U Novom Zakonu piše:
"Prodavac je dužan da otkloni nedostatak u RAZUMNOM ROKU" i to je velika kvaka jer niko ne zna niti iko kontroliše koliko je to.
Danas mi je 43. dan kako čekam Mulinex pekaru sa servisa. Prekosutra idem sa ostatkom delova i tražim novu - po starom Zakonu rok opravke je definisan i iznosi 45 radnih dana (ako se ne varam).
Inače, već sam j ejednom tako zamenuo prošle godine. Pokvarila se, ja odneo u servis, oni primili i nisu se javili uopšte. Sačekao 45 dana, odneo ostatak delova, dobio potvrdu da se ne može popraviti, otišao kod prodavca i uzeo drugi komad. Dobio produženje garancije za 45 dana. Sada je ponovo crkla i ponoviću priču.
Vraćanje para je pošteno i u redu samo kada nema inflacije. Ja sam tu pekaru platio pre skoro 2 godine 10000din, a sada košta 15000din pa mi vraćanje para nije dovoljno dobro.
I razočarao sam se u renomiranu firmu kao Mulinex. Neka Clatronic pekara mi je trajala 6 godina.
Toplotna pumpa vazduh/voda Meeting MD50, 18KW, bafer 1000 l, panelni radijatori
270m2, zid 25+5+15, 15cm mineralne vune na tavanu, prozori 2/3PVC, 1/3drvo