Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem oko modelovanja?

[es] :: 3D programiranje :: Problem oko modelovanja?

[ Pregleda: 3489 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

juster
sasa krstic
srbija

Član broj: 18393
Poruke: 25
*.vdial.verat.net



Profil

icon Problem oko modelovanja?30.12.2003. u 14:16 - pre 247 meseci
Imam vektorski uvezenu mapu sveta u maxu koja je na ravnoj povrsini. Dodao sam joj modifikator extrude da bi dobila trecu dimenziju, ali kad hocu da je tako celu savijem u sferu (loptu) NE ZNAM KAKO??! Molim Vas da mi neko pomogne ako zna kako to da napravim.
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.159.EUnet.yu

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: Problem oko modelovanja?30.12.2003. u 15:34 - pre 247 meseci
A sto bi ti rucno sad uvijao i tu 'grupu poligona' u sferu i dobio planetu zemlju kad
mozes da uradis nesto mloogo puta bolje i preciznije?
Dakle, uzmi sferu i na nju zalepi sliku. Od slike lako mozes napraviti
crno-belu bump-mapu preko koje bi napravio veoma lep 'bump' tako
da bi dobio isto to sto oces.
Ako ipak hoces da uvijes tvoju mapu sveta, onda meruj prvu i zadnju liniju
kao kad savijes papir na pola, pa onda tacke na pola stranice izvuces jednu
od druge i tako sve redom dok ne dobijes 'valjak' bez vrha i du****. Onda
to isto uradis po drugoj osi i to je to. Zvuci komplikovano, a ustvari je samo
dosadno i naporno za rad i nikako to ne preporucujem, pogotovu sto ces
tesko da dobijes pravilnu sferu.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

flamestudios
Vjekoslav Kiralj
Zagreb

Član broj: 19298
Poruke: 3
*.cmu.carnet.hr

ICQ: 196630148
Sajt: www.flamestudios.netfirms..


Profil

icon Re: Problem oko modelovanja?18.01.2004. u 16:31 - pre 246 meseci
Bok I još jedna stvar..... ako želiš da ti ta textura izgleda realnije... stavi diplacement na nju (ne znam točno dal se tako zove jer sam max prije koristio...).... ali taj displacement možeš nać u materijal editoru ja mislim... e ako želiš napravit svoju full realnu površinu moj prijedlog bi bio sljedeci... znam da ćudno zvući ali jebeno dobro ispadne..... ako imaš skener.... skeniraj "ništa" što znaći ono upali skener i stisni scan i pusti da skenira, u skener nemoj ništa stavit.. i onda na programu u kojem skeniraš na kompu pojačaj kontrast..i sva ona prašina ili slične stvari će se jako istaknut..i to stavi kao teksturu...i slika će ispast ko luuuda!!!
i buraz ako još imaš brazil render isssss e booog si!
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D programiranje :: Problem oko modelovanja?

[ Pregleda: 3489 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.