Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Moje dileme, molim za savete

elitemadzone.org :: AutoZone :: Moje dileme, molim za savete

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 12024 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.



+1621 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 03:13 - pre 126 meseci
Možda neki Audi A6 ? Možda i ne ?

Koliko sam primetio, bukvalno svi modeli te neke srednje klase(BMW 5, Audi 6, Mercedes E) i motorima do 2000ccm imaju klošarska sedišta(blago rečeno), pa će te leđa boleti bez obzira na međuosovinsko rastojanje i položaj table i letve volana.

Možda bi rešenje bilo da kupiš sedišta iz M3 i staviš u taj trenutni ili da iskopaš neki E91 sa boljom opremom(320d sa 150-170hp, automatik i M-power paketom, valjda se tako zove varijanta sa iole normalnim sedištima, one šatro kadice).
Ili neki Audi A4 S-Line.

Moje neko mišljenje je da sva veća vozila sa motorima ispod 3.0 ne treba uopšte gledati, jer ih strahovito zakidaju sa opremom, a o snazi 2.0 motora(150 konja) na skoro 2t mase i osećaju vožnje na najjeftinijim verzijama vešanja i najužim točkovima je bolje ni ne počinjati.

Bolje je imati manji model u takozvanoj "full" opremi, nego 10% prostraniji a 10 puta "siromašniji"(nije ni tih +10% neki "prostor", više je kompenzacija na svakom koraku), a zaista ti ništa neće preporoditi kičmu i osećaj za volanom kao sedište visoke klase. Tu je 95% tog osećaja i "idealnog" položaja, gde ne moraš svaka 2 dana da ga čačkaš ispočetka.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3706
*.crnagora.net.



+1222 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 11:13 - pre 125 meseci
Citat:
milivoje t: Pa odlican je taj zabarski 1.9dizel, ne znam da ima neku falinku, ja sam vlasnik, a ti serviser pa mi reci,


Dobar jeste ali nije mu kvalitet kao malo starijim jtd motorima... mi smo pricali o mjet motoru kojeg imas u toj alfi i u fiatu bravo... ima prilicno vise kvarova nego nekadasnji motori iz nekog stila koji se kvario tek posle ogromne kilometraze i sl. Ima ruzan i neugladjen rad dok je hladan, kad tu alfu upalite ujutro zimi imate osjecaj da ste u vodenici a ne u autu, brizgaljke su im osjetljive na losije gorivo... sama ta tehnologija visestrukog brizganja tokom takta je komplikovana i zahtjeva vrlo cisto gorivo koje mi naravno nemamo... Generalno, problem je u tome sto vecina proizvodjaca pokusava da sto vise pojeftini proizvodnju i usmjeren je prvenstveno na prvih 5 godina exploatacije... kasnije dolaze ogromni problemi i skupi kvarovi kojih ranije nije bilo...
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4498 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 11:51 - pre 125 meseci
Citat:
Flo33: Tek sada sam video post. Dakle, ako vidite interesantan model za Vas, od cene odbijte slovenačke dažbine, i po toj ceni možete kupiti , pričam o neregistrovanim vozilima.Naravno 500€ je minimum koji još možete spustiti, to im je psihološka igrica, i znati da ima jako poštenih i ozbiljnih dilera, tako i onih drugih. Veći daju garancije na km, i godinu dana na vozilo. Naravno, svaki je moguće oterati u servis na kontrolu, a ako nema servisnu i ne gledati ih


Pa imam dva burazera u Ljubljani. Nazalost, obojica se razumeju u automobile manje od svakog srednjoskolca, veze nemaju a jedan i ne vozi, ali nekako cu se snaci... A mogu i tebe da kontaktiram... Na jesen bi kupio nesto, sad se samo raspitujem... :)

Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

dukanizi

Član broj: 245328
Poruke: 114
178.79.2.*



+373 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 12:18 - pre 125 meseci
Moj glas za mondea, mislim da je ford odlican izbor.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 12:29 - pre 125 meseci
boris tadic: To što su sedišta bez kože i neprofilisana(sportska) ne znači da su neudobna. Stavljati sedišta iz manje klase zarad udobnosti bi bio glup posao jer sigurno ne bi bilo udobnije a pogotovu ne sa m3 sedištima. Druga stvar, ta klasa (serija 5, e klasa i a6) su mnogo udobnija za duža putovanja zbog samog međuosovinskog rastojanja i mesta u gepeku a i buka vetra je solidno manja zbog same veličine automobila. Današnji modeli sa 2.0 dizel motorima imaju solidno preko 170 ks pa čak i tu klasu mogu lepo da izdrže, idu oko 9s do 100 a još bolje imaju solidna međuubrzanja kada treba za preticanje.

Svakako je udobnije imati bar 3.0 motor sa skupljim sedištima ali razlika između 530 i 520 je u startu 10k eur u osnovnoj opremi, što je jedan omanji automobil. Ok ovde se priča o polovnim gde niej tolika razlika ali i tada postoji razlika u potrošnji, registraciji i održavanju. Znam da će neko sad reći onaj ko kupuje bmw peticu ne razmišlja o 10k evra ili ne razmišlja o potrošnji al to ne treba komentarisati.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 340
*.static.chello.nl.



+189 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 12:40 - pre 125 meseci
Citat:
dukanizi: Moj glas za mondea, mislim da je ford odlican izbor.

+1 Modeo je sasvim pristojan auto; jedino da ti sam sednes u njega, da ga probas pa da oformis misljenje. Inace, tehnicki dosta pouzdan automobil;

Citat:
Boris Tadić:
Bolje je imati manji model u takozvanoj "full" opremi, nego 10% prostraniji a 10 puta "siromašniji"(nije ni tih +10% neki "prostor", više je kompenzacija na svakom koraku), a zaista ti ništa neće preporoditi kičmu i osećaj za volanom kao sedište visoke klase. Tu je 95% tog osećaja i "idealnog" položaja, gde ne moraš svaka 2 dana da ga čačkaš ispočetka.


Apsolutno se ne slazem sa tobom. Flo33 je vec istakao - a ja se u potpunosti slazem sa time, da vece vozilo (tj, vece medjuosovinsko rastojanje) donosi samo po sebi veci komfor. Tako da dzaba da ima milijardu dugmica po volanu / vratima / konzoli, da ima kozu, klimu, siber ili sta god vec - kad ce da 'pocupkuje' sa svim tim dugmicima sto ih ima.

Vozio sam poprilicno dosta automobila (imao u vlasnistvu i / ili leasing 14 automobila), a vozio jos barem 5 x toliko - i misljenja sam, radije vece vozilo sa manje opreme, nego obrnuto...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 13:20 - pre 125 meseci
Medjuosovinsko rastojanje igra ulogu kada je kvalitet voznje u pitanju, ali ne u 100% slucajeva.

Postoje vozila sa manjim medjuosovinskim rastojanjem koji se lepse i udobnije voze od pojedinih "autobusa".

@Flo33

Onaj 1. BMW sa postavljenih linkova je najbolji odabir (vidim da je vec prodat). Najmanje je sumnjiv. Ima manualni menjac i odlican motor.

One 2 karavan Honde ubedljivo najlosije idu. Teske su i trome. Sa njima ne bi bio zadovoljan, sasvim sam siguran; u sta bi se uverio nakon prve probne voznje.

Polovni Pasati sa DSGom nisu pametna kupovina.




 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.



+1621 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 14:55 - pre 125 meseci
Ja pročitah
Citat:
sadašnji E46
a to je serija 3.
Što se tiče međuosovinskog rastojanja, pa ne poredimo Golfa i Maybach-a da bi se na prvom sve treslo a drugi sve upijao...
Sigurno je udobnija serija 5 od serije 3, mora biti, ali nije neka dramatična razlika, posebno ne vredna kao trenutna 2 cela auta. Druga stvar, auto ne voziš samo pravolinijski, pa da ga gledaš samo po tome i da se svega mogućeg otarasiš zarad ničega spektakularnog. Nije ni serija 5 neki pojam udobnosti, da se ne lažemo.

Za sedišta nemaš pojma koliko znače na putovanjima iznad 300km u komadu. Ništa ne boli, ništa se ne koči, namestiš jednom u odgovarajući položaj i voziš mesecima i svaki *ebeni dan se podsetiš da je dobro što ih imaš.

Ne mislim na trkačke kadice, nego na



Potpora sa svih strana ne može da se poredi ni sa jednom "klupom". Ubeđen sam su 20% deblja od običnih, gde god treba, te udobnija i za vertikalne vibracije, one što najviše brinu.
Ista je šasija na svim modelima, moraju biti iste i šine za sedišta, nema šta da se budži. Ugrade se za 5 minuta. Za cenu nemam pojma, ali čisto sumnjam da koštaju preko 400-500 evra neka u vrhunskom stanju.

Uostalom, ako su vibracije glavna briga, na 250 hiljada kilometara je vreme da se promeni već drugi-treći set amortizera(za početak)...
Čovek nije naveo ni verziju modela koju vozi.

p.s. Vozio sam Audi A6 '00. 2.4 benzinac i kasnije 3.2 isto godište, to je kao neki drugi auto, kao da je dve klase iznad, skoro kao da sam uzeo A4 1.6 i A8 4.2 da poredim. Veze nema jedan sa drugim, i to kada izostaviš snagu motora i obrtni moment.
Isto im je samo mesto potrebno za parking.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 15:49 - pre 125 meseci
Ovako, danas sam isprobao istog mondea, u odlicnom stanju je, vlasnik je auto moto savez slovenije, tj njihov odeljak koji izdaje automobile firmama, konkretno, ovaj je neka strana imala za prodavca, naravno redovno servisiran, sedista kao da niko nije sedeo u njima, oni posle 3 godine moraju prodati auto, jer starije nemaju u ponudi, ostave mi registraciju, vazi do maja, itd. Cena 9500.

Mislim da sam se odlucio, pogotovo jer je prvi pik prodat.

Nocnom dodjem gajbu piva, samo bih molio da mi poznavaoci nesto kazu o tom motoru, i podvozju. I potrosnja od 8,4l mi deluje neverovatno za 2l benzinca, mesana voznja
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 16:00 - pre 125 meseci
I, jel postoji varijanta kupovine after market lajsni, ceo auto deluje odlicno, i sve, ali ona imitacija drveta je blagi uzas:-D
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 16:27 - pre 125 meseci
Ford je zlo i naopako, od te mrcine bezi sto dalje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 16:31 - pre 125 meseci
Potrazi negde A6 20 tdi, ili jos bolje 30 TDI, kada kazes da zapremina nije toliko bitna prilikom registracije, sa manualnim menjacem.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+725 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 16:46 - pre 125 meseci
Citat:
zarsilic: Potrazi negde A6 20 tdi, ili jos bolje 30 TDI, kada kazes da zapremina nije toliko bitna prilikom registracije, sa manualnim menjacem.
Za te pare tesko. Ali za nesto vise: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5011452&show=1

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3706
*.crnagora.net.



+1222 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 17:16 - pre 125 meseci
Lajsne se mogu naci nove ili polovne samo treba naci slomljenog takvog mondea ili da neko prodaje na ebay... to je "ghia" oprema i zato je drvo a vecina takvih auta nemaju drvene aplikacije... ni ja nesto ne volEm to u unutrasnjosti bilo kojeg auta.
Ovaj A6 je za 50% skuplji od mondea, treba ga registrovati itd...

Racunaj da ce ti potrosnja biti desetak litara ali svakako je to dobra kupovina i svakako si uzeo vozilo koje je 4-5 godina novije od onih koja si htio u startu... Moze se voziti nekoliko godina i opet se prodati uz veoma mali gubitak... za razliku od svih ostalih navedenih vozila u ovoj temi radi se o aktuelnom modelu koji se moze kupiti i nov... ostalo su stari tipovi...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 18:07 - pre 125 meseci
Mrcina je i bmw sa 2l benzincem. Gledajte, iako volim kola, ne planiram bacati pare, 14000 je previse za 7 godina star auto. Kakav god da je. Registracija, tj osiguranje se racuna po kw, granice su 70-100-130 kw do 130 je sve sa dazbinama oko 1600e na godinu, preko je 2600e. Zbog malo snage nepotrebnih 1000e vise. Videcu tog mondea, http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5032366&show=1 bi zeleo da cujem malo i o toj 159ci, slucajno videh ovu, pa se setih da je neko pomenuo da je ok auto.

A i registracija bi bila 1000e zbog manje snage, sto uz potrosnju dizela deluje zanimljivo. Mada kada se setim 166ce.. iako sa motorom nikada problema, sa svim ostalim da
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+725 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 21:02 - pre 125 meseci
Taj novi mondeo nisam vozio. Vozio sam model pre toga, tvrd auto i ne preterano udoban za razlupane drumove kakvi su u srbiji, dizel motro je imao klasicne probleme sa nasim grivom.

159 iz 2008 je restilizovan model, sto najvise podrazumeva ispravke nekih bagova i samanjenje mase autmobila. Osecaj voznje potpuno drugaciji u odnosu na 166.
159 je masivna i cvrsca od 166. 166 nekako pliva, a ovo je tvrdji auto. Krivinu savladava kao po sinama. bolje zvucno izlovan, kvalitetnije izradjen, mnogo vise podseca na nemacku skolu nego na talijane. Na kraju veci deo tog auta je GeneralMotors, a ne Alfa. Vozio sam firminog 2.2jts, vozili ga mnogi, pa ga nisu unistili, probao sam i taj 1.9jtdm. 159 je masivan i tezak auto. Kada sam vozio jts na mali servis popricao sam majstorima oni tvrde da 159 nema hronicne bolesti kao starije AR sa trapom. Dizel motor u Srbiji ima bolesti vezane za lose gorivo, kao i svaki dizel motor, ali ti ne zivis u Srbiji pa nemas tu brigu. Koliko vidim u oglasu uz auto ide i garancija 1 godina.
Sta da ti kazem probaj, provozaj. Popricaj sa nekim vlasinicima.

Sto se tice osecaja kada vozis Alfu ili BMW u odnosu na konfekciju, o tome ne vredi pricati.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 21:08 - pre 125 meseci
Hvala puno na odgovoru. Probaću je, da, još sam otvoren za sve. Oprema u ovom je odlična, sedišta su kao u mojoj staroj alfi, tako da se nadam da će biti isto udobna.

Žarko, koliko bi se dalo nm dobiti na ovom motoru?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.mbb.telenor.rs.



+1269 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 21:33 - pre 125 meseci
Izmedju 50 i 60Nm, ako jer rec o ovom MJTDu
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 21:46 - pre 125 meseci
Da, o tom sa zadnjeg linka. Znaš nešto više o ovome? http://www.pro-bitz.com/eshop/...Sportwagon-JTDM/prod_1729.html
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3706
*.crnagora.net.



+1222 Profil

icon Re: Moje dileme, molim za savete01.08.2011. u 21:51 - pre 125 meseci
Alfa se kupuje srcem a ne mozgom... ako ti se svidja taj njen neozbiljni yebachki smek koji ima onda je kupi...
Vidis kakve su anomalije, ovaj mondeo dizel je isto godiste kao onaj koji si probao a skuplji nevjerovatnih 5.000€... Ali meni se ne svidja ni ova sljastece siva unutrasnjost mozda je cak i tamno drvo bolje od ovoga...

Nemoj Zarku pominjati box tunning... box nije dobro stavljati jer on ima funkciju da laze ECU o ulaznim podacima i parametrima i ovo sto je ovdje napisano je bajka... U principu box vecinom optereti turbinu i daje oko 10 do 15% vecu snagu... na duze staze motor strada...
Klasicni chip tuning je mnogo bolji (a zato je i skuplji) kad optimizaciju uradi profesionalac onda to moze godinama da se vozi...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Moje dileme, molim za savete

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 12024 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.