Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Potreban program

[es] :: IT berza poslova :: Arhiva IT berze poslova :: Potreban program
(Zaključana tema (lock))

[ Pregleda: 2131 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

klaywert
Nemam Nedam

Član broj: 127265
Poruke: 31
109.93.216.*



Profil

icon Potreban program01.03.2010. u 16:35 - pre 172 meseci
Za početak da napišem jer su me mnogo njih kontaktirali, gomila firmi nudi kompletna softverska rešenja za maloprodaje i veleprodaje sa modulima za evidenciju servisa po cenama od 50 do 100€. Ja ne želim da platim toliku količinu para za kompletan program već mi treba samo servis, jer mi servis nije profitabilan već za kontrolu artikala koji dolaze na reklamaciju. Molim da me zaobiđete sa ponudama tipa 200€ pa čak do 600€ za tako nešto, stvarno nema smisla.

Naime potreban mi je program za PC servis, sve sto sam probao od demo verzija i free nisu upotpunili moje zahteve ili su bili multifunkcionalni sa jos raznoraznih modula koji mi ne trebaju a treba da se plate, ja sam voljan da platim razumnu cifru za ovo, sve ponude mi dostavite mi na [email protected]

*Kupac:
Ime, prezime, adresa, kontakt, email, primedba

*podaci o artiklu:

datum kupovine, datum prijema na servis, artikal, serijski broj, dobavljac, datum slanja dobavljacu na servis, pod garancijom da/ne, podleze garanciji, opis kvara.


*Na kraju kolone da ima da se otkaci kad se taj artikal posalje na reklamaciju, da utomatski stavlja sledeci redni broj.

*opcija za stampanje potvrde o prijemu na servis "prijem na servisnu intervenciju"
*opcija za stampanje povratnice dobavljacu "povracaj robe na reklamaciju"
u obe verzije treba da bude mesto za potpis kupca sa brojem licne karte i potpis ovlascenog lica i pecat.

*potvrda "prijem na servisnu intervenciju" treba da sadrzi

Kupac:
Ime, prezime, adresa, kontakt, email, primedba

podaci o artiklu:
datum kupovine, datum prijema na servis, artikal, serijski broj, dobavljac, datum slanja dobavljacu na servis

*"povracaj robe na reklamaciju" treba da sadrzi
datum kupovine, datum prijema na servis, artikal, serijski broj, datum slanja dobavljacu na servis

*zaglavlje treba da sadrzi
naziv firme
adresu
mesto
pib
mb
kontakt

*podaci o dobavljacu
ime firme
adresa
mesto
kontakt
komentar ispod svake kolone sa podacima artikala za opis kvara

*baza dobavljaca
i da sve sto nije otkaceno da je poslato na reklamaciju automatski stavlja sve artikle za tog dobavljaca na "povracaj robe na reklamaciju" da ne stampa za svaki artikal posebno dokument


*pretrazivac po imenu ili prezimenu i artiklu

treba da radi u windows xp i win 7 okruzenju

[Ovu poruku je menjao klaywert dana 03.03.2010. u 13:07 GMT+1]
 
0

[es] :: IT berza poslova :: Arhiva IT berze poslova :: Potreban program
(Zaključana tema (lock))

[ Pregleda: 2131 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.