Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Grejanje na pelet

elitemadzone.org :: TechZone :: Grejanje :: Grejanje na pelet
(Zaključana tema (lock), by Gojko Vujovic) (TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 7702096 | Odgovora: 18804 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Staznaja
Beograd

Član broj: 309679
Poruke: 208
*.opera-mini.net.



+28 Profil

icon Re: Grejanje na pelet10.11.2014. u 20:53 - pre 115 meseci
eco-wood.rs

moze li pojasnjenje vrednosti koje si napisao. Sta mozemo saznati o radu kotla iz tih vrednosti, kakve zakljucke o kvalitetu kotla i procentu iskoriscenja mozemo doneti.
Iskreno ja sam laik sto se tice peleta i grejanja na pelet, i sve sto znam o toj tematici je ono sto sam naucio od ljudi sa ovog foruma. Zbog toga bio bi ti veoma zahvalan ako bi mi svojim objasnjenjem pomogao da naucim nesto novo.
Sa svoje strane mogu ti ponuditi informacije o kotlu ckp35 sa ugradjenim pelet setom istog proizvodjaca i snage ali prepodesenog od strane Zmajdina na znatno manju snagu i sa ugradjenim samotnim tunelom. Takodje je i precnik dimnjace smanjen.
Moje licno iskustvo je da ovaj sistem nije imao ni jedan zastoj u radu a ovo je treca sezona koriscenja. U najgoroj varijanti cistio sam resetku gorionika cetvrtog dana koriscenja, o cemu postoje i slike na ovom forumu. Prosle sezone sam probao i mesec dana bez ciscenja resetke i sve je radilo. Napominjem ti samo da grejanje radi 24h dnevno.
Sto se tice iskoriscenja mislim da je brzinskim podesavanjem dobijeno 86% ali verujem da Zmajdin ima sliku tog merenja pa me moze i demantovati. To merenje je radjeno pre ugradnje samotnog tunela i izmena dimnjace.