Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god

elitemadzone.org :: AutoZone :: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god

Strane: 1 2

[ Pregleda: 20049 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.smin.itsisp.net.



Profil

icon stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god04.11.2008. u 22:33 - pre 194 meseci
Pozdrav ljudi. Treba mi pomoc. Imam korolu 88 god 1,3 xl. Nakon paljenja duze vreme mi motor radi na 1500-1600 obrtaja, kasnije se spusti na 800-900 i lepo radi. Cuo sam da je u pitanju temperaturni davac. Da li mogu sam da otklonim kvar? Takodje mi trebaju podaci za stelovanje ventila. Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

tweeester
Ivan Arandjelovic
bg yu

Član broj: 724
Poruke: 882
194.106.174.*

Sajt: www.javasvet.net


Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 10:16 - pre 194 meseci
1. Definisi "duze vreme"?
2. Da li tako radi i kad je zagrejan ili samo ujutro (tj. kad je motor hladan)?

pozz

<< tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi >>
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 10:19 - pre 194 meseci
Pali ti se automatski saugm radi on nekoliko minuta. Eventualno mozda da ga dostelujes ako duze radi tako (duze od 5 minuta), ako ne onda je ok. On radi na 1800-2000 o/m kad je jako hladno i izmedju 1200-1500 kad je ovakvo vreme...

I ne treba ti stelovanje ventila osim ako ne stekcu u toku voznje. Ne diraj nista sto je fabricki namesteno.
 
Odgovor na temu

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.smin.itsisp.net.



Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 16:58 - pre 194 meseci
Treba mi stelovanje, jer se jedan cuje da stekce, nevezano za prethodni
problem. Cini mi se da i trosi nesto vise,jer svi pricaju da su oni mali
potrosaci, a ovaj moj po gradu ide oko 10 litara. jel imas podatke za
stelovanje ventila
 
Odgovor na temu

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.smin.itsisp.net.



Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 16:59 - pre 194 meseci
pa sigurno 5-6 minuta radi na 1500-1600 obrtaja i onda se smanji na oko
900. kad je motor zagrejan onda je ok. Mislim da ne bi trebalo toliko dugo
da ga drzi na visokim obrtajima
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 17:00 - pre 194 meseci
NIje bas klasican temperaturni davac, vec u okviru karburatora i sistema automatskog obogacenja smese. Trebalo bi pregledati i membrane na karburatoru, moguce je da je jedna odgovorna za slabije "vracanje" sauga.

Poz
 
Odgovor na temu

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.smin.itsisp.net.



Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 17:03 - pre 194 meseci
nema karburator, ajnspric je
 
Odgovor na temu

KMaRKo
Srbija

Član broj: 154697
Poruke: 122
*.eunet.rs.



+7 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 17:13 - pre 194 meseci
Nemoj da mislis da te pitam gluposti ali me zanima koliko si siguran da je ajnspric? Pitam zato sto su te corolle koje su se tih godina uvozile kod nas bile uglavnom sa karburatorom. Sto se tice ventila na donjem delu haube (onom do motora) imas zalepljenu nalepnicu sa tim podacima (ako je hauba origonal). Pogledaj pa javi!
 
Odgovor na temu

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.net
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 19:33 - pre 194 meseci
>pa sigurno 5-6 minuta radi na 1500-1600 obrtaja i onda se smanji na oko
>900. kad je motor zagrejan onda je ok. Mislim da ne bi trebalo toliko dugo
>da ga drzi na visokim obrtajima.
 
Odgovor na temu

sleepko
Moeller electric ,Sremska Mitrovica

Član broj: 200144
Poruke: 7
*.net
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 19:34 - pre 194 meseci
>Treba mi stelovanje, jer se jedan cuje da stekce, nevezano za prethodni
>problem. Cini mi se da i trosi nesto vise,jer svi pricaju da su oni mali
>potrosaci, a ovaj moj po gradu ide oko 10 litara. jel imas podatke za
>stelovanje ventila?
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
77.46.255.*



+115 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 19:48 - pre 194 meseci
"I ne treba ti stelovanje ventila osim ako ne stekcu u toku voznje. Ne diraj nista sto je fabricki namesteno".........................ne mogu da shvatim kako neko ovo može da napiše......zašto onda postoje servisi i majstori....i što mora da čeka da nešto "počne da štekće" pa da bi terao u servis.Obično onda bude kasno i rutinska stvar se pretvori u zajebanciju.Po toj logici nebi trebao ni svećice da menja dok ne počne da trokira...........mislim šta reći,ne znam koliko nekome pomažeš takvim savetima,pozdrav!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 22:23 - pre 194 meseci
Ventili se kod nje ne steluju ko kod Yuga, ako imate original servisno uputstvo videcete sta pise, na svakih 20.000 stavku A:

KONTROLA I/ILI PODESITI AKO TREBA

Znaci steluju se AKO treba a ne malo malo. Na leru kad se cuju ventili, onda se steluju, inace se ne diraju. Vozim Corollu sto godina (preko 200.000km) pa valjda znam a i imam original uputstvo i servisnu knjigu.

Zazor je 0.20 za sve ventile na vruc motor. (ako je 2E motor).

Automatski saug se steluje tako sto se otpusta ili zateze opruga u kucistu istog.

Servis karburatora kod Gavre (jedini zna da odradi to) je 2500 din a najcesci uzrok velike potrosnje kod nje je karburator, tj. zaprljanost istog. Ako se menjaju svi delovi potrosni onda izadje oko 5000 din.

Kod mene za preko 205.000km se ne cuju uopste, jednom su provereni i perfektan je zazor.

Savet: NE CACKATI COROLLU AKO NE TREBA.

Imam je 18 godina pa valjda znam sta pisem.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 22:30 - pre 194 meseci
Da dodam:

Ako REDOVNO sve potrosne stavke menjate na njoj (po knjizici) sve ce raditi kako treba.

Eventualni kvarovi kod nje (na motoru) su gumice ventila, a na preko 300.000 garnitura dihtunga u glavi i mozda neki izduvni ventil i to je to.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god05.11.2008. u 23:20 - pre 194 meseci
I ne cackati korolu gde ne treba.

Na doticnoj proveriti injektore, i paljenje, pre "napada" na glavu. Moguce je da tu nesto nije u redu, a kliktanje da se cuje od samodetonacija.

Poz.
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.opera-mini.net.



+1 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god06.11.2008. u 16:58 - pre 194 meseci
Ma da Cosmo, ali u prvom postu reče: "ako ne štekću u vožnji" a tada se štektanje lako zameni sa samodetonacijom, kao što reče Vladd. Lakše je ustanoviti problem sa ventilom u leru, pri zagrejanom motoru. Tada se, doduše, može pomešati sa "caktanjem" injektora, mada se zvuk prilično razlikuje. Potrošnja od 10l je uobičajena za sličan motor sa injektorima u verziji 1.5 pa pretpostavljam da bi na 1.3 trebalo da bude manja. Mada, zavisi i kako se meri, koja je maršruta najčešća, kakve su navike u vožnji, kakve su navike u održavanju i još puno toga. Slažem se sa prethodnicima, svakako proveriti štošta pre nego se skine poklopac ventila.
ckopoxakep
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god06.11.2008. u 18:31 - pre 194 meseci
2E 1.3 motor nema injection, ima dva tipa karburatora, klasican i onaj V type. Oba posle tolikih godina se zaprljaju i saug zeza i veca je potrosnja.

Moja potrosnja, nakon ciscenja karburatora:

Otvoreno do 110kmh, oko 5,5l max, do 130kmh oko 6 lit. Preko 140 na sat oko 6.7 lit

Kombinovano kuca-posao (2/3 auto put, 1/3 grad) na NBGD 6 lit.

Po gradu mi nije prelazilo 7.5 lit.

Zimi mozda za nijansu vise.

Inace, moj karburator naizgled cist bio je u haosu kad je ciscen. Posle ciscenja sam merio ovu potrosnu, ranije je mozda trosio litar vise sigurno.

Nakon remonta karburatora auto je u leru tisi i mirniji nego Hyundai Getz (presao oko 30.000km skoro smo testirali oba) recimo a mogu da 100% potvrdim da lepse i bolje ubrzava od doticnog u 3. brzini recimo. (Getz 1.4, 97ks), u ostalim brzinama su tu negde.

Kod karburatora testirati vakuume, saug, ler, smesu... ali rekoh vec koji servis je OK za to.

Naravno pre svega detaljan servis (filteri, svecke, ulje...) pa tek onda ici dalje s problemom.

Ventili stekcu a detonacije kuckaju. Dakle ako se ravnomerno cuje tik tik tik i na leru i kad auto ide, to su kod nje ventili.

Ako se cuje ko klikeranje pri ubrzanju to je detonacija (proveriti smesu, paljenje i svecke kao i viskozitet ulja).
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.opera-mini.net.



+1 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god07.11.2008. u 06:12 - pre 193 meseci
^ Dobro, 2E je karburator, ali je ovaj opisan u ovoj temi očigledno injection, pretpostavljam 2E-E. Da ne ulazimo suviše u akustične detalje i bavimo se stilskim figurama srpskog jezika, da li se čuje tik-tik, cak-cak, klak-klak ili šta već, činjenica je da manje iskusno uho može da ih pomeša i pogreši uzrok. S druge strane, mislim da je veća greška od čačkanja venila, čačkanje smese, čak je taj zavrtanj i fabrički zapečaćen. S druge strane, lično sam impresioniran podacima o potrošnji koje si nam prezentirao, mada mi po tom pitanju mogo toga nije jasno. Pritom ne mislim da namerno predstavljaš preuveličane podatke. U svakom slučaju, ako je tako, radi se o fantastičnom karburatoru i ništa manje fantastičnom majstoru. A po opisanom bih se za tog Getz-a ozbiljno zabrinuo, kad ga tuče slabiji motor daleko starije tehnologije.

ckopoxakep
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god07.11.2008. u 07:47 - pre 193 meseci
Prvo, taj motor u Getzu je samo varijacija na temu Toyotinih (ima dosta istih delova kao na 2E), drugo ne znam da li si upoznat sa sledecim podacima za Corollu XL 2E:

Fabricko ubrzanje: 0-100kmh: 10.7s

Fabricka potrosnja:
pri 90kmh: 5.1 lit na 100km, grad 7.4 lit.

Max. brzina:
165kmh.

Medjuubraznje sam merio od 70-110kmh i to je oko 12 sekundi (Grande Punto 1.2 to odradi za vise od 15s recimo po testu). U petoj.

2E ima vratilo za uravnotezenje i odatle izuzetno miran rad.

Ne znam da li su se u XL ugradjivali 2E-E motori.

Smesa se cacka pri remontu karburatora, nema druge.

Moja potrosnja je u okvirima za normalno odrzavanu Corollu (istu ima moj prijatelj).

A ventile nek mu pregleda majstor, dao sam zazore.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god07.11.2008. u 10:47 - pre 193 meseci
2E motor postoji u obe varijante, mislim cak od '86 godine. Injektori su solidno retki na ovim prostorima, ali zadnjih godina se svasta uvozilo, i pitanje je ko se uopste bavio pricama o Coroli '90-ih. Jednostavno se nisu kvarile, vozile, vozile...do besvesti.
Eto, posle 20-ak tricavih godina, pocela je nesto da stekce :D:D

10L po gradu, starog motora, i koncepcijski i po godinama, sa danasnjim domacim benzinima(razne vrste losih goriva) se moze nazvati malom potrosnjom.

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god07.11.2008. u 13:53 - pre 193 meseci
Znaci pitanje je da li je auto stranac, kod nas su se ovi modeli prodavali:

2E
4A-F (1.6)
4A-GE (1.6)
1C (dizel)

2E ima dva tipa karburatora a taj V type je slican singlepoint ubrizgavanju, majstori misle da je ajnspric, ali nije.

2E-E se nije nikad prodavao u Jugoslaviji u periodu 88-92. Mislim da on nema sistem sauga, 2E i 4A-F su karburatorci i samo oni imaju sistem coka koji mi pominjemo (servisnu knjizicu gledam). 2E-E verovatno ima nesto kao na motorima sa ubrizgavanjem, tj. nema taj sistem koji je na 2E motoru sa karburatorom.

Prvo treba ustanoviti motor (pogledati u saobracajnu) a zatim videti sta je u pitanju oko potrosnje.

Inace, ventili se kod nje jedva primete, najvise na leru.

Da ponovim: zazor ventila je 0.20mm i za usisne i za izduvne na vruc motor, za svecice 1.1mm za Evropsko trziste.

Corolla 1.3 2E NE SME NIKAKO da trosi 10 litara u gradu, to je apsolutno previse za taj motor. Ortaku je trosio 10-11 lit kad mu je krahiro karburator, on ga je doduse pre 7 god. remontovao u Bolecu i od tad mu trosi 7.5 do 8 MAXIMUM.

Ja nisam imao tih problema, ali mi je saug zezao, na hladan motor nije hteo da pali iz prve, gasio se dok je hladan, malo vise trosio (oko litre), economy senzor nije radio i slicno.

Radio sam kod Gavre na Karaburmi i od tad je sve perfektno, zamenio komutator i bobinu (gasio se ponekad kad je ugrejan). Auto je kao kad je kupljen, necujan i neprimetan u leru, na 110km/h apsolutno se nema utisak da motor uopste radi, drasticno je utisan prilikom veceg broja obrtaja (nema ono BUUUUU), u drugoj maltene kreces bez problema, nema se gusi uopste. Odziv na pedali gasa je apsolutno trenutan u svim rezimima voznje, motor se jako lepo vrti, a skoro sam ga terao u petoj preko 170 na cajgeru (potez Bataja- St. Pazova, prazan autoput maltene). Miran, bez vibracija, buka sasvim u granicama normalnog (moze da se prica i slusa muzika), upija put kao pijavica, kocnice grabe (ne bas drasticno kao kod Getza s kojim sam poredio, ali tu su negde).

Tako treba da izgleda Corolla koja je redovno servisirana.

Inace, retko ko ih radi i nemojte davati na servis kod nekog ko se ne razume.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: stelovanje ventila za korolu xl 1,3 88. god

Strane: 1 2

[ Pregleda: 20049 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.