Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1457488 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 10:00 - pre 106 meseci
Ok, a da li to vazi i za plin kao i benzin ilu je isto, i ako jest sta da radim, da li je to problematicno. Hvala cozmo
Andrej k
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 10:11 - pre 106 meseci
Ista je situacija kod mene. Kad vozim na beznin pa prebacim na plin, obrtaji na leru su oko 1000 (na plinu) nekih mozda 10-ak narednih kilometara. Posle padnu na 900 i tako je stalno.

Ne obracaj paznju na to, to je samo rekacija motora na novo gorivo :D


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 10:41 - pre 106 meseci
Da da isto tako nego mi se takodje cini da sve onda bolje radi, nisam siguran da li je samo trip.
Andrej k
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 12:18 - pre 106 meseci
Ne znam kako je na plinu, verovatno se razlikuje, kao sto kaze Zare.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 12:41 - pre 106 meseci

Stvar je u tome sto Tojotin karburator (kao i kod moje Mazde) nije toliko jednostavan kao kod nekih starijih modela, na pr. kod Keca i sl...Oni imaju niz kontronih sistema koji se sastoje od temperaturnih prekidaca, termoelemenata, potpritisnih ventila i membrana...Pa tako postoji na primer sistem za obogacivanje smese ciji ventil radi sa potpritiskom u zavisnosti od uslova opterecenja motora, zatim, PTC sistem za predgrevanje karburatora, koji se postavlja izmedju karburatora i ususnog kolektora, a sastoji se iz grejaca, releja i termoprekidaca za vodu i sluzi za predgrevanje usisnog vazduha pre nego sto dospe u usisni kolektor, zatim, FICB sistem za zatvaranje uredjaja za hladan start, koji iskljucuje ubrzani prazan hod motora kada temperatura rashladnog sredstva dostigne temperaturu od oko 50 st....E sad...ti i kad ga prebacis naplin ( i kad ga palis na plin), ovi uredjaji su ipak ukljuceni...zavise od struje, temperature vazduha i vode koja struji kroz karburator...Zato, i kad se vozi na plin, ceo karburator i svi njegovi sistemi su aktivni i moraju biti aplsolutno ispravni i nastelovani...Zato se preporucuje prvo, kontrola i stelovanje karburatora, pa tek onda kontrola i stelovanje gasnog rasprsivaca...Zatim...ja se uzasavam kad se neko hvali kako samo vozi na plin i pali na plin...Cime se tad covek hvali? Svojom gluposcu ili neobrazovanjem? Automobil, se uvek pali na benzin, u toku voznje ili na parkingu (kao ja) se prebaci na plin...Pred svaki duzi parking, u toku prilasku kuci ili poslu (na 200-300m), se prebaci u voznji na benzin i tako parkira...Povremeno, neku turu, izvoziti samo na benzinu...Odnos utroska goriva treba da bude oko 4:1, znaci, na 4 rezervoara gasa, treba potrositi bar 1 rezevoar benzina...Karburatori su inace jako osetljivi i lako se kvare kad su dugo bez goriva, jer toplota zapekne svu necistocu u loncetu, pa strada iglicasti ventil, zapekne plovak, popucaju membrane, zapuse se kanali, pa kad karburator i stvarno zatreba nastane problem...
 
Odgovor na temu

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 14:57 - pre 106 meseci
Puno hvala na ovako iscpnom odgovoru,mislim da cu do gavre vrlo skoro i onda ne razmisljam.nisam palio a ni vozio na benzin zbo toga sto karburator na becim obrt. Ima bogatu smesu pa prlja svecice a stavih nove posebne za plim brisk. Puno hvala pozdrav
Andrej k
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 17:52 - pre 106 meseci

Umesto Briskovih, mozda je bolje da koristis NGK : https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/. U svakom slucaju, mnogo je vaznija odgovarajuca toplotna vrednost. (pitanje je da li si odabrao pravilnu toplotnu vrednost od Briskovih svecica). A bogata smesa, u svakom slucaju prlja svecice, crni mekani talog...zato servis karburatora svakako treba da se uradi...
 
Odgovor na temu

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema27.08.2015. u 18:45 - pre 106 meseci
briskove sam uzeo kod makedonca na smederevskom putu kazu za njih da su medju najboljima za gas i stvarno rade nema greske, a svecice idu kataloski po motoru. da mekani talog crni, gutao je benzin, i kako sam stavio svecice za gas nisam palio na benzin zbog smese, ali posto je na leru smesa dobra izmerena na auspuhu sondom upalio sam juce na benzin da ga pustim malo da radi bez dodavanja gasa, pod hitno servis karburatora. poz
Andrej k
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 12:40 - pre 106 meseci
Pozdrav drustvo,

moze li neko da mi slika ili kaze, ko ima plinski uredjaj LOVATO, koliko viri sraf za stelovanje "smese, ler gasa".
Uradjeno je stelovanje karburatora na benzinu, smesa itd i kad je prebacen na plin ler gas je na 1600 obrtaja.
Uradio sam stelovanje gasa onako kako sam do sad radio ali sraf za ler sam skoro pa zavio skroz.

Pre je sraf za ler bio odvijen ajde da kazem od 10 do 15mm a sad jedva da viri 3 do 5mm
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 13:44 - pre 106 meseci
Mislim da je najbolje da se ode do plinadzije koji ima sondu gurne u auspuh i i sve izmeri bas kaki treba da bude i tako zavrne tockice
Andrej k
 
Odgovor na temu

andrejkonopek
andrej konopek
slobodni umetnik
beograd

Član broj: 330354
Poruke: 8
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 14:01 - pre 106 meseci
Ima dobar majstor servis makedogas, na smederevskom putu
Andrej k
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 19:19 - pre 106 meseci
Citat:
zarkoj:
Pozdrav drustvo,

moze li neko da mi slika ili kaze, ko ima plinski uredjaj LOVATO, koliko viri sraf za stelovanje "smese, ler gasa".
Uradjeno je stelovanje karburatora na benzinu, smesa itd i kad je prebacen na plin ler gas je na 1600 obrtaja.
Uradio sam stelovanje gasa onako kako sam do sad radio ali sraf za ler sam skoro pa zavio skroz.

Pre je sraf za ler bio odvijen ajde da kazem od 10 do 15mm a sad jedva da viri 3 do 5mm

Pazi, sad cu nesto napisati sto mozda i nije istina, ali je to neko moje iskustvo...Al da ne bude zabune, vise puta sam ovde napisao da vozim Mazdu 323, (ona nema plin), ali sam uz nju, uvek imao po jos jedan automobil...Jednu Tavriu sa plinom, i od proslog septembra Feliciju 1.3 sa plinom...Pa su sad ovo iskustva vezana za te automobile...Desavalo mi se cesto u voznji da se odjednom smanji broj obrtaja na leru...pa sam onda morao na ulici da intervenisem da ga podignem da bi izbegao gasenje na semaforima i sl. Tada je motor vruc - katastrofa - sve je to zbudzeno, pece, ... A i inace se sve to podesava dok je motor vruc, a sakama je najgore...I onda sam primetio, nekad sam morao da zavijam a nekad da odvijam sraf za regulaciju ler gasa...On mora da ima neku poziciju, koja bi se opisala kao "srednja"...Ti si svoj sraf sada zavio...probaj da ga vratis kako je bilo pa odvijaj sad malo na drugu stranu...NIsam nikad ja rastavljao te rasprsivace, nisam nikad imao neki ozbiljniji kvar...ove slike po internetu su dosta nejasne, tekstovi nedoreceni...tako da ne znam tacno kako uopste funkcionise taj regulator gasa u rasprsivacu, ali mislim da sam u pravu kad kazem za "srednju poziciju"...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 20:07 - pre 106 meseci
Srednju poziciju koju pominjes sam imao na prethodnom stelovanju. Znaci zavijas obrtaji padaju i kreces da odvijas on dize obrtaje pa ponovo padaju. I kad nadjes sredinu to je bilo 800-900 obrtaja. Ali to je bilo pre kada je stelovanje na karburatoru na benzinu bilo drugacije. Tacnije ispostavilo se da karburator nije ispravan pa sam nabavio repariran (u pitanju je Weber 32) i kada sam ga postavio sve se ponasa po tehnickom upustvu i na benzinu ide dobro, da ne kazem odlicno. Ima nekih stvari koji se ticu stelovanja, sta sme a sta ne sme itd... sadasnji karburator je da kazem idealan po tehnickom upustvu. E sad pri tom novom stelovanju na benzinu na plinu pokazuje totalno drugacije.
Ako krenem da odvijam ler sraf na isparivacu mogu da podignem obrtaje na 2000 pa ako krenem da odvijam jos onda ce se desiti da ce sraf ispasti itd...

Danas mi je crkla H4 leva sijalica Osram NB, oboreno svetlo, ovo je drugi par sijalica i uskoro cekam da crkne i desna. Svaki par mi je trajao oko 1g dana od prilike 10000-15000 km.
E sad interesuje me kakva su vasa iskustva sa sijalicama, sta koristite i kako ste zadovoljni. Ova NB stvarno je dobra ali kratak vek. Jos svakodnevno uljucivanje, dan, noc je ubija.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.09.2015. u 20:58 - pre 106 meseci

Pa jedino sto mi pada na pamet je sada moment paljenja...da li je pri svim ovim radovima koje si imao dolazilo do nekog pomeranja razvodnika?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 06:09 - pre 106 meseci
Ne, nije. Paljenje je isto kao i pre.
Motor pali istog sekunda na beznin, miran je, ne brunda, nema knedlu i ide dobro. Jedino se poremetilo, usled novog stelovanja karburatora na benzin, stelovanje na plinu.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3882
31.223.133.135



+335 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 06:33 - pre 106 meseci
Citat:
zarkoj: Pozdrav drustvo,

moze li neko da mi slika ili kaze, ko ima plinski uredjaj LOVATO, koliko viri sraf za stelovanje "smese, ler gasa".
Uradjeno je stelovanje karburatora na benzinu, smesa itd i kad je prebacen na plin ler gas je na 1600 obrtaja.
Uradio sam stelovanje gasa onako kako sam do sad radio ali sraf za ler sam skoro pa zavio skroz.

Pre je sraf za ler bio odvijen ajde da kazem od 10 do 15mm a sad jedva da viri 3 do 5mm


Sarafom na isparivacu se podesava krak poluge na membrani.
Ranije si dobro radio - najveci ler gas je pozicija gdje se ostavlja taj saraf.
Ja kad stelujem vrtim taj saraf po par mm lijevo-desno i trazim poziciju gdje motor "najsladje" prima turu iz ler gasa.
Da nemas neko veliko prigusenje u usisu ( znaju nekad staviti sundjer i slicno)?
Vjerovatno si fals vazduh provjerio?
Ako je sve ovo OK onda imas lose namjesten karburator za benzin, nesto u okolini ler dizne nije OK
pa je majstor za karb to nadomjestio velikim uglom leptira gasa.

PS Obicno na plin budu nesto manji okretaji nego na benzin.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 12:58 - pre 106 meseci
Verovatno znas kako se steluje taj tip karburatora. Aj da krenemo redom.
Karburator je servisiran u servisu, dizne, poluge zaptivke sve je novo.
Ler dizna mora biti zavijena do kraja i samo se steluje smesa po principu da se spusti ler gas na minimum i sraf za smesu se odvrce dokle ne dobijes najvisi ler i tu stajes. Posle toga namestas samo da ler bude na 900 obrtaja.
Sraf za smesu je odvijen nesto vise od 4 kruga. Odvijanjem srafa ler dizne obrtaji se povecavaju pa onda padaju. Ja sam postavljao karburator i bio tu kad je radjen. Nema sundjera nema nista. Fals vazduha nema. Proverio zatvaranjem usisa i obrtaji se ne dizu. Motor iz prve pali na pola kljuca i nema nikakvih poteskoca u radu. Ovo pricam na benzin. Ugao glavnog leptira, kako bih rekao, jedva da je sraf zavijen 3 kruga.


E kad se prebaci na plin situacija je drugacija. Kao sto sam i rekao.
Jedino ostaje da krenem da odvijam sraf za smesu (ler gas) na isparivacu dok ne nadjem "sredinu" pa tek onda da podesavam protok plina na slavini do karburatora?
Ne znam koliko je to ispravno.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3882
31.223.133.118



+335 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 14:50 - pre 106 meseci
Zara,
iskreno nisam nikad vidio tojotin karburator pa ne mogu nista reci.
Pricam principijelno za plin.
Ako zatvoris usis motor mora da se ugasi, nikako da nastavi da radi.
Fals vazduh provjeris tako da uzmes sprej punjenj propan-butanom.
Odlicno se pokazao dezodorans.
Prskas na sumnjiva mjesta i ako ima falsa kad prsnes tu motor ce da dobije veci broj okretaja.
Nije dobro stelovati ler gas na glavnoj slavini plina, jer ces u tvom slucaju osiromasiti smjesu do kraja.
Vidi isparivac je prosta stvar ( teoretski - a prakticno vrlo gadna).
Mora da drzi pritisak gasne faze nesto ispod atmosferskog ( da ne curi gas kad motor nije upaljen).
To nije problem, samo je problem tacnost pritiska, jer podpritisak u usisu treba da omoguci isticanje tacne kolicine gasa.
Stvari se komplikuju pri max gasu ( potopljena papucica).
E tu na scenu stupa membrana koja kad je podpritisak u usisu mali treba da omoguci dosta plina.
Membrana je spojena na podpritisak u usisu i mjeri ga i na osnovu toga mijenja pritisak plina.
To radi preko nekih poluga ( otvara i zatvara ventil) a to stelujes malim sarafom na isparivacu.

Jos jednom ponavljam da nisam do sada vidio da neko na plin ima problem sa velikim RPM u leru. Obicno je kontra.

Provjeri filter za vazduh - ne utice bitno na benzin, ali na plin ima strasan uticaj.
Benzin mjeri samo protok vazduha kroz karb - pritisak nema neku znacajnu ulogu.
Plin mjeri samo pritisak u usisu i svaka smetnja protoku ce dici podpritisak- sto ce se manifestovati guranjem plina u motor.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 15:53 - pre 106 meseci
Ja znam samo jedno...motor radi onoliko koliko mu je dozvoljeno, znaci koliko je protok gasa odredjen (na racvi) i koliko je leptir na karburatoru otvoren...Ja sve nesto sumljam, da prvo taj karburator nije nesto dobro podesen, da je leptir suvise otvoren...Ja bih sad sve vratio na "0-tu" poziciju, znaci vrati bih sraf na rasprsivacu u prvobitan priblizni polozaj, tj. doveo bih motor do 1600/min, pa odatle krenu sve iz pocetka...Smanji mi malo ler gas na karburatoru...pa ga prebacis na benzin da vidis koliko se to odrazilo na rad na benzinu...pa onda tu nalazio neku sredinu, leptir na karbu i sraf na rasprsivacu. Sraf na racvi, regulise kollicinu gasa koja ulazi u karb. ne koristi se za reguulaciju ler gasa, ali logika kaze, ako je suvise otvoren ima ce veci ler gas...Mislim da nije tu neki kvar - kao kvar, vec se samo treba malo pozabaviti..."cinculirati"... I da...gas po pravilu voli manju kolicinu usisnog vazduha...Usis bi trebao biti reduciran...najbolje je koristiti usis za topli vazduh, ali izvesti tako da uvlaci rashladjen, ne bas sa izduvne grane...Ne mogu bas asad da objasnjavam kako je to kod mene uradjeno, ali usis je kroz bivsi ulaz toplog vazduha, ali sistemom prenosne usisne cevi podesavam toplo ili hladno po potrebi u zavisnosti od vremenskih uslova...Kolko je sad ovo jasno...pfff..
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.09.2015. u 19:45 - pre 106 meseci
Problem je u tome sto ja sad ne smem da vozim auto jer mi dozvola nije tu :D.
Inece bi ja lepo karburator servis pa na stelovanje ne benzin. Plin cu lako posle.

Ovo je Weber karburator, nije originalni toyotin. Ovi karburatori su se ugradjivali na zastavina i mnoga druga vozila. Originalni nisam ni zatekao na svom vozilu i tako radi vec 5 godina bez problema. AL reko da ga malo osvezim i sad je stelovanje na benzinu problem.

Ma sredice se to ;)

Danas sam uzeo neke H4 sijalice Magneti Marelli 50% + (550 din komad) da vidim kako se ponasaju u odnosu na Osram NB (1100 din komad).
Za dve ove mogu da kupim jednu Osram NB. Kad nadjem dozvolu videcu kako sijaju i ove.




POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1457488 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.