despot77 despot77 Republika Srpska
Član broj: 147658 Poruke: 441
|
Evo da natipkam kako riješih svoj problem...
Naime, nekih dva mjeseca sam imao ovaj problem koji sam gore opisao, čak se i vremenom pogoršao, auto mi se gasio u leru, teško je palio hladan pa i ako je još motor topao (već nakon nekih 15, 20 minuta), kad ga upalim sav se trese nekih 10 , 15 sekundi ... ma haos, htjeo sam ga sam popraviti sa nekim dobrim maljem... :) a o potrošnji da ne pričam, nije se spuštala ispod 9, 10 litara ni na otvorenom...promjenio svjećice, kablove, razvodnu kapu, razvodnu ruku, filtere goriva i zraka, bio kod nekoliko majstora, jedan je dva puta čistio karburator i opet sve isto...
Da bih na kraju otišao kod jednog starijeg majstora koji radi auto diagnostiku i za koga sam čuo da odlično podešava potrošnju goriva, rekoh ajd da barem smanjim potrošnju goriva... i taj posao koji inače ne traje više od 15 minuta kod mene je trajao 4 ipo sata... :) jednostavno čovjek nije ništa mogao napraviti dok nije našao uzrok svih mojih muka... tri puta je skidao karburator... dok na kraju nije skontao da nedostaje jedan dihtung (okrugla obruč gumica prečnika par milimetara) koji se nalazi na šrafu regulatora nivoa goriva u karburatoru, pa se nikako nije mogao podesiti nivo goriva, uvijek je bio previsok i auto je stalno presaugavalo, otud i svi moji problemi... i nećete vjerovati, čovjek mi je to naplatio 30KM (15 evra), ma da je reko 100KM ne bih mu ni riječ rekao... :) Naravno, auto sad savršeno radi...
Rezime: sve pada u vodu ako nemate pravog majstora, onda vas i ovako banalan kvar može koštati i živaca i novaca... :)
|