Da probam da pomognem (posto se niko ne javlja)..
Prvo da kazem da nemam ni ja iskustva ali posto sam imao problema sa
plinskom instalacijom malo sam pokupio nekih informacija. A i ovo sad oko atesta..
Drugo pitanje: Taj prekidac koji pokusavas da montiras je neki noviji model verovatno cim ti trazi "struju sa boce" tj multiventila.
To bi verovatno bio multiventil sa elektrospulnom (ako dobro napisah)
Radi se o podizanju standarda bezbednosti plinske instalacije pa sada ti noviji multiventili (prica za karburator verovatno vazi i za ostale) po gasenju motora,
ili da budem precizniji iskljcivanju kontakta na bravi daju komandu multiventilu i on onemogucuje plinu da izlazi iz boce kroz vod visokog pritiska itd.
No.. Prvo proveri da li multiventil koji ti je na boci ispunjava kriterijum koji je neophodan da bi dobio atest.
A sto se tice te zice mislim da bi nju mogao ostaviti i nepovezanu ako se sve ostalo uklapa sto se atesta tice.
Kako li je taj uspeo da spakuje instalaciju za karburator na sistem sa direktnim ubrizgavanjem?
Generalni savet nesto sto verovatno i znas ali nije zgoreg napisati.
Plin je bezbedniji od benzina, AKO I SAMO AKO JE UGRADJEN NA PROPISAN NACIN !
Ako vec nemas iskustva kao sto kazes bolje se raspitaj i otidji kod postenog i dobrog majstora,
nego da te posle jos vise kosta a pri tom dovodis u pitanje bezbednost ljudi koje vozis a i sve ostale.
Pozdrav
Milos