vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 77.46.171.*
|
Nevezano za model vozila, i razlike u velicini diskova, broj klipova, kocnice treba dovesti u radni rezim.
Odnosno, nakon remonta, kada je sve razradjeno, treba ih lagano dovesti do jaceg zagrevanja, posteprno, a zatim laganom voznjom rashladiti.
Sluzbena vozila obicno nasilno dozive ovu "razradu".
Vlastiti auto se retko vozi "kao tudji", pa su i razlike u kocenju jedan od simptoma. Plocice se cesce menjaju i razradjeniji su cilindri...
Uzgred, sa ogranicenjem brzine, kocnice ce se jos vise ulenjiti..
Savet je, pri sledecoj zameni plocica, menjati komplet na svim tockovima, kada je sve razradjeno odvojiti malo vremena, na nekom poligonu van saobracaja,jakim kocenjem svakij pola minuta, nekoliko puta dobro zagrejati kocnice, a zatim ih laganom voznjom podhladiti.
I tada ce se osetiti razlika u "hvatanju".
Poz
|