Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sta od ovoga ? Ibiza vs Ceed vs Accent

elitemadzone.org :: AutoZone :: Sta od ovoga ? Ibiza vs Ceed vs Accent

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11295 | Odgovora: 32 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

soulsugar

Član broj: 130444
Poruke: 20
*.cpe.vektor.net.



+1 Profil

icon Sta od ovoga ? Ibiza vs Ceed vs Accent15.10.2008. u 11:42 - pre 189 meseci
Interesuje me od ovih navedenih sta bi bilo najblje za kupovinu.
Budzet mi ide do 13 k eura. Od navedenih bih jedino za ceed morao da doplatim jos 1 k.
Al ako bih uzimao bili bi sledeci modeli.

Kia Ceed - najosnovniji model 1.4 (cena - 13970)
Seat Ibiza - 1.4 mpi (cena -13248)
Hyundai Accent (MCT) 1,5 GL CRDi 4Vr- (cena 12390)

Razmisljao sam i o opel Astri pa cak i o nekom polovnom automobilu jer sam se vodio misljenjem da mi je puno da dajem 13 k. Medjutim nova kola su nova kola :).Pravi sam laik sto se tice automobila i zbog toga bih voleo da cujem vasa misljenja sta je od ovoga najbolje za kupiti. Zelim ekonomicna kola koja ce me dobro sluziti u narednih 5-7 godina., kao i svaki prosecni balkanac sta trazi!
Naravno na gornju listu se moze dodati jos neki auto uz vasu sugestiju itd.. Gledao sam i Grande Punta, Ch. Aveo, fabiu..
Hvala unapred na pomoci!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta od ovoga ? Ibiza vs Ceed vs Accent15.10.2008. u 15:11 - pre 189 meseci
Iz tvoje pozicije, navedeni Hyundai je najpovoljnije resenje, po meni, osim sto je dizel, jeftiniji je od limita, i ako se dodaju troskovi registracije, ostaces u granicama, imaces dizel limuzinu koji ce sigurno dobro raditi narednih 5 godina.

Poz.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil