Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Passat B6 2.0 TDI

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat B6 2.0 TDI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 68896 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-5.sezampro.rs.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI08.04.2010. u 12:56 - pre 136 meseci
Ode tema tamo gdje ne bi trebalo da ide :D
Mene su zanimali utisci o 1.9 TDI PD i 2.0 TDI PD motoru kod pasata B6 i to je sve. Passat kao Passat se kod mene pokazao vrhunski i zato se ramislja o kupovini B6.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 07:47 - pre 136 meseci
samo moraces da skontas da passat ide silaznom putanjom po pitanju kvaliteta.
B4>B5>B6...uostalom na bilo kom novijem vozilu je dovoljno da crkne neki prekidac
i ode 100E, a gde je redovno.
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-5.sezampro.rs.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 08:46 - pre 136 meseci
Pa mogu ti reci da mi nije nista jeftinije ni na B4 kad odlijepi nesto... Uglavnom, neko rece da su ljudi ovdje navikli da udju u auto i drndaju dokle se sve ne rasturi i tek tad ce da odu na servis. Slazem se sa njim u potpunosti. Nije to traktor. U servisu gdje se odrzava ova B4, pri mjenjanju ulja na 8000-10000 km, covjek odvoji jos pola sata i pregleda mi sve ostalo na sta se treba obratiti paznja da ne bi posle bilo: aaaaaaaaaaaa, otislo ovo, otislo ono.... Odrzavanje shvatam kao dodatnu cijenu koji placamo na ime luksuza zbog kog se vozis u udobnom, sigurnom, u globalu dobrom (boljem) autu. Kome se to ne svidja, a ima mogucnost da kupi npr. bas B6, neka kupi Golfa II i uziva.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 10:04 - pre 136 meseci
O kakvom utisku motora bi bilo reci?

2.0 je 72ccm veci motor(13 kubnih cm po cilindru) 10 ks vise(i 50-ak Nm vise..na otprilike identicnom broju obrtaja) na stotinak kg tezem vozilu...karoserija identicna..vozne karakteristike identicne..

Utisak moze jedino da se trazi u opremi vozila..

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7831
195.252.64.*



+1222 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 12:12 - pre 136 meseci
Ima dosta varijanti VW 1,9 TDI motora, a ako se priča o onoj koja je najrasprostanjenija, to je verzija od 105 KS, razlika u odnosu na 2,0 TDI PD je mnogo veća nego što ja vladd napomenuo.

2,0 TDI PD motor ima 151-155 KS i spada u red najjačih motora u tom vremenu.

Ako ne računamo veoma retku varijantu 1,9 TDI motora od 150 KS (na Golfu označena sa sva tri crvena slova TDI), varijanta 1,9 koja je najsličnija 2,0 TDI PD je 1,9 TDI od 130 KS. I ona je relativno retka, ali može da se nađe, to je odličan motor.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3695
212.200.246.*



+1219 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 15:34 - pre 136 meseci
Prvo, 2.0 tdi nema 155 ks vec 140, odnosno 103 kw. Postoji i varijanta od 170 ks.
Drugo, kod golfa se posle cetvorke ne upotrebljava vise crveno i, niti di, a nema vise ni taj koji je bio kvatro i imao 150 ks i nosio sve crveno...
Trece, nije bas tacno da je najrasprostranjeniji taj od 105 ks. Ako govorimo o pasatu B6 preko pola svih proizvedenih su 2.0 tdi a tih od 105 ks nema ni 15-20 %...
Taj stari tip pasata sa 130 ks je vrlo rasprostranjen i sto se kaze "imas ga na svakom cosku"...
Ovdje se cijelo vrijeme mijesaju motori od golfa 4 sa edc 15 elektronikom, pa i oni jos stariji koji su sasvim nesto drugo u odnosu na mnogo modernije iz petice i B6 pasata i u odnosu na najnovije CR motore... Jedino zajednicko im je oznaka tdi...

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7831
195.252.64.*



+1222 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI09.04.2010. u 15:41 - pre 136 meseci
Nisam mislio na fabrički podatak za koga svi znaju da je 140 KS (i 170 kod te jače verzije, ali ona je mnogo ređa), nego na realnu snagu koja je izmerena na ozbiljnim mestima (sa original softverom naravno).

Ona nikada nije bila manja od 151 KS, rekoh, kretala se od 151-155 KS.

btw, ja prvi ne volim taj (a i ostale) TDI PD motore, zbog neuglađenog rada i loše karakteristike momenta, ali apsolutna snaga im se ne može osporiti.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI10.04.2010. u 11:46 - pre 136 meseci
Retki su brendovi koji fabricki napusu vecu snagu nego sto jeste. Uvek se racuna na odredjen stepen rasipanja snage konkretnog vozila odnosu na projektovani motor, pa se daje donja margina..

S obzirom da softver moze da koriguje nekoliko KW, nije ni cudo sto su u vecini i do 10% preko nazivne snage.

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3695
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI10.04.2010. u 23:31 - pre 136 meseci
Slažem se sa ovim... evo npr. samo nadmorska visina može da utiče na snagu motora desetak posto...
Na slici se vidi odnos zastupljenosti motora kod pasata B6 o kojem smo ranije razgovarali:

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 11.04.2010. u 00:45 GMT+1]

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI11.04.2010. u 12:35 - pre 136 meseci
Citat:
dulesusic: Ode tema tamo gdje ne bi trebalo da ide :D
Mene su zanimali utisci o 1.9 TDI PD i 2.0 TDI PD motoru kod pasata B6 i to je sve. Passat kao Passat se kod mene pokazao vrhunski i zato se ramislja o kupovini B6.


Ajde da ne pricamo napamet i da ne filozofiramo nepotrebno o snagama i dugim i kratkim menjacima. Dule je pitanji postavio konkretnio.

Nocni je pravilno i tacno odgovorio :
http://www.elitemadzone.org/p2570632


Passat B6 sa TDI oznakom postoji u 4 varijante (sve 4 su sa EDC16)

1. 1.9TDI sa 105 ks (Odlican motor sa prostim i jeftinim odrzavanjem. Prelazi kilometraze od 300.000 do 600.000 km do generalne. U zavisnosti od nacina odrzavanja i voznje. Ovo je najrasprostranjeniji VW Dizel motor. Ne u Passatu vec uopste.
2. 1.9TDI sa 116 Ks (Isto vazi kao i za 105 KS)
3. 2.0TDI sa 140 KS 8V (Odlican motor sa mnogo snage. Ostalo vazi kao za prethodne)
4. 2.0TDI sa 140 KS 16v (Takodje odlican i najsnazniji medju njima. Bez obzirana nazivnu snagu. U ovoj verziji B6 se redje srece. Ovaj motor preteznio je namenjen Audiu A6 koji je trenutno bestbaj medju velikim polovnjacima. Za najmanje novca dobija se najvise).


Moja preporuka je da ides na 1,9 116 KS (86KW) ili na 2.0 sa 8v. Oba motora su snazna i vrlo fleksibilna i na oba, mada to vazi za sva 4 spomenuta, moguce je kvalitetno uraditi optimizaciju sa ustedom od 1 do 2 L na predjenih 100 km prosecno i dobitkom u snazi od 25 do 35 KS.

Cena godisnjeg servisa (govorim o cenama ovde u Temerinu) kosta od 80, u neovlascenom do 160 Eura u ovlascenom servisu. Ne treba da napominjem da je rec o originalnim delovima kao i o Castrol ulju koje VW preporucuje.

Cena velikog servisa (zupcasti, span, trceci, vodena pumpa,....) krece se od 320, u neovlascenom do 550 eura u ovlascenom servisu. I u jednom i u drugom slucaju rec je o originalnim VW delovima.
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-5.sezampro.rs.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI11.04.2010. u 12:45 - pre 136 meseci
Hvala lijepo
 
Odgovor na temu

Reno4
Vlada Pavlovic

Član broj: 133008
Poruke: 173
*.adsl-a-6.sezampro.rs.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI11.04.2010. u 22:14 - pre 136 meseci
Slažem se da je 1.9 sa 105 ks najpouzdaniji motor, ali 2.0 sa 8v nije dobra kupovina. Ti modeli imaju uljnu pumpu sa pogonom preko lanca i nema ni jednog motora koji je prešao više od 200000km a da nisu stradali lančanici. Neko je tu prošao sa zamenom uljne pumpe i balansera, neko je menjao postradalu bregastu a potom i zapušeni filter čestica, a kod nekih je stradao ceo motor zbog lošeg podmazivanja. Takođe, taj motor ima pomenuti filter čestica, koji može da pravi dodatne probleme.

Motor od 115ks ne postoji u novom Passatu, postoji samo retka varijanta sa 120 ks (obično francusko tržište).
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3695
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI11.04.2010. u 22:38 - pre 136 meseci
Nema potrebe ni da traje preko 200.000 jer se to mijenja na 180.000 sve... Problem je kada se ne uradi servis na vrijeme ili kada se vrati kilometraža...
Kakve probleme pravi filter čestica osim što mu treba raditi regeneraciju ili ga zamijeniti na vrijeme? Možda se smatra problemom sama regeneracija koju ne zna baš svako da uradi jer mora da se vozi tada 30-40 km i da se ispoštuje detaljna dijagnostička procedura?
Naš narod razmišlja na način "što će tu taj filter čestica bolje je bez njega" a to u nekoj krajnjoj liniji i jeste tako... Žarko je i mislio na ta 2 "francuza" koji nose oznake BVE i BWV a ni oni nemaju istu snagu jedan je slabiji nekoliko konja od drugog... ako ćemo da idemo u krajnost onda ima i onaj od 136 ks sa oznakom BMA a ima i od 163 ks sa oznakom BUZ koje takođe nismo pominjali... ali sve su to varijacije iste te 2 vrste motora sa 8 ili sa 16 ventila, sama nazivna snaga najviše zavisi od tržišta na kojem se prodaju od poreskih osnovica u pojedinim zemljama i slično... Inače Žare te motore posmatra softveraški pa kao stručnjak može u samoj mapi u flešu compa da izbaci iz funkcije filter čestica koji se posle može i fizički ukloniti... da ne objašnjavamo sad da može snagu i moment da prilagodi npr. za brdsku vožnju u šta sam se ja više puta do sada uvjerio...
Znači, vjeruj da se može reći da poznaje te motore i njihov rad u tom dijelu oko snage bolje i od tebe i od mene, tako da je možda i neukusno da mu se prebacuje što je napisao 116 umjesto 119 ili 122 ks...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 12.04.2010. u 00:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 06:27 - pre 136 meseci
2.0 8V PD je svakako najgori motor proizveden od strane AUDI/VW.U to vreme svi drugi proizvodjaci su
pakovali 2.0 CR 16V motore koji predu kao mace pucaju od snage i imaju bolje rasporedjen OM.
Ne volim da namecem moje misljenje o tome sta ce neko kupiti za svoje novce,ali za identicne pare se
moze kupiti BMW 320d sa 163 KS koji je mora se priznati automobil za razliku od Passata.
Znam sigurno da su kupci koji kupuju VW neobavesteni.Zadovoljni su prethodnim autom
proizveden pre 20 godina,a od tada proslo je dosta vode ispod mosta.

dulesusic sedi u BMW 320d i u VW Passat 2.0 TDI,provozaj jedan pa drugi pa odluci.Ovo ti govorim iz razloga sto bih voleo
da budes zadovoljan kasnije,a uostalom sta me briga.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 08:47 - pre 136 meseci
Treba samo dodati da je odrzavanje BMWa 320D od 163 ks od 3 do 5 puta skuplje od Passata (svaki deo je od 3 do 5 puta skuplji u proseku). .
Da se ne prica o tome kakva je cena popravke jednog ili drugog u slucaju, ne daj Boze, kvrckanja.

Pored toga, ukoliko Dule kojim slucajem gravitira oko Sremske Kamenice, za voznju u zimi mora kupiti jos jednog Juga (sto dodatno povisuje cenu), a BMW ostaviti u garazi dok se sneg i led ne otope pod uslovom da nije egzibicionista.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 12.04.2010. u 10:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 12:13 - pre 136 meseci
Pa zar ima neki auto da je skuplji za odrzavanje od jednog Passata.2.0 TDI a servis mali 15.000, a veliki ne manje od 60.000
Katastrofa. Da stvar bude jos jasnija u 1.9 TDI staje isto ulja ima iste filterei kosta bar 5000 manje.

Ponekad volim i da pljujem po nekim automobilima,ali sta kad VW pljune na svoj proizvod to je onda vrh.
2.0 PD 8V se proizvodio samo 4 godine.Naravno da su ga zamenili za CR i 16V motor koji je bog i batina za stari.
Drugi su 1.9/2.0 16V CR dizele imali i mnogo pre 2.0 PD 8V.To se zove silovanje tehnologije koja je ogranicena.
AUDI/VW 2.0 16V CR ce se proizvoditi u raznim varijantama bar sledecih 10 godina.
 
Odgovor na temu

Reno4
Vlada Pavlovic

Član broj: 133008
Poruke: 173
*.adsl-a-6.sezampro.rs.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 17:49 - pre 136 meseci
Nije bitno da li je Žarko pogrešio oko konjaže, to je totalno nebitno. Ne ulazim ko koliko zna, ali čovek nije pitao da li 2.0 8v može dobro da se čipuje nego da li je pouzdan. Za 2.0 8v sve može da se kaže sem da je pouzdan, tako da ako neko kaže drugačije, nije u pravu.
A na 180 000 km nit se menja filter čestica niti uljna pumpa o kojoj sam pričao u prethodnom postu. Obe stvaku mogu da izbiju vlasniku po par hiljada evra iz džepa.
Uzmimo situaciju u obzir gde ti npr. na 700km od kuće (na odmoru si) pukne crevo natpunjenja i auto ti pomalo izgubi snage i malo dimi. Ukoliko se pogodi da je neki kijamet i gužva na putu, od regeneracije nema ništa i pali se lampica za filter čestica. Auto i dalje ide normalno i dok ti stigneš kući i odeš u servis, filter je već prepunjen i mora da se menja. Ovo je normalno totalno pesimističan i malo verovatan scenario ali ne i nemoguć. Zato bi ja uvek izabrao auto bez filtera čestica, kad već nema nikakvih olakšica pri registraciji. Sem toga, kad ima filter čestica, onda mora da se sipa i LLife ulje koje je značajno skuplje od običnog 505.01 (i ono je već papreno).
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3695
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 21:29 - pre 136 meseci
Pazi, koliko će da košta neka popravka nije predmet ove naše diskusije... već smo zaključili da je pasat 2.0 tdi vrlo zahtjevan... ti i ja možda razmišljamo ako se kvar desi koliko smo daleko od kuće ali ne i običan korisnik koji nije majstor... auto se popravlja tamo gdje se i pokvari...
Na velikom servisu na 180.000 će se pregledati lančanici, pritisak ulja i utvrditi šta će se sve mijenjati... zato i jeste veliki servis... koliko će da košta i je li to skupo je relativna stvar... po mom mišljenju je vrlo skupo za tu klasu vozila...
Što se tiče filtera čestica slažem se... što se tiče samog odabira, ne samo da nebi uzeo vozilo sa tim fap filterom već nebi uopšte uzeo dizela... u toj klasi bi vjerovatno došao u obzir neki od japanskih benzinaca... uzeo bih ga i bez bilo kakve garancije jer se u garanciji ne može ni razraditi...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI12.04.2010. u 23:38 - pre 136 meseci
Toboze losa slika o VW automobilima (motorima) posledica je prevelike kilometraze koju ta vozila prelaze pre nego promenu vlasnika. Situacija bi bila sasvim drugacija da je profil ljudi slican onima koji kupuju sminkerske automobile i voze ih samo za vikend. Medjutim, servis ma koliko se to nekom cinilo da je skup, jeftiniji je od konkurencije. Nije mi, na primer poznart ni jedam BMWov model ciji veliki servis moze da se uradi za 320 eura. Osim toga, ovaj servis se radi nakon predjenih 120.000 (180.000) km, ili nakon 7 (8) godina.
Redovni (godisnji) servis u neovlascenom, ali korekrnom i regularnom servisu, kao sto sam rekao, kosta oko 80 eura. To je minimalno ako se uzme u obzir da je rec o najboljem ulju i relativno velikom broju filtera koji se menjaju.

DP filter nemaju svi TDI motor 1,9 i 2.0. Osim toga DP filter kod VWa nije nikakav problem, za razliku od na primer FAPa kod HDIa.

Trenutna cena polovnih Passata je vrlo prihvatljiva (mislim da se u istoj klasi za te novce ne moze kupiti nista bolje) i gotovo isto toliko sam siguran da ce Dule biti zadovoljan.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI13.04.2010. u 07:32 - pre 136 meseci
Citat:
zarsilic:
Redovni (godisnji) servis u neovlascenom, ali korekrnom i regularnom servisu, kao sto sam rekao, kosta oko 80 eura. To je minimalno ako se uzme u obzir da je rec o najboljem ulju i relativno velikom broju filtera koji se menjaju.


U "neovlascenom, ali korektnom i regularnom servisu" redovan servis za Mondeo MK4 2.0 TDCI kosta manje od 50 E sa originalnim FORD FORMULA F uljem i filterima.

Citat:
zarsilic:
Trenutna cena polovnih Passata je vrlo prihvatljiva (mislim da se u istoj klasi za te novce ne moze kupiti nista bolje) i gotovo isto toliko sam siguran da ce Dule biti zadovoljan.


Ovo je vise nego smesna misao.Za dve godine starosti i predjenih "originalnih da mi mama crkne ako nije tako " 100.000 Km treba da se iskesira oko 20.000 E na nekom od "super povoljnih" auto placeva. Mislim da bi seo u neku Hondu ili Mondea ili Lagunu ili Mazdu ili .... direkt u salonu.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat B6 2.0 TDI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 68896 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.