Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mercedes OM636 problem kondens

elitemadzone.org :: AutoZone :: Mercedes OM636 problem kondens

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18505 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.148.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Mercedes OM636 problem kondens19.01.2009. u 20:42 - pre 185 meseci
Zdravo
Radi se o Mercedesovom motoru OM 636 iz godine 1970
Problem je sljedeći
Mjesa vodu u ulje.Dakle nakon 10minutnog rada na ulje postane sivo.A netroši vodu
Skino sam glavu i odradio je i ispitana je i novi dihtung unačen i opet se isto dešava.
Sada sam malo čito po netu inašo sam nešto zamnljivo


Dali je ovo moguće.

Ako su oštečeni ležajevi na radilici ili čak ako su neke karike zaljepile dali onda motor može proizvoditi kondes i tako se stvari voda u ulju.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.132.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens19.01.2009. u 21:45 - pre 185 meseci
"Majonez", ili samo stvaranje emulzije (sivo ulje), se desava kada se pravi vakuum u karteru, intenzivan, tako da je verzija sa zapecenim karikama samo deo uzroka, moguc ali neobavezan a losi lezajevi nisu. I dobre karike mogu da naprave "mayo".

Odzracivanje kartera je sporno, to se obicno radi preko nekog kanala, zvona sa filterom, ili prostom crevom prema usisnom filteru..

Posto je to "marine" motor(cini mi se), moguce je da je nesto specificnije uradjena oduska, pa bi trebalo locirati mesto zagusenja.

Ako se na dnu kartera nalazi malo vode, intenzivne promene pritiska ispod klipova, napravice emulziju za par minuta. To mi je verovatnije nego da se "iscedi" poveca kolicina vlage iz vazduha.

Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.148.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens19.01.2009. u 22:00 - pre 185 meseci
Sivo ulje je u piatnju i jeste marine motor ali je ovaj fabrički ugrađen u viljuškar Steinbock

Sa desne strane motora imam tkz uberlauf crijevo koje izlazi iz bloka preko nekog alu kučišta pričvrščen na jednom šarafu,i crevo ide prema dole(nije nigdje priključeno)i iz njega isto malo curka sivog ulja.(u manjim količinama)
A evo na slici se vidi za desne strane(desna slika) gdje je dinama taj tkz uberlauf (slika nije mog motora ali je to taj motor samo sto kod mene dodavanje gasa ide preko boš pumpe a ovdje je na usisnoj grani)
Nisam neki majstor možeš li mi molim te malo bolje objasniti p0stupak ozračivanja(ako je moguče) i kako nači mjesto zagušenja na koji način to potražiti.
Ima neki pdf file sa slikama i reparatuhandbuch,werstatthandbuch pa ako malo pomaže staviću na RS da se može download


 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.148.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens19.01.2009. u 22:06 - pre 185 meseci
Zaboravio sam dodati kada se motor ugrije na radnu temperaturu 90tak stepeni i tako radi 15tak minuta onda se ugasi i nemogu da ga upalim, a nije pregrejan.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.132.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens20.01.2009. u 01:15 - pre 185 meseci
Jedino ovo

http://www.blackmarketantiques...esel-om-636-om-621-p-3916.html

To lonce iza diname bi trebalo skinuti i dobro isprati. Negde po netu postoji breather pipe za desetak dolara..

To sto se zagrejan ugasi a deluje da nije pregrejan, jeste zanimljivo pitanje. To je veoma matora koncepcija sa pretkomorama, i sve je dosta robustno. Mozda ce trebati malo vise provera.

Mozda bi ipak trebao da proveris kompresije, na svim cilindrima, i pumpa visokog pritiska da se nasteluje, i pritisak i trenutak brizganja.

Da li je pumpa za gorivo ispravna? Da nije otvarana pa lose sastavljena?
Da li je motor radio, pa se pokvario, ili nije radio neko vreme, pa se pokusalo startovanje?

Poz.

P.S
Spomenuta losa ventilacija radilice-kartera, moze da pravi slicne simptome, ptrobaj da skines doticno lonce



[Ovu poruku je menjao vladd dana 20.01.2009. u 02:44 GMT+1]
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.135.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens20.01.2009. u 11:25 - pre 185 meseci
Pumpa bi trebala biti ok i paljeni se kod njega ne moze poremetiti jer ide preko zubcanika tako da ne moze da preskoci a niko nije to diro dok je dok je kod mene par godina i radio je dobro sve eto dok nisam vidio sivo ulje na sipci.

on upali normalno skinut cu ovo limenu kuciste da vidm sta ima u njemu.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.164.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens20.01.2009. u 12:27 - pre 185 meseci
Nije moje da preporucujem, drugacije se ljudi odnose prema motorima.

Ja, kao obozavalac, narocito starih i robustnih motora, mogu da kazem sta bih uradio.

Taj motor je, koncepcijski star 50 i vise godina. I ne treba mu zameriti potrosnju oko 4L na sat

Ocistio bih mu tu odusku, zamenio ulje za neko dobro, trenutno postojece ulje, za radne masine, i ekvivalentne dizele, i onda probao kako radi.

Pogotovo sto je motor vredan i pouzdan, i dalje je aktuelan i postoje i delovi i ramontovani polovni motori. U nekim luksuznim jahtama i dalje sluzi kao pomocni motor, pored cudovista od 1000ks.

Jedan "dragulj" medju dizelima.

Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.135.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens20.01.2009. u 21:51 - pre 185 meseci
Danas sam probusio rupu na poklopcu glave motora 8mm i stavio crevo koje sam prikopcao na usisnu granu tako da kada motor radi usisava taj kondens i gle cuda ulje jos nije postalo sivo a radio je dosta.
međutim stvorio mi se nvi problem
Nakon rada oko pola sata ugasio je se kao da mu nestaje goriva i ja odvrne crevo visok pritiska sa prve i druge dizne i zaverglam kada ono tamo nista ne baca goriva i odvrenem ova druga dva creve viskog pritiska tamo mi baca gorivo, a na prva dva ne baca izgleda da nesto nije uredu sa bos pumpom.u međuvremenu se smrklo pa sam ostavio pa cu sutra da vidim dalje.
Problem ce mi biti skinuti tu pumpu jer nikada nisam radio ovakav motor jos je prenos preko zubcanika, koce posle nastelovati paljenje.....

pozz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.164.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens20.01.2009. u 22:56 - pre 185 meseci
Nemoj da izupcujes pumpu, to se nece vratiti na pravo bez tehnickog uputstvam, a jos su i ekscentri porblematicni.

Ima na ovoj strani opis, pa vidi, mozda je samo vazdusni cep, sto voli dizele da zaglavi, narocito kada ponestane goriva..

http://west4x4.demonweb.co.uk/OM636/index.html


Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.134.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens21.01.2009. u 15:10 - pre 185 meseci
gotovo ja sam je vec skino, imaju oznake koje se ja mislim lako opet ustimaju,(valjda) i dizne sam skino pa sam odnio bos majstoru da vidi sve to i 3 grijača mi nerade moram i to kupiti
Za par dana ce pumpa biti gotova pa cemo smontirati pa vidjeti

ZAboravi da pitam
na ovom linku http://west4x4.demonweb.co.uk/OM636/marine.html
sto si mi dao ova slika ovog motora,pa gledam a nevidim tacno gdje ovdje ide ovo crijevo od uberlaufa(molim te pogledaj i ti)

[Ovu poruku je menjao basic10 dana 21.01.2009. u 16:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.164.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens21.01.2009. u 21:41 - pre 185 meseci
Malo modernija i bas za camac verzija. Nalazi se na istom mestu, samo zakrenuta kutija, ofarbana, izmedju meraca ulja i automata alnasera.
I crevo je fleksibilno, posle "lonceta" i ide negde nagore, mozda u filter vazduha.

Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.134.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens21.01.2009. u 23:20 - pre 185 meseci
Trebo bi ja fino kod tokara napravit na usisu jednu rupu i isto ovako dovesti ovo uberlaufcrijevo da ga motor usisava.

Čitajući po netu tek sam se sada zabrino kako cu nastelovati paljenje kada mi pumpa bude gotova.
Na ovo sajtu http://www.motoren.ath.cx/menus/mercedes.html
sam naso repair manual i svasta nesto korisno od ovog motora međutim ne znam bas najbolje jezik pa tako da sam samo to nagrubo pregledo(slike) :)
Vidjecemo kada dodje pumpa ako se bude napravila pa cemo raditi dalje nama mi druge.Moram nekako završit(šta je reč moram, trebo bi pa...)

Zubčanik koji pokreče pumpu(tj bregasta osovina) ima na sebi jednu oznaku tj,tačku na jenom zubu i ta se tačka našima između dva zuba koji se nalaze na zubčaniku od pumpe i tada sam pogledao gde se nalazi onaj klip pumpe na prvom cilindru.Bio je na pola puta prema gore.nije baš na pola jedno 1/3 puta otprilike
Kada sam onda odvrno šarafe i pumpu izvadio vani na pumpi je bio drugi zubčanik (mali 3cm promjera)koji se preko osovinice kačio na ovaj veliki glavni zubčanik.
I na tom malom zubčaniku ima crta i na pumpi isto ima crta koji se bas u 2 milimetra nisu slagale(dali je se pomjerilo kada sam vadio ili treba tako da bude ne znam)

Sad mislim da bi trebalo kada budem to sve vraco na jesto gdje je i bilo da nastimam ovu oznaku na pumpi na malom zubcaniku i da je onda ugadim i onda ovaj velik zubcanik uklopiti na one tacke.
Malo cu probati crtez da napravim pa cu postavit sliku malo sam ja ovo zakomplikovo izgleda.

pozz

 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.132.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens22.01.2009. u 19:25 - pre 185 meseci

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.164.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens23.01.2009. u 00:29 - pre 185 meseci
Kolko sam video iz uputstva, imaju neki alat za fiksiranje pumpe (str 38, slika na str,39) koi se skida posle montaze pumpe.

Bice tu da treba treca i cetvrta ruka za drzanje.

U krajnjoj liniji, moze nesto da se zbudzi, nalik na "installation gauge", samo treba videti oslonce i dimenzije.

Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.174.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens23.01.2009. u 16:54 - pre 185 meseci
Videcemo kada pumpa bude gotova pa cu probati onako kako sam si zamislio,
Mozes li molim te nesto pojasniti posto vidim da imas dosta iskustva

Osnovna stvar a ja je bas najbolje ne znam.

Na svom golfu 1, 1.6 dizel uzubljujem sljedecim postupkom
Radilica na OT
Pumpa tacno na oznaku i bregasta tacno na oznaku i motor radi i pali.

Sad na ovom motoru.
Radilica na OT oznaku
Pumpa i bregasta i sto tacno na oznaku isto bi motor trebo da radi normalno.

Eh sad na ovom motoru ne znam tacno gdje je OT posto nemogu da skinem poklopac zubcanika jer je motor jos u stroju.(nije izvadjen)
Kako sada da nadjem OT tacno preko zice ili neceg da stavim kroz rupu gdje se dizna zavrce.
Dali je OT tacno kada klip dosegne GMT ili malo prije.
Kada je pumpa na oznakama dali PRVI klip treba tada da bude u GMT ili malo prije GMT (gornjamrtva tačka) ovo mi nikada bas nije bilo najjasnije

Jos nesto da dodam.Kada sam sada skino pumpu, radilica i bregasta se nisu iz zubuli i motor nisam okreto nikako, stoji isto onako kako sam izvadio pumpu i primetio sam da prvi klip nije u GMT vec malo prije otprilike pola centimentra
Vidio sam u onim upustvima isto tako neki stepeni 25,28,32 se spominju za stimanje paljenja,Šta to znaći.

Zabrino sam se za ovaj motor skroz me unistava a nemam koga da mi ovo radi,Iskreno sramota me sto sumnjam da ne znam ubaciti pumpu i uzubiti ovako prost motor(klasika)

pozz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens23.01.2009. u 21:31 - pre 185 meseci
Nemam dosta, imam neko iskustvo.

Na strani 40 malo si pogresili. Posto sa strane zamajca motor se okrece ulevo, prvo sledi FB, brizganje goriva, pa OT. Motor ima pretkomoru, pa ima "predubrizgavanje", 7-8 zubaca ranije, ako je tacna slika, i doticnih 20-ak stepeni.

Klip treba da je pre GMT, tih nekoliko zubaca (da ne bi skidao motor i gledao crte).

Poz.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.158.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens24.01.2009. u 22:06 - pre 185 meseci
Kada je pumpa i bregasta tacno na oznakam, radilica bi trebala biti prije GMT-e bar koliko sam ja to kapiro.
Pumpa je gotova danas ali nisam imo vremena da je preuzmem sutra ili prekosutra idem po nju. pacemo vidjeti.
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.154.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens26.01.2009. u 19:24 - pre 185 meseci
Pumpa dizne i grijači su stigli.Sutra cemo sa božijom pomoči probati ovo ubaciti kako treba.

pozz
 
Odgovor na temu

basic10
Antonio Basic
Poslovođa, BEB
BiH,Zenica

Član broj: 51116
Poruke: 320
92.36.149.*

Sajt: www.basic-estrih.com.ba


Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens27.01.2009. u 21:00 - pre 185 meseci
Zdravo
Evo i mene da javim rezultate
KAda sam podigao pumpu i dizne majstor mi je rekao da je pumpa 100% dobra i nastelovana međutim dizne su dosta istrosene ali mogu da rade a nove nema da mi proda niti je ikad dosad vidio ovakve.
I danas sam ubacio sve to na motor, nastelovo sam onako kako sam i mislio malo pre GMT-e i ozracio sam rucno sve do dizni i ugrijo ca 20sekundi i odmah motor upali.(kao nikad dosad)
Nisam bio ni usisnu i izduvna granu montiro onako reko samo da vidim dali ce upaliti i kako ce da upali i ako upali :)
Iz izduvne grane je izlazio malo crni dim( po meni je to ok) i iskre/varnice ali je motor imao snagu kada se gas da super dobru.
I radio jedno 10tak minuta i ja ugasim reko da smontiram ostatak.Prilikom drugog paljenja motor jedva da je upalio i pusio je extremno bijeli dim odvrto sam crijeva dizne jednu poo jednu i vidjeh da na prvoj motor uopste ne reaguje kada sam odvrno crijevo viskog pritiska ima gorivo izbaciva ali ne reaguje na to sto sam prekino dotok goriva,vjerovatno je ta dizna zablokitala ili sta vec.
Na drugoj i trecoj kada odvrnem hoce odmah da se ugasi a na cetvrtoj ko nekad i hoce da radi i nece.
U međuvremenu i prođe dan mrak nasstupi na snagu i tako ja to sve ostavi do sutra.(napolju radim ne moze da mi uđe u garažu visoko g.v.o a i garaža bi bila zauzeta nebi mogo nista drugo raditi)

1-Dakle treba da nabavim dva uloska dizni ili dizne kompletne.ALi gdje to naci?
2-Dali je ovo dobro sto su iskre/varnice frcale iz usisne grane,motor je imo super snagu kao nikad prije i super dobro je upalio.
3-Dali treba opet malo da ventile prestelujem zbog ovi iskri /varnica sto frcaju iz usisne grane(te se iskre vide kada motor radi bez namontirane grane)



Gdje da nadjem ove dizne pobogu.

Pozz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.203.*



+5251 Profil

icon Re: Mercedes OM636 problem kondens27.01.2009. u 22:17 - pre 185 meseci
Kao prvo, dobro je da si uzupcio kako treba .

Iskre iz izduvne grane su normalne kod tog motora, i slicnih. Narocito ako nemas auspuh.

Iskre iz usisne grane nisu u redu, nesto nije dobro sa trenutkom ubrizgavanja. A to mogu i dizne da naprave.

Provericu koji su ekvivalenti, mozda se nadje nesto.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Mercedes OM636 problem kondens

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18505 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.