A jedno pitanje, ako može: da li ima smisla na auto koji troši 6.5-7l po gradu ugrađivati gas? Koliko se treba preći da bi se isti isplatio? Koliko sam čuo TNG(LPG) sekvent sistem (za MPi motore) je sada oko 500-600€ reče mi majstor (neki bugarski sistem - sačuvaj Bože, ali mi on garantuje da lepo radi)... Sa druge strane metan (erdgas, CNG) je još jeftiniji od TNG-a ali je ugradnja skuplja... Verujem da većina vas ovo zna...
Na pokojnom Audiju sam imao plin i mogu reći da koliko sam bio zadovoljan jeftinijom vožnjom toliko su me nervirale neke stvari poput prebacivanja sa jednog tipa goriva na drugo (imao je karburator), štucanja kada je hladan, raznih budžotina u motoru koje su bile van svih fabričkih specifikacija a nisam smeo da ih diram jer je auto jedino tako radio itd itd...
Sve u svemu, moj stav je da u tako malom automobilu kao što je Panda sa veoma ekonomičnim motorom i nema smisla ugrađivati plin (koji više i nije toliko jefitniji od benzina - 72.1 prema 39, pre je bio odnos veći koliko se sećam) ako se prelaze normalne kilometraže, recimo do 500-600km mesečno...
[Ovu poruku je menjao gibanitza dana 16.01.2009. u 09:51 GMT+1]
Panda Gvido...