Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Megan II karavan

elitemadzone.org :: AutoZone :: Megan II karavan

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18205 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Megan II karavan13.08.2011. u 09:20 - pre 154 meseci
To za trap apsolutno nije tacno a jos je kod karavana sve malo kvalitetnije i jace... ne razmisljaj o tome... probleme imaju jedino vozila u veoma losem stanju koja su udarana ili posle 300 ili 400K km Troskovi zamjene nosaca i selen blokova nisu veliki i naravno da ih treba mijenjati na vrijeme prije nego sto pocnu problemi sa gumama... onaj sto kaze da je morao da mijenja gume je ignorisao lupkanje iz zadnjeg trapa jedno godinu dana i nije popravljao nista...
Ovo sto kazes "mijenja se cijela greda" naravno nije tacno, most se mora samo raskaciti kad se mijenjaju blokovi... nije nikakav problem za uraditi ako se ima odgovarajuci pneumatski alat, to se uradi za sat vremena sve ostalo je filozofiranje. Zamjena mosta je potrebna iskljucivo ako je vozilo teze havarisano...
Na autu koje je odrzavano u Svajcarskoj to ti je sve vjerovatno novo i ponavljam, ne opterecuj se uopste sa tim...
Na fleke po sjedistima nebi toliko trebalo obracati paznju koliko na automatski menjac jer fleke ce se vjerovatno oprati a kod tih menjaca su kvarovi po par hiljada eura i to je ono sto bi trebalo ispitati prije kupovine. Taj 2.0 je solidan motor i trosi 10 litara... dobro ti je razmisljanje jer ima mnogo manji broj kvarova nego dizel... naravno ne treba razmisljati o plinu jer odma posle ugradnje pocinju problemi i auto prilicno izgubi na pouzdanosti... realno su mu duplo vece sanse da se pokvari na putu ako ima plin... Meni se ne svidja nijedan od ova 2 a ovaj drugi je i star 7 godina i mozda je bolje uzeti nesto novije...

Dalje, zasto bas megan? Da ne ulazimo u tvoje razloge zasto karavan i zasto automatik. Zasto ne neka toyota avensis karavan ili mozda corola verso koja je bolji auto za priblizno iste pare...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 13.08.2011. u 11:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Megan II karavan13.08.2011. u 09:36 - pre 154 meseci
to je druga stvar, nisam znao da su automobili u shvici i da ih biras preko neta i kupujes tamo.

ta prica sa proverenim likom koji uvozi automobile profesionalno nije retka pojava. Moji najblizi prijatelji su tako kupili auto, jedan se opekao, drugi ok prosao. Sto se tice majstora i provere u srbiji, sve to zavisi od majstora, odnosno njegovog znanja. Ovlasceni servis ne znaci nista, jer ti ne znas ko ti pregleda auto, kocka. Ja sam na insistiranje vlasnika odvezao njegov auto u ovlasceni servis, a ne kod mog majstora, da bi "majstori" u ovlascenom bili nesposobni da mi daju misljenje o bilo kom kriticnom sklopu vozila, na kraju taj deltin "majstor" nije znao da prepozna interkuler ! ...

Sto se tice koncepcije sus motora, nista se fundamentalno nije promenilo od te Skode ili Stojadina do ovog megana, mehanicki.

Svajcarska je jedna od zemalja izbora kada se uvoze autmobili, to je plus. Ali to ne znaci da tamo ne postoje prepakivaci i farbaci...

Ispravan megan ne trosi zadnje gume. To sto nema mogucnost podesavanja nagiba tockova na zadnjem trapu je isto tako potpuno normalna pojava u celoj toj klasi autmobila. Znaci zaboravi na tu gredu kao neki tragican porblem itd. Mislim ako razmisljas kako je strasno dati 150e za zamenu tih silena nazad, mozda treba da porazmislis o kupovini tog auta. Jer to se racuna kao redovan trosak potrosnih delova.

Inace tvoja projekcija o troskovima mi je neozbiljna. Ne bih da ti kvarim matematiku, ali takav racun moze da stoji samo u slucaju da kupujes NOV auto u garanciji.

Ko ti tvrdi da nece posle 500km da ti crknu 2 bobine, prokliza lamela pa menjas set kvacila, mozda su gume stare i za zamenu, diskovi i plocice istroseni, amortizeri ispustili, otisao podizac, zadnji lonac, neki senzor, klima da li radi... Sve je to klasika. Ne daj boze posle 5000km ustanovis kako ti benzici jedu ulje. To bez moze da se desi iako ne bacaju dim na izduvu. To je kocka polovnjaka.

Ti DTI/DTL dizeli u startu nisu bezbrizna kupovina. A za 4 godine i nisi strasno prosao sem dela gde si radio glavu motora.

Ako me pitas na slepo pre bih uzeo 2.0 motor jer je rastereceniji pogotovo ako su u igri karavani koji su teglili. 2.0 u kalkulaciji odrazavanja nema samo vecu potrosnju, vec su zamenski delovi skuplji, kolicine tecnosti koje staju u njega vece itd...
ali te francuske benzince nikada nisam vozio niti imao, za razliku od dizelasa, pa moje misljenje nema tezinu iskustva.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Megan II karavan15.08.2011. u 11:04 - pre 154 meseci
Samo da odgovorim za zadnji deo sto se mog Megana tice;

Auto moguce da je bio havarisan, video sam par 'naznaka' - ali ne mogu 100% da tvrdim; nista nije lupalo, niti udaralo, auto nije isao 'ukoso' ili bilo sta od toga. Jedino sto se u toku voznje osecalo, da kada se predje preko malo vece neravnine, da zadnji deo 'zaigra' (kao da ce 'guzica' da mi pobegne (prestigne), ali se naravno to ne desi). Prva naznaka je bila neravnomerno trosenje guma (sa unutrasnje strane postale slik - a spolja imaju skoro sav profil). Najpre sam oterao da se steluje trap - a cim su videli vozilo su mi rekli da se to ne moze raditi na tom vozilu. Uradili su merenje i jasno je bilo da zadnji trap 'ne gazi' kako treba. Nakon toga, u garazi su ustanovili da su se gume koji su deo zadnjeg trapa 'istrosile' (suve?). One su zamenjene i nakon toga je auto bio ok. Auto je presao tada oko 130.000 km, po relativno dobrim evropskim putevima. Takodje, svaki automobil koji sam imao je uvek i na vreme i adekvatno bio odrzavan, a pogotovo sto se tice guma i kocionog sistema (radi bezbednosti).

Jednostavno, eto - taj Megane me je malo namucio sa time i da tako kazem 'greska' koju nisam ocekivao od automobila te klase / marke. Kasnije sam na forumima saznao da su i drugi imali slicne probleme, ali uglavnom manje izrazene nego kod mene (doduse, ja i prelazim godisnje oko 65.000 km, pa ce se kod mene pre i pokazati takva 'greska' nego kod nekog ko prelazi daleko manje km).
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Megan II karavan15.08.2011. u 17:21 - pre 154 meseci
Odustao sam. Ovaj 2.0 je ok spolja ali je iznutra pohaban po svim osnovama, zato je i toliko jeftiniji.
A kad pogledam koliko su noviji polovnjaci i koje pare treba da dam da bi imao pristojan polovnjak vidim da tu nema mesta za mene u ovom trenutku i da se to generalno uopste ne isplati. Mislim da cu jos stedeti do marta i kupiti novi i30cw kad bude sajam.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Megan II karavan15.08.2011. u 19:04 - pre 154 meseci
Podrzavam odluku...

Sto gos'n Ford davno odgovori na postavljeno mu pitanje, koji je automobil najbolji: "Nov" :)
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Megan II karavan07.10.2012. u 15:45 - pre 140 meseci
da ne otvaram novu temu u vezi megana,moj je 1.6 16v 5 vrta 2003god onaj seceni pozadi.
moj problem je sledeci auto je sve ok parkiran pre 2 dana i danas kada sam ga upalio instrument tabla nista ne pokazuje, a auto sve normalno radi,
znaci svetla motor kocnice radio bukvalno sve sem instrument table,
znaci ne svetli ne meri obrtaje brzinu nema temperatura benzin...
dali je mozda do nekog osiguraca (gde stoji gledao sam one u kabini kao svi su dobri) ili necek treceg ?
ako neko zna ili ima iskustava sa ovakvim problemom ?

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 07.10.2012. u 21:11 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Megan II karavan

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18205 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.