Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Salon automobila Beograd 2011. - utisci

elitemadzone.org :: AutoZone :: Salon automobila Beograd 2011. - utisci

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18007 | Odgovora: 54 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Salon automobila Beograd 2011. - utisci28.03.2011. u 20:15 - pre 158 meseci
U vreme održavanja Salona automobila često isprva pomislim "ma nema potrebe da idem, nemam vremena a ionako znam sve šta me interesuje", ali se uvek desi da me neko pozove, zatraži pomoć u odabiru, pregovorima oko cene, itd.

Tako je bilo i ovaj put i redovno donesem isti zaključak da se na Salonu uvek sazna nešto novo, često potpuno neočekivano i da vredi otići, pa predlažem to i posetiocima ES-a.

Utisaka naravno uvek ima i mogu se izreći i ukratko i opširnije, pa evo teme posvećene Salonu automobila Beograd 2011 i onome šta se na njemu može videti.

Počeću nečim što je meni svakako utisak broj 1, a to je Mercedes CL63 AMG V8 Biturbo. Taj auto pravi takav dojam da već samo zbog njega vredi otići na Sajam (Majbaha ne računam, on je meni makar mnogo manje zanimljiv, a i bio je izdvojen i već je poznat).

Slike slabo mogu da dočaraju brutalnu snagu ovog mostruma:












Jedna od zvezda je bio novi AUDI A6, pretpostavljam da svi znaju kako izgleda od spolja, zanimljivo je videti kakav je iznutra:




...a ako se neko još uvek razmišlja da li da ode ili ne, predlažem da se ipak odluči, jer kada dođe kući i pogleda slike, može da mu se desi da sa iznenađenjem konstatuje da u kadru ima i nekih neočekivanih elemenata ;)






edit: slike



[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 28.03.2011. u 22:18 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.88.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci28.03.2011. u 22:05 - pre 158 meseci
mene je na sajmu iznenadio jedan sasvim običan i manji gradski auto.

S'obzirom da nikad ne gledam nešto posebno modele za koje nikad neću imati para, gledao sam ''jeftine'' modele.

Ono čime sam se oduševio je Suzuki Splash. Auto ima 5 vrata, iznenađujuće mnogo prostora unutra, stvarno dosta opreme, jednu od najboljih plastika i završnih obrada u cenovnoj konkurenciji i meni vrlo simpatičan izgled.

Sajamska cena mu je 8900 (doduše sa malim motorom od 1000 kubika i 3 cilindra - veći motor 1.2 sa 90-ak konja je iz Swifta i trenutna cena mu je bez popusta 9900)

Skoro sam siguran da se za te pare ne može naći bolji (celokupno gledano) auto.

Neko će možda reći i20 je bolji, ali po onom što sam ja video, moj utisak je u korist Splasha i to daleko...

Sve u svemu, bez toga da ulazim preterano u poređenja sa drugim automobilima, Splash je meni iznenađujuće zanimljiv auto i preporučujem svima da ga pogledaju kojima je taj cenovni rang potencijalno zanimljiv.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci28.03.2011. u 23:27 - pre 158 meseci
Uh, kakva je koža u A6. Ali zanimljivo mi je da se sećam u mom staaaaaarom 320i iz '88. isti prekidač ''šporet'' kao sad u ovom audiju, ili golfu.

sve se menja, šporet ostaje.. bar da su dizajn promenili
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 04:36 - pre 158 meseci
@Nebojsa Milanovic

Mogao si da napravis galeriju i postavis link....



http://www.njuz.net/otvoren-49...stesa-i-promoterki-u-beogradu/

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 08:25 - pre 158 meseci
Šporet je zakon, mnogo bolje nego japanska rešenja. Koža i drvo u audiju baš kvalitetno deluju a mat lak na drvetu je kolko vidim u modi kod lux nemaca. Za suzuki splash se slažem ja sam to primetio još pre par sajmova. Od zanimljivih ponuda bmw daje 9k eur popusta na odlazeću seriju 3. Ostalo na sajmu manje više jadno, sem tog cl-a nema top sportskih modela.
 
Odgovor na temu

raikkonen

Član broj: 93339
Poruke: 241
*.adsl.eunet.rs.



+8 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 08:29 - pre 158 meseci
Meni se dopala Mazda 6 zbog dizajna i prostrane unutrasnjosti. S visinom od dva metra imam dovoljno mesta za noge kada pomerim sediste do kraja unazad, a cak mogu komotno da sednem i iza tog sedista, sto nije slucaj ni kod jednog drugog modela. Prtljaznik je takodje prostran i s cenom nesto manjom od 18000 evra mislim da je bez konkurencije kada se pogleda odnos cene i kvaliteta automobila. Novi Accord mi se nije dopao, u njemu ima mnogo manje mesta i napred i pozadi, a prtljaznik je mali za onakav auto. Dopala mi se i nova Jetta, ali ne moze se uporediti s Mazdom 6 u pogledu prostranosti, a skuplja je par hiljada evra.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 09:14 - pre 158 meseci
@Nebojsa,

Odlicne slike! Onaj bi-turbo CL je stvarno fantastican auto, sa tim motorom verovatno pravis mali zemljotres kada nagazis gas na semaforu...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478



+119 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 09:15 - pre 158 meseci
Sajam je veliko razocarenje u odnosu na pre dve godine. Nista od posebnih modela nije bilo, na renoovom standu su nedostajali clio sport i megan sport, opc i manje vise je sve vec vidjeno. Pola automobila je zakljucano ili ogradjeno i ne moze da se sedne u njih niti da se pogledaju propisno. Sve u svemu veliko razocarenje, a i ponuda dodatne opreme za kola je nikakva...
 
Odgovor na temu

milanm2

Član broj: 145354
Poruke: 108
*.sc.ni.ac.rs.



Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 09:25 - pre 158 meseci
Meni se ne svidja to sto modeli koji se prodaju na akciji ispod 10000 evra imaju u kabini vrlo nekvalitetnu plastiku (ford focus (9990 evra), fiesta (8990 evra), clio 3 (9490 evra) itd. Tako da to uopste nije snizenje nego proizvodjaci za te pare prave auto "za te pare". Pa su onda unutrasnje kvake plasticne, sedista ocajna, kontrolna tabla je takodje od vrlo lose plastike. Mada me je i Honda iznenadila losim kvalitetom plastike iznutra. Vise puta sam se vozio u civicu (2008 god.), i kvalitet enterijera u njemu i u sajamskim modelima na popustu je potpuno razlicit. Tako da po meni nisu to nikakve akcije nego uvoznik posalje dopis proizvodjacu i kaze mu okvirnu cenu za koju treba da napravi automobil i to je to. Inace meni se dopao Lexus CT 200h, suzuki new swift (10500 evra) i.... :)
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1181



+835 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 09:36 - pre 158 meseci
@milanm2
Dobro si primetio, nezavisno od sajma, NA PRIMER postoje 2 zemlje porekla za novi Renault Megane , jedan koji se proizvodi u Francuskoj i drugi u Turskoj, razlika u ceni je do 3-4 hiljade evra i ne verujem da je razlika samo u radnoj snazi..
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 12:59 - pre 158 meseci

Dajte malo slika i od pristupacnijih modela, kineza, korejanaca itd.



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 13:31 - pre 158 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:Onaj bi-turbo CL je stvarno fantastican auto, sa tim motorom verovatno pravis mali zemljotres kada nagazis gas na semaforu...


Naravno da je fantastican.

Od napred Insignia a od pozadi 911.

Mora biti fantasticno
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 14:03 - pre 158 meseci
Pogotovo reso prekidaci kao da si ih kupio kod kineza u radnji.

(ne volem ih i ruzni su).

Inace, sajam bezveze. Nista novo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci29.03.2011. u 19:12 - pre 158 meseci
@etjen

Slažem se za Splash naravno, on je u segmentu malih vozila jedan od najboljih, ali umesto 1,0 uvek bih se odlučio za 1,2 VVT motor.

Kod Splasha nervira samo onaj obrtomer koji onako nabudženo štrči i mali gepek, ali prostora unutra ima dovoljno, a taj 1,2 motor fino vuče (mada se to kod njega ne oseti na pravi način, zbog velike i širine i visine).

U segmentu gradskih vozila rekao bih da je Splash trenutno broj 1, a kome se ne sviđa taj oblik može da razmotri i novi Swift. I jednog i drugog bih za grad uzeo pre nego i20, posebno što i10 sada može da se dobije samo sa slabijim motorom (btw. zanimljivo da je i10 poskupeo u odnosu na period pre dve godine kada se sa motorom 1,25 16v i top opremom Taboo blue mogao dobiti za istu sumu koliko sada košta sa 1,1 motorom i srednjom opremom).

Ali ne treba zaboraviti da se C segment već primakao na 10k, pa verujem da se sada retko ko ko kupuje auto da mu bude jedini u kući odlučuje za model B segmenta, jer se bukvalno za nekoliko stotina eur više može dobiti C segment, a to su ozbiljniji modeli.

Kad već pomenuh Suzuki, jedan od svakako najzanimljivijih na sajmu je novi Kizashi koji je jedna od premijera Salona. Kao i mnogi drugi bio je zaključan, ali ako ste kupac svaki auto će vam otvoriti i pustiti da razgledate. Mene lično najviše zanima gornji C i D segment pa sam sve te aute detaljno pogledao, između ostalih i Kizashi.





Očekivano je dobar i iznutra, kvalitetne izrade, dobre ergonomije, solidnog prostora, pun opreme itd, ali sa jednom neshvatljivom manom: ima nizak krov, toliko nizak da sam i napred i nazad udarao glavom u njega (što je sušta suprotnost pomenutim i Splashu i i10).

Kizashi je definitivno pravljen za ljude "manjeg broja", ali i bez toga, i uprkos solidnosti izrade, pa čak i ako zamenarimo neodgovarajuću zapreminu njegovog 2,4 MPI motora, jedna Octavija 1,8 TSI (ko hoće "raketni" motor) ili Mazda 6 (ko želi porodičnu limuzinu D segmenta) predstavljaju po meni bolji izbor.

btw, detaljno sam razgledao i restilizovani Accord i ima sitnih dorada u odnosu na ranije, kao i boljih materijala u unutrašnjosti, ali zadnja klupa je standardno skoro neupotrebljiva, a cena je sada neopravdano veća u odnosu na Mazdu 6.

Sada bih u svakom slučaju uzeo Mazdu 6 (konkretno 2,0i DISI TE), pa i novog Passata (1,8 TSI), oba pre nego Accorda.




[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 29.03.2011. u 22:48 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.88.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci30.03.2011. u 13:53 - pre 158 meseci
Nebojša
Da li možda znaš nešto o tim motorima, tj. koliko taj mali sa 3 cilindra može realno km da pređe?
Kakav je taj 1.2? To je atmosferski motor je l' tako?
Siguran sam da je 1.2 bolji, ali me zanima koliko ima realne razlike, tj. da li vredi 1000 Eura razlike?

Neočekivano, Splash mi je ušao u uži izbor kad budem menjao auto(što je, nadam se, ove godine), ali o Suzukijevim servisima ne znam baš ništa, osim da ih ima samo 2 zvanična u Beogradu.

Već dugo vozim Renoa i navikao sam se na njihove servise i servsnu mrežu, tako da bi za prelezak na drugu marku, morao dobro da razmislim i da čujem makar neka iskustva.

Izvinjavam se za off topic ali ako može neko razmišljanje ukratko...

Takođe, na sajmu mi se svideo i novi Colt, vrlo interesantan auto (iako malko skuplji) ali najveća nepoznanica mi je INOTO (ili tako nekako ) koji je sad njihov zvanični uvoznik.
Mitsubishi nije jedno vreme (posle Velauta) imao zvaničnog zastupnika kod nas, pa im to može biti popriličan minus.

Mislim, kad pogledam Renoa, koji ima valjda 25 zvaničnih servisa na teritoriji Srbije i Suzuki i Mitsubishi koji imaju po dva, tri, nekako mi nije svejedno...


p.s. Slažem se za obrtomer kod Splasha :)
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci31.03.2011. u 20:54 - pre 158 meseci
Bez obzira što je Mitsubishi moj omiljeni brend (još pre 15 tak godina sam imao Galanta 2,0i 16v), predlažem ti da Colta zaboraviš. Ima više razloga za to, a slaba servisna mreža i posledično skupo održavanje su jedni, ne i jedini parametri u prilog tome.

Što se tiče malih trocilindraša, poznata je stvar da oni ne prelaze puno i da se lako razdrndaju (tipičan primer je Opel 1,0, dok je najbolji od njih Toyota 1,0). Lično, čak i bez obzira na to, ne bih išao ni na jednog od njih jer je dobit koja se ima sa 1,2 VVT motorima velika.

Taj Suzukijev je čak jedan od najboljih od njih. Mnogo je jači, ima varijaciju i usisnih i izduvnih ventila (čime pegla momenat), što vožnju u odnosu na obični 1,0 čini potuno drugačijom.

Između Splasha i Swifta, lično bih odabrao novi Swift sa tim 1,2 motorom, za gradski auto to bi mi sada bio izbor, cena je 10.500.

Ali ne zaboravi da po toj ceni imaš i i30 sa 1,4 CVVT motorom i 109 KS, sa potpunom opremom i 7 godina garancije, što je za slučaj kupovine jedinog auta u kući gotovo nepobediva kombinacija.
 
Odgovor na temu

dekster2
milosavljevic boban
centar

Član broj: 142273
Poruke: 758
178.222.70.*



+4 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci31.03.2011. u 23:02 - pre 158 meseci
Bio danas i veću bedu nisam video.Cirkus u kome su i blejači nestali.Ne smrde više ni pljeskavice,zavese na hali 14 kao da je unutra kupleraj.
Gomila koja je odustala jer nema svrhe bacati pare.Nema ni uniora Wurta itd.Od 2006 kada sam zadnji put bio ovo je šok za mene.Jedan koji nikad nije
ni izlazio i jednog koji je 10 godina već na sajmu,od koga sam i uzeo cd izlagača,pošto naravno Lupšić je i dalje smrdlja i nije se ništa promenio jooš
od Perunovića kada sam ga kontaktirao.Verovatno je i ovo jedina kodina pošto nema ničega i primetio hostese koje su stvarno TOP.
Propusti da se slikam sa JUC-om,bilo mi smorno.
•Postujte sve ucesnike diskusije, pa cak i kada se ne slazete sa necijim misljenjem!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.88.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Salon automobila Beograd 2011. - utisci01.04.2011. u 12:22 - pre 158 meseci
Nebojša, hvala na mišljenju. Možda i otvorim temu o tome kad mi to bude bilo altuelno a ako ne budem mogao da se odlučim :)

Inače, primetio bih da što se tiče sajma, popustii i nisu baš neki. Npr, Reno je jedino imao akciju 5 godina garancije, a cene su ostale standardne.
Pomenuti Suzuki je navodno na popustu od 1090 Eura (trocilindraš) a prošle godine kada su čistili lager u decembru je cena za isti paket opreme sa metalik bojom i 1.2 motorom bio 9350 Eura!!! A sad je taj kao 9900...

Tako je i kod ostalih proizvođača, navodno sajam, tamo-vamo, popusti, akcije, a u stvari su im cene kao i uvek, a možda negde i više.
Samo za vreme sajma napišu na sajtovima sajamski cenovnik a cene iste kao i pre sajma.
Njaviše se uštedi kada čiste lagere krajem godine, ali si onda ograničen na ono što imaju na lageru...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

zorpetus

Član broj: 18625
Poruke: 640
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+3 Profil

icon Re: Razlika izmedju Octavia i Octavia Tour ?01.04.2011. u 23:01 - pre 158 meseci
Citat:
zorpetus: Naravno da mi to ne pada na pamet, nego se pripremam za odlazak na taj sajam - da vec suzim izbor modela i da znam kolike su cene (i za koje pakete opreme) bile i pre sajma... Dakle, sve je u cilju sto bolje pripremljenosti za sajam i susret sa tradicionalno "zaboravnim" prodavcima (za stvari koje nisu ukljucene u cenu, npr.).


Bio sam na sajmu i gledao, gledao... I naravno, tamo izloze model koji ima dosta dodatne opreme tako da je utisak daleko bolji nego onako da su izlozili osnovnu verziju. Marketinski trikovi, sta da se radi. Nego, nisu se iz Skode nesto isprsili sa sajamskim popustom (tj. nisu nesto snizili cene zbog sajma), eventualno kazu da imaju neku kolicinu vozila na lageru, pa mozda nebi moralo da se doplati za metalik boju ... Inace, Skoda daje garanciju samo 2 godine, dok recimo Dacia daje 5 godina a Kia i Hyndai daje i celih 7!
Od devojaka nisam ni ocekivao da znaju koliko zvezdica koja kola imaju za bezbednost (Euro NCAP) ali jesam od prodavca - koji su bili skockani u odela i voljni da vam prodaju pricu kako je to trenutno najbolja kupovina na sajmu, ali ne znaju koliko zvezdica ima i kolika je realna potrosnja za motor od 1.6 benzinac.


Uglavnom je najvece intresovanje, u toj nekoj klasi od 10-12.000 EUR bilo za Kia ceed i Hyndai i30, tj tu se najduze cekalo da se udje i sedne u auto. Sto i nije cudo jer mi se cini da su se potrudili da dosta opreme ukljuce u osnovni paket a i poklanjaju navigacije i sl. igrackice :)

Dosta je bilo intresovanja i za Duster, koga su izlozili u onoj braon metalik boji. Mislim da ruzniju boju nisam video na celom salonu, ali o ukusima se ne raspravlja... Mada, lim od koga je pravljen Duster (kao i ostali Dacia automobili) koji se lako uvija kada se pritisne palcem - mi nekako ne ide kao lim od koga treba praviti terensko vozilo.

Definitivno veliko razocarenje: Reno Fluence - onoliko lose plastike unutra nisam ocekivao. Cena osnovnog modela je valjda 14.000-15.000 EUR, ali toliko je plastican unutra da mi se cini da su prekopirali Logana. Koji je ipak skoro pa upola jeftiniji.

I tako, vratih se ja sa sajma, a nimalo pametniji :)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: Razlika izmedju Octavia i Octavia Tour ?01.04.2011. u 23:11 - pre 158 meseci
zorpetus, postoji tema sa utiscima sa Sajma

http://www.elitemadzone.org/t4...alon-automobila-Beograd-utisci

Napiši ovo tamo, a možeš da dodaš i još neke utiske i razmišljanja.

Što se tiče Škode, nešto su snizili cene neposredno pred Sajam, ali verujem da se na licu mesta i za jeftinije modele može ispregovarati još nešto niža cena (za skuplje može sigurno, što važi za sve brendove generalno).
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Salon automobila Beograd 2011. - utisci

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18007 | Odgovora: 54 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.