Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Od 01.06.2011. Telekom daje popust od 50% na ADSL pakete :)

[es] :: ISP :: ADSL :: Od 01.06.2011. Telekom daje popust od 50% na ADSL pakete :)

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 83203 | Odgovora: 303 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Od 01.06.2011. Telekom daje popust od 50% na ADSL pakete :)08.06.2011. u 16:12 - pre 156 meseci
Citat:
vujkev: Ukoliko bi tebi dali isti ovakav popust, bez potpisivanja ugovora na godinu dana, ti možeš opšuteno za par meseci da promeniš provajdera i Telekom je na gubitku.
Ne shvatam taj mehanizam. Da sam ja pocetnik, da nisam ranije bio njihov korisnik, onda u redu - treba da im se amortizuje osnovno ulaganje (koje ulaganje - oni naplacuju i podprovajedrima najam / odrzavanje onog uredjaja u centrali), hajde da kazemo trosak oko administriranja ili opreme. A ovako ne vidim opravdanje. Bilo bi fer da su napravili akciju "Pojeftinjenje za sve korisnike koji su to duze od (recimo) godinu dana i za sve nove, koji se obavezu da ce biti korisnici godinu dana" ili nesto slicno. Kako ce to novi korisnik da amortizuje pocetni trosak Telekoma za 12 meseci a ja nisam to vec uradio jer sam duze korisnik od 12 meseci?