Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sta uzeti da ne boli glava?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Sta uzeti da ne boli glava?
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 24277 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 19:26 - pre 155 meseci
Slican primer. Prijatelj iz detinjstva i komsija se lozi na golfove. Kako izadje novi on mora ga kupi. Obicno ne apsolutno novog vec preko dilerske mreze VW mala, kilometraza, garancija itd.
Savrseno odrzava vozila, iako su ti golfovi sve veci krsevi u odnosu na cenu koliko kostaju ali ajde necemo o tome. Pojave se kupci i sloze mu istu pricu kao tebi. Jos mu kazu sto se ciganises za 500 evra, jer on nije hteo da se cenjka, a on onda namerno poveca cenu za 500. Sutradan zovu i kupe auto.
Dobar auto se brzo proda, ako je cena ok ja bih uvek kupio tvoj, nego nego jeftiniji stranac, jer trziste je preplavljeno krsevima...mozda si ti zakinuo cenu, a moze biti i da je problem sa mentalitetom prosecnog kupca Golfa. Bar si uradio pametnu stvar ostvljajuci automobil zeni.

Ko kupuje auto bez prethodne provere, sam je kriv za ono sto ce mu se desiti. Ko kupuje opel astru ima dobre sanse da veze nema sa kolima.
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 19:37 - pre 155 meseci
@milivoje t:

Znam da realnu cenu nisam mogao ni u ludilu da dobijem (umanjenje 18% prve, 8% svake naredne godine), što bi mu došlo na oko 15 hiljada, i svestan sam da kao polovnjak mogu da dobijem možda 5-10% više zbog motora i opreme, iako je kao nov plaćen skoro 100% više u odnosu na neki 1.6 klot... U to vreme po oglasima su 1.9 i 2.0 tdi golfovi bili otprilike 10-13 hiljada, ja sam stavio 12, ali sam računao da bi ga prodao za 11, dodam par hiljada i kupim ženi pola...

Ali ljudi očigledno preferiraju uveženog stranca za 8-9 hiljada, izvučenog iz bog zna kakve poplave, ušminkan za prodaju, ganc nova servisna knjižica pečati još nisu stigli da se osuše, a kilometraža obavezno 120 hiljada, nema šanse ni više ni manje...
 
0

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 20:23 - pre 155 meseci
Nije džabe nov auto skup. Neko jednostavno ne voli to cimanje(ja recimo) da razmišlja da li je neko orgijao u automobilu i prelazio 300k km pod punim gasom dok je ladan, kupljen od nekoga ko je taj auto namenski ušminkavao za prodaju i radio ko zna šta sve s njim. Ali isto tako čak i kod nas postoji određen broj vozila koji je sasvim isplativ a za navedenu cenu(4000e) se recimo može naći fiat zunto od prvog vlasnika sa poznatom servisnom istorijom i ne prevelikim brojem kilometara. I ventura ne znam gde si pročitao da je 8% svake godine realna depresijacija automobila. Knjigovodstveno je čini mi se 15% a realno i više od toga u zavisnosti od modela.
 
0

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 20:30 - pre 155 meseci
@milivoje t
Ko kupuje opel astru ima dobre sanse da veze nema sa kolima.

O cemu ti to?

Jel ovo neko tvoje iskustvo kao majstora ili vozaca astri kad uopsteno kazes da nijedna (sa bilo kojim motorom)ne valja?

Moje licno iskustvo kao nekoga ko je vozio veliki broj razlicitih tipova automobila je malko drukcije.

Astra je sasvim prosecan auto bas onakav kakvi su i drugi iz klase kojoj pripada...niti nesto odskace od njih niti je sta losija,opet sve zavisi od motora i opsteg stanja vozila.

Ja bih mu na primer bas Astru preporucio za te pare koje ima i to sa 1,8 16v benzinskim motorom.Bitno je naci je u sto korektnijem stanju i sa njom ne moze biti nekih preterano velikih problema.
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 20:37 - pre 155 meseci
Citat:
jnk:  I ventura ne znam gde si pročitao da je 8% svake godine realna depresijacija automobila. Knjigovodstveno je čini mi se 15% a realno i više od toga u zavisnosti od modela.

To ti je formula po kojoj svako osiguranje računa trenutnu vrednost vozila. Od cene novog se oduzima 18% za prvu godinu, i svake naredne godine ide 8%... Naravno kod procene automobila postoji tu još nekoliko bitnih parametara, ali ovo je ugrubo dovoljno precizna računica..
 
0

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 20:53 - pre 155 meseci
Citat:
vaske2: @milivoje t
Ko kupuje opel astru ima dobre sanse da veze nema sa kolima.

O cemu ti to?

Jel ovo neko tvoje iskustvo kao majstora ili vozaca astri kad uopsteno kazes da nijedna (sa bilo kojim motorom)ne valja?

Moje licno iskustvo kao nekoga ko je vozio veliki broj razlicitih tipova automobila je malko drukcije.

Astra je sasvim prosecan auto bas onakav kakvi su i drugi iz klase kojoj pripada...niti nesto odskace od njih niti je sta losija,opet sve zavisi od motora i opsteg stanja vozila.

Ja bih mu na primer bas Astru preporucio za te pare koje ima i to sa 1,8 16v benzinskim motorom.Bitno je naci je u sto korektnijem stanju i sa njom ne moze biti nekih preterano velikih problema.


Upravo tako.

Zasto bi preporucio toliko prost auto sa prosecnim motorom, ali 1,8, kojem je registracija 250 evra, a trosi kao da je busan rezervoar...i koji samo zbog mentaliteta drzi cenu, tj "drzi cenu"!

Za 4000 bi trebalo da bude stara jedno5-6 godina, po sadasnjoj ceni nove(9500 i malo vise, ispod 10k€), ali pre toliko vremena, kostala je ljutih, precenjenih 12500 evra i neka sica vise)..
Preporucio bi auto, koji je nekada jedrio na bajkama "drzaca cene", a onda je cena NOVE astre pala za 25%...naravno, pricam o clasic..najpopularnijoj medju pristalicama mitologije i predrasuda...

Bolje da uplati ucesce za novog punta, jeftinije, bolje i konfornije ce proci sledecih 5-10 godina, nego sa Astrom starom 7-8 godina, koja ce za par godina biti rupa bez dna, a mocice da je proda jedino na kilo, eventualno sa dva para kompleta guma..

Poz
 
0

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 21:11 - pre 155 meseci
Slazem se da je najbolji auto nov auto,ali...covek je rekao da planira da kupi auto max oko 4000e,a ne da ulece u kojekakve kredite gde ce jedan Punto da ga kosta 10000e i ako posle par godina resi ili bude morao da ga proda...dobice za njega 2-3oooe.Malo li je baciti tolike pare,toliki gubitak nema cak ni Astra.
 
+1

mserifov

Član broj: 86649
Poruke: 789
31.176.196.*

Sajt: elektronika.ba


+65 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 22:34 - pre 155 meseci
Moje preporuka 750 eura 88 godiste. Boli te briga koliko je preso kako ide sta radi kako trosi. Dali nesto lupka.

Djelovu u Bosni bar bagatela cjene kao i za Golfa 2 a sve made in Japan. Održava ga malo bolji bravar. Registrovan, panorama krov. 1,3 benzin. Lutkica. Neki ma će ovo da bude smješno. Ali ovo je auto za Bosnaske (vjerujem i Srbijanske puteve) i ide od tčake A do tačke B

Prikačeni fajlovi
 
0

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 22:59 - pre 155 meseci
Dobro a jeftino ne postoji.Deda mraz mozda i postoji u to jos uvek nisam siguran ali za ovo prvo sam apsolutno siguran.
 
0

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 23:25 - pre 155 meseci
Citat:
ventura: @milivoje t:

Znam da realnu cenu nisam mogao ni u ludilu da dobijem (umanjenje 18% prve, 8% svake naredne godine), što bi mu došlo na oko 15 hiljada, i svestan sam da kao polovnjak mogu da dobijem možda 5-10% više zbog motora i opreme, iako je kao nov plaćen skoro 100% više u odnosu na neki 1.6 klot... U to vreme po oglasima su 1.9 i 2.0 tdi golfovi bili otprilike 10-13 hiljada, ja sam stavio 12, ali sam računao da bi ga prodao za 11, dodam par hiljada i kupim ženi pola...

Ali ljudi očigledno preferiraju uveženog stranca za 8-9 hiljada, izvučenog iz bog zna kakve poplave, ušminkan za prodaju, ganc nova servisna knjižica pečati još nisu stigli da se osuše, a kilometraža obavezno 120 hiljada, nema šanse ni više ni manje...
Moze biti da je tako.
ja sam svaki svoj auto platio iznad prosecne cene polovnjaka tog modela. Kupio od privatnog vlasnika koga ne poznajem, ali kod koga sam video i proverio da je auto redovno odrzavan. I svaki put se ubijem trazeci takvu retku sortu, vlasnika koji redovno i propisno odrzava auto u srbiji. Vozim auto za koga imam racune prethodnog vlasnika iz ovlascenih servisa u srbiji gde su mu odrali kozu sa ledja. Ali je covek ispravio sve nesrecne falinke i stvari koje ocekuju kupca sa placa, ja 2 godine samo menjam ulje i filtere.
Moj kum ce uskoro biti takav prodavac posto je za 2 godine popravljajuci iskrsle kvarove skoro novog Audija ostavio 7k eur, polovinu danasnje vrednosti kola.

Zato mi je cudno kada kazes da nisi mogao prodati.

Trziste je zatrpano polovnim automobilima, pa i to moze biti razlog. Ja sam nedavno prodavao auto ispod prosecne cene koja je u oglasima, doziveo sam da niko nije zvao, a kamoli dosao da gleda. A onda su se pojavili preprodavci koji su jos vise hteli da ubiju tu malu cenu. Na kraju sam ga prodao komsiji za manje pare, da se ne bi zezao.

Vaske te Astre sam gledao sa drugom kada je trazio auto za zenu. Bas za te pare. U tom godistu G model to su automobili koji imaju vise rdje nego ova Mazda stara 23 godine, dizel motori problematicni, benzinci tanki, oprema ispod proseka, limarija na svakom naceta. I pored ogromne ponude tog automobila nije bio ni jedan vredan da se otera u servis na pregled. Ljudi smo bez predrasuda prema markama kola, cak je on bas hteo astru, ali je to bacanje para, sem ako nisi spreman da cekas na neki vanredan primerak, a onda se pomiris sa urodjenim manama. Dobro je sto je opel i sto ih je mali milion, deslova, servisa. Ne znam sta drugo da ti kazem o tim kolima.
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?28.07.2011. u 23:38 - pre 155 meseci
Citat:
milivoje t: Moze biti da je tako.
ja sam svaki svoj auto platio iznad prosecne cene polovnjaka tog modela. Kupio od privatnog vlasnika koga ne poznajem, ali kod koga sam video i proverio da je auto redovno odrzavan. I svaki put se ubijem trazeci takvu retku sortu, vlasnika koji redovno i propisno odrzava auto u srbiji. Vozim auto za koga imam racune prethodnog vlasnika iz ovlascenih servisa u srbiji gde su mu odrali kozu sa ledja. Ali je covek ispravio sve nesrecne falinke i stvari koje ocekuju kupca sa placa, ja 2 godine samo menjam ulje i filtere.
Moj kum ce uskoro biti takav prodavac posto je za 2 godine popravljajuci iskrsle kvarove skoro novog Audija ostavio 7k eur, polovinu danasnje vrednosti kola.

Zato mi je cudno kada kazes da nisi mogao prodati.

Taj golf je u servisu najviše proveo tokom prvih 100.000 km, ostalih 200 hiljada faktički samo redovnan servis i potrošni delovi.. Valjda su mu ispravljene dečije bolesti na početku :)

Inače petice za naše tržište izgleda imaju fabričku grešku sa pucanjem glave motora... Ja sam samo imao sreće da sam još u garantnom roku prešao dovoljno kilometara da se to manifestovalo, tako da su mi zamenili u garanciji... Inače znam nekoliko vlasnika petica sa TDI motorima, i svi do jednog imaju problem da im auta troše antifriz (pukla glava/dihtung), i ako ti je auto izašao iz garancije, popravka u poršeu je nešto malo više od 2000 evra... Tako da je prilično vesela situacija da kupiš ko zna kakvog polovnjaka i moraš da daš 20% vrednosti auta na servis...

A inače jedna zanimljiva anegdota... Tek što sam preuzeo auto, možda par dana nakon toga krenem ja na more... I negde usput po onim kanjonima samo odjednom neko krčanje iz klime i pokvari se klima... Ne hladi, ništa, crkla klima totalno... Ja reko ajde da svratim usput do Rokšpeda da pogledaju šta je to, jedva nađem taj Tuzi, al crnogorci neće ni da pogledaju.. tipa dođi juče i sl... Ništa, krenemo mi dalje ka Budvi, i tamo negde pred more moj drugar digne frku ko mu je pojeo snikers čokoladicu... Ko je pojeo, niko nije pojeo, gde je, bila je u kaseti neko je morao da pojede.. Otvori on kasetu, a mi kako smo išli verovatno iza nekog šlepera i kad sam upalio recirkulaciju vazduha, otvorila se klapna u kaseti kroz koju ne da može čokoladica, već skoro da cela limenka može da upadne.. Na tom mestu je trebala da bude servisna knjižica, ali je umesto tamo bila na zadnjem sedištu (nisam ni provalio da joj je mesto u kaseti)... Uglavnom, vratili se mi u Beograd, ja u Porše na aerodromu na servis, kažem - ne radi klima, upao je snikers unutra. I onaj majstor me gleda kao poslednju budalu, i kao dobro u redu je.. I ja pokušam da mu objasnim, i on vidi ima posla sa budalom i kaže 'e ako je upao, ja ću lično da ga pojedem', i legne dole kod suvozačkog sedišta, i kako je skinuo filter, ono sva ona rastopljena čokolada mu se razlila po licu, kao u crtaću.. čovek izgoreo... Reč jednu nije rekao više, ali je zato ribao onaj ventilator jedno sat vremena dok nije skinuo sve lepljivo sa njega... I za divno čudo nisu mi ništa naplatili tada :)
 
+1

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9516
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 07:47 - pre 155 meseci
A pro po Milojkovićevog spiska u vezi one Astre.
To je spisak potrebnih radova da se auto dovede u fabtičko tip-top stanje. Verujem da bar za 2/3 automobila koji se voze našim putavima i ulicama može da se napravi isti takav ili čak duži spisak.






Ne nam otkud tolika halabuka oko placeva i uvoznih automobila. Pa nisu SVI prevaranti i nisu SVI automobila na placevima totalni krševi (ne kažem da nema i toga) Samo par pravila: dobro pogledaj šta kupuješ, ne zaleći se, prošetaj i pogledaj više placeva, potrudi se da saznaš što više za modele koji su ti ciljna kupovina, prouči oglase - i naći ćeš pristojan primerak za svoje pare. Naravno: koliko para - toliko muzike. Ne očekuj čuda.

- Ja sam 2000. god. kupio Fiata Tipa sa oko 190.000 km, slatko ga izvozao, u sreći, udobnosti i zadovoljstvu narednih 100.000 km i prodao ga na kraju za sitne pare. Ulaganja ? Redovno održavanje. Ništa više, ništa manje.
- Sad sam, opet na placu, kupio Lanču Libru 1.9 JTD. Bože moj, pa ne mogu očekivati da će prethodni vlasnik neposredno pre prodaje da menja diskove, pločice, gumice balans štangle, stabilizatorei viljuške, da puni klimu i da radi ostala slična ulagana. To niko ne radi. Upravo i prodaje auto jer nema živaca i vremena da se time bavi. To sam ja, odmah nakon kupovine Libre uradio, naravno uz veliki servis. Ulaganja ? Oko 500 - 600 EUR, planirao i očekivano. I sad imam tip-top auto kome narednih 5 godina treba samo da menjam ulje i filtere. Da natačem gorivo, i da u sreći i zadovoljstvu i UDOBNOSTI vozim Libru !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
0

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 08:10 - pre 155 meseci
Citat:
Bože moj, pa ne mogu očekivati da će prethodni vlasnik neposredno pre prodaje da menja diskove, pločice, gumice balans štangle, stabilizatorei viljuške, da puni klimu i da radi ostala slična ulagana. To niko ne radi. Upravo i prodaje auto jer nema živaca i vremena da se time bavi. To sam ja, odmah nakon kupovine Libre uradio, naravno uz veliki servis. Ulaganja ? Oko 500 - 600 EUR, planirao i očekivano. I sad imam tip-top auto kome narednih 5 godina treba samo da menjam ulje i filtere. Da natačem gorivo, i da u sreći i zadovoljstvu i UDOBNOSTI vozim Libru !



+1

Najbitnije je da auto nije udaran, a sto se tice ulaganja bolje je da se licno ulozi par hiljada i onda znas sta imas, nego da kupis nekog "sigurno odrzavanog" i molis boga svaki dan da nesto ne otkaze.
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 08:41 - pre 155 meseci
Citat:
Java Beograd
Bože moj, pa ne mogu očekivati da će prethodni vlasnik neposredno pre prodaje da menja diskove, pločice, gumice balans štangle, stabilizatorei viljuške, da puni klimu i da radi ostala slična ulagana. To niko ne radi. Upravo i prodaje auto jer nema živaca i vremena da se time bavi.

U pravu si, ne može se očekivati da to neko radi neposredno pre prodaje, ali je normalno očekivati da to ljudi rade redovno kada dođe vreme za zamenu/servis tih delova... Tako da ti kao kupac nemaš da zameniš 10 delova, već eventualno jedan-dva koji je u tom trenutku sazreo za servis..
 
0

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 11:07 - pre 155 meseci
2.0 tdi pd su u početku imali problem sa glavom motora, 1.9 nije imao tih problema. Posle je 2.0 prešao na CR pa su i ti problemi nestali
 
0

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 17:23 - pre 155 meseci
@Ventura, jnk

Pucanje glave motora nije problem, vec problemcina. Slicna stvar sa autom koji vozim, na zapadu su automatski povuceni da se zameni problematican deo trapa, pozivani u ovlascene servise na besplatnu zamenu, pricao sam vlasnicima koji su kupili auto ovde, niko ih nije zvao da dodju u servis da se taj sklop zameni...
Sto se tice cokoladice i klime na novom golfu, jel to bila hladjena fioka sa ventilacionim resetkama ili je na novom golfu falio deo enterijera :) ?

@Java
Citat:
Sad sam, opet na placu, kupio Lanču Libru 1.9 JTD. Bože moj, pa ne mogu očekivati da će prethodni vlasnik neposredno pre prodaje da menja diskove, pločice, gumice balans štangle, stabilizatorei viljuške, da puni klimu i da radi ostala slična ulagana. To niko ne radi. Upravo i prodaje auto jer nema živaca i vremena da se time bavi. To sam ja, odmah nakon kupovine Libre uradio, naravno uz veliki servis. Ulaganja ? Oko 500 - 600 EUR, planirao i očekivano. I sad imam tip-top auto kome narednih 5 godina treba samo da menjam ulje i filtere. Da natačem gorivo, i da u sreći i zadovoljstvu i UDOBNOSTI vozim Libru !


Ja ti zelim tih 5 godina samo zamene ulja i filtera, ali nemoj da baksuziras ima tu stagod sto moze da krene nizbrdo. Imam dobla sa tim motorom, motor je odlican, ja imam srece sa njim, ali sta sve moze da se desi gledam u servisu.
Delovi trapa nece drzati 5 godina na tom autu, desi se malo EGR, pa malo ciscenje dizni, nekada zamena dizne, plivajuci zamajac nije badava, pa malo pranje glave i usisa od "kvalitetnog" dizela, ako je prethodni vlasnik bio primitivac koji nije menjao filter nafte, pumpa zna da se javi. Ne daj boze, ali desi se.

Ako si uspeo da uradis veliki servis na 1.9jtd, trap, diskove, plocice, napunis klimu itd, za 500 evra, molim te javi mi gde odrzavas auto jer je to vise nego povoljno.

Citat:
ventura: U pravu si, ne može se očekivati da to neko radi neposredno pre prodaje, ali je normalno očekivati da to ljudi rade redovno kada dođe vreme za zamenu/servis tih delova... Tako da ti kao kupac nemaš da zameniš 10 delova, već eventualno jedan-dva koji je u tom trenutku sazreo za servis..
x
pored toga dug period neodrzavanja uvek vuce za sobom neki hronican veliki kvar koji sam ceka da se pokaze...
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?29.07.2011. u 23:25 - pre 155 meseci
Citat:
milivoje t
Pucanje glave motora nije problem, vec problemcina. Slicna stvar sa autom koji vozim, na zapadu su automatski povuceni da se zameni problematican deo trapa, pozivani u ovlascene servise na besplatnu zamenu, pricao sam vlasnicima koji su kupili auto ovde, niko ih nije zvao da dodju u servis da se taj sklop zameni...

Naravno da se domaći uvoznici prave ludi kada je tako nešto u pitanju... Mene su čak dve godine zavlačili sa forama kao ne mogu da nađu kvar, te na jednom servisu sipaju UV tečnost, pa na drugom ne mogu da nađu gde curi, pa na sledećem opet sipaju i tako u krug dok mi nije auto izašao iz garantnog roka... I bukvalno 7 dana nakon toga ja idem na redovan servis, i odjednom su "našli" u čemu je problem - pukla glava motora, mora da se menja... Nema problema, menjaj sve što treba.. Ali gospodine, to košta toliko-ma nema problema samo menjaj... I tako zameniše oni sve to, ja došao da podignem auto i oni meni - izvolite račun, samo na kasi to regulišite a ja ću u međuvremenu da pripremim dokumentaciju.. I ja reko "kakva kasa? ovo je kvar u garantnom roku" .. i tu on meni lepo objasni kako mi je baš par dana pre toga istekao garantni rok i da treba da platim skoro 3000evra za sve što su napravili.. I ja tu njemu lepo objasnim da ima skoro dve godine kako sam prijavio taj kvar, kako su me vukli za nos svo to vreme i da su odjenom sada našli šta je problem, proveri on sve moje prijave u kompu i stvarno vidi kad sam ja to prijavio.. Ploča se odmah menja i počne lik u fazonu, jao pa što niste tako odmah rekli, mislim nije problem, nego sam odmah trebao da otvorim garantni nalog, eto sad ćete morati da sačekate malo dok napravim novu dokumentaciju vamo tamo... Uglavnom dobio sam kompletan servis sa džabe, nisam platio ni dinara.. Taj deo oko glave je bio oko 2 hiljade, ostatak je bio redovan servis, paknovi, nešto na vešanju neki lager ili tako nešto, i sve to na istom garantnom računu :)

Citat:
milivoje t
Sto se tice cokoladice i klime na novom golfu, jel to bila hladjena fioka sa ventilacionim resetkama ili je na novom golfu falio deo enterijera :) ?

Postoji hlađenje u kaseti, ali ono je samo mali plastični otvor koji može da se zavrne... Problem je što je kaseta bila puna svega i svačega, a servisna knjižica nije bila na svom mestu, a upravo ona treba da pokrije taj otvor koji služi za usis vazduha..
 
0

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?30.07.2011. u 00:31 - pre 155 meseci
Ne vredi savetovati one koji su nedokazani.Onom kome je sudjeno da bude Je.. njemu gace same spadaju.
 
0

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?30.07.2011. u 10:09 - pre 155 meseci
Zato sto se kupuje auto prema emocijama, a kada se kaze da je golf poprilicno lose vozilo(od serije 3 pa na ovamo), ladno oce oko da iskopaju

Mesavina emocije, neinformisanosti, jurnjave za nekim statusom, imidzom, potrosacka histerija ili pridavanje vozilu nekih specificnih funkcija, dovodi do veelike glavobolje pri odrzavanju.


Poz
 
0

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Sta uzeti da ne boli glava?30.07.2011. u 11:05 - pre 155 meseci
Sa kim pričate vi?
 
0

elitemadzone.org :: AutoZone :: Sta uzeti da ne boli glava?
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 24277 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.