Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172535 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

filip_caca

Član broj: 64285
Poruke: 135
91.150.116.*



+12 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 21:55 - pre 192 meseci
Jednostavno
Ovi bahati sto ih pominjes,dovoljno je jednom da preteraju covek pade sa motora oni odose na robiju,pa da vidis posle robije da li su bahati..
Motociklisti trebaju da imaju u vidu,barem u Srbiji,da je dovoljna jedna budala u kolima,kamionu...a budala ima na svakom cosku,presece i oni su peceni,a to sto posle vozac auta ide na robiju kakva korist njemu od toga ako je mrtav ili invalid?
sve stalo...
samo deca rastu...
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 21:58 - pre 192 meseci
Ma ok, samo toliki nagib na toj duzini puta uopste ne znaci mnogo, ali ovde neki pominju da je vozio i brze od 200 km/h itd, itd. E pa ja garantujem, 100% sam siguran, da je isao max 150-160 km/h jer da je bilo 210 km/h ili vise i da je udario Yugo-a onako kako ga je udario, ne bi mu sad spasavali i krpili ruku, vec bi ruka bila jedina citava posle takvog udesa, a on bi poginuo. Posebno onako, samo s kacigom i bez opreme. I sumnjam da je bio toliko pijan kako neki navode, jer na tom motoru, tom brzinom ne bi stigao ni do izlaza iz ZR, a ne skoro do NS-a, pa sve i da je put bio potpuno prazan.

@ filip_caca: E pa vidis, bas u tome je problem, sto ne treba samo jedna strana da pazi, nego obe. Da saradjuju, da se na neki nacin "pomazu" na putu, a ne da jedne boli qrac za druge, pod parolom "snadjite se, ko vas *ebe". Posebno kod nas, kad su putevi ovakvi kakvi su i kad policija ne radi nista, tj. radi samo za sebe, i naplacuje "kazne" da bi imali dzeparac za provod po gradu.
 
Odgovor na temu

filip_caca

Član broj: 64285
Poruke: 135
91.150.116.*



+12 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:03 - pre 192 meseci
mozda je isao brze pa kocio...
sve stalo...
samo deca rastu...
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:04 - pre 192 meseci
Citat:
Po npr. Italiji, Nemackoj, Austriji je sasvim druga situacija. Isao sam letos do Beca motorom, i skrenuo s auto-puta malo na neki lokalni put, i covek ispred vozi C klasu, vidi me iza i lepo se, iako se razmisljao da pretekne neki bus ispred, sklonio malo u desno od linije, pustio da prodjem, jos svirnuo, ja mahnuo i sve ok. Posle xxx metara ista situacija, samo vozac nekog manjeg kamiona, isto me ugledao, iskulirao, usporio, sacekao da ga obidjem i to je to. Nije tesko, samo neko ima tu kulturu voznje i razumevanje drugih ucesnika, a neko ne (i pitanje je da li ce ikad imati).


Eno ti u onom klipu koji je na pocetku teme, onaj sa motorom kako vozi . I kako voze ovi ispred njega. Jednom recju kulturno.
Jeste da on vozi 300 km/h, ali nece da pretekne vozilo iako na nekim mestima ima mesta da to uradi, sve dok auto ispred njega lepo ne da zmigavac i krene u desno. Lepo za videti. Svako na koga je naisao obavezno ide u desno dok on malo uspori pa cepa dalje.

Ipak mislim da je on na tom motoru sa 300 kmh potencijalni ubica.

Ili recimo pesaci. Ja bih uveo nenormalne kazne pesacima koji prelaze van pesackog prelaza, i da im se u odredjenim okolnostima "preporuci" robija. Mnogo je velika odgovornost na njima ali nazalost oni toga nisu svesni. Neki i nemogu da budu recimo deca ili oni koji nisu vozaci.

Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

filip_caca

Član broj: 64285
Poruke: 135
91.150.116.*



+12 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:06 - pre 192 meseci
Alkohol razlicito deluje od coveka do coveka,ako je covek mali,mrsav naravno da ce dosta losije podnositi alkohol,ovde imamo covek visokog misicavog i krupnog tako da nije za poredjenje sa obicnim covekom po pitanju podnosenja pica...
sve stalo...
samo deca rastu...
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:06 - pre 192 meseci
Citat:
Ma ok, samo toliki nagib na toj duzini puta uopste ne znaci mnogo,


Ne ne nisi razumeo. Zamisli samo da si na recimo 200 m od vrha prevoja, a nizbrdica moze da bude i 10km ako hoces to nije bitno.
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

filip_caca

Član broj: 64285
Poruke: 135
91.150.116.*



+12 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:09 - pre 192 meseci
@Challenger
Tu bi trebalo motociklisti vise da paze,barem dok se broj budala u Srbiji ne smanji,jer oni rizikuju zivot a ovaj bizmark u kolima uglavnom zatvor i lovu.
sve stalo...
samo deca rastu...
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:13 - pre 192 meseci
U sustini bi trebalo da paze svi! Da dobro prate desavanja ispred njih. To se podrazumeva. Ali evo u konkretnom slucaju, koliko je Ikodinovic mario za situaciju ispred njega, imajuci u vidu da je popio i da je vozio min 150 kmh u sumrak.
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:15 - pre 192 meseci
@ New Village DC: Pa ima razlike, jer ako je duzina nizbrdice 200m a nagib 15 stepeni, to je mnogo nepreglednije nego 10km i 20 stepeni npr. Ali nije ni to bitno, jer Daca nije bio tako daleko od Yugo-a, vec su se bas nasli, u p.m. - ovaj cuga i vozi prebrzo, ovaj nepazljiv/ne gleda/nema u sta da gleda.

@ filip_caca: Pa malo vise da, ali pod uslovom da i ovi drugi paze. Jer, iako su biker-i mnogo nezasticeniji, nisu ni ovi drugi nesto preterano zasticeni. Dzaba ti i AirBag-ovi i pojas i sve, kad ti motor uleti u kabinu...

Citat:
New Village DC: U sustini bi trebalo da paze svi! Da dobro prate desavanja ispred njih. To se podrazumeva. Ali evo u konkretnom slucaju, koliko je Ikodinovic mario za situaciju ispred njega, imajuci u vidu da je popio i da je vozio min 150 kmh u sumrak.


Ne samo ispred, nego i iza
 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.199.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:16 - pre 192 meseci
@Challenger, nemoj da prichash o stvarima o kojima nemash pojma. Nije motorista udario u auto, MOTOR je uradio u auto. Motorista je odleteo KROZ VAZDUH i zavrshio u travi pored puta. Motor takodje nije chvrsta nepokretna skupina metala, vec ima pokretne delove, i isto kao i bilijar kugle, zavisno kako ih udarish ili ce nastaviti pravo ili ce se odbiti pod nekim uglom disipirajuci energiju, mogucnosti ima hiljadu. A imash li argumenata za te tvoje teorije o brzini, a bogami i o alkoholu, vidim imamo josh jednog koji je patentirao svoj princip utvrdjivanja alkohola u krvi ?

I na kraju, vishe ima bahatih motorista, procentualno. Znachi mozhda ne brojchano, ali procentualno apsolutno. Ako vecina motorista ide propisanim brzinama, zashto nemamo vishe vesti da su vozila udarila u motore umesto obrnuto (i to bez obzira da li je neko nekoga isekao - da je motor ishao normalnom brzinom mogao bi da reaguje i da ne strada, bez obzira shto sechenje mozhe da bude prekrshaj).
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:21 - pre 192 meseci
At Challenger
,
Razumem te ja sta ti hoces da kazes ali sam ja hteo da kazem da rastojanje od vrha prevoja pri kojem neces videti onoga koji ide uz prevoj,zavisi od nagiba. i tu, blize vrhu moze da bude zajebano. ali imaj u vidu da pri velikim brzinama i mali nagib sa svojom nepreglednoscu moze da bude opasan,

U sustini razumemo se
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:26 - pre 192 meseci
@ stsung: A ti si taj s nalazima... Aaaa.. Pa sto se nerviras toliko? Polako, bre, opusteno...

Nego, aj' kad ja vec nemam pojma, reci ti nama nesto:
1) Kad motorista vozi motor i kad taj motor udari u automobil (u zadnju levu stranu Yugo-a, spoj leve strane i zadnjih vrata), sta se desava s motoristom? Da li on prelece ceo automobil ili kako?
2) (povezano s prvim) Kako je Daca skoro otkinuo desnu ruku?
3) Ajde se potrudi pa nadji tu analizu/statistiku bahatih motorista, bas bih voleo da je vidim. I molim te da bude kompletna (znaci sve vrste - motor:motor, motor:auto, auto:motor, auto:auto) pa bas da vidimo koji su vozaci vise bahati, nesmotreni i veci izazivaci nesreca.


@ New Village DC: Razumem i ja tebe, samo - obojica su bila s iste strane tog, nazovi, prevoja
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:31 - pre 192 meseci
Naravno i iza. Ako treba da prate ispred to ne znaci da ne treba da prate iza :) treba da prate sve. Odgovornost je velika ljudski zivoti su u pitanju.

Da bili su, ali u kom trenutku? I pri kojim brzinama. To naravno treba da se utvrdi ispravo.
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:37 - pre 192 meseci
@ New Village DC; Cela kolona, sa sve Dacom, pre preticanja, je bila sa iste strane tog famoznog prevoja... Znaci da taj nagib (iako smesan) nije uopste, ili je jako malo uticao na vidljivost.
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:41 - pre 192 meseci
Iskreno da ti kazem ne znam koliki je taj prevoj, govorim na osnovu iskustva ljudi koji tamo svakodnevno voze. I ovo su moje pretpostavke na osnovu tih cinjenica. Zasto recimo ne bi uzeli mogucnost da je i to uticalo. Kao sto i ja uzimam mogucnosta da uopste nije bila bitna.

Sta je smesno a sta ne, neka utvrdjuje onaj ko je strucan za to na licu mesta.

edit(sad sam video poruku gore):
Pa ako je to provereno situacija se menja. Hoces da kazes da je on video i yugo i traktor i kola iza yuga. I odlucio se da pretice, ali je opet kljucna brzina, zasto nije usporio kad ih je video?
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:45 - pre 192 meseci
Pa ja i rekoh gore da je mozda malo uticala na vidljivost... Naravno da postoji mogucnost. A mozda i nije, mozda ovom u Yugo-u nisu bili dobro podeseni retrovizori...ko zna. A da su svi bili s iste strane tog tzv. prevoja je cinjenica...

EDIT: Ma ne menja to nista bitno, i dalje stoji da je Daca isao prebrzo (ali ne 200+ km/h) i da je mozda bio cuga (sto mu je samo otezavajuca okolnost)...a i da ovaj u Yugo-u ili nije gledao u retrovizor, ili nije gledao na vreme, ili sl. Mozda ima stav (kao i neki clan ovde - ne secam se ko) da je dovoljno jednom pogledati, pa da li krenuo u preticanje odmah tog trenutka ili tek za x sekundi, nije bitno... A to nekad moze puno da kosta, cak i zivota. Ja mislim da je zivot mnogo vredniji od jos jedne sekunde "protracene" u gledanje u retrovizor
 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.199.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 22:48 - pre 192 meseci
Ko se nervira, samo malo ucutkujem lupetanja pojedinih koji nemaju pojma o chemu prichaju. Pride, da napomenem, ne vidim da si dao neke argumente za svoje tvrdnje u koje si toliko siguran.

1. Rekao sam ti da je mogucnosti 1000, nemamo dva savrshena tela koja se sudaraju u laboratorijskim uslovima, vec imamo dva tela u pokretu koja se sudaraju gde oba tela nisu homogene strukture. Nije jugo ukopan u zemlju pa da svaki udarac u njega znachi isto kao da si udario u zid jer ga je nemoguce pomeriti i time disipirati energiju udarca. U nekim sluchajevima ce vozach motora da preleti (kao u ovom sluchaju - zvanichni policijski izveshtaj), u nekim sluchajevima ce u pokushaju da izbegne da padne sa strane zajedno sa motorom i da se kotrlja/klizhe, i tako dalje i tako dalje. Shta bi bilo kad bi bilo. I odakle ti to da mu je samo ruka oshtecena. Lice je u komi od nesrece, ruka je ovde najmanja stavka, pitanje je da li ce lice prezhiveti uopshte. Mislish da je normalna procedura nekoga "drzhati namerno u komi" 10 dana?
2. Mozhda zato shto je sa te strane bio automobil i udarac je dobio sa desne strane? Da bi poginuo, dovoljno je ici i 20KM/h ako su uslovi odgovarajuci ... mozhesh ti poginuti i na 10KM/h na motoru pa padnesh tako da slomish vrat. Poznanik mi je pre par meseci poginuo tako shto mu se taksista isprechio i on se zabio u njega, ne velikom brzinom. Na zhalost, kako je u pitanju bio caddy, nije preleteo preko njega vec se zabio u njega. Spoljashnjih povreda nije skoro imao nikakvih - polomljena ruka, rasekotina na glavi, sitne rasekotine po telu. Unutra je zato imao pocepana pluca i srce. A ovde imamo nekog ko je ishao 200 na sat, i ko je udario u levu stranu juga od pozadi, i odleteo na levu stranu u travu pored puta, tokom celog procesa rasipajuci kinetichku energiju. Mogao je i da pogine u toj brzini, tako je ... ali nije - umesto toga je u komi.
3. Polazim od toga da retko kada vidim motoristu koji se u saobracaju ponasha kako treba, vozi po propisima i pretiche sa ukljuchenim zhmigavcima umesto da se provlachi izmedju vozila. Ovo je medjutim u dalekoj meri manje sa drugim vozilima - u moru vozila koja srecem u gradu u recimo jednom prolazu kroz centar, recimo da 2 prave prekrshaje (npr. skretanje iz trake samo za pravo i slichno). U istom prolazu medjutim u vecini sluchajeva ne vidim ni jednog motoristu koji se ponasha po pravilima saobracaja vec svi vrshe nepropisna preticanja i voze nedozvoljenom brzinom (a znam da je nedozvoljena jer su uvek brzhi od mene koji idem 60). U protekla SAMO DVA meseca, bilo je neshto vishe od 100 udesa (zvanichni policijski izveshtaj) a od toga bih morao prebrojati sluchajeve koji su nam doshli mrtvi (mislim oko 40). A te kompletne analize, nazovi SUP pa trazhi informacije o svim nesrecama u proteklih X meseci. Na isti nachin ja mogu da trazhim od tebe da dokazhesh da su vozachi drugih vozila bahatiji.

Edit ... leva strana juga ocu reci :)

[Ovu poruku je menjao stsung dana 07.07.2008. u 23:59 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 23:08 - pre 192 meseci
@ stsung:
1) Ne znam koji si ti policijski izvestaj citao, ali on preko Yugo-a nije preleteo (preko/sa leve strane auta da, ali preko njega - NE). I nisam nigde rekao da mu je samo ruka ostecena, nego sam pitao kako je tacno povredio ruku? Vrati se pa procitaj pazljivo, nemoj toliko da se palis... I opet te pitam, da li znas GDE je udario i CIME? A moze i pojasnjenje izraza "preleteo auto", ocigledno razl. shvatamo taj pojam.

2) Cekaj, on je udario u levu stranu Yugo-a, kako sad desnu? Jel' i to neki "izvestaj"? (btw. Vidis, meni je ortak npr. udario taxistu koji je nepropisno pravio polukruzno, ali nije poginuo nego se sav polomio. Udario je taxistu s nekih 120-130 km/h u zadnja vrata, pod uglom od 90 stepeni, podigao ceo auto, on i motor zavrsili ispod, i onda jos auto pao na njega)

3) Mnogo si subjektivan, ovamo kao svaki dan vidis x motora kako prave prekrsaje, a samo par automobila... Pa nije to ni blizu tako. Meni analize ne trebaju, imam ih, hvala na pitanju, i ono sto pricam pricam objektivno i s nekim dokazom, a ti uglavnom "po osecaju". I zasto obojica da trazimo, kad ja vec imam, a i trazio sam od tebe da vidim da li mozes nekako da dokazes to sto pricas i iza cega stojis. Ili cak mozda i da me ubedis da je tako, ako imas dovoljno dobre dokaze. Ali od toga izgleda nista, sem prazne price...
 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.199.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 23:21 - pre 192 meseci
Ako imash analize, pa daj da ih vidimo - zbog chega trazhish od mene "motor:motor, motor:auto, auto:motor, auto:auto" ako to vec imash?

Nisam rekao preleteo preko juga, vec preleteo, misleci "preko volana". Za to za desnu stranu juga sam se ispravio kasnije - lapsus.

A kako ti znash chime je udario i gde? Jel i to imash dokaze pa "necesh da kazhesh"? Ja sam rekao "MOZHDA" (prochitaj sada ti) zato shto je jugo bio sa desne strane sa koje mu je i oshtecena ruka. Mozhda je u prevrtanju sa strane puta naleteo na kamen ramenom ... otkud znam ... uostalom kakve sada ima i veze kako je zaradio povrede na ruci? Da to mozhda nemash neku istrazhivachku studiju da ako ti se u sudaru otkine ruka to znachi da si ishao sporo???

A za tvog ortaka - pa kao shto sam ti i rekao, 1000 varijanti postoji - neko ce poginuti tako shto ce udariti u prepreku brzinom od 20 na sat, neko nece ni ako udari brzinom od 200 na sat. I shta sada ... to nishta ne dokazuje.

Subjektivno naravno sam rekao, prochitaj sada opet, ali isto tako sam rekao i rech "procentualno". Ako imamo 2 privatna vozacha aviona u srbiji i jedan pri sletanju raspali u shumu, procentualno ce vozachi aviona biti najveci prekrshioci. Ja jedva nekada vidim motoristu koji se ponasha prema pravilima saobracaja, shto meni daje utisak da je vecina motorista bahato i voze nenormalnim brzinama - mozhda zato shto oni mogu da se provuku izmedju vozila, dok vozila ne mogu da u tolikom procentu voze nenormlanom brzinom kroz grad jer ona ne mogu da se provlache izmedju vozila ? Ako nisam u pravu, onda dobro - nisam ... ali izvoli pa navedi tvoje dokaze koje si dva puta pomenuo pa da i mi ostali vidimo ... isto kao shto bih voleo i da chujem sa kojom osnovom sumnjash u rezultate alko analize.
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.84.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic07.07.2008. u 23:43 - pre 192 meseci
Naravno da necu da kacim analize, em su u neku ruku poverljive, em o5 ne garantuje da ce iko poverovati ili da nece reci da sam "lazirao". Ali u svakom slucaju mi ne bi palo na pamet da dajem subjektivnu procenu i da stojim iza iste kao npr. ti. Ko zeli, moze da pogleda na Net-u, naci ce koliko automobila je izazvalo saobracajne nesrece (ili ucestvovalo u njima) eto na podrucju NS-a (ti si rekao 100 motora u 2 meseca - ja kazem samo da je broj automobila dosta veci). I rekao si da si video samo 2 npr. koji prave prekrsaj skretanjem iz trake samo za pravo - ja danas u NS-u video 10 samo na jednom semaforu, u roku od par sec. (ugao Bulevar - Futoska). Sto se tice "provlacenja" kroz guzvu - to opravdavam recimo u slucaju kolona u sve tri trake, i to samo dok je na semaforu crveno, ali ne i u nekim drugim uslovima. Motori/skuteri i sl. se ipak i prave delimicno zbog lakse voznje po gradu i zbog mogucnosti da izbegnu guzve i "cepove" u saobracaju.

Citat:
stsung:Da to mozhda nemash neku istrazhivachku studiju da ako ti se u sudaru otkine ruka to znachi da si ishao sporo???

Ovo necu ni da komentarisem koliko je glupo... I nadji mi molim te gde sam to ja, u svim post-ovima ovde, rekao da je on isao sporo? Aj' majke ti...

Sto se tice "preletanja" - nije preleteo Yugo-a, nego se u trenutku sudara zabio u njega, u tom trenutku (direktnom kontaktu) rasturio saku, a ostatak ruke bukvalno iskidao na limariju Yugo-a, "ocesao" ga (kako to blago zvuci) celom desnom stranom tela i odleteo u levu stranu. I ovo je mesto udara Yamaha-e u Yugo:



Sto se tice rezultata analize - sumnjam iz, recimo, iskustva (i licno mog a i mnogih drugih). Jako tesko je na motoru odrzati ravnotezu u alkoholisanom stanju, i to je tesko i na obicnom skuteru, a ne na motoru kao sto je R1. O5, ako se nekako ravnoteza i odrzi, problem je preci i 2-3 km u tom stanju, uz odrzavanje na motoru, ubrzavanje, kocenje i sl. A on je presao 50km, tako da mi je to malo sumnjivo
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172535 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.