Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

TAVRIJA - problem

elitemadzone.org :: AutoZone :: TAVRIJA - problem

[ Pregleda: 2687 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

eloiza

Član broj: 121747
Poruke: 840



+10 Profil

icon TAVRIJA - problem05.10.2009. u 04:43 - pre 176 meseci
Imam Tavriju staru 20 godina. Prešla oko 90000 km.

U zadnje vreme imam problema sa paljenjem. Već mi se to desilo pre oko mesec dana i podesio sam bregastu osovinu sa kolenastim vratilom i palio se motor kao od šale.

I sad opet isti problem. Usled nekog većeg otpora preskočeni su zubi na remenu. Ponovo sam demontirao i na moje čuđenje, veoma teško okrećem bregastu osovinu. Da li je to normalno?

Pitam se šta je tome razlog? Možda nizak nivo ulja u motoru (pokazivač pokazuje da je nivo ulja u koritu motora na minimalnom nivou)? Možda što ne koristim svaki dan auto pa se ulje slilo na dole?



[Ovu poruku je menjao eloiza dana 05.10.2009. u 06:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.static.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: TAVRIJA - problem05.10.2009. u 08:30 - pre 176 meseci
uuuuuuuuuuuuuuu

proveri razvodnik paljenja.. moguće da se odlabavio pa se okreće slobodno (probaj rukom da zakreneš kapu razvodnu)....

ako je ulje na minimumu i ako je sistem za podmazivanje ispravan (pumpa, cevovodi) ne bi trebalo da bude problem..... ni jedna bregasta se ne okreće lako (treba savladati opruge ventila), ali ima granice ... prepusti to majstoru da dijagnosticira.....

preskakanje zubaca remena ukazuje na nenormalnost i to ozbiljnu..
 
Odgovor na temu

eloiza

Član broj: 121747
Poruke: 840



+10 Profil

icon Re: TAVRIJA - problem05.10.2009. u 16:44 - pre 176 meseci
Evo sad sam upravo podesio ugao bregaste osovine sa uglom kolenastog vratila, i uz pomoć spoljašnje poluge sam dobro zategao zatezač za zupčasti kaiš (mislim da prošli put možda nisam dobro pričvrstio zatezač).

Probao sam da upalim motor i najzad se upalio iz prvog pokušaja kako treba i u mestu lepo reaguje isti uz pomoć papučice gasa.

Da kucnem u drvo, nadam se da će ubuduće biti sve u redu.

P.S. U međuvremenu sam dolio 1 litar ulja i sad je nivo pokazivač ulja skoro iznad maksimuma.
Ne, nije razvodnik u pitanju jer sam proverom utvrdio da je oho, ho... dobro zategnut.
A što se tiče provere pumpe i creva za ulje, to već ide mnogo teže jer nije baš lako vizuelno proveriti,ali se to može proveriti prilikom okretanja kontakt ključa, pa ako se prilikom paljenja motora crvena lampa za ulje se odmah ugasi što znači da je pumpa za ulje OK.

Hvala na pomoći.

Dobro bi došli dodatni saveti i sugestije.

[Ovu poruku je menjao eloiza dana 05.10.2009. u 19:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
79.101.233.*



+115 Profil

icon Re: TAVRIJA - problem05.10.2009. u 21:24 - pre 176 meseci
To što se lampa za ulje odmah gasi je ok ali najsigurniji način je da izmeriš pritisak ulja manometrom........takođe je potrebno podesiti ugao predpaljenja stroboskopskom lampom......pozzzz!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: TAVRIJA - problem

[ Pregleda: 2687 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.