezanja na drumu" sa izbecenim zadnjim tockom zbog jadne GREDE....
To jedino moze da se poredi sa Zastavama i Ladama, ali sa SAVREMENIM vozilima, poredjenje je prakticno tragikomicno..koliko su drugi bolji, sposobniji i fleksibilniji...
Jedino sto drugi ne prave vozila "i za tezak kupus i za lake trke", vec prave svako posebno...

Svi ovi motori su REALNI, i FORDOV i RENOOV i FIATOV..i svi motori koji se prave ili su se pravili... jedino sto je postalo imaginarno je trajnost i kvalitet VW-a...za previse novca koji traze..za svoje kreacije..

A sve je pocelo guranjem G7 u temu o C segmentu, zastarelog greda-plasticnog dizajna, istegnutog za pola metra(preko 40cm) da bi se nekako uklopio u nekakav "utisak" vozila C segmenta..
Sa "velikim" motorom od 1,2TSI, za razliku od "cmoljavih" malij 1.6, koji su ODUVALI 1.8T..stigle neke nove godine..i "Papua sa kraja sveta"... pravi bolje motore od VW-a...
Japance i ne spominjemo, sada brigu prave o Korejanci, Kinezi standardno...Indija na putu...

Diljem godina, cak i novinari, bez puno pameti(zato su im i trebale godine), su osmislili pravi naziv, a da nije uvredljiv, kao sto zasluzuje VW, "hecbek sa tendencijom da bude premijum"..a kace..ne znamo..

Ostala je samo premijum cena..

Niko nezavisan od VW-a, prosto NE ZELI da se petlja sa PROMASAJIMA skoro SVAKE generacije..sa strane tehnike, MORAM DA PRIZNAM, da napreduju, svaki put su DRUGI PROBLEMI..

I ne mogu da se oporave od udara iz 90-ih, kada je konacno probijena evroizolacija...
A sada ih mlati konkurencija, pa svaka tri meseca moraju nesto da restilizuju...da pokusaju da opravdaju marketinski renome..i isprave teske greske...

Pa sta da se preporuci od VW-a, a da za mesec-dva, ne postane "zastarelo", sa redizajnom x.y...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2014. u 18:31 - pre 119 meseci
Ako je VW promasaj, sta tek da kazemo za ostatak auto industrije ? Mozda imaju uspeha, ako gledamo ko vise zatvara fabrika i otpusta ljudi.

A dok se nisu modernizovali i izbacili nove modele, 308, novi i30 i sl, stvarno Golf nije ni imao sta da trazi u C segmentu i Polo je bio bolji od drugih automobila u tom segmentu.

I meni recimo isto smeta sto je Aurisu samo greda pozadi za slabije motore i jos imaju smelosti da ga stvaljaju u C segment ... Dok mi to recimo kod Mustanga ne bi smetalo, ali Mustang nema tako puno KS da bi to covek osetio u voznji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2014. u 11:06 - pre 119 meseci
Vec si na dobrom putu da iskristalises razmatranje.

Hecbeci su hecbeci, a C segment dobija vremenom drugacije osobine.

Ne mozemo zazmuriti na desavanja, da su se pojavili i monovolumeni i SUV i kombinacije kojecega.

I zato ne treba u diskusiji o C segmentu spamovati i trolovati ubacivanjem Golfa i Aurisa..prosto receno...

C segment nije samo "snaga motora", ili "duzina karoserije"...vec koncept i namena, a nasom diskusijom treba da iznesemo koja kompilacija osobina moze da se nazove "najboljom", u nekom trenutku...panta rei...


A u medjuvremenu, dok promasujemo temu, imacemo diskusiju i licna razmisljanja o nacinu posmatranja auto proizvoda...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2014. u 13:17 - pre 119 meseci
Pa jedno bi bilo da raspravljamo o C segmentu pre 15 godina a drugo je raspravljati sada. Isto kao sto i u temi o svetskom prvenstvu se nece pricati o vremenu kada se aut izvodio nogom ( skraceni korner i sl. ) , tako i u temi o sadasnjoj klasi necemo pricati o Golfu II koji je bio velicine sadasnjeg Pola.

Sve se razvija , pa i standardi u auto industriji kao i u sportu, i nema smisla pricati sto bih ja jos voleo da se odbojka igra na razliku kao pre.

A sto se tice komfora, sigurnosti i svega ostaloga nema se sta porediti, isto kao i u savremenom sportu, samo su potrebna mnogo veca ulaganja, i u kupovinu i odrzavanje, i zato se ovde nostalgise, eh kada sam mogao sam opraviti auto sa cekicem i 30 DEM u svojoj garazi.

Zato da zavrsimo jednom pricu sta je C segment danas, on je ono sto je definisano industrijskim standardima danasnjice, isto kao sto niko nece ispucati aut nogom u Brazilu tako i niko nece Polo staviti u C klasu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2014. u 14:51 - pre 119 meseci
Tema je pocela pre 6(sest) godina...Milanovicevim postom..

Citat:
Moj kum je kupio KIA Pro ceed 2,0 CRDi TX Sport leather.

Auto je neverovatan. Common rail 2,0/140 KS, 6 brzina, 305 Nm, ESP, koža, Alu 225/45 x 17 Mischelin, senzori za parkiranje, gomila er begova itd.

I sve to za manje od 20 k eur.

Mislim da mu u klasi cene nema ravnog, bio sa dvoja ili četvora vrata...Revolucija...


I tema tece sest godina..istina, zbog ljubavi prema VW-u(koji sada prodaje vozilo sa 60ks za 14000 evra), editovan je naslov i uklonjeno"..do 20k eura..."

Samo kratka ispravka, ne "razvijaju" se standardi, vec tehnologija. Standardi mogu da se uoblicavaju ili rastu.

I naravno da se menja stav prema situacijama na trzistu, posto smo korisnici a ne aktivni "izvodjaci radova".

Elem, raspravu shvatam i kao preispitivanje sopstvenih stavova, pa zato neke stavove ocenjujem primereno trenutku.

Da zakljucim konstataciju, DOVOLJNO dugo raspravljamao o temi, znacajne stvari su se dogodile u tom periodu, a spominjanje "istorije" je bilo samo u funkciji razvejavanja nekakvih "stereotipa" ili lakomislenih izjava...

Da li su bas potrebna povecana ulaganja u "povecane" standarde, ja se tu zaista ne bih slozio u nekim stavkama. Zato bi korisnici placali benavljenja o "ekologiji" ili nekakvoj imaginarnoj "bezbednosti".
Kazem imaginarnoj bezbednosti, posto setovi bezbednosnih aparata u vozilu ne pokrivaju mogucnosti vozila da dostizu visoke brzine...tu vidim odredjenu kontradikciju, pa je "briga" o bezbednosti malo vise glorifikovana nego sto je aplicirana.

Uvek sam na strani korisnika, i imam "slobodno misljenje", neoptereceno zavisnoscu od nekog brenda, a vozilo je, za mene proizvod...previse opterecen "prodajom"...
A MOJ novac, vredi isto kao i novac nekog gradjanina X, pa ne bih bas da plastike brenda X, "vrede" deset puta vise od istih plastika brenda(ili proizvoda) Y..
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.06.2014. u 23:03 - pre 119 meseci
Vladd, oči su me zabolele od velikih slova, boldova, smajlija, navodnika, i ne-znam-čega-još, ali u moru tvojih postova koji obiluju svim tim, nisam našao baš nikakav odgovor na dva vrlo prosta i eksplicitna pitanja koja su ti postavljena:

Evo ih zato ponovo:

Prvo pitanje:

Citat:
Nebojsa Milanovic

Pogledaj kako se 1,6 Ecoboost sa 182KS nosi sa 42 KS slabijim TSI:

http://www.zeperfs.com/en/duel4539-3897.htm

Razlika od samo nešto preko jedne sekunde do 160, što je glavno merilo snage motora, govori da je razlika u snazi između ta dva motora najviše 10KS.

Gde se dedoše tih još 30+ KS razlike u deklarisanoj snazi, ostavljam tebi inženjeru da objasniš.


Drugo pitanje:

Citat:
Zarko Silic: Dobro je to tvoje pitanje, ali postoji jos bolji primer razlike u iskazanoj snazi

http://www.zeperfs.com/en/duel4563-4366.htm

gde se zagubi 30 KS?


Eto, molio bih konačno odgovore na ova pitanja, ali samo kratko, koncizno i bez skretanja, znači konkretno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.06.2014. u 09:20 - pre 119 meseci
Ne razumem STA hoces Milanovicu?

Da ti objasnim USREDNJENE VREDNOSTI??

Da bi ti razvio teoriju o "snaznijim KS" kod VW-a, za razliku od drugih..??

Odgovori TI MENI, KOJA "preko 1 sekunda"? I odakle ti da je ta 1 sekunda bas 10KS?..nekada da bi se "prebacila" 1 sekunda na limitima, treba i vise od 50 ks..zavisno od uslova, tezine, aerodinamike, stanja vetra ili vlaznosti atmosfere...(da ne kazem gustine vazduha..)...

I sve te male razlike u ubrzanjima je posledica, razlika elektromehanickog menjaca(dok radi) i manuelnog...znaci NE POMAZE previse ni brzina promene stepena, kada je motor cmoljav...

Moze se reci da nema veze sto se porede babe i zabe, poredimo vozilo, pa sta koje ima od menjaca, to ce korisnik da koristi, ali za korisnika je takodje vazno da mu taj menjac i radi, dok je u posedu vozila...

Prouci malo "drugi deo testa", pre "usrednjavanja"...i pitaj zepfer cemu to i sta rade...?
http://www.zeperfs.com/en/match3897-4539.htm

Konkretno, jedino sto vidim, da je STARIJI i SKUPLJI VW, LOSIJI od Forda...koje jos "cinjenice" trebaju i zakulisni zakljucci?
Teorija zavere?

Pusti SEKUNDE..nisu merilo kvaliteta.. Moraju pravilno da se koriste(i razumeju), kao lekovi, inace dodje do "alergije"
I pusti zepfer..

Kako da objasnimo max "real" speed, jednom 204, a drugi put 225...pa KOJA je..a usrednjena je, realno, "ostetila" podatak o stvarnoj mogucnosti vozila
Kod golfa je "donja" 212 i "gornja" 212...pa je "uprosecena" u stvari maksimalna moguca...

A za dodatnih 10-13km/h, preko 200, treba mnogo vise od 10KS...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625639 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.