Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 292 293 294 295 296 297 298 299

[ Pregleda: 1623146 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 12:17 - pre 5 meseci
@Java Beograd

Forumaška mudrost. Samo moje mišljenje. Pratim šta se dešava u svetu i kakvi su trendovi. Mada ko zna. Sve se menja. Mislim se trocilindraš sa turbopogonom relativno skoro pojavio pa nemamo podatke koliko je pouzdan na duži period. Ali kako je društvo sve više potrošačko, ima smisla da i automobili budu "potrošna roba". Mislim da je prošlo vreme kada su vešmašine i frižideri trajali 30 i više godina. Isto tako mislim da je i za automobile. Pogotovo za ove sa unutrašnjim sagorevanjem koji se prave u zemljama čiji je politička agenda da iskorenjuju SUS i menjaju ih sa BEV. Ima li smisla onda ulagati resurse u nešto što se svi trude da ukinu u godinama koje dolaze?

Ne mislim da će biti za staro gvožđe posle pete godine. Nego da svaki automobil kako se koristi, sve više zahteva održavanja. Prvih pet godina je manje više bez nekog većeg ulaganja, a onda zahteva sve više i više ulaganja. Dok dođe 10. godina auto će i biti upotrebljiv, ali ćeš poželeti da ga menjaš pošto za novac koji daš za njegovo održavanje, možeš da plaćaš ratu novog modela.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9510
*.static.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 13:26 - pre 5 meseci
Citat:
component: Mislim se trocilindraš sa turbopogonom relativno skoro pojavio pa nemamo podatke koliko je pouzdan na duži period.


Trocilindraš, sa ili bez turbo pogona može biti jako pouzdan, na bilo koji period, a i ne mora.

Jer, generalno, jedno je konstrukcija a drugo je izvedba. Dakle, nebitno da li je 3 ili 4 cilindra, bregasta može bit šitina, a može biti i dobro napravljena.
Lanac/remen može biti isto šitina a može biti pouzdan deo. Klipovi / karike mogu i nemoraju da budu bofl. Turbina pumpe za vodu može biti od metala i od plastike! (10 centi uštede, malo li je?) I tako redom.
PSA rešio da remen uroni u ulje u svom trocilindrašu. Mogao je takvo rešenje da iskoristi i za motor sa 4 cilindra, ali nije. Za sada.

Činjenica je da sa tri cilindra, i četiri radna takta, radilica ima velike "mrtve uglove" što definitivno dovodi do vibracija i disbalansa.
Ali, svejedno motor može biti brižno i kvalitetno napravljen.


Ali, koliko čitam po internetu - NIJE !

Zašto nije? Pa zato što je sam po sebi, kako rekoh, taj motor knjigovodstvena povraćka, pa je sve šta se moglo ugradilo najjeftinije!
I to redom, evropski proizvođači, "prepisivali domaći" pa stavili tanak lanac, kratke klipove, uske karike koje se slepe, pa motor "troši ulje".
Svi redom, sve isto, sa parolom: "Nađi najjeftinije i to ugradi!"



I onda tako, bordžija, kupio Citroena C3, trocilndraša, mislio da će da se vozi brzo, udobno i tiho, uz dobro ubrzanje, malu potrošnju i jeftino održavanje.
Jer, zaboga, kupio je nov auto, sa novim, savrmenim benziskim motorom, koji zadovoljava Euro 6 normu.

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 21.11.2023. u 14:38 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 410
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 16:05 - pre 5 meseci
Trocilindraši danas i trocilindraši pre 15godina nemaju veze sa vezom. Izvor - vozim aktivno tri komada, što mojih što službenih.

Ko mi ne veruje, neka zakaže testnu vožnju Škode Fabije, Škode Scale ili VW Pola sa 1.0TSI mototom i recimo 110KS ili neka iz iznajmi preko neke rent a car agencije, neka provoza i javi utiske.

Kod Pola iz 2008e možda mogu da napomenem kao manu veću potrošnju za taj tip auta i trom je pod klimom, pretovaren, na uzbrdici (što je 5% ukupne eksploatacije).

Moderniji nemaju taj problem. Nisu za jurcanje, ne troše 3l u gradu, imaju kraći vek trajanja (verovatno) ali su sasvim dovoljni da zadvolje potrebe nekih prosečnih vozača. Ionako što kaže component, konzumerizam nam diktira brzo menjanje i automobila i telefona, tako da ko kupi nov 1.0 ili 1.5TSI sigurno ga neće kupiti da bi prešao njim 300000km, nego posle par godina i 120000km na doboš i pravac u salon po nov.

U ovom trenutku bih birao 1.5TSI ili 1.8TFSI, ali se ne bih bunio da mi 1.0TSI bude u nekom gradskom autu tipa UP ili Fabia.

Verovatno je ista situacija i kod TCE ili Fordovih Ecotec motora, ali ne znam nisam ih vozio.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 410
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 16:56 - pre 5 meseci
Citat:
Java Beograd:
Zašto nije? Pa zato što je sam po sebi, kako rekoh, taj motor knjigovodstvena povraćka, pa je sve šta se moglo ugradilo najjeftinije!
I to redom, evropski proizvođači, "prepisivali domaći" pa stavili tanak lanac, kratke klipove, uske karike koje se slepe, pa motor "troši ulje".
Svi redom, sve isto, sa parolom: "Nađi najjeftinije i to ugradi!"


Jbga sve je postalo ekonomija i svi bi sa što manje uloženog da dobiju što veću zaradu. Zato je i u pravu component, što kaže da će automobili trajati 10god, isto kao što televizori i telefoni traju po 3,4god plafon
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.11.2023. u 19:05 - pre 5 meseci
Java, malo mešaš konfekcijske trocilindraše sa pravim 3-cyl koji su identični sa 4-cyl, samo im je jedan cilindar odsečen zbog štednje.

Naravno da mislim da je i to najgluplja moguća štednja, jer bukvalno nema gore/gluplje, ali to nije to o čemu si ti pričao (takve ne razmatram uopšte, zapravo 3-cyl generalno ne razmatram), samo sam pomenuo trendove u današnjoj, dominantno konfekcijskoj autoindustriji.

Što se tiče onoga šta si gore pisao, stvarno mi je trulo da sada tražim linkove za nešto što proučavam zastrašujuć broj decenija, počev od Yuga 55 koji ima, svi znamo, prečnik i hod 80x55.5, koga sam na žalost ubrzo slupao (tačnije ćale je, al nebitno), pa sam preko teških veza kupio GVX koji, takođe znamo, ima 86.4x55.5 i u to vreme se tripivao da je to nešto "dobro", jel jelte, "ima kratak hod pa je turažan", i slično.

Naravno, brusio sam mu glavu, budžio karburatore (nije se moglo puno), pretpaljenje podešavao bukvalno dnevno (o sezoni i temperaturi da ne govorim), i tako dalje, mnogo toga ima.

Kroz godine i decenije sam učio i video, a to je mogao da vidi svako ko gleda, da najbolji i idealni motori nisu takvi, nego upravo obrunuti: imaju relativno uzak prečnik cilintra a dug hod.

To su efikasniji i bolji motori, i opet, ne treba ti veliko znanje da shvatiš da čak i kod centralno postavljene svećice (o svećici na boku kao kod tih starih FIAT motora da i ne pričam), prečnik cilindra ima kritičan značaj, zbog limitirane brzine širenja varnice i plamena u trećem taktu koji jedini i dovodi do obrtnog momenta.

Dalje, 500ccm po cilindru sam rekao da je optimum imajući u vidu i ekonomiju, dakle svakako optimum U ODNOSU na snagu, momenat, otpore, trenje, potrošnju i drugo.

Ako ti optimum nije bitan onda možeš ići i na manje cilindre, ali ne i na veće, jer se učinkovitost se rekoh smanjuje, ne samo zbog povećane potrebne putanje varnice, nego i drugog.

I još, misliš li zaista da ću potrošiti 47 minuta života da gledam Rašića (Bog da mu dušu prosti), za koga sam rekao da je dobar za početnike, ali daleeko od toga da nešto značajno korisno može da kaže za iole sofiscticirane motore kao 2.0TSI.

Štaviše, apsolutno sam siguran da nije umeo ni generacije da im nabroji, a kamoli oznake i razlike među njima, a nisam siguran da to zna ni taj majstor pored njega.

I dalje, potpuno sam siguran da niko od njih, a pitanje je koliko ljudi u Srbiji to uopšte zna, da je prethodni VW motor 1.8Turbo sa 5 ventila po cilindru za svojih nevelikih 12 godina prozvodnje imao preko 50 tipova (lako mogu da ti izguglam tabele i oznake svih ako želiš), koji se kreću od vrlo dobrog i veoma trajnog, preko odličnog i na kraju vrhunskog, a i dalje nezamislivo trajnog i udobnog za vožnju.

Na žalost, crvena olovka i štednja zbog napada sa Istoka, o čemu sam veoma opširno pisao na ES-u, dovela je do ukidanja ovog motora u korist novih i u svakom amislu slabijih 1.8-2.0TSI, ali šta da se radi, takvo vreme ide. Hteli mi to ili ne, štedi se na sve strane, i sam si pisao koliko se pažnje pridaje bizarnim detaljima a zanemaruje istinski kvalitet, ali tako je kako je.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.12.2023. u 14:30 - pre 3 meseca
@Java

Sad tek stigoh da pogledam te Mirkove klipove o 1.4TSI i 2.0TSI i kako sam i rekao, ni on ni taj majstor ne razlikuju ni generacije tih motora, čak ni osnovne kojih ima 4 (onaj Gangula recimo makar to zna..), a kamoli šta koju karakteriše, itd.

Mešaju ih sa atmosfercima, npr. ovaj 1.4 porede sa starim 1.4 atmo, povlače paralele i iz toga izvlače zaključke koji su potpuno besmisleni, itd.

Dalje, bave se i pričaju isključivo o raspadnutim primercima koji su došli na generalnu, a u toj priči nema ničeg korisnog za prosečnog vlasnika/ljubitelja koji je kupio normalan auto, normalno ga vozi i redovno održava, itd.

Sve u svemu, ovo se može podvesti pod pozorišnu predstavu za one koje ništa ne znaju od autima/motorima, zatim za wannabe mehaničare koji bi da kupe auto na otpadu pa da mu sami rade generalnu, ali ja recimo koji je sam iskreno zainteresovan za te motore i o njima poprilično znam (jedan komad i imam), bukvalno ni jednu korisnu reč u tim klipovima nisam našao.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.cpe.sn.co.rs.



+288 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2024. u 21:47 - pre 3 meseca
Pozdrav svima,

da li neko od forumasa ima iskustvo sa Ford Fokusom 1,5 dizel sa manuelnim menjacem? (od 2017 god)

Drugi potencijalni izbor je Hyundai Kona 1.0 t-gdi 120 ks takodje manuelni menjac,



Ako moze koristan savet u vezi ovih vozila a najvise po pitanju izbora motora


Hvala
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9510
..0:6:e500:dd99:f828:faf6:a89e



+10254 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2024. u 13:10 - pre 3 meseca
Motor 1.5 dizel u Fordu Focusu je poslednji u nizu malolitražni dizel iz izuzetno uspešne porodice HDI motora.
HDI = TDCI su motori koje su zajedno razvijali PSA grupacija (Pežo/Citroen) i Ford.
Legenda iz tog serijala je 1.6 HDI (ili TDCI) koji se ugrađivao i ugrađuje u veliki broj automobila (stvarno veliki broj)
Tu je, naravno i odlični 2.0 Hdi, tu je i 1.4 HDI a ima ih još.

Poslednji u nizu je 1.5 HDI (TDCI) koji je naslednik 1.6 HDI.

Mnogo je, zaista mnogo toga afirmativnog snimljeno i napisano na internetu u vezi 1.6 HDI, i sve šta nađeš za 1.6 HDI, smatraj da važi i za pomenuti 1.5 HDI tj. 1.5 TDCI Duratorq koji je ugrađen u taj Focus.
Dakle, sa 1.5 Duratorq - pun pogodak! Bingo! Pouzdan, izdržljiv, dugotrajan, ekonomičan za održavanje, štedljiv u eksploataciji.

Ne-najbolja osobenost tog motora je da da nije baš elastičan, tj. da dobro vuče u jednom relativno malom opsegu obrataja, pa "traži" promenu stepena prenosa iznad i ispod pomenutog opsega.



O motoru Hyundai 1.0 t-gdi ne znam ništa.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2024. u 13:35 - pre 3 meseca
Citat:
Java Beograd
Ne-najbolja osobenost tog motora je da da nije baš elastičan, tj. da dobro vuče u jednom relativno malom opsegu obrataja, pa "traži" promenu stepena prenosa iznad i ispod pomenutog opsega.


Nije to ništa specijalno, to je klasična osobina svih dizel motora manje zapremine.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.cpe.sn.co.rs.



+288 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2024. u 16:01 - pre 3 meseca
Citat:
Java Beograd:
Motor 1.5 dizel u Fordu Focusu je poslednji u nizu malolitražni dizel iz izuzetno uspešne porodice HDI motora.
HDI = TDCI su motori koje su zajedno razvijali PSA grupacija (Pežo/Citroen) i Ford.
Legenda iz tog serijala je 1.6 HDI (ili TDCI) koji se ugrađivao i ugrađuje u veliki broj automobila (stvarno veliki broj)
Tu je, naravno i odlični 2.0 Hdi, tu je i 1.4 HDI a ima ih još.

Poslednji u nizu je 1.5 HDI (TDCI) koji je naslednik 1.6 HDI.

Mnogo je, zaista mnogo toga afirmativnog snimljeno i napisano na internetu u vezi 1.6 HDI, i sve šta nađeš za 1.6 HDI, smatraj da važi i za pomenuti 1.5 HDI tj. 1.5 TDCI Duratorq koji je ugrađen u taj Focus.
Dakle, sa 1.5 Duratorq - pun pogodak! Bingo! Pouzdan, izdržljiv, dugotrajan, ekonomičan za održavanje, štedljiv u eksploataciji.

Ne-najbolja osobenost tog motora je da da nije baš elastičan, tj. da dobro vuče u jednom relativno malom opsegu obrataja, pa "traži" promenu stepena prenosa iznad i ispod pomenutog opsega.



O motoru Hyundai 1.0 t-gdi ne znam ništa.


Jedini HDI s kojim imam iskustva je 2.0 od 100 kw u citroenu, presao sam s njim vise od 200.000 km i prezadovoljan sam izdržljiv je za nase uslove.
Auto ima pravih oko 600-700.000 km i dalje ima snagu ne trosi znacajno ulje jedini pravi problem je dpf koji je morao da bude zamenjen pa eliminisan.
Ako postoji novije vozilo s tim motorom - može.

Fokus mi je dopada jer ima sve sto treba a ne izgleda jadno tj realan je odnos cena-dobijeno i uklapa mi se u kolicinu para koje cu da bacim za auto ove godine.

Ova informacija za 1.5 dizel mi je bitna jer znam za 1.6 da su se jako dobro pokazali s tim da su bile neke problematicne serije sa problemima sa diznama i ad blue sistemom. Nebi mi smetalo za novog fokusa ako trazi ceste promene prenosa tj gadjanje obrtnog momenta ionako sve manje vozim auto a sve vise motor..

Generalno zanima me auto C segmenta ukljucujuci SUV te velicine, 5 vrata, do 15 hiljada, do 5,6 godina starosti i da ne pripada brendovima vw/audi/skoda,bmw,dacija,reno,nissan i opel - sve drugo mi je ok.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2024. u 22:26 - pre 3 meseca
@Java

Apropo rekoh pozorišne predstave Rašića i njegovog majstora, evo nečega šta su oni verovatno hteli da kopiraju, ali džabe kada pojma nemaju



Ovaj motor je bez ikakve konkurencije.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2706



+699 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2024. u 13:12 - pre 3 meseca
Borko nahvali Alfa 3.2 Busso zbog elastičnosti: https://youtu.be/FhzgsbjzQbg?t=1171
Kad tamo u nekom od sledećih klipova "da li se isplati popravljati" :)))))))))
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.03.2024. u 22:56 - pre 31 dana i 22h
Nakon što sam pokazao jednog sličnog, ali sa slabijom verzijom motora i Comfortline opremom (naravno odmah je prodat), evo još jednog, a ovaj je još bolji:

140KS optimalan motor sa duplom varijacijom, manuelni menjač, Higline oprema:

https://www.polovniautomobili....4-tsi?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0

Za 10k u ovom trenutku ne bih gledao dalje.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2024. u 13:58 - pre 31 dana i 7h
postujem ko voli, ali godina proizvodnje kvari pricu,
za 10k se kupuje 2018-2020 godiste, 4-5 godina razlike je dosta za automobil.

P308, megan, focus, pa i golf ima da se bira za 10k


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2024. u 14:34 - pre 31 dana i 6h
To godište može iz taksija, rentakara i štajaznam takvih mesta.

To su auti koji praktičnoi nisu gašeni i koje je vozio trocifren broj vozača, to za mene nema nikakvu vrednost.

Ja kupim recimo ovaj auto od prvog vlasnika '46 godište, jeste duplo stariji, ali je 3 puta u boljem stanju.

Sve smo to ispričali odavno, da smo tu razliku u rezonu uočili ranije, još bolje bi bilo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2024. u 21:28 - pre 31 dana
Kad si već pomenuo, postoji samo jedan 2018. i to 2.0 dizel.

https://www.polovniautomobili....50-ks?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0

Jeste klot oprema + karavan (što ne mora da je apriori loše), ali taj motor je odličan.

Naravno, izlišno je reći da je prešao preko 350.000 i kome to ne smeta, ako nema skrivenih mana to može biti solidna kupovina.

Lično, ako je onaj gore 10k ovaj ne bih platio ni 6k, zapravo ne bih ga kupio nikada, ali kapiram da neko bi.

edit:

Evo sad sam pogledao Megane 10-12k, 2018 i noviji

Renault Megane od 2018 - Cena od 10000€ do 12000€

Pa ljudi koliko je ovo gadan auto, na šta ovo liči??!?

https://www.polovniautomobili....iness?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

Nijedan od ovih ne bih platio ni 3k, postoji li neko ko ovo kupuje i sa kojim rezonom??

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 22.03.2024. u 04:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9510
*.static.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.03.2024. u 07:48 - pre 30 dana i 13h
Zapravo između tog Megana i gorepomenutog Golfa, dizajnerski gledano - nema bitne razlike.

Ista "njuška, isti oblik farova, ista linija karoserije, ista guz'ca, iste linije zadnje svetlosne grupe ... da ne nabrajam dalje. Sve isto. Mislim, naravno nije ISTO 100%, nego su iste linije, isto dizajnersko rešenje.


Kao što je i 90% ostaliih automobila sve slično ko jaje jajetu. Ja sam više puta bio u nedoumici,na parkingu "dal' je ovo moj C4 ili je Opel Astra"

Samo, ti Nebojša uvek staviš neke tvoje "specijalne naočare", pa ti WV bude lep, ko najrođeniji, a sve ostalo (osim Škode i Audija) ti deluje ružno.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.03.2024. u 15:49 - pre 30 dana i 5h
Uvek mi je zanimljiv Nebojsin pogled na automobile...

Znaci pre verujes da golf 10 godina stari golf ima pravih 110k, vise nego u to da 6 godina stari golf ima pravih 200k

Sto rece @java automobili su svi vrlo slicni a o dizajnu se ne raspravlja,
kupac golfa nece ni gledati megana niti kupac megana gleda polovnog golfa 7.
Prodavac megana okacio i elektronsku istoriju vozila, lepo za kupca.

mozda je ovaj ford vise po tvom ukusu:
https://www.polovniautomobili....focus?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8362
*.dynamic.sbb.rs.



+1345 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.03.2024. u 01:42 - pre 29 dana i 19h
Citat:
Java Beograd:
Mislim, naravno nije ISTO 100%, nego su iste linije, isto dizajnersko rešenje.
Samo, ti Nebojša uvek staviš neke tvoje "specijalne naočare", pa ti WV bude lep, ko najrođeniji, a sve ostalo (osim Škode i Audija) ti deluje ružno.
Linije moraju biti iste, jer njih diktira aerodinamički tunel, tu nema vrdanja.

Ali sve ostalo, a naročito kokpit, odnosno radno mesto vozača, što je meni veoma bitno, puno bitnije od spoljnog izgleda, je dosta drugačije.

Pogledajte instrument tablu, a naročito centralnu konzolu, ma gde god pogledate kod tog Renoa je ružno i veooma jeftino. A da ne pričam taj 1.3 motorić, ko zna kako to ide, prosto ta cena je van pameti, takva ružnoća i generalno nekvalitet mora biti jeftiniji.

Citat:

Znaci pre verujes da golf 10 godina stari golf ima pravih 110k, vise nego u to da 6 godina stari golf ima pravih 200k :)
U ovom slučaju da, da ne pominjem servisne knjige jer ćeš ti da kažeš da se to kupuje za 20e i slično, ali ja sam siguran da onaj Golf benzin ima 100 i nešto kkm koliko piše, a 2.0TDI ima najmanje 350k, kako sam i napisao. Godište mi ne igra preveliku ulogu.

Citat:
Definitivno je normalniji, odnosno manje ružan i manje bižuterija od Renoa, npr. sedišta vidim da su mu odlična, ali i dalje nema konzolu, što je meni nedopustivo jer desna noga landara u vožnji, itd.

Sve u svemu, onaj Golf od 10k je tačno taj auto koji bi kupio za te pare, ni gore ni dole.

Inače, @bakara, ne vredi sa tobom o tome pričati jer ti aute gledaš kao mazge za eksploataciju za što veći broj km za što manje centi po km, nemaš nikakvu emociju prema autima, prosto množiš (broj godinaXneki fiksni broj km/godini) i slično.

To nema veze samnom, takvi auti mene ne zanimaju, bukvalno ih ne bih kupio nikada.

Prosto pitanje: Da li veruješ da sam kupio Passata starog 6 godina sa pređenih 39kkm?

Ili misliš da sam majmun što sam u to poverovao, jer takav auto uopšte ne postoji?

Ili možda postoji?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9510
2a06:63c0:6:e500:94ca:e14:ce..



+10254 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.03.2024. u 20:11 - pre 29 dana i 1h
Citat:
Inače, @bakara, ne vredi sa tobom o tome pričati jer ti aute gledaš kao mazge za eksploataciju za što veći broj km za što manje centi po km, nemaš nikakvu emociju prema autima, prosto množiš (broj godinaXneki fiksni broj km/godini) i slično.


Nisam @bakara, ali ovo si isto mogao i za mene da napišeš.

Daleko sam od toga da gajim emocije prema autima (nedajbože). Emocije se gaje samo prema bliskom osobama.

Ti živiš u Pančevu, na posao ideš pešice, bajsom ili manjim autom.
U garaži čuvaš auto D segmenta sa velikim benzinskim motorom, korsitiš ga samo za duža putovanja, i onda teoretišeš o lepoti vožnje benzinca.

I u pravu si, nije da nisi. I ja bih najradije na duža putovanja išao što većim autom sa (bar) 2.0 benzicem. Verujem da je to uživanje.

Ali, ne živimo svi tako.
Ja i moji ukućani dnevno pređemo mnogo kilometara, poso-kuća fazon. Kad? Pa u špicu, naravno, jer svi idu na posao i vraćaju se u špicu. Godišnje pređem tek nešto manje od 25k. (prosek u zadnjih 5 godina)
I šta meni treba? Pa mazga za eksploataciju, naravno, "što veći broj km za što manje centi", ali tako da je pouzdan, jer ako nije - neću stići na posao!

Ali da ti kažem još nešto. Nismo bakara i ja jedini. Bar 90% vlasnika u Bgd vozi "mazgu".
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 292 293 294 295 296 297 298 299

[ Pregleda: 1623146 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.