vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 77.46.216.*
|
Pumpa je veoma prosta komponenta, pogoni se kaisem, i sve jedno joj je da li je poziciono sinhronizovana sa motorom
Mozes da insistiras na pogresnom zakljucku, i da nasmejavas sve koji se razumeju u mehaniku.
Ocigledno je postojao problem sa pumpom, unutrasnji i povremeno zaglavljivanje propelera, koje se eto potrefilo u konkretnom trenutku, i izazvalo sta je izazvalo, od kvara da zablude.
To sto ljudi misle da delovi, narocito mehanicki prosti(pumpe, zaptivke, lezajevi), crkavaju odjednom, u radnom veku, to je sledeci prmer tehnicke indolencije i lakomislenosti.
Neki simptomi nisu lako vidljivi, ali ne znace da ne postoje. Standardno neodrzavane automobile, kakva je doticna lada, kojoj se menjaju delovi samo kada otadnu, redovan servis se vrsi po osecaju, pregledi samo pri vidljivom incidentu, nisu nikakav primer za potvrdu nekih pravila, vise su primer jednog mentaliteta i odnosa prema vozilu.
Pumpe pogonjene kaisem, menjaju se kada i kais, narocito kod interferentnih mtora, menjaju se i zaptivke na bregastoj, poznatije kao semerinzi, cak se kod pojedinih, novijih vozila, menjaju, srafovi za montazu pumpe.
Sa bi se i u voznji i pri svakom koriscenju vozila, izbegli incidentni i lancani kvarovi. Zbog jedne pumpe, teba da pukne kais, ili prezuppci, stradaju ventili, mozda i klipovi, steta se mnozi desetinu puta...
Poz.
|