Citat:
frenkijevac1:
uglavnom sta god kvalitetnije da stavljas sve je po 3k
Ovo naprosto nije tacno
, gume su po 400-500evra..
Citat:
frenkijevac1:
Al to je vec posebna prica... nisam cuo da je u srbiji neko tjunirao auto sa novim delovima (kao na tv emisijama).. uglavnom je sve budž koji ima malo losije rezultate za mnogo manje para..
Sirotinjski tjuning, mada znam i likove koji su odradili sa novim delovima.
Ali trziste je, ovde, specificno ludo, pa gumu koja u inostranstvu kosta 150$, plaacas u BG-u 300€...ali imas "besplatnu montazu i balansiranje"..azot se doplacuje..
Cene delova za tjuning...pa logika je ovako, neko ko kupi novo, napolju, moze da se vozika jednu sezonu, i sledece da proda sve polovno za 10-20% vise nego sto je ulozio...nakon toga, pada cena ali spoooro..
Citat:
frenkijevac1:
vladd Što mislis da je stednja ili zakidanje na necemu (osim na težini) ako izbace V6 i stave petak?
V6 je ostavljen za R32 (R36) verziju
O kakvom PETAKU je rec, ovde je "standardni" VW 2.0 CETIRI cilindra, a to je vajdica
, samo sa boljom glavom (nisu bas mogli sa 8 ventila da zele 270ks
), i opremom...
Sestak je sestak, i za "po kuci" je posebna prica, nije laka voznja sa konstantnim drzanjem 5-6000 obrtaja..da bi se pokazala sva snaga..
Ne ulazim u detalje, da je, meni licno, vise naporna takva voznja, vrat je odradio svoje
, ai je prezamorno vitlati po ulicama visoke obrtaje dovoljno dugo da bi zadovoljstvo bilo potpuno..
Vozio sam sestaka, R32, i ne verujem da bih dao prednost doticnim 10%(i manje) viska konja R20T, u odnosu na sestak od 250..
Mada verujem da je R20T specificno iskustvo, naravno sa DSG menjacem, ali ako bih mogao da biram(a ne mogu
), posle R32, jedini kvantni skok je EVO ili Subaru..ili nesto nalik
Stepenik nize..ne..
Poz