Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Poniranje "Jatove" imperije

elitemadzone.org :: MadZone :: Poniranje "Jatove" imperije

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6879 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije29.09.2009. u 23:14 - pre 177 meseci
Citat:
Challenger
CEO moze da se smeni. Kao i UO/board i sl.


CEO-a imenuje upravni odbor / bord direktora koji je pod direktnom kontrolom INVESTITORA i nikoga drugog. Investitori biraju upravni odbor, i investitori su poslednja instanca - ko ima vecinu, kontrolise firmu i to je to.

To je velika razlika izmedju direktora drzavne ustanove kao sto je policija, koja je pod kontrolom demokratski izabrane institucije, recimo ministra unutrasnjih poslova.

Citat:

Zakoni i Ustav mogu da se promene...


Jasta, evo svi skacu od srece da se privatizuje murija - svi pitaju gde treba da se potpise :)

Citat:

I "dravni" komandir biva nagradjen ukoliko ustedi pare - ne dobije bonus, ali dobije vecu platu i/ili zadrzi fotelju duze nego da nije ustedeo pare/ucinio nekome uslugu. A ovo je kljucno pitanje:

A odgovor je: Tamo gde i lojalnost drzavne. U € tj. $


Nije bas tacno - poenta je u kontroli.

Privatnu firmu kontrolisu iskljucivo investitori, oni su poslednja stanica - i firma radi u iskljucivo njihovom interesu.

Drzavnu instituciju kontrolisu gradjani, kroz instituciju izbora. Drzavna institucija treba da radi u njihovom interesu, a ako ne radi gradjani mogu smeniti vlast. U slucaju privatne firme gradjani mogu samo da ga pljugaju.

Drzava moze biti nefunkcionalna, kao Srbija - ali to se moze popraviti. Kada bi se to predalo privatnim licima, mogli bi da se pozdravimo i sa samom mogucnoscu popravljanja u buducnosti.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije30.09.2009. u 00:27 - pre 177 meseci
Zar na ovo uopšte treba odgovarati i objašnjavati. Predlažem da Turci kupe sudstvo, a braća Keljmendi policiju, i da postave Bekija Bekića za direktora ( ministra ).

P.S. - Mada ne vidim da bi bilo išta gore
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.224.*



+1 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije30.09.2009. u 01:35 - pre 177 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: CEO-a imenuje upravni odbor / bord direktora koji je pod direktnom kontrolom INVESTITORA i nikoga drugog. Investitori biraju upravni odbor, i investitori su poslednja instanca - ko ima vecinu, kontrolise firmu i to je to.

To je velika razlika izmedju direktora drzavne ustanove kao sto je policija, koja je pod kontrolom demokratski izabrane institucije, recimo ministra unutrasnjih poslova.


Drzavna policija: gradjani > Ministar > Direktor policije > OSL-a
Privatna policija: investitori (gradjani) > UO > CEO > OSL-a

Citat:
Ivan Dimkovic: Jasta, evo svi skacu od srece da se privatizuje murija - svi pitaju gde treba da se potpise :)


Skakali su i za banke/bolnice/apoteke/skole/javna(komunalna)preduzeca, pa su potpisali...

Citat:
Ivan Dimkovic: Nije bas tacno - poenta je u kontroli.

Privatnu firmu kontrolisu iskljucivo investitori, oni su poslednja stanica - i firma radi u iskljucivo njihovom interesu.

Drzavnu instituciju kontrolisu gradjani, kroz instituciju izbora. Drzavna institucija treba da radi u njihovom interesu, a ako ne radi gradjani mogu smeniti vlast. U slucaju privatne firme gradjani mogu samo da ga pljugaju.

Drzava moze biti nefunkcionalna, kao Srbija - ali to se moze popraviti. Kada bi se to predalo privatnim licima, mogli bi da se pozdravimo i sa samom mogucnoscu popravljanja u buducnosti.


Privatnu firmu kontrolisu i poreska, trzisna, komunalna inspekcija, komisije za ovo i ono, kao sto bi kontrolisali i privatnu policiju...dok drzavnu kontrolise Unutrasnja kontrola i ministar... Ograniciti % shareholder-a i uvesti jos par mogucih i nemogucih kontrola i to je to.

Citat:
žutokljunac: Zar na ovo uopšte treba odgovarati i objašnjavati. Predlažem da Turci kupe sudstvo, a braća Keljmendi policiju, i da postave Bekija Bekića za direktora ( ministra ).

P.S. - Mada ne vidim da bi bilo išta gore


Pa da se biraju po sposobnosti a ne nacionalnoj/politickoj/verskoj pripadnosti i rodbinskim vezama, bilo bi mnogo bolje
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije30.09.2009. u 01:46 - pre 177 meseci
Citat:
Challenger: Pa da se biraju po sposobnosti a ne nacionalnoj/politickoj/verskoj pripadnosti i rodbinskim vezama, bilo bi mnogo bolje


To će bidne na sveto nikad. Ovde se i čistačica prima po tim napred nabrojanim kvalitetima. Ko što moj drug kaže: " Nije važno šta znaš, već koga znaš "
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije30.09.2009. u 08:49 - pre 177 meseci
Challenger, apsolutno se slazem. A Ivan bi kao informisan covek trebao da procita stranicu sa prvog linka kojeg sam ostavio na predhodnoj strani. Ako vec zeli da me ispravlja da privatna policija ne postoji. Naravno da postoji, i naravno da ce tek postojati. Takodje bi trebao da zna da postoje hiljade 3rd party kompanija koje pored sto su zaposlene u od svog poslodavca direktno odgovaraju kompaniji za koju radi njihov poslodavac. Dakle onome ko placa. Najveci motiv, svakako i policije i svega drugoga je novac, tako da patriotsko opredeljenje tu ne igra neku ulogu.
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije30.09.2009. u 08:57 - pre 177 meseci
"Jat tehnika"
NEĆE DA ODRŽAVAJU "JATOVE" AVIONE

BEOGRAD - Zaposleni u "Jat tehnici" prestaće da održavaju avione "Jat ervejza" jer nije ispunjen dogovor o isplati sredstava koja im duguje nacionalni avioprevoznik, izjavio je Tanjugu predsednik Samostalnog sindikata licenciranih vazduhoplovnih mehaničara Srbije Miodrag Uskoković.

On je objasnio da se to ne odnosi na avione drugih prevoznika sa kojima "Jat tehnika" ima ugovore, već samo na održavanje aviona "Jata" koji se budu vraćali u Beograd.
Uskoković je kazao da nisu ispunjena obećanja da će na račun "Jat tehnike" 25. septembra biti uplaćen novac za isplatu zaostalih zarada, i najavio da će štrajk trajati do ispunjenja tog zahteva.
Predsednik Skupštine "Jat tehnike" Aleksandar Antić rekao je da se traži rešenje kako bi to preduzeće normalno nastavilo da radi.


http://www.kurir-info.rs/clana...ece-da-odrzavaju-jatove-avione
"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

Rumpletstilskin

Član broj: 42454
Poruke: 297
195.229.242.*



+13 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije01.10.2009. u 14:29 - pre 177 meseci
Citat:
„VIZ ER” NUDI POMOĆ PUTNICIMA „JAT ERVEJZA"

BEOGRAD – Najveća niskotarifna avio-kompanija u srednjoj i istočnoj Evropi „Viz er” (Wizz Air) saopštila je da će pružiti alternativna preusmeravanja putnicima koji su pogođeni prizemljenjem aviona „JAT ervejza”, ponudivši letove iz Budimpešte i Temišvara.

Poseban paket uključuje kartu, čija cena iznosi 40 evra u jednom smeru (u cenu karte je sve uključeno), a važiće za putnike koji imaju validnu JAT-ovu kartu za putovanje između 1. oktobra 2009. i 27. marta 2010. godine, navedeno je u saopštenju.

Kako bi iskoristili ove pogodnosti, putnici bi trebalo da poziovu kol-centar kompanije ili da posete veb-adresu , na kojoj će pronaći sve detalje.

„Viz er” je prevezao više od 7,5 miliona putnika u poslednjih 12 meseci.

Njegova flota se trenutno sastoji od 26 aviona „Erbas A320” (Airbus), koji lete sa 11 aerodroma u Poljskoj, Mađarskoj, Bugarskoj, Rumuniji, Ukrajini i Češkoj.


Zivo me zanima koliko kosta najjeftinija jatova karta za bilo gde...
If there's ever a time when I've matured to the point that I don't want to look at camera-phone-titties, go ahead and bury me in a shallow grave by the railroad tracks.
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije01.10.2009. u 20:24 - pre 177 meseci
VIZER NE NUDI POMOĆ PUTNICIMA

Ponuda aviokompanije "VizEr", koju su objavili pojedini domaći mediji, ne predstavlja nikakvu pomoć, već samo pokušaj iskorišćavanja teškog stanja putnika Jat ervejza, čiji su letovi otkazani zbog štrajka Jat tehnike. Jat ervejz obaveštava sve putnike da je u ovom slučaju reč o marketinškom pokušaju da "VizEr" proda što više karata i stvori profit, a ne da bilo kome pomogne.
Jat ervejz podseća da sve vreme, pored preduzimanja mera da se avioni podignu u vazduh, radi i na pronalaženju načina za pomoć putnicima čiji su letovi otkazani. Pritom se, tamo gde je moguće, putnicima omogućava prebacivanje na letove drugih kompanija, ali samo ozbiljnih i svetski poznatih aviokompanija.


http://www.jat.com/system/sr-l...ms/newsplus_news_id/32247.html
"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije03.10.2009. u 19:08 - pre 177 meseci
Citat:
Zahtev Ambasade Srbije „American Police Force”
Firma iz SAD da skine grb Srbije


hehe

http://www.americanpolicegroup.com/


Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije07.10.2009. u 19:25 - pre 177 meseci
Od prvog februara let do Beča za 29 evra

Avion austrijske kompanije "Flaj Niki"
Austrijska niskobudžetna aviokompanija „Flaj Niki”, u vlasništvu bivšeg vozača „Formule jedan” Nikija Laude, dobila je privremenu dozvolu da od prvog februara sledeće godine leti na relaciji Beograd–Beč, saznaje „Politika”. Najjeftinija karta u jednom pravcu, u čiju cenu je uračunata i aerodromska taksa, koštaće 29 evra.
Podsećanja radi, „Flaj Niki” je već duže vreme pokušavao da otvori avionsku liniju od Beograda do glavnog grada Austrije, ali mu to nije polazilo za rukom.
Inače, prema očekivanjima poslovodstva ove kompanije, do kraja godine „Flaj Niki” će prevesti 2,6 miliona putnika i imati obrt od 275 miliona evra. Sledeće godine, kako je planirano, austrijski lou kost prevoznik planira da preveze čak 3,8 miliona putnika i da pri tom ostvari obrt od oko 400 miliona evra.

N. Miković
[objavljeno: 07/10/2009]

http://www.politika.rs/rubrike...et-do-Becha-za-29-evra.sr.html

"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: Poniranje "Jatove" imperije08.10.2009. u 07:16 - pre 177 meseci
Jeftini letovi u 2010: Flaj Niki siguran, Viz er u pregovorima
S. Panjesković i I. Jovanović - 08.10.2009. - 03:04
Očekuje je se da naredne godine stjuardese Viz era slete i u Beograd...
Pored niskotarifne aviokompanije Flaj Niki, koja je Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Srbije podnela zahtev za obavljanje letova od 1. februara na relaciji Beč – Beograd, u 2010. se može očekivati i dolazak drugih lou kost kompanija, pre sveg Viz era, koji već pregovara s Vladom. Flaj Niki od dozvole deli samo dostava tehničke dokumentacije o plovidbenosti aviona.



LOUKOST - Kompanija Flaj Niki, vlasništvo bivšeg asa Formule 1 Nikija Laude, već mesecima planira da počne s poslovanjem u Srbiji.
- Tačno je da će Flaj Niki obavljati letove na relaciji Beograd – Beč od 1. februara. Nadamo se da će saradnja trajati dugo godina. U toku su pregovori s Vladom u vezi sa destinacijama, terminima i cenama - kaže za „24 sata” Melani Placer iz Flaj Nikija.
Cena karte bi trebalo da se kreće već od 29 evra, ali samo za one koji kartu naruče mesecima unapred.
U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva kažu da je zahtev poslat, ali da još ništa nije gotovo.
- Direktorat nije dao dozvolu Nikiju za letove iz Beograda. Zahtev je u proceduri, ali je neopohodno da se pre izdavanja dozvole dostavi dokumentacija o plovidbenosti aviona - kaže za „24 sata” Katarina Andrić-Milosavljević iz Direktorata.
Za sada nijedna lou kost kompanija pored Flaj Nikija nije podnela zahtev za dozvolu, ali su nedavno u beogradskom aerodromu rekli da je Viz er veoma zainteresovan i da bi ta kompanija u početku postavila jedan avion u Beogradu, a saobraćali bi ka sekundarnim evropskim aerodromima.
- Veoma smo zainteresovani i u pregovorima smo s aerodromom i Vladom. Problem nam predstavlja što Srbija ima bilateralne ugovore s pojedinim zemljama, a mi očekujemo liberalizaciju vazdušnog prostora između Srbije i EU. Aerodromske takse su za sad preskupe za Viz er - kaže za „24 sata” Nataša Kazmeriz iz Viz era.
Viz er leti širom Evrope, a cene im se kreću već od 12,50 evra.

Aerodrom nudi povoljne takse
„Od početka naredne godine očekujemo znatno povećanje obima vazdušnog saobraćaja, kao i dolazak novih nacionalnih i niskobudžetnih kompanija.Ono što ćemo ponuditi svim kompanijama, a ne samo niskobudžetnim, biće povoljniji putnički servis, koji će uz određena ograničenja koja se odnose na mogućnost manipulisanja prtljagom iznositi 15,3 evra i bićemo praktično najjeftiniji u regionu”, kaže Velimir Radosavljević, zamenik direktora Aerodroma „Nikola Tesla”.


http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=62566
"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Poniranje "Jatove" imperije

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6879 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.