Samo konstatujemo da su besmisleni "utisci" kod VW-a, kao i "utisci" njihove "skupe" plastike, i svi "ostali utisci", utisci "male potrosnje" ili utisak "snage", utisak "lezanja na drumu" sa izbecenim zadnjim tockom zbog jadne GREDE....
To jedino moze da se poredi sa Zastavama i Ladama, ali sa SAVREMENIM vozilima, poredjenje je prakticno tragikomicno..koliko su drugi bolji, sposobniji i fleksibilniji...
Jedino sto drugi ne prave vozila "i za tezak kupus i za lake trke", vec prave svako posebno...
Svi ovi motori su REALNI, i FORDOV i RENOOV i FIATOV..i svi motori koji se prave ili su se pravili... jedino sto je postalo imaginarno je trajnost i kvalitet VW-a...za previse novca koji traze..za svoje kreacije..
A sve je pocelo guranjem G7 u temu o C segmentu, zastarelog greda-plasticnog dizajna, istegnutog za pola metra(preko 40cm) da bi se nekako uklopio u nekakav "utisak" vozila C segmenta..
Sa "velikim" motorom od 1,2TSI, za razliku od "cmoljavih" malij 1.6, koji su ODUVALI 1.8T..stigle neke nove godine..i "Papua sa kraja sveta"... pravi
bolje motore od VW-a...
Japance i ne spominjemo, sada brigu prave o Korejanci, Kinezi standardno...Indija na putu...
Diljem godina, cak i novinari, bez puno pameti(zato su im i trebale godine), su osmislili pravi naziv, a da nije uvredljiv, kao sto zasluzuje VW, "hecbek sa tendencijom da bude premijum"..a kace..ne znamo..
Ostala je samo premijum cena..
Niko nezavisan od VW-a, prosto NE ZELI da se petlja sa PROMASAJIMA skoro SVAKE generacije..sa strane tehnike, MORAM DA PRIZNAM, da
napreduju, svaki put su DRUGI PROBLEMI..
I ne mogu da se oporave od udara iz 90-ih, kada je konacno probijena evroizolacija...
A sada ih mlati konkurencija, pa svaka tri meseca moraju nesto da restilizuju...da pokusaju da opravdaju marketinski renome..i isprave teske greske...
Pa sta da se preporuci od VW-a, a da za mesec-dva, ne postane "zastarelo", sa redizajnom x.y...