Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

[BCB] DirectX ili OpenGL

[es] :: C/C++ programiranje :: [BCB] DirectX ili OpenGL

[ Pregleda: 2270 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

itf
Zagreb

Član broj: 59794
Poruke: 993
161.53.237.*



+9 Profil

icon [BCB] DirectX ili OpenGL12.09.2008. u 11:56 - pre 190 meseci
Htio bi napraviti simulaciju slaganja tornjeva Hanoi u C++ Builder-u pomoću DirectX-a ili OpenGL-a. Koje god da je lakše i jednostavnije... Već sam našao ovu stranicu:

http://bcb-tools.com/Welcome.htm

i još neke stranice s komponentama, ali me konkretno zanima kako da uvedem objekt napravljen npr. u 3D maks studiu u tu aplikaciju. Npr. mislio sam napraviti tako da se preslagivaju cigle, a samu ciglu bi napravio u nekom 3D alatu poput 3D Max-a. Naravno, tu još bi trebalo znati kako upravljati tim objektom (rotacija) i kamerom.

Sve u svemu ne vjerujem da je to nešto složeno za ikoga tko se ovime bavio, no da budem iskren ja s time i nemam baš nekog iskustva.
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-1.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL12.09.2008. u 19:07 - pre 190 meseci
Ako se odlucis za DirectX, dobro mesto za pocetak :
http://www.directxtutorial.com/Tutorial9/tutorials.aspx
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

StefanJer91
Stefan Jeremic
Beograd

Član broj: 121923
Poruke: 160
*.static.ikomline.net.



Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL12.09.2008. u 19:20 - pre 190 meseci
Ja vec neko vreme radim sa ogl-om i moj ti je savet da probas sa njim, pogotovo sto je multiplatformski a i nije microsoftov :) Ako ti treba loader za modele, ja sam ranije napisao za 2 tipa modela .obj i .a3d (ovo je moj format napravljen tako da se informacije koje se ucitaju lako pretvore u vbo ili vertex array, dok sam za .obj napravio da se loaduje kao display lista). Mozes pogledati nehe-ove tutoriale.
The earth teaches us more about ourselves than all the books. Because it resists us. Man discovers himself when he measures himself against the obstacle.
 
Odgovor na temu

itf
Zagreb

Član broj: 59794
Poruke: 993
*.adsl.net.t-com.hr.



+9 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL20.09.2008. u 12:39 - pre 190 meseci
Za sada sam uspio preko 3D MAX studia 2009 napraviti objekt i preko Panda Exporter-a pretvoriti ga u X format za directx. Imam i DirectX9 SDK. Kako sad napraviti najobičniju dx aplikaciju koja mi taj objekt može učitati i prikazati?
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-1.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL20.09.2008. u 12:55 - pre 190 meseci
http://www.directxtutorial.com...l9/C-Direct3DMeshes/dx9C2.aspx
http://www.directxtutorial.com...l9/C-Direct3DMeshes/dx9C3.aspx

EDIT: Alternativno mozes i probati SDK primere X fajlova za ucitavanje objekata
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

itf
Zagreb

Član broj: 59794
Poruke: 993
*.adsl.net.t-com.hr.



+9 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL20.09.2008. u 13:00 - pre 190 meseci
Hvala.

EDIT: Nažalost, ne pomaže mi ovo gore baš puno jer mi javlja grešku u samim directx include datotekama.. Da nije itko radio s ikakvim Borlandovim DX komponentama? Ja sam naišao na neke za DX 7, ali valjda postoji nešto novije?


[Ovu poruku je menjao itf dana 20.09.2008. u 14:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Eurora3D Team
Nebojsa - Programer & Vodja tima
Beograd

Član broj: 120376
Poruke: 900
91.148.115.*



+7 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL20.09.2008. u 19:52 - pre 190 meseci
Probaj ovo
http://bcbdirectx.sourceforge.net/
Download
http://sourceforge.net/projects/bcbdirectx/
Nisam probao al izgleda ok ...
 
Odgovor na temu

kiklop74
Darko Miletić
Buenos Aires

Član broj: 78422
Poruke: 569
*.fibertel.com.ar.

Sajt: ar.linkedin.com/pub/darko..


+13 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL20.09.2008. u 23:53 - pre 190 meseci
Za directx i BCB treba ici ovde:

DirectX libraries for C++Builder
http://clootie.narod.ru/cbuilder/index.html#DX_CBuilder_SDKs


Tko leti vrijedi
 
Odgovor na temu

itf
Zagreb

Član broj: 59794
Poruke: 993
*.adsl.net.t-com.hr.



+9 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL21.09.2008. u 09:11 - pre 190 meseci
Bio sam i tu, i kada kopiram directx include datoteke u BCB$\include direktorij i uključim ih u aplikaciju uvijek mi javlja istu grešku tj. da ne prepozna funkciju sqrtf koja se nalazi u jednoj od tih include datoteka....
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL21.09.2008. u 09:18 - pre 190 meseci
itf,

Pogledaj ovde:
http://www.geocities.com/foetsch/bcbfaq/bcbddraw.htm
Sekcija: Differences between C++Builder and Visual C++ that may affect your ability to compile DirectX code
...u vezi sqrtf().

Pominje se eksplicitno (podesavanjem u IDE-u) kako naterati neke matematicke 'undefined functions' da prorade. Mozda je do toga.
 
Odgovor na temu

itf
Zagreb

Član broj: 59794
Poruke: 993
*.adsl.net.t-com.hr.



+9 Profil

icon Re: [BCB] DirectX ili OpenGL21.09.2008. u 10:01 - pre 190 meseci
Da. To je taj problem. Budem prostudirao. Hvala
 
Odgovor na temu

[es] :: C/C++ programiranje :: [BCB] DirectX ili OpenGL

[ Pregleda: 2270 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.