Kad se kaže "motor", najčešće se ne misli samo na klipove i radilicu (ako je klipni motor), ili ako je Wankel, ne misli se samo na rotor.
Tu je i (verovatno) pumpa za ulje, razvodnik paljenja, kaiševi, usisna grana, sistem ubrizgavanja, elektrika, otkud znam, verovatno i još kojekakvi drugi delovi ...
Odlazak u servis (servisiranje) nije samo zarad promene klipova i karika. Koješta drugo može da se pokvari, ili da dotraje. A zamena celog motora se ipak ne radi kad "crkne" jedna svećica, ili kad kaiš treba da se zameni.
U Srbiji, famozan termin "veliki servis" podrazumeva zamenu nazubljenog kaiša, a ako motor to nema, onda nema ni "velikog servisa". Milina ! Što ne znači da nema drugih potrošnih delova, ili delova koje treba zameniti tj. servisirati.
I tako, vlasnik Mazde sa Wankel motorom, koji hoće da nešto servisira, ode u servis. Koji ?
Ko god pogleda u otvorenu haubu, složiće se da ovo ne može da servisira nesposobna budala.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji