Nema tu nikakve elektronike, i tesko da bi se popravio bez mikroskopa.
Ako se pere benzinom, neka bude medicinski, ili neki "suvi", odnosno nemasni kontakt sprej. Nekada je postojao "Tuner" sprej, za kontakte na radio aparatima(ne za tjuniranje motora

).
Povrsina treba da je cista, zbog metode merenja protoka vazduha. Ako je senzor u prekidu(ili neki kratak spoj), pomaze samo zamena.
U svakom slucaju, ciscenje, kako MAF-a, tako i cevi u kojij se nalazi, i uopste cevi usisa, na kraju i kucista filtera vazduha, omogucice dugotrajan rad senzora. Prebrisati suvom, cistom krpom, nikakva zalivanja tecnostima nisu potrebna, samo da nema cestica prasine.
Mascenje i usijavanje cevi (bilo je primera), iz nekih cudnih razloga, da "hvata" mast prasinu, ili da vazduh bolje klizi, nema smisla, masnoce isparavaju i brzo se lepe po senzoru.
Redovna zamena filtera, i zamena nakon voznje u losim uslovima, cesca, takodje omogucavaju MAF-u dugotrajno pouzdan rad.
Poz.