milovanmaric milovanmaric MElektro Cacak
Član broj: 218769 Poruke: 315 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Postovani forumasi,
imam Peugeot Boxer 98 godiste, 1.9D. Pre 3 meseca sam menjao grejace nafte, jer nije hteo da pali. Nakon toga je bilo sve u redu, dok pre 3 nedelje mi nisu pregorela dva grejaca. Rekoh, verovatno je losa serija grejaca, zamenih ih novima, i tada sam prilikom provere njihovog napajanja primetio da kada se da kontakt i grejaci odrade ciklus zagrevanja, prilikom startovanja anlasera, grejaci ponovo dodju pod napon, motor se startuje, a grejaci ostaju pod naponom jos nekih blizu 10 sekundi, i to vazi za svako startovanje motora, sve dok motor ne predje 70 stepeni temperaturu vode, nakon toga se posle odradjenog ciklusa zagrevanja, koje je tada i znatno manje, grejaci neukljucuju prilikom anlasovanja.
To sad, meni ne bi bio problem, predpostavljam, da je to naknadno ukljucenje grejaca potrebno pri hladnom startu da podpomogne motoru da se stabilizuje, ali sam danas imao problem, tesko je upalio, imam osecaj da je pregoreo jedan grejac, pa me sad vec ovo pocinje navoditi da ovo njihovo startovanje nakon startovanja motora, njih pregreva, i zbog toga oni i crkavaju.
Meni sad samo treba informacija, da mi upuceniji kazu da li je ovo naknadno ukljucenje normalno, jer mi je sad malo nelogicno, dolaze hladniji dani, em sto je minus napolju, akumulatoru je dosta sto mora i anlaser okrenuti a kamoli da istovremeno gura i grejace.
Znacu pitanje je, da li grejaci treba da se pale priliko anlasovanja, a nakon odradjenog predgrevanja nafte?
|