Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 32978 | Odgovora: 83 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice04.07.2009. u 10:24 - pre 180 meseci
COVECE ti si uporan bas da ubedacis nekog?

Iskusniji si od ljudi koji servisiraju Toyote? Od samih japanaca koji su je proizveli? Nemoj plasiti ljude po forumu.

Njemu su otisle gumice na svih 12 ventila i otud velika potrosnja. A kako se zna da su gumice kod Corolle (DAKLE SIMPTOM za motore 2E, tj. seriju 2E i 4AGE i 4AFE):

- Plavi dim pri jutarnjem paljenju
- Plavi dim pri otpustanju gasa nizbrdo
- Plavi dim pri kretanju u prvoj i drugoj i trecoj prilikom bilo kog duzeg stajanja u leru (20 sekundi pa nadalje - vakuum radi svoj posao).
- Plavi dim nakon duzeg stajanja u leru - kad se dodaje gas
- Filter za vazduh i kuciste su CISTI i NE IZBACUJE nista na iberu.

Ako su ovi simptomi i plavi dim se izgubi nakon opisanih simptoma, to su gumice u 100% slucajeva. I nije bitna kolicina potroseno ulja, dokle god su ti simptomi.

Uljne karike se ne mogu proveriti kompresijom niti leak down testom. Sumnja na njih pada ako je velika potrosnja. Simptom je sledeci:

- Plavi dim konstantno (jedan jedini simptom kod nje), u vecoj kolicini pri jacem gasu
- Prljav filter za vazduh (mastan) i kuciste istog + izbacivanje pare na iberlaufu.
- Pucanje klipa na 1. cilindru. Medjutim kad se to desi motor ne moze da sastavi u leru i losije vuce.

Uljne karike su kod nje nezavisno od kompresionih i moze da trosi dosta ulja cak iako ima fabricku kompresiju.

Kod nje do oko 300-350.000km odlaze SAMO uljne karike. U 4-5% slucajeva oce da odu i hilzne, inace ne odlaze, na oko 400 do 500.000km se moze uraditi polugeneralna.

Elem, opisani simptomi su SAMO ZA POMENUTE SERIJE MOTORA.

Neki majstori praktikuju garnituru dihtunga u glavi, neki samo gumice. Ako nema potrosnje tecnosti za hladjenje, ako nema mesanja ulja i vode NEPOTREBNO je otvarati te motore.

Samo gumice.

Svaki majstor koji poznaje Toyotu, na osnovu simptoma koje sam opisao ce IZUZETNOM LAKOCOM utvrditi da li su gumice ili uljne karike.

Potrosnje ulja zbog produvavanja motora kod NJE IMA SAMO u 2-3% nekih slucajeva.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
77.46.199.*



+11 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice04.07.2009. u 10:52 - pre 180 meseci
Pošto sam već imao posla sa piratskim uljem kako da to izbegnem i sa gumicama.

Po Kraljevu mislim da stvarno nema sigurnosti da ću nabaviti original.

Preporučite mi neki kontakt, radnju ili šta već u kojoj bi nabavio orginalne gumice.
Da ne postoji možda neki portal na netu gde bih mogao da ih naručim i da mi stignu poštom ili na neki način?
Uglavnom treba mi pouzdan dobavljač.

Kolika je cena ovih orginalnih gumica da bi i po tome mogao da procenim ako naletim ovde na nešto?

Koliko košta jedan ovakav servis tj. zamena gumica?

Hvala unapred!!!
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
77.105.50.*



+1 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice04.07.2009. u 11:51 - pre 180 meseci
Ma naprotiv, nemam nameru da bilo koga u bilo sta ubedim, to mi nije u prirodi. Razmisli da li ti to mozes da kazes za sebe. Nisam iskusniji ni od servisera Tojode ni od Japanaca koji servisiraju... sta god da servisiraju. A nemam obicaj ni da plasim bilo koga od bilo cega. Nije u tome poenta. Poenta je jasna, ako se citanju pristupi bez sujete i ako se poseduje minimum inteligencije. I paznja pri pisanju postova i deljenju saveta, pisani oblik izrazavanja je vrlo nezgodan.

Slazem se da je najverovatnije uzrok u gumicama, to nisam ni sporio, ali ti opet sa sigurnoscu tvrdis da je to sigurno, a to ne mozes da znas. O tome se radi. Cemu cifranje ako je raspon potrosnje ulja toliko veliki, a ogroman je.

Nema u mojim ocenama tvojih postova zadnjih namera, naprotiv, samo sugestija za vise odgovornosti, za svacije dobro. I ne zesti se molim te, koliko sam razumeo, na odmoru si, uzivaj u odmoru.

Sve najbolje



ckopoxakep
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice04.07.2009. u 18:37 - pre 180 meseci
Ne, unapred se ne moze znati. Pogotovo ako je korisnik neiskusan i ne zna dobro da prenese simptome. Ali tu je majstor i verovatnoca 99% da su gumice.

U onih 1% su svi ostali moguci kvarovi, do pucanja glave.

Ali, ako se otvori poklopac ventila i skinu gumice, bice sve jasno. One su vidljivo lose ili skamenjene, kada su neispravne.

Nisu preskupe(ne znam sta je kome skupo, gumice za japance, i zamena, su jeftinija stavka za resavanje inace retkog problema), tako da zamenane skodi, pa taman da ih ima 10 dobrih.

I konstatovace se da li da se krene dalje u popravku.

Ne otvarati motor(ako je moguce nikada) bez razloga, ili zbog razloga da majstor "prosiri posao".

Poz

Kompresione su odvojene od uljnih kod jedno 99% motora, koje imamo u vozilima. Merenje kompresije moze da pokaze losu uljnu kariku, samo treba znati citati manometar. Takodje, stanje cilindara se moze videti i "optikom", sve samo ne otvaranje.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
79.101.95.*



+11 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice04.07.2009. u 20:19 - pre 180 meseci
Auto ide bas isto kao kad sam ga kupio.
E sad bas da vam pricam kako vuce, samim tim sto ima kecev karburator, mozda je suvisno ali vozio sam ga 130 ko od sale.
Toyota ne oseca brzinu.
Rad motora na leru je sasvim ok, nema cimanja stucanja i slicnog.
E sad pri prvom paljenju auto uopste ne dimi toliko, zadimi ali ne toliko vidno.
Na leru se dim ne primeti ali kad stavis sake do auspuha vidi se da dimi.
Kad aturiras pri otpustanju gasa se javlja dim, a ne dok ga pritiskas.
E sad ako vas jos nesto zanima ili da li postoji jos neki simptom koji nisam naveo recite.

Sad imam jos jedno pitanje pored izlaza za iber ima, na poklopcu motora, jos jedna rupa na kojoj ja nemam nista prikaceno.
Da li je moralo tako da bude, zbog karburatora, ne znam.
Ako neko nesto zna da mi kaze oko toga znacilo bi mi mnogo, sta je to i gde se kaci i naravno za sta sluzi.

Hvala vam na odgovorima
poz
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice05.07.2009. u 07:59 - pre 180 meseci
Po opisu kako ti dimi auto - to su definitivno gumice ventila:) (dim kad isturiras pri otpustanju gasa, mislim dodas gas i kad pustis on zadimi kad stoji u leru).

Probaj da nadjes dobrog majstora koji ce ih zameniti bez skidanja glave.

Toyota ide i 160-170 ko od sale, ako je trap u redu, gume kako treba, ona ne oseca uopste tu brzinu, jeste bucnija na 160 ali nista strasno.

130 kad vozis, dosta je tiha, cuju se vise gume nego motor.
 
Odgovor na temu

Endless_KsE

Član broj: 227817
Poruke: 2
*.ADSL.neobee.net.



Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice12.07.2009. u 13:17 - pre 180 meseci
Pozdrav svima,

Imam par pitanja u vezi problema economic lampice cuvene.
U pitanju je toyota corolla xl 1,3 90' god jedva presla 100000..uglavnom auto sasvim normalno radi.
Ali, pre 2 godine otprilike sam provalio da trosi malo vise goriva, iako mi je tada zelena lampica sijala kao da je sve u redu.
Medjutim od kako mi se permanentno upalila zuta lampica auto trosi vishe od 20l/100km.
Sto je smejurija, ovaj auto je uvek trosio ko upaljac 6-8 l max, kada se vozi po urbanijim delovima.
Kum mi je auto mehanicar promenio je filter za vazduh,proverio je kompresiju na motoru(kaze da je odlicna) i jos dosta toga ne znam ni ja vise sta sve nije izmenjao sto se izmenjati moze..
Uglavnom na moje veliko razocarenje zuta lampica je i dalje nastavila da sija on je rekao da je onda to do karburatora. I da on nece da se bakce sa time da ne zezne nesto.
I imam jos jedan manji problem, nekad kad ubrzavam 2-3 brzina motor kao da pocne da cima kad stisnem gas malo jace ?!
I tek kad ode u malo vece obrtaje onda prestane sa cimanjem. Al' ovo se desava retko,ali se ipak nekad desi kad obilazim.

Zanima me vase misljenje da li je to zaista do karburatora ili mozda do neceg drugog ?
I..molio bih gosm. cozmo-a da mi send br. coveka koji vrsi remont karburatora ukoliko je u mogucnosti.
Da se informisem i kod njega.

hvala unapred
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice12.07.2009. u 18:37 - pre 180 meseci
Ja bih proverio prvo pumpu za gorivo, zatim kablove, svecice, razvodnu kapu i razvodnu ruku.

Trzanje pri ubrzanju u 2. i 3. kod nje moze da bude simptom kvara navedenih delova, ali moze da bude i do karburatora.

U svakom slucaju, ona je matora, bez obzira sto je malo presla, karburator je potrebno cistiti svakih par godina. Nije skupo, a glava ne boli.

Ali nek ti dobar majstor ZA SVAKI SLUCAJ ispita pumpu, to je kod nje prosto i jako lako. Isto tako, ako duze nisi menjao, zameni kablove, svecice, razvodnu ruku i kapu, nije to vise tako skupo, ja mislim sve to ispod 3000 din...

A kontakt za karburator servis ces dobiti na PM jer moras da ga ocistis u svakom slucaju.

Ja mislim da je do karburatora, ali samo proveri sve opisano cisto da ne boli glava.
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.opera-mini.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice12.07.2009. u 20:39 - pre 180 meseci
Deluje kao problem sa dovodom goriva. Osnovnu proveru pumpe, najčešća dva problema, može i sam da proveri. Da li uopšte pumpa gorivo ovde nije sporno. Da li ventil "zatvara" lako proveri u slučaju da ima providan filter goriva, na osnov nivoa goriva u filteru, par sati nakon gašenja motora.

ckopoxakep
 
Odgovor na temu

Endless_KsE

Član broj: 227817
Poruke: 2
*.ADSL.neobee.net.



Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice13.07.2009. u 18:57 - pre 179 meseci
ok hvala vam, ce da javim sta sam uradio ;)
Inace hvala cozmo jos jednom ne mogu pp da poshaljem zbog "Morate biti registrovani clan najmanje 7 dana da biste mogli da saljete privatne poruke".

pozdrav
 
Odgovor na temu

igor06081970
Kodar Energomontaža

Član broj: 201344
Poruke: 27
*.kodar.rs.



Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice29.07.2009. u 14:24 - pre 179 meseci
pozdrav,
evo javljam se posle duzeg vremena jer me muci jedan problem.
naime da li neko ima semu vezivanja vakuma na toyota corolla 1,3xl 1990 god.i ako ima neka objasni gde sta sve ide i kako se spaja.
od kada sam je kupio to je bilo sve pobrkano pa mi se desavalo da u leru radi na 900 obrtaja a kada ukljucim svetla ler padne i za 400 obrtaja pa ne radi kako treba.onda sam otisao kod elektricara i covek lepo izmerio kako radi alternator puni 14,5v i na 500 obrtaja i na 1000 isto,znaci da je alternator ok, a elektricar i sam kaze da je nesto oko karburatora ili vakuma.
Karburator sam radio kod Ga... na Karaburmi jos zimus ali posto nisam vozio na benzin nego samo na plin jer nije hteo da radi na benzin do god mu ne skines filter vazduha i poklopac verovatno kako bi imao vise vazduha tj. manifestuje se tako sto kada prebacis na benzin on u leru radi super cim krenes on ga ugusi pa onda kao da nesto probije i ide na vecim obrtajima ali kada prebacis na drugi stepen prenosa i das gas opet ga ugusi i prosto nije za voznju u takvom stanju.
Nesto sam sa neta skidao seme vezivanja vakuma ali to je toliko komplikovano da ni serviseri ne bi znali kada bi sve raskacio da ga opet sastave, ali se desio pomak u tom mojem vezivanju sada radi na 900 obrtaja i kad upalim potrosace on smanji za jedno 100-150 obrtaja sto se i ne oseti u radu motora.napominjen da mi je potrosnja plina u gradu 8 litara a van grada prosek oko 7 litara znaci kao upaljac, po tom sam prezadovoljan.
Na benzin nisam merio potrosnju posto moram da ovaj problem resim, a da kod Ga... kada mi je radio karburator video je da je elek.dizna onaj njen pipak koja ona izbacuje kad god se ukljuci na kontakt ona je isecena a ostalo sve stoji i ona mala gumica i sam je rekao da nije ona nesto potrebna posto ona otvara i zatvara dovod goriva kada se motor iskljucuje ili ukljucuje.
uh,imao bi ja jos toga da pisem ali za sada idemo deo po deo.
pozdrav,svim toyotasima
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice29.07.2009. u 14:39 - pre 179 meseci
Dzaba ti je Gavra cistio karburator kad ga ne koristis. Takodje, jedino on moze ispravno da poveze vakuume oko karburatora i da sve to ocisti. ALI SAMO ALI ako vozis dalje na benzin. Covek ti je lepo reko sta treba, ali...

Tebi je problem zapusten karburator i nista drugo. To sto pada ler gas kad upalis svetla to je normalno kod nje, ali kod tebe se manifestuje jace jer ti je sve to zapusteno.

Jos jednom: OVAJ AUTO NIJE ZA PLIN.

Skidajte plin za ime boga. Kad je remontovan karburator on trosi izmedju 5 i 6 na otvorenom i izmedju 7 i 8 u gradu, kombinovano oko 6,5. Pa kud cete manje. A onda mu nista ne smeta, nista ne varira, auto radi kako je projektovan.

Pri tom plin kod nje unistava gumice i lezista ventila jer se one podmazuju olovnim benzinom. Takodje, gusi motor - manja je iskoriscenost a on je projektovan da ima odredjeni koeficijent iskoristivosti pri odredjenim temperaturama motora. Da je moglo, fabricki bi ugradjivali plin.

Sve koje znam da imaju plin - imaju problem. Skinu plin - nestane problem.
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice29.07.2009. u 20:46 - pre 179 meseci
^ I bas niko na svetu osim pomenutog ne ume da poveze? A sta je to tako razlicito u gumicama i lezistima ventila o odnosu na ostale motore, narocito ostale japanske? To sa potrosnjom po gradu (ako se uopste moze izmeriti) i otvorenom je prilicno diskutabilno, uz 5-6l na otvorenom ide otprilike 8-9 po gradu, ako zanemarimo vozacke navike i sl. Kako si racunao kombinovano? Koliko procentualno po gradu? Koliko na otvorenom? Kojim brzinama? Niko fabricki ne ugradjuje plin, pa moze. Srecno sa ubedjivanjem nakoga kome trosi 8l plina po gradu da se odrekne toga, u zemlji Srbiji, zemlji cuda...
ckopoxakep
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 06:23 - pre 179 meseci
Ima naravno jos majstora koji znaju, ali cena je visestruka u odnosu na ovu. U Bolecu traze - 100e. U Formi upute na Gavru. I tako redom. U ovlascenim servisima ni ne primaju stare Toyote.

Sta je problem sa gumicama? Toyota je izdala tzv "service bulletin" za 2E motor i "valve stem seals" gde se kaze da koriscenje neodgovarajuceg benzina (bezolovnog) ili TNG-a skracuje vek gumicama i sicevima ventila koji su "cooled by the leaded fuel with 91 or more octanes".
Ovo naravno je vazilo za teritoriju bivse SFRJ i Evropskih nekih zemalja tada.

OEM gumice koje se sad prodaju su preradjene.

Moj auto trosi 6.53 litara kombinovano na potezu Zemun - Novi Beograd, svakodnevno (tamo i nazad). Uopste ne stedim auto, ali ga i ne forsiram. Po gradu vozim 60, na delovima gde imam autoput 100kmh. Recimo da me 5 radnih dana izadje oko 800 din (130km). 3200 din mesecno za odlazak i dolazak na posao, znaci oko 1000 din skuplje od markice gradskog prevoza.

Potrosnja na otvorenom, do 120kmh mi je ispod 5.5 lit, a tacno 6.1 - 6.3 kad vozim 140 ili 150, sto retko radim.

U gradu dosad nisam imao vecu potrosnju od 8 litara, u 90% vremena je tacno 7.5 lit brzinama do 60kmh (ne znam ni gde moze brze u centru).

Mereno je metodom cepa (odnosno dolivanja goriva do vrha).
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 08:27 - pre 179 meseci
Naravno da ne primaju u servisu, radi se o na raznim kursevima priucenim serviserima, za novije Toyote, u te starije mogu samo da prazno gledaju, imali bi problem naplate, nemaju verovatno ni podatke o radnim casovima i sl. ali ima jos majstora koji znaju. E sad, ako je pomenuti povoljniji a dobar, to je dobra vest za vlasnike starijih Toyota.

Citat:
cozmo_im

Sta je problem sa gumicama? Toyota je izdala tzv "service bulletin" za 2E motor i "valve stem seals" gde se kaze da koriscenje neodgovarajuceg benzina (bezolovnog) ili TNG-a skracuje vek gumicama i sicevima ventila koji su "cooled by the leaded fuel with 91 or more octanes".
Ovo naravno je vazilo za teritoriju bivse SFRJ i Evropskih nekih zemalja tada.

OEM gumice koje se sad prodaju su preradjene.
.


Tacno, ali to vazi i za sve ostale motore ugradjivane u japanska kola (a verovatno i sire) tog vremena, pre "bezolovne ere". Ja pitah, a ti mi ne odgovori, u cemu je ta Toyota razlicita od ostalih?

Citat:
cozmo_im:

Moj auto trosi 6.53 litara kombinovano na potezu Zemun - Novi Beograd, svakodnevno (tamo i nazad). Uopste ne stedim auto, ali ga i ne forsiram. Po gradu vozim 60, na delovima gde imam autoput 100kmh. Recimo da me 5 radnih dana izadje oko 800 din (130km). 3200 din mesecno za odlazak i dolazak na posao, znaci oko 1000 din skuplje od markice gradskog prevoza.

Mereno je metodom cepa (odnosno dolivanja goriva do vrha).


E, u tome je poenta. Zemun - Novi Beograd i nije bas reprezentativna relacija. Iznenadio bi se koliko se "kombinovana" potrosnja Toyote povecala na relaciji Vracar - Savski Venac - Zvezdara. Pretpostavio sam da punis do vrha, nisam ni mislio da gledas u instrument na kilometar satu :-)

Uzgred, da ne bude zabune, ni ja ne volim plin (verovatno bez osnovanog razloga), nije mi to motiv. Jadnostavno, ne cuje covek sa ovih prostora pricu o gumicama i lezistima ventila uglavnom, on vidi samo ustedu.
ckopoxakep
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 09:24 - pre 179 meseci
Toyota je razlicita od ostalih jer su priznali da originalne gumice nisu bile dobre i da im je, po njihovoj proceni, vek 100.000km (proceni ovlascenih servisa tada), sto se pokazalo i kao tacno, posle stotinak hiljada krece lagana potrosnja ulja zbog gumica...

Sto se tice potrosnje, napisao sam da nije prelazila 7.5 u gradu. Relacija koju sam vozio nekih 6 godina bila je Zemun-Takovska. Osim ono malo autoputa od Kvantasa do Sava Centra ostalo je bilo skroz grad, a vozio sam cesto kroz Zemun do Takovske i nikad nije prelazilo 7.5 litara. Litar manje za ovu sadasnju destinaciju je tacno to sto ustedim ne vozeci kroz centar grada.

Ok je pokusati da se ustedi, ali kvarovi tu ustedu mogu da poskupe pa izadje skuplja dara nego mera.

Ugradnja plina kosta, ajd da kazemo oko 300e. To je meni recimo oko 10 meseci voznje na benzin, znaci moram da vozim barem oko 2 godine da isplatim instalaciju (jer trosim i plin naravno). Ukoliko dodje do nekog kvara na karburatoru, on se mora popraviti i eto troska... ili gumice brzo stradaju i ode 90-tak eura...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.217.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 10:03 - pre 179 meseci
Korisnici nece da shvate, posto su usi pune "ustede na plinu", a prodavci opreme za plin ...naravno, gledaju sta im je u intresu..

Ti motori(da ih ne spominjem, Tojota, Mitsubishi, za koje znam) su imali solidno kompleksan karburator, i predvidjene rezime rada. I nekako su dodirnuli plafon konstrukcije karburatora i karburatorske opreme. Manju potrosnju je samo injection mogao da obezbedi.

E sad, prosto konstatovanje da je "karburator" i da "za njega" sledi "venturi" su olako prohvacene cinjenice. Kao batine za decu.

Sa plinom, Tojota povecava potrosnju, ne 10%, nego prelazi u radni rezim Lade i Yuga, i penje potrosnju na 10-12 litara, a to nije "usteda".
Odnosno, toliko je mala razlika u ceni(12l plina prema 7l benzina, 2 dinara po kilometru), da ostali "uslovi" koriscenja plina ne omogucavaju ustedu, vec samo trosak. Neka je 20000din plinska instalacija, "isplacuje" se nakon 10000km, uz dve zamene skupih svecica, cescu zamenu filtera...i silno gubljenje vremena na pumpama(bar 40 sipanja).

Na kratkim relacijama, uz 300km mesecno, to je vise od dve godine..

I bio sam svedok, u eri najveceg entuzijazma sa plinom, skidanja plinskog sistema sa tri Tojote(i dva Mitsubishija, ali iz drugih razloga, losih rezima rada..).

Plin smeta gumicama (ne zbog "suvoce", vec ih skamenjuje), drugacije se ponasa motor sa viskom goriva, tesko je potrefiti sve rezime rada, kod Toyote to nije vise miran rad i elestican motor, ubijaju se svi kvaliteti i konfor voznje...ali vazna je usteda

Poz
P.S. Imaju ti motori takav splet vakuumskih creva, pojacavace vakuuma, moglo bi se nazvati neka vrsta SAI sistema(naravno, sada se prave dodatne vakuum pumpe, rad kontrolise procesor), izjednacavanja vakuuma u delovima usisne grane, da slabo koji majstor moze to da podesi "na kliker" i na kapiranje rada, bez inicijalnog uputstva, dijagrama rezima rada, i nesto sitne opreme, adaptera i bar vakuummetra.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.59.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 10:46 - pre 179 meseci
evo ja moram da kažem da sam imao Corollu XL sa plinom i po gradu je trošila 7.5L plina!!! I to baš po gradu!
Dobar moj drugar je dugo godina vozio Mazdu 323f 1.6 karburator sa plinom koja je trošila 8L plina po gradu!
Ni on, ni ja nismo imali problema sa plinom. Doduše, ja sam tu Toyotu vozio kratko ali je on Mazdu bez ikakvih problema vozio godinama...

Sad, to za gumice ventila, moguće, ne kažem, ali po mom iskustvu to su pravi motori za plin...
I da... Što se tiče snage, ni on ni ja nismo nešto primetili što je uopšte vredno pomena...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
93.86.209.*



+11 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 11:43 - pre 179 meseci
Posto vidim da se ova tema solidno prati moram i ja da dodam nesto
Naime kad sam postavio temu bio mi je problem lampice vec gore pomenute pa sam to resio.
Tada nisam imao ugradjen plin.Auto je trosio 8.5 l na 100km kombinovane voznje (otvoreno,grad), ali kao sto znate na moju corollu ugradjen je karburator od keca
pa sam resio da ugradim plin.Auto je na benzin troskario malo ulja (gumice ventila) a sada na plin ta potrosnja, ako mi verujete, manja je, sad mi auto trosi max 200g na 1000 km
I to sto mi ponovo curka na semering radilice iako sam ga menjao pre 1000 km.
Auto mi trosi 9 l plina u gradu a na otvorenom ispod 8 l.Naravno oseca se da auto slabije ide ipak je to plin,ali ne duplo koliko je skuplji benzin.
Tako da sam ja ipak za plin jer je usteda veca, a sto se tice cene plina 220 e LOVAT_ uredjaj i cela inastalacija sa tocak bocom i plocom na karburatoru.
Auto mnogo mirnije radi na plin skoro se ne cuje (nekad se zaboravim pa pomislim da li radi).Jedino slabije vuce u vecim stepenima prenosa (4,5) tako da ako ocete da auto
vozite 130km/h, 140km/h morate da ga malo poterate u vece obrtaje i nece biti problema.Ja sam licno moju corollu na plin vozio 140km/h bez ikakvih problema, naravno za to je potrebnije malo duzi pravac i duza relacija u odnosu na benzin, ali ponavljam ne duplo duza koliko je benzin skuplji.
Sto se tice gumica ni one ne propadaju toliko brzo na plin tacnije ako na benzin izdrze 100000km onda ce na plin 90000km (mozda 80000km) sto i nije toliki problem.
Sto se tice rada motora on bi trebao da radi na nekih 1000 obr.Naime pustite da se auto zagreje i cekajte da se ukljuci ventilator na hladnjaku i onda upalite svetla, da sve to radi istovremeno, tada stelujte (neka to uradi provereni majstor) ler gas tako da motor radi mirno i bez trzaja to ce vam biti idealan rad motora.
Poz svima

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice30.07.2009. u 14:07 - pre 179 meseci
Prvo, sam pokazatelj "slabosti" motora u 4. i 5. nije dobar, da sad ne ulazim u tehnicko objasnjavanje zasto mu to smanjuje vek, a plin ima vecu oktansku vrednost. Uglavnom, njen motor je vise opterecen na plinu nego na benzinu, ko ima uputstvo originalno nek potrazi koliko oktana ide u nju i zasto je u EU postojao switch oktanske vrednosti i vrste goriva na regulatoru paljenja.

Vozite duze na plin, a onda probajte na benzin. Problemi zar ne?

Auto ti mirnije radi na plin jer karburator nije originalan.

Trece, broj obrtaja na leru kod nje je 850 +/- 50, 100 obrtaja manje kad se upale potrosaci. Steluje se uredjajem koji se kaci na dzek iza razvodnika a NE po obrtomeru na tabli (dakle otkaci se obrtomer table).

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corolla xl hatchback 1.3 12v 55kw problem economic lampice

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 32978 | Odgovora: 83 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.