Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612155 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.08.2019. u 10:34 - pre 56 meseci
Treba samo razlikovati pravi zvuk motora, sa ispravnim izduvnim sistemom, i varijante sa pocepanim / probušenim auspusima.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.08.2019. u 12:22 - pre 56 meseci
Nije probušen/pocepan, takav je zvuk tog primerka/modela/motora/izduva, čovek hteo baš tako. Ali mi nekako ne ide za taksi, ceo dan sluša taj rezak zvuk koji para uši. Pa još namerno vozi u nižim brzinama kako bi ga cepao na više obrtaje da se još jače čuje :)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.08.2019. u 13:52 - pre 56 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovo je stvarno smešno, jesi li i ti prešao u "marketing managere" pa drviš gluposti koje se protive i zakonima fizike, a i elementarnim merenjima koji su uradili ljudi sa decenijama iskustva? Ako je tako, mogu da ti kažem da ES nije mesto za prosipanje takvih stvari jer, barem ja, koliko imam vremena, neću dozvoliti da se ovde bulazne besmislice.


Vidi, moj auto na ADAC testu ima 68db na 130kmh! A Qashqai je na 130 kmh dosta tisi u kabini, iako ima 0,4db vise. Sta ti govori?

Meni samo jednu stvar - ADAC ne meri dobro, ili mere na razlicitim podlogama! To je po meni prevara.

Direktno sam uporedio moj auto i Qashqai. Bas je razlika.

Treba uzeti sve modele i provozati ih istom deonicom istom brzinom i meriti.

Dakle, moj subjektivni osecaj je takav kakav sam ti napisao i ne mozes me razuveriti.

Inace Qashqai je jako udoban auto za daleke puteve. Ne osecas nista. Na 150 je tolika tisina u kabini (nema cak ni sum retrovizora iako su duplo veci nego na Passatu), i utisak je kao da stojis ili lagano plovis u odlicnom komforu.

Po meni je to vise C segment sa malo visim klirensom. Udobniji je od Passata, Avensisa...

Auto koji se meni najvise svidja i koji jede sve pomenute za dorucak je Peugeot 508. Za sada najbolji auto koji sam vozio u skorasnje vreme. Perfekcija.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.08.2019. u 14:53 - pre 56 meseci
Da li je buka od motora ili od guma? Ako nisu iste gume, nema veze što je ista podloga, buka će biti različita, osim ako se krećete brže od zvuka ;)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.08.2019. u 07:45 - pre 56 meseci
Citat:
cozmo_im:Vidi, moj auto na ADAC testu ima 68db na 130kmh! A Qashqai je na 130 kmh dosta tisi u kabini, iako ima 0,4db vise. Sta ti govori?
Čekaj, ako ima 0,4 dB više, onda je bučniji, zar ne?

Citat:
cozmo_im:Dakle, moj subjektivni osecaj je takav kakav sam ti napisao i ne mozes me razuveriti.
Aha, tu smo. Ovo nije disukusija, ovo su subjektivni osećaji. Ja mogu subjektivno da osećam da je Qashqai MNOGO BUČNIJI od Juga na 140 km/h i ne možeš me razuveriti. Ha, ha, ha! Al' sam ti ga spustio! (Ironija i sarkazam, naravno. Nemoj da se ljutiš.)

Šta je sledeće?

Subjektivni osećaj potrošnje goriva, subjektivni osećaj snage motora, subjektivni osećaj obrtnog momenta, subjektivni osećaj max brzine i naravno, na kraju subjektivni osećaj cene. Subjektivno osećam da je mnogo jeftin i ne možeš me razuveriti!

Mislim da bi u ovakvim diskusijama, kad su u pitanju egzaktne fizičke veličine, merljive, trebalo da diskusiju vežemo ili za fabričke podatke, ili za podatke renomiranih, nezavsinih institucija, kakav je ADAC na primer.




OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
..sktransports.ds.cust.gts.sk.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.08.2019. u 15:40 - pre 56 meseci
Qashqai sa Passatom a po mnogim merilima ni sa Avensisom, ne može ići u istu rečenicu.

Ako pogledamo realno, to važi i za svaki drugi auto C segmenta. Razlog je jasan: razlika u komforu, udobnosti, a naročito u tome o čemu sada najviše pričamo a to je buka u kabini, je prosto velika (o unutrašnjem prostoru i zapremini prtljažnika nema potrebe pričati).

Ali ako se ograničimo npr. samo na aute C segmenta a Qashqai tu pripada iako je cenom u D segmentu, jedan običan G7 2.0TDI je u svakom, ali baš u svakom aspektu vožnje bolji od tog Nissana, dok sa D segmentom ga nema smisla porediti.

Jedina stvar u kojoj je Qashqai "bolji" (pod znacima navoda jer je to zapravo negativna osobina) je famoznih par cm razlike u od nivoa očiju njegovog vozača do nivoa očiju drugih vozača na semaforima.

Pošto je ogromnoj većini kupaca tih invalida to osnovni kriterijum zbog koga se odlučuju za ta vozila, a jasno je da to spada u domen pshihopatologije, ne možemo dozvoliti da to opredeljuje sistem vrednovanja automobila.


P.S. Cozmo, ako nastaviš da veličaš taj anti-auto, okačiću dve fotografije koje sam upravio napravio, a koje svakom vozaču puno govore: To je poređenje veličine prednjih diskova tog invalida sa cenom velikog auta D segmenta i Seata Cordobe, malog auta B segmenta, starog skoro 30 godina.

Razlika u površini diskova u korist malog Cordobe je neverovatna, naravno, samo neupućenima, mnogima je to opšte poznato.

Meni recimo je samo ta razlika dovoljna da takve anti-aute kao taj Qashqai, građene bez ikakve inženjerske rezerve i protivno zakonima fizike, uopšte ne razmatram.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.08.2019. u 08:46 - pre 56 meseci
Ja ne razumem zasto pricate o necemu sto niste vozili? OK, da si ga vozio, uvazio bih tvoje misljenje kao tvoje i to je skroz ok. Ali ti nisi vozio taj auto i imao prilike da ga uporedis sa drugim automobilima.

Evo ja sam vozio novog Avensisa, 2.0D4D sa 143KS, full oprema (SOL) karavan, i kazem ti da je Qashqai bolji auto. Ali u svemu. Avensis jedino ima veci gepek jer, logicno, karavan je. QQ je tisi, nekako cvrsci i, zanimljivo, udobniji automobil. Taj 1.3 motor sa 160KS oduva ovog BMW dizela samo tako. Preko 3000 obrtaja puni kao blesav i ne staje do 6500 obrtaja. Od 1500 vec snazno vuce, a od 2000 obrtaja neiskusni vozaci su u problemu jer su napravili odlican motor, veoma silovito ubrzava za tako malu kubikazu i u gradu lako poletis. U rangu je sa 1.8 TSI od 160 KS, razlika je vrlo mala, a QQ cak ima bolja medjuubrzanja u V i VI stepenu prenosa. Moze da se cipuje kazu bez problema i na preko 200KS. Za takvo vozilo sa 1.3 motorom ovo su vrhunske performanse. Na autoputu je 1.8 TSI inferioran u odnosu na ovaj maleni motor, kada hoces da preteknes. Skoro 2 sekunde razlike tamo gde je najbitnije, u medjuubrzanju u 5. i 6. stepenu prenosa.



Apropo diskova, pogedaj kocenje Passata a pogledaj kocenje Nissana.
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dynamic.sbb.rs.



+370 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.08.2019. u 11:28 - pre 56 meseci
hmm pa ako nije tesko, cozmo... stavi neki progi za merenje jacine zvuka na mob, npr smart tools ima analizu spektra, pa opali screenshoot za oba vozila... nece biti skroz objektivno jer dosta zavisi od kvaliteta mikrofona, kao i drugih faktora, ali ce se iskljuciti koliko toliko subjektivan osecaj... neko grubo poredjenje moze da se vidi oko nivoa buke i raspodele jacine po frekvenciji.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.179.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.08.2019. u 22:38 - pre 56 meseci
@cozmo

U voznom smislu taj Avensis je invalid kao i većina Tojoti. Ti si ga bio pomenuo pa ja potvrdih ali lično ga nikada ne bih vozio, naročito ne dizela.

I ne znam zašto uporno pominješ Passata B6 koji je 15tak godina star model...Ali pošto već pričaš o njemu, i on je neupredivo bolji auto od tog QQ-a.

Ova tabela koju si okačio govori malo, jer taj 1.8TSI iz B6 uz sasvim lagani remap ide na 220KS što je nezamislivo za malecki 1,3 u Nissanu, tako da tek oko motora nema nikakvog poređenja.

Na merenju je pokazao mrvicu slabije vreme na 80-120 zato što na 80 u šestoj brzini ima tek nešto više od 1000 obrtaja, za razliku od 1,3 zujalice u Nissanu koja na toj brzini ima već oko 2000 obrtaja. Normalno je da sa duplo više rpm čak i 1,3 solidno povuče, ali to traje kratko.

Ne može se to uopšte porediti jer po pitanju elastičnosti, snage i tišine 1,8TSI je i danas misaona imenica za japance i slične, a kamoli pre 15 godina kada je prvi put predstavljen.

A ta priča da 1.3 Nissan sa fabričkih 160KS može da se čipuje na preko 200 nije ni za malu decu, jer je on već iz fabrike izašao skoro maksimalno načipovan i sa veoma malom inženjerskom rezervom, ako je uopšte ima.

Kolika je ta rezerva lepo pokazuju i slike koje rekoh da ću okačiti:

Nissan Qashqai, "džip", godište 2019:




Seat Cordoba, mali auto B segmenta, star skoro 30 godina:



Pogledajte dobro površinu diskova, pa uzmite u obzir prečnik felni i zamislite koliko je teže tom maleckom diskiću u Nissanu da zaustavi toliki točak na tolikom autu. Kolike se zbog toga sile u njemu razvijaju i koliko se taj smešni disk pri kočenju greje, a onda zamislite koliko je lakše ovom većem disku u Cordobi da zaustavi neuporedivo manji auto sa manjim točkom.

I kada uzme u obzir da je Qashqai više od 50% i teži od malog Cordobe, i laiku je jasno da su sile i toplota koja se generišu u tom smešnom Nissan disku ogromne.

I šta će se onda desiti sa njim posle više uzastopnih kočenja, ostavljam vama da zaključite.

No za utehu, taj Qashqai kao i svi drugi traktori tog tipa, i nisu namenjeni za ozbiljnu i pravu vožnju nego za "večernji izlazak" i tome slično. Niko od vlasnika takvih vozila i ne razmišlja šta je i kako izgleda prava vožnja. Njima je bitno da budu par cm viši od ostalih na gradskim semaforima i tu im se svo razmišljanje završava.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
2a01:cb00:8695:7200:d8ac:8e2..



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 00:18 - pre 56 meseci
Jel to znaci, i pokusavas da kazes da od velicine diskova, zavisi put stajanja auta? Ili mozda nesto drugo. Pozz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.179.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 00:34 - pre 56 meseci
Ne, i ako je disk jadan kao na tom Qashqaiju, on uz veliko opterećenje može da da normalan zaustavni put u jednom kočenju.

Ali, rekao sam gore, stvar je u tome koliko opterećenje će pri tome trpeti, koliko će se grejati, trošiti i koliko će uopšte biti sposoban da izdrži npr. više uzastopnih kočenja.

Pominjao sam već da su kod nekih auta diskovi veoma bedno dimenzinisani u odnosu na veličinu i težinu tih auta (i ne samo diskovi, može se dosta takvih detalja naći), i ovaj Nissan je dobar primer toga.
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
2a01:cb00:8695:7200:d8ac:8e2..



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 00:48 - pre 56 meseci
Na specifikaciji za disk prednji od Nisan QQ 1.3 pise da je dijametar 296mm, a Seat Cordoba 1.9d od 1993god 239mm. Kako to?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.179.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 00:55 - pre 56 meseci
Možda je to za neku Cordobu od 45KS ili slično, a i šta će mi papirni podaci kada vidim aute ispred sebe.

Ili možda misliš da to nisu ti automobili??

I to uopšte nije usamljen primer, rekao sam već da ima puno auta sa bednim diskovima, pogledajte oko sebe.

P. S. Osim toga, veoma je pogrešno gledati samo prečnik diskova, jer time ne znaš koliko disk ima "mesa" kojim se koči, a kao što vidimo ta kočiona širina u okviru istog spoljnog prečnika diska može biti veoma različita.


 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
2a01:cb00:8695:7200:d8ac:8e2..



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 01:13 - pre 56 meseci
Ne, gledao sam za 1.9 tdi 65ks
Inace za Cordobu 1.8i 130ks su prednji diskovi Brembo ili Otto Zimmerman 256mm. Pozz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.179.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 01:21 - pre 56 meseci
Ova koju sam slikao svakako nije 1.8i 130KS nego neka obična raspadnuta sa balonkama kao što se vidi.

U uopšte nije poenta u toj Cordobi, to je samo auto koji mi je prvi upao u oči šetajući ulicom nakon tog Nissana. Mogao sam slikati i bilo koji drugi normalan auto, poenta bi bila ista: taj Qashqai kao i mnogi drugi "moderni" auti građeni su bez ikakve ili sa vrlo malom inženjerskom rezervom, i već samo to ih isključuje iz poređenja sa ozbiljnim automobilima.

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.static.avana.rs.



+10242 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 07:17 - pre 56 meseci
Ovaj Seat na slici je budžen. Nisam siguran da je Seat od 30 leta fabrički imao 5 šrafa na prednjim točkovima. Možda je lik montirao i celu glavčinu i diskove sa nekog modela iz grupacije koja "paše".

Ali, generalno, Nebojša je u pravu. Dosta proizvođača nakaradno konstruiše neke sklopove, pa se onda ispostavi tek u eksploataciji koje je to njesra.

Setitete se samo vodenih pumpi sa plasičnim krilcima. Jel' radi? Radi. Testirano u fabričkim uslovima? Testirano. Ušteda? Ceo dolar!

Na primer ovaj fazon: (mislim da sam našao pravu sliku, ako ne onda nema veze, zamisli da je rotor turbine plastičan)


I krene auto u eksploataciju, leto/zima, vrelo hladno, 100, 200, 300 startovanja i vožnji - i polomi se plastika za manje od godinu dana. Zašto? Zarad uštede od 1$ na cenu auta od 50.000,00$
Ovaj fazon:


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
2a01:cb00:8695:7200:c89b:447..



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 08:31 - pre 56 meseci
Sto se tiče date slike i primera, ne da nije u pravo nego je pogresio za medalju.
Seat cordoba ima 4 srafa na disku, ne 5. I slika koju je postavio vidi se da je neka drešina sa nabudzenim diskovima, meni je bilo očigledno odmah. Uz to jos napise nece valjda verovati podatcima na papiru koje su stavili Bosch, Valeo, Brembo... da ne nabrajam nego fotografiji koju je on slikao. Poez.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 08:48 - pre 56 meseci
Ovaj i dalje priča o Cordobi... Čoveče koji si smarač, govorim o principu, nebitna je Cordoba, hoćeš sad da ti slikam Boru 1.8T, disk fabrički - prva ugradnja?

Auto takođe daleko manji i lakši od tog Nissana, a disk i većeg prečnika i sa duplo više mesa od tog smešnog japanskog šminkera.

I ne samo taj, mogu puno auta da ti slikam i da ti pokažem isto.
 
Odgovor na temu

Joja82
Beograd

Član broj: 50336
Poruke: 346
*.static.sbb.rs.



+5 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 10:49 - pre 56 meseci
To si u pravu, ali nisi da je to Japanski sminker, posto on to odavno nije. Ostalo samo ime japansko :D
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.08.2019. u 14:05 - pre 56 meseci
Citat:
Java Beograd:
Ušteda? Ceo dolar!


Ako u celoj grupaciji na godišnjem nivou ugrade milion takvih pumpi, to je milion uštede. Odokativno, tridesetak radnih mesta.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612155 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.