Ne, nisi pazljivo citao jer nesto mislis, a nisi isprobavao.
Bez obzira kojom se brzinom okrecu, gresku NECE prijaviti ako se tako postavljeni tockovi, odnosno tako napumpane gume RESETUJU i kada se takva pozicija zapamti kao difolt. Naravno, ovo vazi samo onda ako se promene izvrse u paru, sto je i logocno jer nema nikakvog smisla ispumpavati samo jedan pneumatik.
To znaci da ce sistem ABS merenja pritiska, funkcionisati besprakorno ako su na primer prednji pneumatici napumpani na 3 bara, dok su zadnji ispumpani na 1,5 bara i da nece prijavljivati gresku.
Ako se na takvoj postavci jedan od pneumatika, recimo probusi, ili zbog neceg drugog izdubi pritisak, sistem ce uociti promenu i to prijaviti kao gresku. Vreme kada ce to biti uoceno zavisi od vrednosti pada pritiska. Ako je on mali, potrebno je duze vreme ponekad i po desetak kilometara, a ukoliko je pad pritiska veci, dovoljno je voziti par stotina metara.
Jel sad jasnije?
Procedura kod novijih VWa (na primer G6) ide ovako:
Napumpaju se pneumatici na zeljeni (ne preporuceni) pritisak.
Vozilo se vozi dok ne pokaze gresku i istu ne prijavi.
Resetuje se sistem koji onda takvu poziciju prihvata kao difolt.
Nastavi se voznja.
Jel sad jasno?
Vama sve treba crtati kao da imate manje od 7 godina