Kao sto rekoh vezi slobodno!
14 - 1.4 * 1.41 = 17.59V
Ide:
trafo > grec > elektrolit
ne ide:
trafo > elektrolit > grec.
Bez obzira na sve nece mu smetati ni tih 18-18.5V. Napon ce verovatno pasti kad trafo bude opterecen, to su integralci namenjeni za automobile. Oni rade na 18V a preko toga se ukljucuje zastita koja trpi 24V konst. ili 50V u piku! ;) [/quote]
Niti ti je tacna racunica: jer, tih 1.4 se uvek oduzima od krajnjeg proizvoda napona, a ne od mnozenika; em sto napon u automobilu nikada ne prelazi 15V, a najcesce je 14.4V - covece, na 18 kljuca olovni akumulator!!!
@postavljac teme:
Moj ti je savet opet da ne sakatis kuciste - samim prisustvom ce jedno drugome da smeta - ali ok, tvoj je komp...
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)