Citat:
gorandj9:
Danas gledam na galileu na prvoj 7 nacina kako totalno unistiti auto....a na prvom izvaditi kljuc iz brave u toku voznje.Ja na mojoj tojoti mogu cim je upalim da izvadim kljuc bez brige i da vozim kolko hocu, samo kad je gasim mora vratim kljuc.
Dzaba ti sto gledas, kad ocigleno nista nisi naucio...Kontakt brava je navitalniji elektricni deo na kolima, ciji kvar u voznji direktno utice na bezbednost svih ucesnika u saobracaju. A tvoj auto je totalno tehnicki neispravan i trebao bi biti iskljucen iz saobracaja dok se kvar ne otkloni. NIsam gledao tu epizodu i ne znam sta su oni tamo napricali, al` ajd` da ti kazem...kontakt brava se sastoji od elektricnog sklopa (ulozak brave) koji snabdeva strujom sistem paljenja, a kod nekih vozila i sistem osvetljenja. ma ..kod nekih celokupna instalacija ide preko uloska. Mehanicki deo (bravarski deo), sluzi da odredjene sklopove uloska premosti i usmeri struju tamo gde treba, a ima ulogu i u zakljucavanju volana. Samim tim, sto ti se kljuc vadi iz brave, ukazuje na tesko ostecenje mehanickih delova cilindra i ostalih delova, koji su verovatno nekad nastali pri nekom pokusaju obijanja i nasilnog paljenja i loma sigurnosti volana. U svakom slucaju postoji stalna opasnos, da u toku voznje dodje do prekida kola struje koji snabdeva sistem paljenj (prema bobini) i da ti dodje do gasenja motora u nekoj nepredvidjenoj situaciji, preticanju i sl. Takodje moze ti doci do zakljucavanja volana u krivini, preticanju i sl. I koje su posledice svega toga??? Na ovom forumu, mnogi pokusavaju da nadju uzrok kvara na kolima i da ga dovedu u sto sigurnije stanje, a ne da se hvale kako sebe i druge dovode u opasnost...iz gluposti... a inace jedan od najboljih nacina da se unisti auto je njegovo ispaljivanje iz srednjovekovnog KATAPULTA.