Citat:
reci klaza: Neko je pitao beše za CM ZVB kotao,komšija ga kupio u oktobru,krajem oktobra počinju muke.Kotao se sam gasi,prijavi veliki pritisak vode i ode u gasenje. Serviseri su mu rekli tek posle nove godine ako stigne deo da se zameni,to znači 3 meseca cekanja i dezuranja u kotlarnici. CM JE ZAKON
Tako je to kad su naši ljudi po prirodi mazohisti, pa dopuštaju svakome da ih maltretira, iako je Zakon o zaštiti potrošača na njihovoj strani. Pošto je roba nesaobrazna ugovoru, na osnovu člana 52 pomenutog zakona, imao je puno pravo da traži povraćaj novca, jer je do kvara došlo u prvih šest meseci. Pritom mu je prodavac rekao da ni u roku od 90 dana (?!?!?!??!, što je potpuno sumanuto, nije Hrvatska na kraju sveta) nije u stanju da otkloni kvar...za posebnu je priču neprofesionalizam prodavca, koji u trenutku kada kreće grejna sezona ostavlja mušteriju sa nefunkcionalnim kotlom - još jedan fenomenalan plus za CM. Najkrivlji u celoj priči je komšija, zato što je pristao na takvu masažu.
Inače, lokalni serviser CM se žali da kad god ima problem i konsultuje centralu za pomoć, oni ga ignorišu. Sa takvom tehničkom podrškom, ugasili su na tržištu. A kotlove zavaljuju uz obrazloženje da se nikad ne kvare i da gorionik uspeva da sažvaće i najgori pelet.
Da se pohvalim sa oborenom potrošnjom - od 24.12.-27.12. trošila sam 37.5 kg/dan, dok sam od 28.12. zaključno sa jučerašnjim danom imala potrošnju od svega 30 kg/dan (nešto više dnevne temperature). Nema noćnog rada gorionika, gorionik neprekidno radi 13h dnevno, polaz varira od 43-44-45C, temp.u referentnoj sobi 20-21-22C. Ručno moduliram snagu dok se ne završi grejna sezona, a onda ubacujem AT.
Svim peletarima želim srećnu novu godinu i svako dobro! :)