vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 79.101.202.*
|
Ne vidim razlog da se mrzi ili previse voli, auto ovog segmenta. Druga je prica za neke igrackice, ekskluzivne klase.
To sto su neki inzenjeri, je njihov problem, dobra je stvar sto su doticni inzenjeri digli glas, i ponudili objektivan pristup sagledavanju kvaliteta vozila.
Nasuprot Gebelsovskoj propagandi, spinovanju marketinskih timova, komentara i prikaza uglavnom nepismenih(tehnicki su bezgranicno nepismeni) novinara, (pod)placenih da sve hvale, a ponekad i malo vise, koji izmisljaju termine i "kvalitete", koji su kao "spusteni" na nivo retardiranih kupaca, koji svake nedelje dobiju na lotou i kupuju nova kola, eto, malo, inzenjeri su dodali svoj doprinos, ukljucili svetlo na kraju tunela mraka, i slatkog neznanja, koje je tako pitko i prijatno za lakomislene.
U opstoj nepismenosti, pribegavanju proglasavanja i "demokratskog" preglasavanja da je nebo zeleno a VAG grupa neprikosnovena, eto inzenjeri su dali svoj doprinos tehnickom opismenjavanju.
Kome li bi da smeta takav realan stav, razmisljanje sa tehnicke strane???
Koga to zaboljavaju spolovila, kada mora da izbeci cetvoro-peto-godisnju zaradu, ili zaradicu od jedne dve- tri kombinacije. Nisu svi ministri da prave varijante za milionce.
Ko to zeli svoje pare da baci na Audi, zasto, i sta hoce da postigne. Da se vozi ili da se prikazuje. Da formira stav okoline prema sebi ili da koristi vozilo, da zivi prema sebi, i svom statusu, ili da podize pipke vapeci za potkovicom, zato sto i komsija...
Taj mentalitet nije ovde razmatran
Naravno, doprinos je uneo i dozu licnog, sto je opravdano zbog volonterizma i entuzijazma, a ako neko zeli profesionalnu dozu obrazovanja, za to su poznate, placene adrese, i visegodisnje skolovanje.
Poz.
|