Rapid mi je bio nekako egzemplar, za "najnoviji", tzv "smireni", ozbiljni, "klinicki cist"

Nevezano po kojoj je ceni(koji je to dizajn uracunavan uopste u cenu..ikada..), jednostavno je zadivljujuci broj sitnica koje asociraju na proizvod od pre 20 godina. Konkurentski, ali sa vizijom

Da nije spasonosnog tac skrina, cela paleta VW-a bi po enterijeru licila na Mitsubishi od pre 20 godina..ili Toyotu..

Pa se prosto zapitam, kada je to VW plenio kvalitetom, dizajnom, upotrebljivoscu, ili smo svi zajedno tada bili zrtve dezinformacije(i vozikali, ne samo vozikali, vec obozavali, kleli se, u sklopociju), ne znajuci(vecinski) u kakvim se udobnostima voze promucurni, da ne spominjem trajnost, pouzdanost i upotrebljivost...a danas smo zrtve iskrivljenih informacija, koje magle pravo stanje..?
Pa spoljna elegancija, recimo kao i Cosmova Toyota, uski farovi, sada vidim da se i BMW(nakon duzeg lutanja) priblizava obliku farova, otporan enterijer, trajna limarija, trajni prekidaci i sklopovi, tipa elektricnih podizaca stakala, sa kojima VW i danas stravicno kuburi, kada ih ugrade uopste u neka vrata...
Da se ne spominju detaljcici(bili vazni pre par decenija), preglednost, aerodinamika, pa se sve naglo zanemarilo da bi se zabasurio vorteks koji "kompakt" voli da napravi i zamljuzga zadnju povrsinu...
Marketing je cudo!
Poz
P.S.
Koliko je Leksus bio bolji od evropske klase(ili filozofije) se vidi jos od 90-ih
http://www.youtube.com/watch?v=3Y-Gdz6N-dU