Video sam juče Alfu Đuliju na ulici. Bele boje. Moćno izgleda, baš moćno.
Ja ne znam detalje, ali izgleda kao da su u AR napravili skroz novi pogon, i kao da su rešili da krenu sa brendom iz početka - da se otarase upliva Fiat tehnologije.
Jer, budimo realni, od kako je Fiat preuzeo AR, polako ali sigurno, AR je gubio identitet, i od automobila sa sportskim prizvukom u samom brendu, počinjao je da liči na klasične Fiat limuzine. Dal' je AR 156 ili Fiat Stilo - isto pa isto.
A da bar Fiat ume da napravi dobru limuzinu. Nego ne ume. Fiat je oduvek bio dobar, zapravo odličan, kod malih automobila: Topolino, Seićento, Panda i slično. Čim proba da napravi auto u višem C i D segmentu - tu nešto ne valja. Slično kao i kad VW proba da uđe u visoku klasu pa napravi Phaetona, kojeg, realno neće niko da kupi.
Elem, kažem, ako AR nastavi ovim putem, odvajanjem od Fiata (ne vlasnički, finanasijski) nego logički i proizvodno, onda ima nade za brend. Jer, ne može se u auto koji preferira na visoki sportski / luksuzni nivo ugrađivati ista (reltivno loša) tehnologija prosečnih Fiat modela.
E, sad, to košta. Da li će biti dovoljno kinte za to - videćemo. Mala bara, puno krokodila. Ogromna ulaganja, tržište usko, kupci već odavno razmaženi, traže samo naj naj.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji