Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Niš za letove plaća 1,5 mil. evra

elitemadzone.org :: MadZone :: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11436 | Odgovora: 52 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7177 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra09.03.2010. u 12:34 - pre 172 meseci
Sta bre 60 karata... DAJ SVE KARTE OVAMO... k'o bre nerazvijen i nema para... ma PRVU KLASU bre!
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

PonyExpress
Nis

Član broj: 65121
Poruke: 168
77.46.210.*



+7 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra10.03.2010. u 22:32 - pre 172 meseci
Ivane, moram da priznam da si se spustio u mojim ocima zahvaljujuci svojim komentarima. Ono malo tvojih postova koje sam procitao odavali su utisak informisane osobe otvorenoh duha, dok sada samo vidim podsmeh prvom ozbiljnijem pokusaju da Nis i niski region izadje iz senke centralista.

Bas zbog cinjenice da zivis 'na zapadu' bi od tebe pre ocekivao da razumes pozadinu mnogobrojnih pokusaja ozivljavanja niskog aerodroma. Subvencionisanje letova na duzi rok moze samo da donese dobra regionu, a samim tim i zemlji u kojoj zivimo. Naravno da na pocetku nece leteti samo Nislije, bar ne dok se situacija ne popravi u nekoj meri. Za pocetak ce gro putnika ciniti poslovni ljudi kojima je muka i preko glave da putuju 3-5 sati do Gazele, pa jos sat vremena preko Gazele da bi stigli do aerodroma (naravno, min 2 sata pre poletanja). Philip Morris, DIV, Fiat, Bor & Knjazevac (tamo ima investicija iz Italije), Kragujevac, Krusevac, prakticno ceo region ima firme koje su privatizovane stranim kapitalom. Ma kako retko, njihovi ljudi ipak imaju potrebu da putuju do svojih centrala i nazad. Pa znas li koje je zadovoljstvo naci se u svojoj kuci samo jedan sat posle sletanja (Cirih - Nis)? Ako si iz Beograda onda znas, ali onda zamisli da imas jos jedno 3 sata klackanja do kuce nakon sletanja, onako umoran...

Pored poslovnih putovanja, tu je i nasa emigracija. Samo u severnom delu Italije ima mnogo desetina hiljada nasih ljudi, pa je i logicno da se pokusa sa letovima do Italije. Tu je i Svajcarska, mnooogo nasih gastarbajtera. Dok je JAT jedini pokrivao liniju Nis-Cirih tvrdio je da ima samo gubitke, gurao poletanja iz Ciriha u kasne veceri (poletanje posle 9 uvece) a iz Nisa rano ujutru, zalio se na sve strane. Onda je Montenegro usao u igru i poceo da leti dva puta nedeljno, naravno sa profitom i sta se desilo? Velja je iskoristio priliku i uz izgovor da je to sada strana kompanija ukinuo liniju iz Nisa. JAT je leteo jos malo pa ukinuo i tu jednu liniju. Epilog - cela juzna Srbija mora da se klacka do Beograda (ciji se bivsi gradonacelnik zalio da mu ostecujemo asfalt na ulicama), a kada jednom stigne mora od stanice taxijem ili busom do aerodroma, pa mora nesto i da pojede i popije kafu... Ako kojim slucajem ide svojim autom, mora da plati (papreno) parking dok se ne vrati sa puta. zrno po zrno pogaca, dinar po dinar palata.

Nikako ne treba zaboraviti Kopaonik, Suvu & Staru planinu, Crni vrh, Djavolju varos... na po sat vremena voznje od Nisa, spram 3-5 iz BG-a.

Dakle, ideja je da se godinu ili dve (pa i vise, zasto ne) stimulisu letovi sa niskog aerodroma, da se 'zapate' u narodu i biznisu. Kada jednom covek vidi da moze i za krace vreme (= manje novca) doci na svoje odrediste leteci sa alternativnih aerodroma uradice to ponovo, i jos jednom, pa ce pricati kolegama i prijateljima... I linija postaje rentabilna sama po sebi.

Naravno da se u Nisu zivi tesko, ali cak i ovde postoji klijentela koja moze i hoce da koristi usluge aerodroma. Pa ne idu samo Beogradjani na more i planine, majku mu...I u Nisu, Leskovcu, Vranju, Kragujevcu i Krusevcu (kao primerima tanjih novcanika) se u proseku 'jede sarma' (znas vec, neko meso a neko kupus), samo sto u Beogradu u 2 miliona ljudi moze da se nadje ceo Nis (~300.000) koji jede kavijar, jos jedan Nis koji jede meso i ostatak koji je na kupusu (onaj koji pravi prosek za sarmu). Kada imas dva Nisa koji mogu da plate uslugu nije tesko voditi posao.

Za kraj jedno polu-retoricko pitanje, ako moze... Za dvadesetak godina se Beograd uvecao za vise od 50% (ili blizu tom procentu) a Ljubljana za par desetina hiljada (Ljubljana je otprilike kao Nis illi Novi Sad), zasto? Zato sto u zemlji Srbiji nema ne ravnomernog, nego nema nikakvog regionalnog razvoja. A i zasto bi ako braci iz centrale tako odgovara?

Inace, komentar Goran Rakica da ljudima koji hoce da lete treba platiti karte samo da bi leteli iz Beograda je za zaljenje.
Computer asked me something and I said ‘Yes’ / You can’t stop an idiot from being an idiot…
 
Odgovor na temu

jesus alejandro
jesus alejandro

Član broj: 11084
Poruke: 310



+9 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra10.03.2010. u 22:41 - pre 172 meseci
^
+1
Prvo hopni pa reci skoč.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 00:34 - pre 172 meseci
Citat:
PonyExpress
Za kraj jedno polu-retoricko pitanje, ako moze... Za dvadesetak godina se Beograd uvecao za vise od 50% (ili blizu tom procentu) a Ljubljana za par desetina hiljada (Ljubljana je otprilike kao Nis illi Novi Sad), zasto? Zato sto u zemlji Srbiji nema ne ravnomernog, nego nema nikakvog regionalnog razvoja. A i zasto bi ako braci iz centrale tako odgovara?

Sigurno da u Slovenačkom slučaju ima dosta ispravnih političkih odluka kako bi se pouspešio ravnomeran regionalni razvoj, ali ipak mislim da je glavna činjenica za to veličina same Slovenije... Ipak je Slovenija veličine kao Vojvodina... Recimo ako uzmemo distancu od Vrčina/Grocke (što mu dođe prigradsko naselje) do centra Beograda, i uporediš to sa Ljubljanom, ti si pre stigao do Kranja nego do Vrčina... Na toj distanci od Ljubljane su ti Kranj, Postojna, pa čak i Novo Mesto... U Sloveniji ti je većina stvari udaljena na 30-60 min vožnje autom.. Za 1,5-2 sata ti autom pređeš Sloveniju s kraja na kraj... Dakle ne možeš da porediš regionalni razvoj u Sloveniji i Srbiji, jer pre svega geografski faktori nisu isti, a oni su najbitniji u celoj priči...

 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 02:02 - pre 172 meseci
Pa Pony da su oni dotirali neku lowcost kompaniju pa i ajde nego MA koji posluje svi znamo kako i za čiji račun i čiji direktor ne zna nijedan strani jezik...

 
Odgovor na temu

PonyExpress
Nis

Član broj: 65121
Poruke: 168
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+7 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 07:00 - pre 172 meseci
Citat:
su27killeryu: Pa Pony da su oni dotirali neku lowcost kompaniju pa i ajde nego MA koji posluje svi znamo kako i za čiji račun i čiji direktor ne zna nijedan strani jezik...

Kada si mlada devojka onda mozes da biras momke, kada dodjes u trideset i kusur onda se i krijterijum snizava ;-0

Ozbiljno, sta fali MA ako su oni u mogucnosti i imaju volje da za ohoho manje para lete 6 puta iz Nisa i za Nis, pa sada mogu sa kracim presedanjem u Podgorici da idem do Ciriha, Minhena, Pariza... Mali je aerodrom pa ni cekanje nije dugo a maltretiranje je neuporedivo manje nego da idem za BG.

Da je bilo dobre volje (a bilo je sa nase strane) mi bi prvo (kao sto i jesmo) razgovarali sa poliglotama i magistrima iz Beograda. Ishod tih napora se vidi danas.

Citat:
ventura: Sigurno da u Slovenačkom slučaju ima dosta ispravnih političkih odluka kako bi se pouspešio ravnomeran regionalni razvoj, ali ipak mislim da je glavna činjenica za to veličina same Slovenije... Ipak je Slovenija veličine kao Vojvodina... Recimo ako uzmemo distancu od Vrčina/Grocke (što mu dođe prigradsko naselje) do centra Beograda, i uporediš to sa Ljubljanom, ti si pre stigao do Kranja nego do Vrčina... Na toj distanci od Ljubljane su ti Kranj, Postojna, pa čak i Novo Mesto... U Sloveniji ti je većina stvari udaljena na 30-60 min vožnje autom.. Za 1,5-2 sata ti autom pređeš Sloveniju s kraja na kraj... Dakle ne možeš da porediš regionalni razvoj u Sloveniji i Srbiji, jer pre svega geografski faktori nisu isti, a oni su najbitniji u celoj priči...

Promasio si sustinu, nije bitna velicina nego tehnika ;-)

U Sloveniji je za razliku od nas postojala volja da se cela drzava, kolika god bila, razvija (tesko da igde moze ravnomerno). Kod nas je bilo upravo obrnuto. Pa zar mislis da je ljudima milo da ostave porodicu i prijatelje i sele se za Beograd da bi mogli da rade u struci ili da grade karijeru. Ja sam recimo takvu ponudu odbio ali znam puno njh koji su se preselili sa porodicama jer svoj posao mogu mnogo jednostavnije da rade iz centrale (u BG-u su centrale banaka, lokalni direktori nemaju prava da odlucuju (za zaljenje), sve, ali apsolutno sve vladine agencije & sluzbe su u BG-u...). Pa za Boga miloga, deo Beograda je Lazarevac do koga moras da vozis 70-tak km (znak-znak)! Zasto, pa zbog para naravno jer se prihodi od poreza ultimativno slivaju u beogradsku kasu.

Jos kada mi jedan od lokal-centralistickih patriota kaze (a rekao je u busu na povratku sa mora - da i Nislije idu na more) da nije ocekivao da toliko ljudi iz unutrasnjosti ide na more u njegovoj smeni dodje mi a) da ga odalamim po prepametnoj njusci b) da se ispovracam (po njemu). To shvatanje, mi smo BEOGRAD, na povrsini, ostali su 'unutrasnjost' nas je i dovela ovde. VI ste u unutrasnjosti, Vrsac, Negotin, Presevo, to je nasa povrsina.
Computer asked me something and I said ‘Yes’ / You can’t stop an idiot from being an idiot…
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.teletrader.com.



+10255 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 07:29 - pre 172 meseci
Meni, kao Beograđaninu (i otac, i deda, i baba su iz Beograda) je muka od zajedljivih komentara tipa "prestonica", "centrala", "samo Beograđani idu na more" "beogradski aerodrom" "beogradski Jat" (!?), zatim od komentara u duhu "Srbija radi - Beograd se gradi", "neravnomerni regionalni razvoj" i slično.

Čik, ko ima petlju da sabere i napiše koliko je predsednika vlade, guvernera Narodne banke, predsednika države, predsednika parlamenta i ostalih najviših funkcija zapravo obavljao Beograđanin. Pa čak se i kao gradonačelnik Beograda, sasvim sasvim retko zapati poneki Beograđanin.

A svi ti koji pominju "unutrašnjost" (u pomenutom kontekstu) 99,99% nisu Beograđani. A pomenuti "priliv stanovnika u Beograd" (za 50% !?) me jako podseća na onaj vic kad ciganska porodica treba da prepliva reku Muru da bi postali Slovenci. I onda otac, koji je već preplivao reku, vidi da se najmanje dete davi plivajući, kaže: "Ko mu ]ebe majku cigansku".

Stoga, Pony Expres, umanji svoj gnev ka Beograđanima, i usmeri ka Nišlijama, koji su došli u Beograd.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mist
Milos Stanic
Kragujevac

Član broj: 4871
Poruke: 210
*.dynamic.sbb.rs.



+190 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 11:49 - pre 172 meseci
Prvo, kao što je u citiranoj vesti u prvom postu napisano, grad Niš plaća razliku do 40 mesta na svakom letu. Dakle, vrlo je moguće da ne plaća ništa, pošto sam siguran da je moguće popuniti tako mali broj letova iz centralne i južne Srbije.
Samo plaćanje, po mom mišljenju, jeste problematično. Verovatno se tu gradonačelnik malo ugradio i vrlo je moguće da se tu mnogo letova vodi kao nepopunjeno iako zapravo jeste...

S druge strane - Nišlije: go go go!!!!

Nadam se da će i Lađevci biti pretvoreni u civilni aerodrom u dogledno vreme.

Što se mene tiče, Niš za razliku od Beograda ima obilaznicu pa je lakše i brže stići do aerodroma, a to značajno skraćuje potrebno vreme i maltretiranje. Uvek ću birati Niški aerodrom pre Beogradskog.
http://www.kgonline.info - Prvi kragujevački portal i forum
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 13:12 - pre 172 meseci
Citat:
PonyExpress
Ozbiljno, sta fali MA ako su oni u mogucnosti i imaju volje da za ohoho manje para lete 6 puta iz Nisa i za Nis, pa sada mogu sa kracim presedanjem u Podgorici da idem do Ciriha, Minhena, Pariza... Mali je aerodrom pa ni cekanje nije dugo a maltretiranje je neuporedivo manje nego da idem za BG.

Ne bih se baš složio sa tobom, jer ako je ovo glavna premisa te akcije, onda je sama akcija osuđena na propast.

Scenario 1:
Putnik sa Niškog aerodroma leti 45min do Podgorice, gde čeka par sati na let do Minhena, taj let je produžen za nekih 30-tak minuta pošto se leti iz Podgorice. Ukupno vreme 5.5 sati

Scenario 2:
Umesto iz Niša, putnik autom dođe do Beogradskog aerodroma, i sedne na direktan let do Minhena. Ukupno vreme 4 sata.

(Namerno nisam računao vremena čekiranja, već samo čisto vreme putovanja)
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 13:34 - pre 172 meseci
ventura je u pravu, uostalom od NI do BG je sve autoput, da je kanjon Morače pa i ajde..
 
Odgovor na temu

ganjaman
admin
Ni

Član broj: 111814
Poruke: 113
*.mbb.telenor.rs.

Sajt: asp.net


+5 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 13:58 - pre 172 meseci
Citat:
Java Beograd
Čik, ko ima petlju da sabere i napiše koliko je predsednika vlade, guvernera Narodne banke, predsednika države, predsednika parlamenta i ostalih najviših funkcija zapravo obavljao Beograđanin.


Nista od toga ne moze da bude neko ko nije u beogradu, sto dalje znaci da sta god hoces da postanes na republickom bivou morash da ides u Beograd i nigde drugde sem u BG. Nish ovim dotiranjem karata ocajnicki pokusava da privuce komapnije da lete sa NJEGOVOG (napokon je Nis dobio vlasnistvo nad aerodromom) aerodroma. Inace, nas (bolesni) ustav je najcentralistickiji ustav u evropi tako da ce morati da ga menjaju pre statusa kandidata i to u smislu da opstine postanu vlasnici zemljista, a ne kao do sada samo korisnici sto dalje znaci da ce moci da prikupljaju sredstva u lokalni bedzet i da njima raspolazu bez one klauzule da moraju republici da placaju koriscenje. Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..

P.S. Sit gladnom ne veruje tako da bih sve one (najvise one sto se tako slatko smeju) pozvao da provedu jedno 5-6 meseci do 1 godinu u nekom mestu van BG (najbolje jug) cisto da bi mogli da pricamo na istom nivou, a ne da se keze tudjoj nesreci i kao sto rekoh ocajnickim pokusajima da se krugu dvojke uzme ONOSTO NIJE NJIHOVO!!!

To sto nekoliko miliona ljudi tvrdi da nisi u pravu ne znaci da stvarno nisi - Frank Zappa
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.teletrader.com.



+10255 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 14:13 - pre 172 meseci
Citat:
ganjaman: Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..

Nemoj, jer ću onda ja da počnem priču o desetinama i stotinama, nevraćenih i otpisanih, pojedinačnih kredita "za pokretanje proizvodnje" koji su decenijama davani "industrijskim gigantima" po gradovima širom Srbije. A koji naravno nisu ni P od proizvodnje videli, već uludo spiskani na plate radnicima, ili u boljem slučaju na stanove direktorvih švalerki.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 14:22 - pre 172 meseci
Citat:

Inace, nas (bolesni) ustav je najcentralistickiji ustav u evropi tako da ce morati da ga menjaju pre statusa kandidata i to u smislu da opstine postanu vlasnici zemljista, a ne kao do sada samo korisnici sto dalje znaci da ce moci da prikupljaju sredstva u lokalni bedzet i da njima raspolazu bez one klauzule da moraju republici da placaju koriscenje

Ajd zivi bili pa videli kada sve to krene .
Ja bih to isto voleo da se desi tj. da proradi niski aerodrom i to ne bas zbog mene.
Nego ostaje goruci problem sto je Nis i jug Srbije veoma nezaposleno podrucje, a
kako mislis da se puni "lokalni" budzet kada firme ne rade, nikakvih investicija ,narod na ivici gladi?
Ostali odlaze ili preko ili u bg i u novi sad gde mogu da nadju posao .
Sve sto punite u budzet opet ide na rashod za plate i troskove u javnim preduzecima .


Citat:

Necu sad da pocinjem pricu o velikim "drzavnim" preduzecima koja sve pare iz unutrasnjosti prosto salju u BG gde im se naravno "gubi trag" etc..

Necu ni ja da pocinjem pricu o "slucaju Pirot" (bila tema na ovom forumu) pa smo svi videli kako "pare odlaze" u bg.
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

karadima
Beograd

Član broj: 231812
Poruke: 95
*.mediaworksit.net.



+7 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 14:35 - pre 172 meseci
ajde da kazemo da MA vozi 300 dana godisnje (6 dana nedeljno)

to znaci da je 300 * 40 (mesta po avionu) = 12000 mesta godisnje

1 500 000 / 12000 = 125 evra po mestu.


Ako pretpostavimo da cena karte na relaciji Nis-Podgorica kosta 125 evra ( sto je mnogo jer mene je povratna BG-Moskva kostala 300) onda znaci da je ove godine grad Nis platio ama bas svako mesto u svakom avionu na relaciji Nis- Podgorica u proteklih godinu dana. Ili se neko vozi o trosku grada , ili neko uzima pare.

Jer koliko sam ja procitao grad Nis ce da plati 1,5 mil evra (sto znaci da ako ne placaju unapred to je za proslu godinu ) MA .

Nesto mi ovde ne stima , ili sam ja lose izracunao. Zna li neko cenu karte Nis-Podgorica?

Ovo je samo neka moja racunica, ne znaci da je tacna. Samo sam hteo da iskazem misao da je 1.5 miliona evra mnogo para za placanje na godisnjem nivou nekoj aviokompaniji samo da bi ona vozila relacije.

Na nislijama je da izaberu: hoce li da se voze avionima za CG i dalje ili ce da malo srede sam grad i Privredu u tom gradu.


Ja sam naprimer iz Kovina, mali grad u Banatu. Nekada je Kovin imao mnogo fabrika (secerana, ciglana, pilana, fabrika alkohola i sl. ) dok danas rade samo 3 fabrike i to su ih kupili privatnici i tlace radnike. Poenta je sledeca. Pre par godina je vise investitora htelo da gradi neke fabrike u Kovinu, ali nisu mogli da se dogovore sa opstinskim vlastima oko cene zemljista. Neko je u opstini hteo da se ogradi vise nego sto treba. Jos tada je zemljiste bilo pod opstinskom autorizacijom i nije moralo da se ceka odobrenje nekog republickog organa za ustupanje ili prodaju istog. Mozda je u juznoj srbiji drugacije , ne znam . Znam samo da je Kovin sada ogromna rupa , puna ljudi koji jedva krpe kraj sa krajem i rade za 10-20k dinara mesecno. Da su tada te fabrike bile izgradjene , danas bi verovatno bilo bar 200-300 zaposlenih (neka je svako iz jedne porodice zaposljen to je 200-300 porodica koje bi imale kakva takva primanja) ali nazalost oni danas zive od socijale, ako tako nesto uopste postoji u ovoj drzavi.




 
Odgovor na temu

PonyExpress
Nis

Član broj: 65121
Poruke: 168
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+7 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 16:26 - pre 172 meseci
Pogresno si izracunao jer polazis od premise da Nis placa 40 mesta na svakom letu, u sustini placa razliku do 40 mesta. Znaci moze da varira - 10, 15, 0...

Evo gde mozes naci informacije koliko kosta povratna karta za let to Ciriha recimo (200 €):

http://www.montenegroairlines.com/
http://www.nis-airport.com/

JAT to isto naplacuje u rasponu od 18.222 DIN do 24.725 DIN. Verujem da bi prakticno svako dao hiljadu ili dve vise samo da se ne mora da putuje vise sati do Beograda.

Ili do Italije za stotinak EUR (nadam se da sam lepo izracunao):
http://www.nis-airport.com/ind...osti&Itemid=39&lang=sr



Computer asked me something and I said ‘Yes’ / You can’t stop an idiot from being an idiot…
 
Odgovor na temu

vladorr
Vladimir
Kraljevo

Član broj: 19116
Poruke: 40
*.dynamic.sbb.rs.



+33 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 17:08 - pre 172 meseci
Citat:
PonyExpress
Ili do Italije za stotinak EUR (nadam se da sam lepo izracunao):
http://www.nis-airport.com/ind...osti&Itemid=39&lang=sr

Što se tiće Italije (Forli) i WindJet-a, takodje subvencionisane karte, po ceni od 30-ak eura mogu se kupiti posredstvom Aerodromtursa Niš. Forli je odlično čvorište drugih lowcostera pa bi bolje bilo da iskoristite priliku i malo obidjete Evropu nego što vodite nesuvsle razgovore.
Tebe PonyExpress u potpunosti podržavam jer si jedini argumentovano objasnio pravo stanje stvari kao i pogled na život nas koji živimo van prestonice. Ostali se bave dobro poznatim sitnim i prostim prepucavanjem na relaciji unutrašnjost-spoljašnost.
Čudi me da se nakon ponyevog posta više ne oglašava pokretač teme koji je bio vrlo aktivan u početku dok je imao podršku u pljuvanju i ismevanju ovog poteza niških vlasti.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 19:01 - pre 172 meseci
@Nislije,

Vasa prica je dirljiva - ali na zalost nema veze sa realnoscu.

DA JE kojim slucajem isplativo leteti odatle, kompanije bi se trkale da dodju tamo - ne bi morale da se podmicuju da dodju i da im se bukvalno garantuje profit parama poreskih obveznika. Kako realna isplativost definitivno nije ovde slucaj, mora da se potpisuju ugovori gde ce neko tim kompanijama da krpi gubitke... to cete biti vi, i samo vi - gradjani Nisa.

Nemam ja apsolutno nista protiv Nislija, pu pu - daleko bilo, niti nesto protiv Nisa, Juga Srbije i sta ti ja znam - ali jednostavno FAKAT je da cak i gomila letova ka Beogradu lete polu-prazno, a kamo li ka Nisu.

Nema to veze sa lupanjem u grudi "mi cemo, mi mozemo" vec sa ekonomskom realnoscu. A ekonomska realnost je da danas nije rentabilno nikome da leti iz Nisa. Jednostavno nije, i najbolji dokaz za to je prisiljavanje vas da pokrivate gubitke od strane MA. To je zato sto ce tih gubitaka biti a ne zato sto je MA neki genije u pregovorima.

Mozemo da se kladiimo da ce ti letovi trajati neko vreme, dok neka vasa gradska vlast ne zavrne slavinu kada kriticna masa ukopca da ih neko vuce za nos finansijski. Zasto? Zato sto ce vecina letova biti iskljucivo "popunjeno" samo tim placenim kartama od grada Nisa. Letovi ce biti polu prazni i jedina ekonomska osnova avio prevozniku ce biti ludaci koji mu placaju prazna mesta. Da, ludaci - jer se tako rasipati novcem u ekonomskoj krizi granici sa ludilom.

Ekonomska logika svega toga je ravna nuli... i ide u minus. Tu nema zdrave pameti vec iskljucivo onoga sto sam saljivo rekao iz "Ko to tamo peva" - nista drugo nego to... kur*cenje politicara i to sa tudjim (VASIM) parama.

Mislim, voleo bih ja da lete komercijalni letovi za Nis, Uzice, Vrsac, Batajnicu - ali to se nece desiti "voljenjem" vec samo kada za to bude bilo ekonomske potrebe i isplativosti... osim ako lude gradske uprave ne odluce da iz svog dzepa finansiraju prazne avione... no, bilo je i ludjih projekata od tih - poreske pare su nicije :(

Citat:

Čudi me da se nakon ponyevog posta više ne oglašava pokretač teme koji je bio vrlo aktivan u početku dok je imao podršku u pljuvanju i ismevanju ovog poteza niških vlasti.


Ono... jbg, mora da se radi a mene ne placa neka drzava. Sto se "pljuvanja" tice... zaista nemam razloga da nekoga "pljujem" vec stvari nazivam svojim imenom - to sto Nis radi je ekonomsko ludilo. No, na samom pocetku sam rekao da oni imaju svako pravo na to... niko im ga nece uskratiti, njihove pare - njihova stvar :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 19:14 - pre 172 meseci
Uzgred,

Samo nemojte da se poredite sa kojekakvim mestima po Spaniji, Italiji koje su potplatile EasyJet ili Ryanair - ta mesta imaju ogromne >PRIHODE< od turizma, dakle razradjen biznis od koga bukvalno zive vec decenijama - i mogu da ekonomski izdrze stimulisanje avio industrije kako bi se povecao taj, razradjeni, biznis.

Porediti Nis (i ne samo Nis, vec BILO KOJE mesto u Srbiji) sa njima je totalno neprimereno - jer uopste ne postoji ni jedna jedina dodirna tacka u razlozima.

Jedini razlog je politicko pljuvanje u dalj.

Ima jedna narodna izreka - prvo skociti, pa reci hop. Ovde ne samo da se prvo kaze hop, vec se napravi i "hop" TV reklama, promotivni program "hop" i "hop" razglasi preko megafona da sledi najjaci "hop" u istoriji "hopova"... a onda se prdne u cabar :(
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 21:04 - pre 172 meseci
Citat:
PonyExpress:
JAT to isto naplacuje u rasponu od 18.222 DIN do 24.725 DIN. Verujem da bi prakticno svako dao hiljadu ili dve vise samo da se ne mora da putuje vise sati do Beograda.

Ako pročitaš moju prethodnu poruku u ovoj temi, videćeš da eventualno putovanje iz Niša preko Podgorice bi bilo uvek duže od sadašnje situacije da se putuje sa Beogradskog aerodroma... I to sam pri računici uzeo u obir neki optimum da u roku od 2 sata nakon sletanja na podgorički aerodrom, postoji connecting let za krajnju destinaciju. Pretpostavimo da bi taj let iz Niša bio rani jutarnji let kako bi se mogao iskoristiti kao connecting let za što više destinacija (a nema ih mnogo) koje pokriva Podgorički aerodrom. Recimo da sleće u 9 ujutru, a ti treba da putuješ u Beč koji ima let tek u 16:20, to znači da ćeš čekati više od 7 sati za connecting let.. Mislim daje ovo za bilo kog putnika krajnji apsurd da se cima dodatnih 8 sati za put u Beč, kad je za 2 sata u Beogradu na aerodromu i leti direktno na željenu destinaciju...

 
Odgovor na temu

PonyExpress
Nis

Član broj: 65121
Poruke: 168
109.93.133.*



+7 Profil

icon Re: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra11.03.2010. u 21:46 - pre 172 meseci
Ventura, gresis... iz dva razloga:

1. Voznja od 3 sata nikako nije isto sto i cekanje tri sata uz kafu i sok
2. Nasumice sam odabrao Paris (229 €:

06:50 AM Nis (INI)
01:00 PM Paris (CDG) Znaci za 6 sati sam u Parizu... Povratak je jos lepsi:

02:00 PM Paris (CDG)
06:45 PM Nis (INI)

Za iste datume (20 i 25 Mart) JAT nudi (270 €):

09:20 Belgrade (BEG)
12:00 Paris (CDG) Tri i po sata, nije lose.

Medjutim, racunaj da mi treba 3 sata puta (a polazi se 4-5 sati ranije, za svaki slucaj, veruj mi, sluzbeno sam putovao petnaestak puta na taj nacin) da bi se stiglo 2 sata pre boardinga, sto mu dodje: 3 + 2 + 2 (za svaki slucaj) = 7 sati. Celo radno vreme nit' luk jeo, nit' luk mirisao. Verujem da je slicna situacija i za Cirih i ostale ultra destinacije.

Sa druge strane, od kuce do aerodroma mi treba oko pola sata kolima, nema guzve pa mogu i pola sata pre boardinga da stignem, sve u svemu sa rezervom se gubi do 2 sata. Budjenje pada u isto vreme, tako da to nisam racunao.

Poenta je u maltretiranju, iz fotelje 2 sata ne zvuci mnogo ali kada cucis u autu/busu onda se razvuce ko gladna godina.

Da dodam na prethodne postove jos ovo - neizgradjena usluzna infrastruktura odbija turiste, ali sa porastom prometa na aerodromu ce se i to lagano razvijati, sto ce Nis uciniti bar malo privlacnijim (da se ne lazemo, u okolini ima sta da se vidi, primer jer Kursumlija i Djavolja varos, ali mi na pamet nije padalo da se lomatam po kozjim stazama; sada kada su nesto asfaltirali mozda i odem jedne subote, nije daleko), sto ce opet pozitivno uticati na razvoj usluzne delatnosti...

Jos ako papa stvarno dodje u Nis, to ce tek da bude reklama...
Computer asked me something and I said ‘Yes’ / You can’t stop an idiot from being an idiot…
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Niš za letove plaća 1,5 mil. evra

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11436 | Odgovora: 52 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.