Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Podno grejanje i solarni kolektori

elitemadzone.org :: TechZone :: Grejanje :: Podno grejanje i solarni kolektori

[ Pregleda: 7777 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cvele973
Cvjetko Ristic
Novi Sad

Član broj: 191784
Poruke: 10
82.117.202.*



Profil

icon Podno grejanje i solarni kolektori14.01.2009. u 13:00 - pre 185 meseci
Pozdrav svima.

Molio bih ko ima iskustva da malo detaljnije objasni kako bi funkcionisalo podno grejanje na koje bi se povezali solarni kolektori sa akumulacionim bojlerom...
Ja sam od jednog inženjera čuo da bih ja mogao da se grejem uz pomoć solarnih kolektora do 0 stepeni. Znači ja imam podno grejanje u celoj kući grejem nekih 85m2 to je prizemlje , izolovano... Trenutno se grejem na gas imam kondenzacioni kotao koji ima vođenje prema spoljnim uslovima i funkcioniše tako sto mu je zadata kriva po kojoj on greje vodu u sistemu kad je napolju 5 greje na 25, kad je 0 greje na 30, i tako temperatura vode ni kad je jako hladno nije predviđeno a ni potrebno da se diže na više od 40.

Dakle, mene zanima šta bi dobio sa solarnim kolektorima? Do koje bi stvarno spoljne temperature mogao da se grejem samo na solarno, jasno mi je da nemože stalno, šta sve moram da ugradim i ako neko ima predstavu o ceni takve investicije...?

Unapred hvala svima!
 
Odgovor na temu

Pinokio
Nenad Toplicanin
Krusevac

Član broj: 15292
Poruke: 92
93.86.96.*

Sajt: www.tehnokomerc.com


Profil

icon Re: Podno grejanje i solarni kolektori09.11.2009. u 03:55 - pre 175 meseci
ovo i mene inetersuje ...

znam samo da rrecimo Junkersovi kolektori dodju oko 12 ooodin m/2 a uz to ti trebai solearni kompet sa pumpm ,ventilima ,,itd koji je od 30 000 do 40 000

Bilo bi zaista interesantno da neko odgovori na tvoje pitanje vezano za mogucnost grejanja podnog sistema preko solarnih kolektora u zavisnosti od spolnih uslova..