cozmo_im Ivan Miladinovic Direktor svemira i galaktickih postrojenja Zemun
Član broj: 31495 Poruke: 5566 *.dynamic.sbb.rs.
|
Znaci pitanje je da li je auto stranac, kod nas su se ovi modeli prodavali:
2E
4A-F (1.6)
4A-GE (1.6)
1C (dizel)
2E ima dva tipa karburatora a taj V type je slican singlepoint ubrizgavanju, majstori misle da je ajnspric, ali nije.
2E-E se nije nikad prodavao u Jugoslaviji u periodu 88-92. Mislim da on nema sistem sauga, 2E i 4A-F su karburatorci i samo oni imaju sistem coka koji mi pominjemo (servisnu knjizicu gledam). 2E-E verovatno ima nesto kao na motorima sa ubrizgavanjem, tj. nema taj sistem koji je na 2E motoru sa karburatorom.
Prvo treba ustanoviti motor (pogledati u saobracajnu) a zatim videti sta je u pitanju oko potrosnje.
Inace, ventili se kod nje jedva primete, najvise na leru.
Da ponovim: zazor ventila je 0.20mm i za usisne i za izduvne na vruc motor, za svecice 1.1mm za Evropsko trziste.
Corolla 1.3 2E NE SME NIKAKO da trosi 10 litara u gradu, to je apsolutno previse za taj motor. Ortaku je trosio 10-11 lit kad mu je krahiro karburator, on ga je doduse pre 7 god. remontovao u Bolecu i od tad mu trosi 7.5 do 8 MAXIMUM.
Ja nisam imao tih problema, ali mi je saug zezao, na hladan motor nije hteo da pali iz prve, gasio se dok je hladan, malo vise trosio (oko litre), economy senzor nije radio i slicno.
Radio sam kod Gavre na Karaburmi i od tad je sve perfektno, zamenio komutator i bobinu (gasio se ponekad kad je ugrejan). Auto je kao kad je kupljen, necujan i neprimetan u leru, na 110km/h apsolutno se nema utisak da motor uopste radi, drasticno je utisan prilikom veceg broja obrtaja (nema ono BUUUUU), u drugoj maltene kreces bez problema, nema se gusi uopste. Odziv na pedali gasa je apsolutno trenutan u svim rezimima voznje, motor se jako lepo vrti, a skoro sam ga terao u petoj preko 170 na cajgeru (potez Bataja- St. Pazova, prazan autoput maltene). Miran, bez vibracija, buka sasvim u granicama normalnog (moze da se prica i slusa muzika), upija put kao pijavica, kocnice grabe (ne bas drasticno kao kod Getza s kojim sam poredio, ali tu su negde).
Tako treba da izgleda Corolla koja je redovno servisirana.
Inace, retko ko ih radi i nemojte davati na servis kod nekog ko se ne razume.
|