Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Plasticni" automobili ?

elitemadzone.org :: MadZone :: "Plasticni" automobili ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 13994 | Odgovora: 52 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:03 - pre 178 meseci
Svakodnevno smo svedoci da na nasim putevima ginu svakodnevno veliki broj ljudi. Da li je jedini razlog tome samo neprilagodjena brzina, losi putevi ili se ipak krije pravi razlog? Zar i pre 15 ili 20 godina nisu se vozili automobili a pri tome smrtnost u saobracajnim udesima je bila gotovo zanemarljiva. Sta to razlikuje danasnje nove automobile od onih pre 20 godina sto uzrrokuje povecanu smrtnost i nebezbednost novih automobila?

Da, pravi razlog se krije. Naime sto se vise povecava broj novih automobila koji se voze kod nas ujedno i raste sve vise broj poginulih u saobracajnim udesima. Sta mislite da li je to slucajnost? Polako dolazimo do glavnog krivca.

Glavni krivac je LOSA KONSTRUKCIJA novih automobila !!!! Losa konstrukcija novih automobila se ogleda u izuzetno TANKOM limu i NEPOSTOJANJE nosecih greda i stubova od celika u automobilu kao sto su oni na primer kod RELI automobila. Sta mislite zasto se redizajniraju reli automobili, zasto se ne voze na relijima serijske sasije i konstrukcije automobila? Pa upravo zato sto su apsolutno nebezbedne konstrukcije limarije i svega metalno u serijskim novim automobilima. Proizvodjaci sa jedne strane minimiziraju konstrukciju radi stednje a sa druge strane iz dana u dan su sve skuplji automobili i nebezbednmi. U danasnjim automobilima gotovo da i nema celika. Sve je od aluminijuma, plastike i farbe. Lim je toliko debeo da je debljina gotovo slicna sa debljinom farbe.

Kada pogledamo na slikama saobracajne nesrece vidimo da su automobili toliko smrskani da su gotovo neprepoznatljivi. Gotovo su spljeskani kao da ih je udarila velika presa.

Brzine automobila su sve vece i vece a sa druge strane konstrukcija je sve slabija i slabija. Rezultat toga je da gotovo svaki saobracajni udes prouzrokuje smrt ili teske povrede koje cine ljude dozivotnim invalidima.

Danas gotovo i da nema vise posla za mehanicare - limare jer svaki iole mali udes prouzrokuje takvu stetu na limariji da je nemoguce popraviti i ispeglati lim, vec se ceo automobil baca u otpad.

A nebuloza je jos veca (ili namerna da se namerno napravi iluzija o bezbednom automobilu) kad pokusavaju proizvodjaci da ubede kako je VAZDUSNI BALON "spas" i "sigurnost" u automobilu. Samo procenite na sledecim slikama da li bi bilo kakav balon na naduvavanje moga da spasi putnike u automobilima koji dozive udes.

JEDNOSTAVNO LIMARIJA NA NOVIM AUTOMOBILIMA JE KAKO KOD LIMA NA LIMENKAMA OD PIVA. CAK KO ZNA MOZDA JE I DEBLJI LIM NA LIMENKAMA !!!!

Evo sad cu dati slike danassnjeg dizajna automobila:

http://www.gradiska.com/vijesti_slike2007/udes01.jpg
http://www.automagazin.rs/slike/vest...29_photo_1.jpg
http://img39.picoodle.com/img/img39/...6m_fcc8369.jpg
http://e.imagehost.org/0386/Udes.jpg
http://www.smedia.rs/vesti/slike/news_11138.jpg
http://www.vatrogasci-novisad.org.rs...ovija_udes.jpg
http://www.politika.rs:8080/uploads/...-lazarevic.jpg

A EVO KAKO BI SMO UPOREDILI DACU SLIKE I STARIJIH UDESA, ONIH PRE 20 I VISE GODINA KAKO JE LIMARIJA I KONSTRUKCIJA BILA SIGURNIJA JER SU BILE NOSECE SINE OD CELIKA I STUBOVI I GREDE:

http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiv...slike/Udes.jpg
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiv...slike/udes.jpg
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:09 - pre 178 meseci
Citat:
iizuzetan: JEDNOSTAVNO LIMARIJA NA NOVIM AUTOMOBILIMA JE KAKO KOD LIMA NA LIMENKAMA OD PIVA. CAK KO ZNA MOZDA JE I DEBLJI LIM NA LIMENKAMA !!!!

A ni limenke od piva nisu što su nekad bile!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:22 - pre 178 meseci
Citat:
iizuzetan:Glavni krivac je LOSA KONSTRUKCIJA novih automobila!!!!

NHF, ali... vrlo si tanak po pitanju tehničke potkovanosti za nekakvu ozbiljnu diskusiju (zaključujem ovo na osnovu uvodnog posta), pa ću pokušati da Ti sažeto odgovorim na pretpostavku (iako si Ti to pokušao da predstaviš kao nekakvu "neverovatnu istinu").

Dakle, automobili nekad i automobili sad zaista jesu drugačije konstrukcije. Nekada su bile popularne lađe, sa 2mm limom koje su "kao tenkovi".
Kakvi su danas? Pa... danas nisu sazdani od 2mm čeličnog lima, nego im je konstrukcija bitno drukčija - ne oslanja se samo na šasiju/polušasiju i karoseriju, nego i na predršt drugih pasivnih komponenti, koje su dodatno podržane i od strane sistema aktivne bezbednosti. Karoserija je danas samo spoljni dezen - "pokrov" za ono što zaista štiti putnike.

Za razliku od nekadašnjih automobila, koji nisu baš bili laki na gasu, današnji automobili najniže klase s lakoćom postižu 200+ km/h, a treba li reći da su običnim smrtnicima dostupni i oni koji dostižu magične cifre od po 250-300 km/h?

Iako deluju "plastično", današnji automobili su zapravo masivniji nego njihovi praistorijski ekvivalenti. Danas nije ništa neobično imati mali hečbek sa svojih 1400-1500kg mase, iako je i kraći "plastičniji".

Danas ljudi (zbog potore u konjskim snagama) imaju na raspolaganju daleko više "vatre", pa se osećaju supermenima. Istovremeno ih i aktivni sistemi bezbednosti ubeđuju da su nepobedivi, a takva razmišljanja naravno dovode do gubitka pameti i divljanja po putu (sindrom "sigurnog auta").

Tu je onda i količina automobila - danas je broj automobila po glavi stanovnika daleko veći čak i kod nas (a kamoli u razvijenijim državama).

Ipak, sve ovo pisanije uglavnom nije dovoljno da se razbiju mitovi i lovačke priče, ugnježdene negde u tmini mozga. Ako je za većinu osoba fotografija rečitija od 1000 reči, onda je za neverne Tome video kao rajski izum:

Volvo 940 vs Renault Modus (iliti "tenk" vs "plastikaner") - Kako je ko prošao, izlišno je komentarisati...



Pozdrav


P.S. 2/3 linkova Ti ne radi.
 
Odgovor na temu

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:31 - pre 178 meseci
Citat:
StORM48: NHF, ali... vrlo si tanak po pitanju tehničke potkovanosti za nekakvu ozbiljnu ...............sve ovo pisanije uglavnom nije dovoljno da se razbiju mitovi i lovačke priče, ugnježdene negde u tmini mozga. Ako je za većinu osoba fotografija rečitija od 1000 reči, onda je za neverne Tome video kao rajski izum:

Volvo 940 vs Renault Modus (iliti "tenk" vs "plastikaner") - Kako je ko prošao, izlišno je komentarisati...

Pozdrav


P.S. 2/3 linkova Ti ne radi.


He he ok ali slike govore sve a i statistika. Ako je to sve kako ti kazes da postoji poseban dizajn koji je savrsen i bezbedan ZASTO NA RELIJIMA NE KORISTE TAJ DIZAJN NEGO se renoviraju sasije reli automobila i ubacuju im se grede, nosaci, stubovi od celika?

A i koliko vidim mali auto je i vise smrskan a i ko zna kakva mu je stvarna konstrukcija, mozda ima i ne serijska ojacanja. Znaci taj video nista ne dokazuje jer lako su moguca namestanja. A i taj volvo mozda je samo po izgledu star jer mozda je limarija neserijska i napravljena od slabog materjala. Znaci ne priznajem nista "STUDIJSKI". Samo ako imas snimke iz realnih sudara kao sto sam ja dao realne slike udesa.

A ono u vezi tvog youtube da kazem da danasnja video tehnika moze svasta, kao ono kad ronaldinjo sa 50 metara 10, 15 puta iz slobonog udarca uzastopce pogodi precku :)

[Ovu poruku je menjao iizuzetan dana 03.08.2009. u 20:43 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao iizuzetan dana 03.08.2009. u 20:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:46 - pre 178 meseci
Lepo je maštati i relativizovati nepobitne dokaze.

Kažeš "slike govore"... šta je tek u PS-u moguće dobiti...

Statistika? Kakva statistika?
Imaš li neki naučni rad na tu temu?

Ono - sabraćajne nesreće koje uključuju performanse automobila, kvalitet puteva i dozvoljene brzine na njima, donju granicu posedovanja automobila, broj automobila i frekventnost saobraćaja...?

1000 je činioca, a predstavka Ti je prilično... tanka.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:55 - pre 178 meseci
Citat:
StORM48: Lepo je maštati i relativizovati nepobitne dokaze.

Kažeš "slike govore"... šta je tek u PS-u moguće dobiti... ;)

Statistika? Kakva statistika?
Imaš li neki naučni rad na tu temu?

Ono - sabraćajne nesreće koje uključuju performanse automobila, kvalitet puteva i dozvoljene brzine na njima, donju granicu posedovanja automobila, broj automobila i frekventnost saobraćaja...?

1000 je činioca, a predstavka Ti je prilično... tanka.

Pozdrav


A da te pitam u kom autu bi se ti osecao bezbednije u RELI autu koji je zbog bezbednosti redizajnirao konstrukciju ili u serijskom automobilu? Ako je tvoj odgovor RELI automobil zar to nije dovoljan razlog razumnom coveku da su moji tekstovi tacni?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 19:59 - pre 178 meseci
Citat:
iizuzetan
A i koliko vidim mali auto je i vise smrskan a i ko zna kakva mu je stvarna konstrukcija, mozda ima i ne serijska ojacanja.


Da, auto je vise smrskan i tako treba, jer je vise kineticke energije preneseno na deformaciju sasije umesto na PUTNIKE. Time je ostalo manje energije da deluje na same putnike i nanese im povrede.

Ne zaboravi da pri sudaru ne mozes uticati na kineticku energiju - ona je ista pre 30 godina i danas - ali mozes uticati na to da se vise te kineticke energije potrosi na deformacije sasije, nego na rapidno zaustavljanje vozila koje izaziva povrede unutar njega.

Cista fizika 101.

I zbog toga putnici u modernom automobilu imaju daleko vece sanse da prezive nego u nekoj matoroj hrpi teske gvozdjurije - da ne zaboravimo ostale stvari tipa air bagove, ABS kontrolu kocenja, ESP kontrolu stabiliteta itd.

Porediti matoru tesku gvozdjuriju sa rollbarom (ciljanim ojacanjem delova automobila) je besmisleno - rollbar stiti vozaca od prevrtanja automobila u situacijama specificnim za reli voznju - jer se u takvoj voznji moze ocekivati velika sansa da se to desi - ojacavati obican auto kao za reli je besmisleno jer bi se time izgubilo kako na potrosnji goriva tako i na prostoru unutra, za nesto sto je marginalno verovatno da se desi + prakticno nista ne dobijas na sigurnosti u situacijama karakteristicnim za putnicki (ne reli) saobracaj.

Daleko veca verovatnoca u putnickom saobracaju su sudari - i bas od tih obicnih sudara rollbar tesko da bi nekog zastitio, ali zato daleko pametnije osmisljena sasija, kao u novijim automobilima, i te kako bi.

Citat:
iizuzetan
A da te pitam u kom autu bi se ti osecao bezbednije u RELI autu koji je zbog bezbednosti redizajnirao konstrukciju ili u serijskom automobilu? Ako je tvoj odgovor RELI automobil zar to nije dovoljan razlog razumnom coveku da su moji tekstovi tacni?


Ja bih se uvek sigurnije osecao u modernom automobilu nego u nekom starijem "teskom" reli automobilu, jer tipican udes koji meni moze da se desi VEZE NEMA sa prevrtanjem u reli voznji za koje se pravi rollbar i ojacava reli auto.

A za to u modernim automobilima i te kako ima adekvatne zastite - i to daleko bolje nego ranije. Elasticna sasija i absorberi energije su jedna od tih stvari - a osim toga jos gomila drugih.

Al jbg... mora neka zavera i tu da bude, jel da?

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 20:05 - pre 178 meseci
Još bolji primer:

Isti model automobila, staro vs novo izdanje (Renault Espace):



Vala, ako mogu da biram, radije bih se vozio ovim današnjim


Čak ni nekadašnji tenkovi nisu pošteđeni loše sreće pri susretu sa novim automobilom:



Izbaci reli automobile iz priče - to su posebno ojačani automobili, podređeni isključivo toj nameni (letenje, prevrtanje itd), a dodatni rol-barovi unutar kabine imaju jedinu namenu da sačuvaju vozača prilikom tumbanja. Sav višak je izbačen, da bi to bilo ubačeno - pa i onda - reli mašine itekao umeju da budu totalno smrskane - rol-barovi služe da se preživi tumbanje, ne i direktni sudar na autoputu i pri brzinama od 150-200 km/h, što danas nisu čudne brzine ni za gradsku vožnju, kada su mamini i tatini sinovi u pitanju.


Pozdrav
 
Odgovor na temu

Mikky

Član broj: 18
Poruke: 1563
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 44582291


+58 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 20:32 - pre 178 meseci


Uzgred.... meni ove tvoje slike lice na neke starije automobile a ne na novije (barem ova prva i cetvrta slika posto ostali linkovi ne rade). Ovaj prvi mi lici na neki audi 80 a ovaj drugi isto neki min 15+ godina mator automobil.


Sto kaze Dimke
Citat:
Ivan Dimkovic:
Al jbg... mora neka zavera i tu da bude, jel da?


:)
-I know UNIX, PASCAL, C, FORTRAN,
COBOL, and nineteen other high-tech
words.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 21:31 - pre 178 meseci
@iizuzetan

Stvarno bre...krenuo si u diskusiju a okacio si slike smrskanih automobila sa kraja osamdesetih!


Te stare konstrukcije sa debelim limom su pogubne po putnike, jer se sila udara prenosi na putnike pa makar bili i vezani.

Deformabilne zone, plasticni branici, absorberi udara, abs, air bag i sl...cuva putnike a i kucni budzet ako dodje do ostecenja karoserije.

Sigurnost odavno ne cini debeli lim i moderni automobil moze bukvalno bez tog spoljnog omotaca.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:11 - pre 178 meseci
U sledecem klipu videcete skoro svakodnevne i uobicajne udese koje se desavaju u reli voznjama i gotovo niko nikad ne pogine a i vrlo malo ko i dozivi ozbiljniju povredu u reli voznji . Takodje u kabini videcete i kamere tako da ce te videti kako se reli vozilo tumba, prevrce, udara u branicima na putu, udara direktno u drvece pored puta, pada sa visine i tumba se i pri svemu tome KABINA JE NEDODIRLJIVA I U CELOSTI !!!! Za razliku od serijskih automobila kad se kabina gotovo u svakom slucaju smrska do neprepoznatljivosti !!

A da naglasim da se sve ovi udesi u reli voznjama desavaju pri brzini od 150 Km , 200 Km pa i vise, jer zasto bi reli bio reli ako nije cilj sto brza voznja.

Nakon ovog klipa neka mi neko kaze ali iskreno i pri zdravom mozgu da je bezbednije voziti se u serijskim automobilima a ne u reli vozilima.

http://www.youtube.com/watch?v=NGKzlt6jP_c

Neko ce reci pa to su frizirani automobili kojima je bitna bezbednost. A ja pitam zar i serijskim automobilima ne bi trebalo biti glavni i najvazniji cilj bezbednost u kabini !!! ZAR AKO VEC PAPRENO NAPLATE AUTOMOBIL PROIZVODJECI NE MOGU DA KRENU DA PROIZVODE AUTOMOBILE KOJI SU KAO RELI AUTOMOBILI ??? Zar toliko mnogo poskupljuje proizvodnju par celicnis sina koji ce spasiti toliko mnogo zivota??? Zar u sumi od 20 000 pa i do 100 000 evra koliko kostaju neki automobili ne moze da se ubaci i " reli " tehnologija??? JA RAZUMEM DA NE POSTOJI TEHNIKA DA SE NAPRAVI BEZBEDAN AUTO ALI ETO VIDIMO DA POSTOJI SAMO NEZNAM ZASTO PROIZVODJACI NE ZELE DA PRAVE BEZBEDNE AUTOMOBILE??????

STA MISLITE DA SU NA MESTU OVIH RELI VOZILA SERIJSKI AUTOMOBILI I DA SE OVAKO TUMBAJU, UDARAJU DIREKTNO U DRVECE, OGRADE ITD DA LI BI PREZIVELI VOZACI U NJIMA???

ZNACI TEHNIKA I TEHNOLOGIJA JE DOSTUPNA DA SE NAPRAVI BEZBEDNIJI AUTO ALI OCIGLEDNO VLADARIMA IZ SENKE JE CILJ DA SE STO VISE GINE NA PUTEVIMA!!!
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

reject
Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.ptt.rs.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:16 - pre 178 meseci
Citat:
bakara:cuva putnike a i kucni budzet ako dodje do ostecenja karoserije.

Diskutabilno, minimalisticka sarana ti dodje ko hauba i krila za renoa. :D
Citat:
iizuzetan:Sta to razlikuje danasnje nove automobile od onih pre 20 godina sto uzrrokuje povecanu smrtnost i nebezbednost novih automobila?

Razlikuje se sto je sada na putevima gomila budala sa automobilima koje nisu sami i posteno zaradili ili su do njih dosli po
neverovatno niskoj ceni.
Realno, ranije je vecina vozila domaca i odomacena vozila(lada) na kredit, koja su jos pre zadnje rate morali znati u dusu,
zato sto su bila bolja od ovih sad, pa su malo vise pazili.
Citat:
Glavni krivac je LOSA KONSTRUKCIJA novih automobila !!!!

Skoro sam cuo pricu kako je lik kupio novog stojadina, pre tako 15-20 godina i dok ga je terao kuci, na auto-putu mu
se otkaci spona i auto mu sa 80 samo sleti s puta i zabode u objekat pored. Preziveo covek, ali bi mnogo bolje
prosao da je imao auto lose konstrukcije koja se pri sudaru raspada, sa sve "vazdusnim balonom".
Jesi gledao kako se raspada formula1? E, to je cela fora. :D

Znas sta je glavni krivac? Pijane neodgovorne budale i panduri koji daju 200e nacelniku da rade vece na ibarskoj + stanje puteva.

Citat:
A nebuloza je jos veca (ili namerna da se namerno napravi iluzija o bezbednom automobilu) kad pokusavaju proizvodjaci da ubede kako je VAZDUSNI BALON "spas" i "sigurnost" u automobilu.

Vazdusni balon je keva!

Nesto sto moze da bude 'zabluda' i lazna reklama jeste da su dzipovi mnogo sigurniji u odnosu na automobile.
Jesu u sudaru sa autom jer su visi pa ih 'gaze', ali recimo u americi vecina vozi dzipove tako da je tamo ta
visina beznacajna. Takodje, dosta dzipova se vodi kao 'truck' pa imaju mnogo nizu kontrolu kvaliteta, ali i
oni imaju vazdusne balone. :D
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

icobh
Igor Pejašinović
Network Admin
Navigo SC d.o.o.
Banja Luka

Član broj: 18738
Poruke: 1319
62.68.118.*

Sajt: www.nsc.ba


+4 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:18 - pre 178 meseci
@iizuzetan
A je li tebi možda padalo na pamet, koliko košta npr. jedan Ford Focus WRC poslednje evolucije? A? A? A?
I ♥ ♀

Ovaj post je zlata vrijedan!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.91.*



+5251 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:35 - pre 178 meseci
Eto bezbednije je.

Ali je najbezbednije ako imas 10% znanja i vestine jednog reli vozaca.

Bas ne razumem u cemu je poenta tvoje price, poredis namenski auto, od jedno 250-500 hiljada evra, sa nekim autom od 20, 30 ili 100000 evra..?

Ili mislis da je poenta u rol baru??

Ili mislis da ti automobili, osim sto liceOspoljni oblik karoserije) imaju neke veze sa "obicnim" vozilima.

Ili mislis, uz povecanu bezbednost, da je udobno voziti, svakodnevno, u kombinezonu, sa kacigom, na polutvrdom sedistu sa posebnim vezivanjem??

Ili mislis da su ovo vozila kao sa Yu relija 1971, sa prevrnutim felnama


O cemu je (sve) rec?

Poz
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

reject
Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.ptt.rs.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:36 - pre 178 meseci
Kosta, ali nije zato sto je to skoro totalno drugi auto od serijskog, recimo ima pogon na svim
tockovima i delove koji kostaju vise nego pola serijskog automobila, to je zato sto ima desetak
sipki oko vozaca i suvozaca.

Pazi vamo, uzmi barove i sredi sebi box ko sto oni imaju i prevrni se i stvarno ti nece vrata uci
u bubrege niti krov u lobanju tako da si sredio taj problem. Takodje, premesti rezervoar na bolje
mesto radi sigurnosti i izvuci cevi i creva boljim putem.
Samo onda ces malo teze da spakujes prase na zadnje sediste ili pozadi, a i ulazenje i izlazenje
iz auta bez praseta ce trajati malo duze.

Inace, serijski auto nije predvidjen da se vozi van puta 150-200, zato i kosta koliko kosta.

A za jedno si u pravu, vladarima iz senke je cilj da pogine sto vise ljudi, ali ne bilo kojih, nego
Srba, Slovenaca, Hrvata, Bosanaca i svih iz bivse SFRJ, zato ih tajni agenti placenici nagovaraju
da drmnu jos koju pre nego sto krenu, da su sline sto ne piju kad voze i sto se vezuju.
Samo su se zajèbali sa tim planom, jer mrtav covek ne moze da kupi novi auto u kome bi jos
lakse poginuo.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.93.*



+4 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:38 - pre 178 meseci
Citat:

O cemu je (sve) rec?


O teoriji zavere.
Pogledaj njegove ostale postove.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.94.114.0



+1232 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:54 - pre 178 meseci
Sto si zapeo reli pa reli. Nemoj to vise da pominjes jer nema veze sa zivotom... Jedno od novih takmicarskih reli vozila kosta 50 puta skuplje nego osnovni model "istog" vozila koje ide u prodaju... samo cu ti kao laiku navesti primjer da npr. ford fokus reli ima 16 kocionih plocica u prednjim i 8 u zadnjim tockovima znaci ukupno 24 pa tako redom ni jedan saraf na tom vozilu nije isti kao na obicnom...
Sto se tice tvojih tvrdnji oko sudara ni one nisu tacne, mnogi su pokusali ovdje to da ti objasne ali bez uspjeha... kao da nisi ni citao sta pise... hiljade inzinjera konstruisu vozilo i simuliraju/probaju kako ce se ono ponasati prilikom sudara, razvijaju nove sisteme zastite i sad si se ti sjetio da to ne moraju da rade vec samo da postave lim debljine 2 mm i celicnu sasiju i sve je rijeseno...
Vidi da nazoves telefonom konstruktore u mercedesu ili bmw-u da im to kazes jer
se oni vjerovatno toga nisu sjetili...




















 
Odgovor na temu

Danijel Krmar
Novi Sad

Danijel Krmar
Član broj: 158660
Poruke: 325
*.static.isp.telekom.rs.



+9 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?03.08.2009. u 23:57 - pre 178 meseci
@iizuzetan

Na forumu pisati velikim slovima je isto što i vikati, te se smatra odrazom nekulture, tako da se suzdržavaj velikih slova i koristi bold.

Citat:
iizuzetan: Neko ce reci pa to su frizirani automobili kojima je bitna bezbednost. A ja pitam zar i serijskim automobilima ne bi trebalo biti glavni i najvazniji cilj bezbednost u kabini !!! ZAR AKO VEC PAPRENO NAPLATE AUTOMOBIL PROIZVODJECI NE MOGU DA KRENU DA PROIZVODE AUTOMOBILE KOJI SU KAO RELI AUTOMOBILI ??? Zar toliko mnogo poskupljuje proizvodnju par celicnis sina koji ce spasiti toliko mnogo zivota??? Zar u sumi od 20 000 pa i do 100 000 evra koliko kostaju neki automobili ne moze da se ubaci i " reli " tehnologija??? JA RAZUMEM DA NE POSTOJI TEHNIKA DA SE NAPRAVI BEZBEDAN AUTO ALI ETO VIDIMO DA POSTOJI SAMO NEZNAM ZASTO PROIZVODJACI NE ZELE DA PRAVE BEZBEDNE AUTOMOBILE??????

STA MISLITE DA SU NA MESTU OVIH RELI VOZILA SERIJSKI AUTOMOBILI I DA SE OVAKO TUMBAJU, UDARAJU DIREKTNO U DRVECE, OGRADE ITD DA LI BI PREZIVELI VOZACI U NJIMA???

ZNACI TEHNIKA I TEHNOLOGIJA JE DOSTUPNA DA SE NAPRAVI BEZBEDNIJI AUTO ALI OCIGLEDNO VLADARIMA IZ SENKE JE CILJ DA SE STO VISE GINE NA PUTEVIMA!!!


Ako pogledaš taj youtube snimak trebalo bi prvo da primetiš koliko su to drugačije nesreće od tipičnih nesreća u autosaobraćaju, i da se kod relija najčešće radi o prevrtanju. Naravno, ima toga i u običnom autosaobraćaju, ali u daleko manjem broju.

Osim toga, trebalo bi malkice da obnoviš fiziku. Jesi li ti naime svestan koliko ogromne sile deluju pri sudaru. Zato je i posle dugo vremena izrade izuzetno tvrde i krute karoserije došlo do izuma zone gužvanja, koja služi kako bi se te ogromne sile prenele na ceo auto, a što manje na putnike. Informiši se prvo malo pre nego što postavljaš teze koje nemaju veze sa vezom. Evo ti dva linka za početak:

http://web.archive.org/web/200...r.com/mech/crumple_zones.shtml i
http://www.k12.nf.ca/gc/Scienc...003/SlotA/ProjectA2/index1.htm

Moraš biti svestan da ukoliko bi neko i došao na suludu ideju da stavlja rollbar-ove u serijske aute, putnici bi morali biti kao što već neko reče u specijalnim odelima, na tvrdim sedištima za koja bi morali biti apsolutno fiksirani i naravno sa kacigama na glavi, kako bi preživeli uopšte tu silu koja se javlja kod prevrtanja. Ukoliko to nije slučaj, sile koje se prenose na putnike u automobilu bi bile ogromne, verovatno i fatalne.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?04.08.2009. u 00:16 - pre 178 meseci
Citat:
iizuzetan: A da naglasim da se sve ovi udesi u reli voznjama desavaju pri brzini od 150 Km , 200 Km pa i vise, jer zasto bi reli bio reli ako nije cilj sto brza voznja.

Reli sa 200+ km/h???
Dobar vic - kamera u unutrašnjosti je setovana na manju žižu, pa perspektivna izobličenja čine da vožnja izgleda sumanuto brzo. Zapravo, za takav teren ta vožnja i jeste sumanuto brza, ali nema ni govora o 200+ km/h. Hvala na pitanju, imao sam prilike da mnogo puta vozim jako brzo na takvom terenu (zemlja/šljunak/blato) i osećaj nenormalne brzine se postiže već na 70 km/h

Stvarno je ludo šta se sve po forumima da pročitati...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: "Plasticni" automobili ?04.08.2009. u 00:19 - pre 178 meseci
Citat:
Danijel Krmar:Moraš biti svestan da ukoliko bi neko i došao na suludu ideju da stavlja rollbar-ove u serijske aute, putnici bi morali biti kao što već neko reče u specijalnim odelima, na tvrdim sedištima za koja bi morali biti apsolutno fiksirani i naravno sa kacigama na glavi, kako bi preživeli uopšte tu silu koja se javlja kod prevrtanja. Ukoliko to nije slučaj, sile koje se prenose na putnike u automobilu bi bile ogromne, verovatno i fatalne.


Ako treba kacige u automobilu onda neka uvedu kacige. Zasto moraju motoristi nositi kacige a ne u automobilima? Neka bude bezbednost na prvom mestu a posle toga udobnost, velicina prtljaga, konfor u kabini, da li ubrzava auto do 100Km/H za 8 ili 5s itd itd.

Znaci ako treba kacige neka i kacige, ako treba celicne sine onda celicne sine, ako treba posebno vezivanje i visestruko za sediste onda i to, sve sve sve. Ako bi se tako smanjila smrtnost i bar za 10% neka se uradi i to.

A o onoj tvojoj prici da na hiljade konstruktora pa testovi pa bla bla ... sve to pada u vodu jer danas smo dosliu do toga da gotovo svaki sudar izazove pogibiju. Zar to nije ocigledan dokaz da je bezbednost danasnjih automobila nikakva? Zar moze neko da tvrdi da su danasnji serijski automobili bezbedni ako u svakom udesu imamo mrtve?????

Storm mozda si u pravu, mozda i reli vozila ne idu 200 na sat ali bar 100 ili 120, ili 150Km/h idu. Evo pogledaj kako brzo ide ovaj auto a pri tome se i gadno lupa:

http://www.youtube.com/watch?v=mKZV7JchdSc

Ovde na sledecem linku imate reli vozila kako udaraju na par mesta direktno u prepreke i gotovo ne pretrpe nikakva ostecenja i nastavljaju daljje. Jedan je udario u kucu i nema ama bas nikakva ulubljenja i nastavlja dalje sa trkom. A jedan udara direktno u pinim trkom u TRAKTOR i apsolutno mu nista nije. Da je to serijski auto udariio u traktor tako direktno verovatno bi iz njega vadili smrskane leseve. Na kraju klipa imamo jedno tesko prevrtanje posle kojeg vozaci izlaze gotovo neizgrebani. A da je to serijsko vozilo verovatno bi zavrsili vozaci u sanduku. I toliko o tome da li je nemoguce napraviti bezbednija voziila od danasnjih serijskih.

http://www.youtube.com/watch?v=IkgV2f00IE8

[Ovu poruku je menjao iizuzetan dana 04.08.2009. u 01:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: "Plasticni" automobili ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 13994 | Odgovora: 52 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.