Definitivno je problem sa softervom!
Danas sam bio u drugom Hyundai servisu.
Otisao sam po misljenje sefa servisa, coveka koji je vrlo korektan, tamo sam bio par puta ali imaju nezgodno radno vreme i nisu mi blizu posla pa zato nisam isao kod njih od samog starta, inace su mnogo bolji prema musterijama nego ovi sa NBGD-a. Ispricao sam moju pricu i rek'o da ti pustim klip, snimio sam, a on kaze ne moras da mi pustas, znam tacno o cemu govoris. Kaze, nije mu se puno ljudi javljalo povodom toga, jedan mu se samo zalio do sada kao ja ali je i on sam to primetio na nekim automobilima. Kaze, sigurno da jos ljudi ima taj problem ali jednostavno ljudi su razliciti pa se neki i ne zale na to. Kacio mi je dijagnostiku, pokazao mi sve parametre i bas lepo sa mnom porazgovarao. Pokazao mi je kako mi dizne savrseno rade, sve 4 su imale isti rezultat, pokazao mi jos neke parametre, kaze sve super...
Problem je, dakle, kod HLADNOG STARTA motora na visokoj temperaturi i definitivno je u pitanju to da se prilikom takvog paljenja, zbog visoke temperature, softver ili nesto zbuni i komp posalje manje goriva! Posto se prilikom tog prvog paljenja, sistem vec dosta napunio gorivom, vec sledece paljenje i svako sledece ce biti kako treba. Kaze, postoji jedna mapa za razlicita trzista i misli da ce sigurno izaci update. Kaze da je problem pored Accent-a imao i Getz i misli da je vec vreme da izadje update za i30, kontaktirace tog nekog lika koji je zaduzen za komunikaciju sa CCC-om pa da ga zovem u utorak da vidim sta se desava, vec u ponedeljak bi trebalo kaze da dobije odgovor, cim se dobije malo vise prituzbi na CCC-u, Korejci bi trebalo da urade update...
Tako da sam do tada na cekanju...
Hyundai i30 1.4