Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Evro premium BMB

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evro premium BMB

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 26273 | Odgovora: 75 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

savasa
Novi Sad

Član broj: 73006
Poruke: 58
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+8 Profil

icon Re: Evro premium BMB22.07.2010. u 14:07 - pre 167 meseci
Ja ne verujem u novo gorivo. Nisam ga sipao ali sam video na pumpi da na oba piše 95 oktana, a to bi trebala biti jačina kolko ja znam o gorivu (nisam stručnjak za tu oblast). Lažu u jednom ili drugom slučaju i meni je to dovoljno da s njima nemam posla. Ne trebaju mi grafikoni i testovi da vidim s kim imam posla.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Evro premium BMB22.07.2010. u 17:02 - pre 167 meseci
Niko ne kaže da europremium ima više oktana nego da ima manje sumpora(10 ppm u odnosu na 300)
 
Odgovor na temu

savasa
Novi Sad

Član broj: 73006
Poruke: 58
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+8 Profil

icon Re: Evro premium BMB22.07.2010. u 17:32 - pre 167 meseci
Na pumpi su mi rekli da je to jače gorivo, što je meni odmah bilo sumnjivo zbog 95 oktana. Sumpor verovatno nema veze sa jačinom goriva!?
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Evro premium BMB22.07.2010. u 20:53 - pre 167 meseci
taj (pumpadžija ili već ko) što priča o "jačini" goriva blago rečeno nema pojma o životu!!... izgleda da je njegov intetlektualni plafon da zna razliku dizel - benzin.. možda ima i "mag." zvanje - da zna kada je gladan...
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Evro premium BMB23.07.2010. u 09:26 - pre 167 meseci
Ja sam sipao u poslednjih 300-400 km EVRO PREMIJUM 95.Za sad sam primetio da je auto
potrosio 0,5-1 l manje,mada je jos rano za konacne zakljucke.Za neku snagu ili tako
nesto nisam primetio.

Problem je sto smece koje proizvodi rafinerija kod nas nema 95 oktana,nema ni priblizno, d
ok verujem da je nov benzin negde preko fabrikovan i blizi je vrednosti 95,ako ne i celih 95.
Osim naravno ako ga ne krste ovi nasi sa obicnim domacim buckurisem.

Sad je moguce da se dizne malo ociste koriscenjem ovog benzina,pa postoji
mogucnost jos nekih beneficija.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evro premium BMB23.07.2010. u 10:06 - pre 167 meseci
Ja ne bih da otvaram novu debatu, za neko preciznije merenje potrosnje bi ipak trebalo meriti i temperaturu goriva.
A ovih dana, ako se nedeljno sipa, jedne nedelje 26, a sledece 38 stepeni u hladu..

Poz
 
Odgovor na temu

Nenad Vranjanac
nbg

Nenad Vranjanac
Član broj: 36176
Poruke: 2840
...148.91.adsl.dyn.beotel.net.



+3 Profil

icon Re: Evro premium BMB23.07.2010. u 21:32 - pre 167 meseci
Evo, ja sam pronašao način da smanjim potrošnju za više nego 25%.
Na autoputu umesto 9.5 postigao sam 7. Sve što treba da se uradi je da se JAKO štedi papučica i vozi do 120. Znači bez ikakvih ubrzavanja.

Zato i jeste manja potrošnja našim ljudima kad odu u inostranstvo- tamo obično poštuju propise i voze ko pelcovani.

Nego pitam se kakav bi npr bio efekat da sad na pola rezervoara BMB sipam do vrha premium.
Ili je bolje sačekati da bude pri kraju rezervoar?
kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
 
Odgovor na temu

walkerz

Član broj: 37849
Poruke: 48
95.180.77.*



Profil

icon Re: Evro premium BMB13.08.2010. u 18:21 - pre 166 meseci
Ja sam, na primer, u rezervoaru imao oko 1/4 "starog" bezolovnog, ostatak dopunio sa ovim novim i razlika je bila trenutno vidljiva. I to, kako se stari benzin trosio, sve je bilo bolje :)
Presao sam do sada oko 1000 km sa Evro bezolovnim i za sada sam vrlo zadovoljan. Motor je tisi, subjektivni (a mozda i objektivni :) osecaj je da ima vise snage, osetno bolje odgovara na komandu gasa i potrosnja je manja za oko 10% (to otprilike kompenzuje razliku u ceni). I sto je najvaznije momentalno je nestalo kliktanje/detonacije koje su ocigledno bile posledica loseg goriva. Auto je Kia Proceed 1.4.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Evro premium BMB21.08.2010. u 15:40 - pre 166 meseci
Evo jos malo oko adaptacije... sad bas gledam na mom autu oko toga (posto sam par nedelja koristio 95 oktanski, a onda sam presao na 98 oktana):



Interesantno je da su adaptacija knock senzora i adaptacija na oktanski broj dve posebne vrednosti - pretpostavljam da se "octane rating" parametar proracunava na osnovu knock senzora, ali je moguce da tu ima jos nekih ulaznih parametara pa sve to zavredjuje posebno mesto u memoriji.

Nisam mogao da pronadjem koliko treba vremena da se motor adaptira na drugacije gorivo - ali, kao sto se vidi, inzenjeri su ostavili "precicu" tj. mogucnost da se resetuje adaptacija i da motor odmah pocne da "uci" od nule. Ne znam da li se sa tim nesto dobija posto pretpostavljam da ako se resetuje motor pocinje sa parametrima za 95-oktanski benzin, a onda polako adaptira parametre za benzin sa vise oktana... Pretpostavljam da sigurno treba bar par stotina km da se "ucenje" zavrsi.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Evro premium BMB24.08.2010. u 22:10 - pre 166 meseci
evo britanci testirali gorivo na dyno i sve snimili na kamerom




http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg&feature=related

zaključak, osim ako ne vozite automobile kao što je imreca sti ili nešto slično kupovina visokooktanskih goriva je čisto bacanje para pa čak i ako vozite automobile koji imaju 100hp/l i čak ako su deklarisan da im je 98 oktana optimum. a da napomenem da je u evropi propisano da svaki auto mora da radi sa gorivom od 95 (što isto spominju i u ovom videu)


druga stvar zašto možda ljudi koji sipaju bolje gorivo primete razliku je zato što benzin koji kod nas se deklariše kao 95 oktana često nema ni 90. auto prilagodi paljenje jako lošem goruivu pa kad mu se sipa ok gorivo onda se paljenje podesi na normalno pa auto "leti".


po meni ovaj evro premijum što se prodaje kod nas bi trebalo da kupuju ljudi koji imaju kola novije proizvodnje koja su osetljivija na prljavštinu i sumpor. a ne zbog toga da im auto vuče bolje.


p.s. ja vozim auto koji ima 100hp/l i sipao sam razna goriva i nisam primetio nikakvu razliku ni u potrošnji ni u snazi. kako ja tako i moj brat...
 
Odgovor na temu

pringles80
sysadmin
NBG

Član broj: 67842
Poruke: 124



+5 Profil

icon Re: Evro premium BMB25.08.2010. u 10:33 - pre 166 meseci
evo iz prve (tj. druge) ruke neki info... kolega sa Kia Ceed 1.6 je opisivao problem "lupanja ventila" na svom automobilu, onda je prešao na ovaj Evro premium BMB sa dejtonke i kaže da je prestalo da lupa, da mu je potrošnja pre bila 7.7l a sada 7.9l i da je zadovoljan samo zbog tog lupanja, nastavlja da sipa premium.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evro premium BMB26.08.2010. u 10:31 - pre 166 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Evo jos malo oko adaptacije... sad bas gledam na mom autu oko toga (posto sam par nedelja koristio 95 oktanski, a onda sam presao na 98 oktana):



Interesantno je da su adaptacija knock senzora i adaptacija na oktanski broj dve posebne vrednosti - pretpostavljam da se "octane rating" parametar proracunava na osnovu knock senzora, ali je moguce da tu ima jos nekih ulaznih parametara pa sve to zavredjuje posebno mesto u memoriji.

Nisam mogao da pronadjem koliko treba vremena da se motor adaptira na drugacije gorivo - ali, kao sto se vidi, inzenjeri su ostavili "precicu" tj. mogucnost da se resetuje adaptacija i da motor odmah pocne da "uci" od nule. Ne znam da li se sa tim nesto dobija posto pretpostavljam da ako se resetuje motor pocinje sa parametrima za 95-oktanski benzin, a onda polako adaptira parametre za benzin sa vise oktana... Pretpostavljam da sigurno treba bar par stotina km da se "ucenje" zavrsi.


O tome smo i poceli, i polako pristizemo istini I da nisu svi motori isti i da im kontrole nisu identicne.

Da bi sve bilo jednostavno...sipas "jace" gorivo i auto poleti

Potrebno je da se popune sve opcije u tabeli kontrole motora. Naravno u predvidjenoj "learning" lokaciji.

Bez reseta je malo duzi period popunjavanja novih opcija, prepisivanjem novih podataka preko starih...uz sve sto ide u takvu proceduru, verifikacija novih podataka, provera ili "upornost" u ponavljaju...

Resetom se znacajno ubrzava proces, i za uhodane varijante voznje, prakticno korisnik oseca razliku vrlo brzo.

Pada mi na pamet i ideja o resetovanju, nakon promene vozaca ili rezima voznje, mozda se nekim rutinskim voznjama "ulenji" motor..


Sto se tvoje azdahe tice, sistem nadgledanja nok senzora je solidno slozeniji, kao i nacin ocitavanja primljenih signala. S obzirom na nacin rada doticnih procesora, predpostavljam da imaju neke opcione algoritme(ili prosto nacin filtriranja signala), koje bi trebalo promeniti sa promenom vrste goriva

Poz
 
Odgovor na temu

Mijat86
Predrag Mijatovic
Tocilac,Eko serbia
Beograd

Član broj: 276163
Poruke: 2
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Evro premium BMB31.12.2010. u 22:32 - pre 161 meseci
Radim vec duze na pumpi i slusam razne price o Evro BMB benzinu i poenta je u tome sto se ljudi nadaju necemu sto nikada nece dobiti,Npr. u Nemackoj ovaj benzin Nemci zovu Normal dok je kod nas nazvan "Evro" BMB.Tek od 20.1.2011 ce te videti sta su benzini jer tad ce se na pumpama pojaviti pravi Super od 98 oktana i Super plus od 100 oktana kakvi postoje u EU!!!
Do tada se strpite i ne bacajte pare!!!
 
Odgovor na temu

Mijat86
Predrag Mijatovic
Tocilac,Eko serbia
Beograd

Član broj: 276163
Poruke: 2
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Evro premium BMB31.12.2010. u 22:36 - pre 161 meseci
Tek kad potrosis jedno 200-300L Evro BMB-a ces osetiti razliku jer je motor "zaprljan" starim benzinom!!!
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dynamic.sbb.rs.



+768 Profil

icon Re: Evro premium BMB01.01.2011. u 10:39 - pre 161 meseci
Kad smo vec kod Nemacke, tamo se od danas prodaje nova vrsta benzina koja sadrzi 10% bioetanola. Taj benzin ne moze u sva vozila koja se hrane benzinom da se sipa pa nije lose da ako se neko zaputi tamo da se informise o tome da li u njegov auto moze da se sipa to gorivo ili ne. Pratim malo nemacke medije i oni trube o tome zadnjih dva meseca valjda.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evro premium BMB01.01.2011. u 10:47 - pre 161 meseci
Dovoljno je potrositi staro gorivo i naliti novo, u velikom procentu. Razlika je cesto vidljiva.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evro premium BMB

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 26273 | Odgovora: 75 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.