Pozdrav drustvo.
Da se javim da sam odradio posao koji sam planirao. Zamena zadnjih kocionih cilindara i sajle rucne kocnice.
Stelovanje ventila, zamena membrana na isparivacu i filtera i provera zupcastog, spanera i rolera.
Zamena cilindara je bila malo zaguljena jer je zapekao navoj na bakarnim cevima sto idu u cilindar pa sam morao da pazim da slucajno nesto ne polomim.
Uz WD i strpljenja uspeo da odradim sve.
Sto se tice sajle rucne sanao sam zato mi slabije koci jedan tocak. Buzir na salji je pukao i verovatno ulazila prasina i tu je zapeklo.
Sad su zamenjene i jedna i druga sajla i nastelovao sve kako treba.
Sto se tice zamene membrana na isparivacu i filetra gasa to je proslo ok.
Spaner i roler nema lufta niti se cuju kad se okrecu. Zupcasti je ok, izvrtao sam ga sa svih strana i lomio nema naznaka da bi se menjao. Ipak je presao samo 48 000.
E sto se tice stelovanja ventila. Juce sam nastelovao ventile na 0.20 mm vruc. A danas me interesovalo ono o cemu su neki ljudi pa i ja diskutovali ovde kada sam rekao da se steluju na 0.18mm hladan motor.
Kada sam jutros na hladan motor otvorio da proverim zazor ventila spijun na 0.18mm je jedva prolacio a na vruc 0.20mm je juce bilo ok.
Sto znaci da 0.22mm na hladan motor kako su neki ovde pricali bi na vruc motor otislo na 0.25mm sto nije dobro. Pa eto jos jedne potvrde od mene sto se tice stelovanja ventila.
Pozdrav
POZDRAV OD ŽARKA